Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Cobrazarao Kom nu!!

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Cobrazarao Kom nu!! Empty Cobrazarao Kom nu!! vr 22 jan - 10:22

Sakura

Sakura

Sakura liep al dagen rond in het modderige moeras bij iedere stap zakte ze weg in de modder en werd ze steeds vieser. De viese drap kleefde aan haar benen nek en andere lichaamsdelen. Ze besloot dat ze hier lang genoeg geweest was en weg wou toen was ze weer twee dagen bezig zonder andere uitweg te zoeken. Ze zat helemaal onder de viese drap en had een paar diepe wonden door de takken en stenen die diep in de modder waren weggezakt. Er zat maar één ding op ik moest Cobra roepen. Ze galopeerde in volle galop verder tot ze een geschikte plek had op een steen ze bekeek haar omgeving en dacht of Cobra haar kon horen. Ze steigerde en haar manen vlogen door de harde wind "Cobrazarao" riep ik zonder enkele angst in mijn stem. Ze bleef wachten op Cobra die ieder moment zou komen opdagen en antwoord geven om haar vraag. Ze zou het zonder enkele angst zeggen en zonder enkele foute beweging.

2Cobrazarao Kom nu!! Empty Re: Cobrazarao Kom nu!! vr 22 jan - 23:16

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Zijn hoofd hing in de donkere lucht. Hij zat in het donkere bos. Wat normaal was voor hem. Hij is een soort schim dat in de donker dwaalde. Je kon hem niet zien door de donker. Toen hoorde hij zijn naam en zag vogels in paniek weg vliegen. Zijn kile blik richte zich naar een weg waar hij iemand hoorde roepen. Zijn kudde begon stil aan te vullen. Wat ook een goed teken was voor Black Rose. Hij nam ruime passen en sprong uit de donker. Hij zag een zwarte merrie en was duidelijk een fries. "Je roepte?" Vroeg hij rustig en wachte op antwoord.

3Cobrazarao Kom nu!! Empty Re: Cobrazarao Kom nu!! vr 22 jan - 23:24

Sakura

Sakura

Sakura zag Cobra in de verte aanrennen. Ze wachten geduldig tot Cobra bij haar was en gaf antwoord op wat hij vroeg "Ja ik riep u ik zou graag in u kudde willen als u me er in laat." Ze stond trots hoog op haar benen maar liet geen dominatie zien tegen Cobra, je moest niet met hem spotten of je ging eraan ze kon het normaal wel hebben maar niet tegen Cobra de duistere friese hengst die altijd in het duister is. Ze keek naar de modder die onder haar zat ze was helemaal in de modder gezonken en zat stevig vast maar na ongemert los te komen bleef ze stevig staan en bekeek de hengst goed hij was gespierd zat onder het bloed en had een krachtige uitstraling je kon meteen zien dat er niet met hem te spotten valt.

4Cobrazarao Kom nu!! Empty Re: Cobrazarao Kom nu!! vr 22 jan - 23:27

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij knikte en was onder de indruk. Hij besloot voor de merrie een juiste rang te geven. Maar hij moest eerst zien wat ze kan. "Nou volgens mij ken je me wel? Ik geloof dat je wel geschikt bent voor mijn kudde EN misschien binnenkort wel bij de Black Rose. Maar eerst wil ik zien welke rang bij je past merrie. Heb je enig idee waar je het beste in bent?" Hij liep een rondje rond de merrie om ze nog goed te onderzoeken. Een kleine merrie is ze wel maar had wel heel wat spieren in haar.

5Cobrazarao Kom nu!! Empty Re: Cobrazarao Kom nu!! vr 22 jan - 23:33

Sakura

Sakura

Sakura keek vooruit zonder te bewegen zodat Cobra haar beter kon zien. Ze dacht na over waar ze het best in was eigenlijk wist ze het niet ze was wel heel snel en kon goed blijven staan dat kon je meteen zien als ze stilstond in de blubber van het moeras. Ze was ook erg sterk maar zou niet van elke hengst winnen somiige mischien wel maar nooit van Cobra. "Ja ik ken u" zei ze op de vraag. Ze dacht nog na over waar ze goed in was ze zou het niet weten. Daarom antwoorde ze met een antwoord die gevaarlijk zou kunnen worden voor haar "Ik zou beter een test doen" zei ze tegen Cobra die haar nog steeds aandachtend bekeek. Ze had kunnen weten dat de test's gevaarlijk werden maar ze kon het wel aan en zou haar best doen.

6Cobrazarao Kom nu!! Empty Re: Cobrazarao Kom nu!! vr 22 jan - 23:37

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Zijn ogen gleden nog kil naar de merrie. Hij snoof even. Tja als ze nog niet goed wist wat ze kon doen besloot hij haar dan aan te nemen en een paar testen geven. "Goed, Je mag nu de naam Dark Star dragen. Ik zal binnenkort een test maken waarbij ik zal beslissen welke rang het beste bij je past." Hij knikte goedkeurend. "Nog iets?" Mompelde hij en stapte al naar de gang van het donker en keek naar de merrie. Zijn zwarte vacht liet een spoor van bloed achter.

7Cobrazarao Kom nu!! Empty Re: Cobrazarao Kom nu!! vr 22 jan - 23:41

Sakura

Sakura

Sakura dacht er over na en besloot antwoord te geven. "Oke ik kan elke test aan." Ze keek hem kil aan zoals altijd ze vond het niet al te slim te zeggen dat ze elke test aan kon maar voor ze het wist zach ze enkel het bloedspoor wat Cobra achterliet. Zelf ging ze ook weg ze hinnikte luid maar alleen slechte paarden van Dark Star hoorden het het was een teken van dat ze bij de Dark Star hoorden. Ze was niet bang voor andere en niet bang om iemand aan te spreken ze zou zo iemand vermoorden als het nodig was of een opdracht was van Cobra.

8Cobrazarao Kom nu!! Empty Re: Cobrazarao Kom nu!! vr 22 jan - 23:45

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij grijnsde toen hij de merrie zo hoorde. Hij was tevreden om haar aan te nemen. Misschien heeft ze nog wel een kansje om een sterke rang te hebben. Hij hinnikte ook even. Een zware stem klonk door heel het gebied. Daarna draaide hij zich om en stapte het donker in. Hij verdween. Je hoorde hem nog heel stil weg drafen. Zijn sterke geur bleef hangen in de lucht. De lucht werd grijs maar hij lette er niet zo op.


[topic uit]

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum