Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat staat er onder jouw CNTRL+V

+16
Visual
Segué
Mithrandir
Bailey
Memoria
Satan
Boots
Toxic
Adia
Falcon
Claire
Mystic Light
Sham
Amiya
Mars
Naruto
20 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

Naruto

Naruto

Je kent het vast wel, wat je op dit moment onder je CNTRL+V hebt staan! Very Happy


Ik heb..:

Lyrics to Routine And Dollar Signs :
This could be a test of desire so stay until the lights burn out
Dreams are unoriginal, and movement’s traditional
So keep moving because everyone’s watching and scoring your every move
The feeling it could pay out has severed away somehow
Every time it works out, you'd like to cash out
Tell me there is a reason to keep motion on our side
I guess I could be wrong, but my feelings stand strong
"If you play your numbers..." Now you’ve got me thinking about routine and dollar signs
If we could only doubt (too bad we're all about) the biggest part of what could happen
Sight but without depth perception
Hope that we are destined and not testing out our luck
Through all of the hands we hold, we’re losing in stamina
So fade this scene, because everyone’s watching a scripted lullaby
Whatever your heart may feel won’t amount to the sex appeal
We'll shimmer and grind our teeth at the thought of our competition fading
We'll speak in monologues
I am waiting
I'm writing for playing on an empty hand
Is trying worth nothing when chance defines an end? Is ambition all we'll ever have?
[ Routine And Dollar Signs Lyrics on http://www.lyricsmania.com/ ]

Mars

Mars

"Wie is die hele Hikky ofzo waar jullie het ook over mogen hebben?" 'Haha, dat is de hengst die denkt dat hij fantastisch is, perfect en de baas over iedereen. Een perfect paard om uit te dagen dus. En ja Unreal, je hebt gelijk ik zal het ook nooit leren.' Het was inderdaad een lekker weertje, bijna geen vliegen. De laatste gaf Mars met zijn staart een flinke mep zodat de vlieg tegen een boom aan knalde. Mars gijnsde. De zon scheen door de wilgen heen op zijn vacht. Er zaten een paar kleine bloedrode plekjes in zijn vacht, maar het was veel minder dan 3 dagen geleden. Toen was hij bijna een vos, zo rood. "Hmm. Die wil ik dan nog wel eens ontmoeten. Is het een knappe hengst?" 'Daar zal Bailey blij mee zijn' grinnikte Mars. 'En hij is trouwens wel knap maar dat ego. Dat is zo groot dat je erover struikeld.'

(topicje met 2 andere paarden)

Amiya

Amiya
Administrator

Haar lichaam was gedraaid naar de brede opening waardoor de donkere buitenwereld duidelijk zichtbaar was. Nog steeds vielen er miljoenen pareltjes naar beneden, enkel de dikke pakken wolken verdunde geleidelijk aan waardoor het de maan steeds gemakkelijker werd door te breken. Ze volgde de snelle, dunne strepen naar beneden, ter afleiding van de plotse, lichte wanhoop. Kwam hij haar echt opzoeken of was het gewoon dat ze de spot in zijn stem niet kon ontdekken? Haar geest echter, bleef haar vol wantrouw steeds meer vragen toegooien waar ze niets aan had. Terwijl ze langzaam helderder werden in haar hoofd wíst ze al dat ze niet te beantwoorden waren door haar onwetendheid, toch wist ze ze niet tegen te houden wat haar een licht dreundend gevoel in haar hoofd meegaf. Wás hij nou een 'slecht' paard? Dan kon zijn opmerking niet realistisch zijn, tenzij hij ...- De zin in haar hoofd viel niet af te maken. Haar onzinige gedenk werd onderbroken door een stem van dichtbij. Een stem waarvan ze wist dat het maar van één iemand kon zijn. Een irritant iemand. Ze keek om, de duisternis in. Enkel het donkere silouet en de citriengouden ogen van Faelan waren te zien, dus ze was er niet zeker van dat hij haar opgetrokken, licht wantrouwige wenkbrauwen opmerkte en haar evenals licht gefronsde blik.



*schrikt zich rot*
Heuh... :') Oké, ik dacht dat ik alleen een link had. Blijkbaar heb ik ergens onbewust CTR+C gedrukt. o3o
Nya, alvast voorproefje ... ofzo? :'D



Laatst aangepast door Amiya op di 24 aug - 7:45; in totaal 2 keer bewerkt

Naruto

Naruto

Damn, Amiya ik vind je hardstikke goed RPG'en. :) Je schrijft fijn.

Sham

Sham
VIP

Ik heb:a nee mee 2:

http://champignons-and-zebras.tumblr.com/

Mystic Light

Mystic Light

ik heb: size=9]


deze topic: echt lol XD

Claire

Claire
VIP




Niks :')

Sham

Sham
VIP

://newsfox/content/newsfox.xul

Hmm, iets van snuf.. Niet belangrijk. x')

http://champignons-and-zebras.tumblr.com/

Falcon

Falcon
VIP

Nadenkend stapte de vijfjarige hengst tussen de bomen door, zo nu en dan draaiden zijn oren heen en weer als hij dacht een geluid op te vangen. Op het eerste oog leek hij rustig, content bijna. Maar voor wie verder keek dan die buitenste laag van schijn kwam een laag van.. angst? Falcon schudde zijn grijze hoofd en staarde doelloos voor zich uit. In zijn binnenste woedde een heftige strijd, beelden van jaren geleden volgden elkaar in rap tempo op voor zijn ogen. Bloed, schreeuwen, woede. Emoties die hem ziek maakten van verlangen om te weten of zijn zusje in orde was. Of ze nog leefde.. Hij wist het niet, en heel waarschijnlijk zou hij het ook nooit te weten komen. Dat gaf hem angst, angst om te willen weten wat er gaande is, en tegelijkertijd het ook weer niet willen weten. Want wat als hij het niet wilde weten en toch de waarheid onder zijn neus geschoteld kreeg, dat zou hem kapot maken. Niet zozeer in fysieke vorm, dan toch wel in mentale vorm. Onbewust had hij zijn oren ver in zijn zwarte manen begraven. Een diepe zucht ontsnapte zijn keel toen hij uitademde, hij had niet in de gaten gehad dat hij zijn adem inhield. Hij sloot zijn vriendelijke donkerbruine ogen en slikte de brok die in zijn keel zat weg. Het liefst wilde hij onder de eerste de beste boom gaan liggen en alles buitensluiten. Het drukte zwaar op zijn schouders dat hij niet zijn vrolijke zelf kon zijn.

Ehm, jaa.. hoort bij Falcon's Life Wat staat er onder jouw CNTRL+V 11631

http://yumani-chan.deviantart.com/

Claire

Claire
VIP

In een kalm tempo galoppeerde de merrie door de bossen die aan het zilveren meer grensden. Haar kalme stappen zorgde dat er een rustgevende stilte hing. De vogels floten een enkel lied en waren een fractie van een seconde stil. Haar oren ware gespitst en ze deed even haar ogen dicht. Ze hoorde dingen die ze anders nooit had gehoord. Een mestkever rolde een paardenvijg zijn hol in en een duizendpoot lied het bladerdek licht ritselen. Ook hoorde ze een Hinnik. Ze opende haar ogen en luisterde met gespitste oren naar degene die volgde. Hij was voor haar bestemd! Haar neus snoof diep en pikte de bijbehorende geur op. Het was de geur die bij Rocco hoorde. Haar ogen glansden en haar diepgebogen hoofd deinsde mee op haar galoppassen. Haar oren stonden recht vooruit. Haar passen maakte ze wat langer en ze ging iets sneller, zonder haar kalme tempo te verliezen. Een zachte hinnik als antwoord was te horen en een bries volgde. Claire maakte de overgang naar draf en geluidloos draafde ze door. Haar ene oor opzij en haar andere recht vooruit. haar ogen waren zoals gewoonlijk niet te zien door haar voorpluk, en haar aardig gespierde nek werd bedekt door haar golvende, zwarte manen. Een zachte grijns sierde haar lippen en ritmisch bewogen haar benen voort. Één, twee, één, twee, één, twee Ze trok haar benen licht op en stond dan eindelijk aan de rand van het bos. Een hinnik ontsnapte uit haar keel en met nog steeds gebogen hoofd liep ze op Rocco af. Ze duwde haar neus in zijn vacht en glimlachte duidelijk zichtbaar “Hallo, Rocco”

uhh ja Wat staat er onder jouw CNTRL+V 335806

Adia

Adia



Niks. Wat staat er onder jouw CNTRL+V 11631

Sham

Sham
VIP

obeer trivia queen eens in te halen snuffen

Ow haha, ik heb blijkbaar gekopieerd toen ik aan het chatten was. xD

http://champignons-and-zebras.tumblr.com/

Toxic

Toxic
Mother F*cking Princes

ik heb dit staan: vast van wolf story!

What's the worst being on earth? A wolf.
What is the new being on Wolf Story? A wolf.
What is her / his name? It's a she.
What is her name now? It's Djenna!

Boots

Boots

@hotmail.com

WTF? :')

Satan

Satan
VIP

gabi

Owh, oke? Wat staat er onder jouw CNTRL+V 11631

Memoria

Memoria

http://bluemountain.forumotion.com/



ik vergeet de link van m'n rpg steeds, dus dan moet ik iets opzoeken, en dan kopieer ik 'm even..xd

http://www.thetravelerdiaries.weebly.com

Boots

Boots

Bailey

Bailey

Neava:
Toxic:
Fury:

Wat staat er onder jouw CNTRL+V 335806
van dat spel 'wie past er bij' xD

http://www.joyaa7.hyves.nl

Mithrandir

Mithrandir

Falcon:
Rose:
Luthando:

Claire

Claire
VIP

Amiya

Amiya
Administrator

Dierenpark Emmen de grootste toeristische trekpleister van het Noorden. Het is zelfs één van de grootste attracties van Nederland.



Jeej, een molecuul groot gedeelte van mijn presentatie van morgen :')

Boots

Boots

Segué

Segué

Visual

Visual
VIP

Wat staat er onder jouw CNTRL+V 406655

dat stond er serieus onder mijn CTRL+V, komt omdat die smilie het op de chat nie deed xD

Imogen

Imogen

Kryptonite



___________
Geen idee waarom ik dat heb gekopiëerd :'D

http://mckinleyhigh.actieforum.com/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum