Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

ff voorstellen!

+5
Visual
Satan
Cantabile
Rain
Chica
9 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1ff voorstellen! Empty ff voorstellen! do 24 feb - 7:38

Chica

Chica

hey ik ben nienke. ik ben net nieuw hier. ik ben 12 jaar (volgende week 12!) ik hou natuurlijk heel erg van paarden, net zoals iedereen hier! Very Happy . ik rij mijn hele leven al paard. vroeger hadden we 5 paarden. stuk voor stuk hebben we die verkocht of zijn ze overleden, behalve eentje die hebben we nu nog steeds. maar die is van mijn zus. ik HAD ook een eigen paard maar die is nu ook verkocht. Crying or Very sad . maar nu heb ik een superlieve verzorgpony die meer van mijj is dan van haar eigenaar, omdat de eigenaar bijna nooit iets met haar doet en ik rij haar 5x per week. ze heet Chica en is een merrietje van 24 of 25 jaar. ja ze is al een oudje maar nog steeds superfit! al gaat het rijden de laatste tijd toch iets slechter. Neutral . de pony op mijn profielfoto is Chica! Laughing maar ff over mij: ik woon in Noord Brabant. ik zit op het rythovius college in de 1e. ik heb thuis 4 honden en 2 katten.
P.S wat kan je op deze site eigenlijk allemaal doen behalve topics maken en lezen?

xxx

2ff voorstellen! Empty Re: ff voorstellen! do 24 feb - 7:50

Gast

avatar
Gast

Welkom op DH.

Leuk dat je een verzorg pony hebt en trouwens ook een erg mooiie naam Chica. Hier kan je ook nog vrienden maken praten met andere en erg veel lol hebben. Hoopelijk krijg je het hier erg naar he zin. Als je nog vragen hebt kun je naar de modjes of de adminen gaan.

3ff voorstellen! Empty Re: ff voorstellen! do 24 feb - 7:58

Rain

Rain
Administrator

Hallo Nienke!

Allereerst natuurlijk van harte welkom hier! De bedoeling is dat je hier verhaaltjes schrijft over wat je karakter -In dit geval een paard dus- doet. Dit kan in de RPG. Iemand anders zal dan je post lezen, en er dan weer een vervolg op maken, waarin staat wat zijn/haar karakter doet, en reageert op de acties van jouw karakter.

Meer info vindt je in de welkoms-PB in je postvak-in.

xxx
Claudia/Rain

4ff voorstellen! Empty Re: ff voorstellen! do 24 feb - 8:02

Cantabile

Cantabile

welkom hier hyper
en wat je allemaal nog meer kunt doen buiten topics maken & rpg'en..
is eigenlijk al verteld. xd

5ff voorstellen! Empty Re: ff voorstellen! do 24 feb - 8:43

Satan

Satan
VIP

Maar je kan natuurlijk oook gezellig mee kletsen in het teut topic ! Blij

Und welcome

6ff voorstellen! Empty Re: ff voorstellen! do 24 feb - 9:14

Chica

Chica

thanx allemaal voor de tips!

7ff voorstellen! Empty Re: ff voorstellen! do 24 feb - 9:19

Visual

Visual
VIP

HAII =D (ik ben te laat, kweethet XD) WELKUM UP DREAMHURSUS ='D Aangenaam kennis te maken, ikke vis zijn en nie veel verstand van paarden hebben xD natuurlijk hoop ik dat je et hier leuk vind, en kijk niet naar mijn passie voor Duits accent XD

ik ben trouwens op 5 maart jarig, jij dan ook of iets vroeger of later?

Nog Welkom,

Visual (Vis, Visje, Visjuh, noem maar op =) )

8ff voorstellen! Empty Re: ff voorstellen! do 24 feb - 9:20

Dax

Dax

Welkoomm hyper
Super veel plezier hier, maar dat gaat vast wel lukken, en anders, zorg ik wel dat het lukt Nanananaaaa

Als je iets niet snapt, of vragen hebt kan je het aan mij vragen, of natuurlijk aan de mods of admins ;D

X Jasmine

9ff voorstellen! Empty Re: ff voorstellen! za 26 feb - 5:43

Moa

Moa

Een ander jong mens! Wauw! WELKOM!!!!

10ff voorstellen! Empty Re: ff voorstellen! za 26 feb - 6:02

Acorn

Acorn

Welkom Very Happy
Zit je ook nog op een sport en heb je hobby's?

11ff voorstellen! Empty Re: ff voorstellen! za 26 feb - 12:47

Azacar

Azacar
VIP

Welcome! AWESOMENESS

Ik wens je veel plezier hier op DH :')
Mocht je eventuele vragen enzo hebben kun je altijd bij mij of de andere moderators terecht ;D

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum