Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Once and Forever

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Once and Forever Empty Once and Forever za 17 jul - 7:11

Forever

Forever

Spoiler:

Naam: Once and Forever
Bijnaam/Roepnaam: Forever
Leeftijd: 4 jaar
Geslacht: Merrie
Ras: Paint Horse
Ouders: Vermoord
Kudde: Geen
Broers/Zussen: Geen
Veulens: Geen
Partner: Nooit
Status: Gezond

Karakter: Forever is best wel een leuke merrie. Ze doet normaal en is goed. Ze is toch niet zo'n echt goedzakje zoals je denkt. Ze kan erg kwaad en agressief uit de hoek komen. Ze wacht vaak af tot ze je karakter kent voor ze een gedrag toont. Emoties laat ze niet snel zien aan een ander paard. Ze leeft liever alleen en haat de slechte paarden. Ze word gek van hengsten die haar uitdagen of die haar proberen te verleiden. Ze wil geen partner, of heel misschien laat ze iets toe. Ze is verder best lief en kan je troosten. Ze heeft al best wat meegemaakt maar dat verteld ze alleen aan paarden die ze vertrouwt. Vaak doet ze normaal tegen hengsten maar juist niet tegen merrie's. Zo is ze gewoon en zo moet je deze mooie merrie accepteren.

Verleden: Moet je zelf maar achterkomen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In real.

Naam: Once and Forever
Bijnaam/Roepnaam: Forever
Geslacht: Merrie
Ras: Paint Horse
Leeftijd: 4 jaar
Status: Net terug van de dierenkliniek

Karakter: Forever is een hele lieve merrie. Ze is nog best jong en ik heb haar vanaf dat ze een veulentje was. Meteen was ik verliefd. Ze is altijd erg rustig en lief. Ze is op 3 jarige leeftijd zadelmak gemaakt. Nog steeds doet ze het heel goed. Ze is mijn eerste paard en een echte droommerrie. Ik kan niet meer zonder deze lieve schat.

Verleden: Heeft ze niet.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum