Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Sham

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Sham Empty Sham vr 29 jan - 4:19

Sham

Sham
VIP

Sham J995ap

Sham is een afstamming van alleen de zuiverste paarden. Vroeger, toen de Portugezen op oorlogspad gingen ontsnapten een aantal paarden. Ze vormden kuddes, maar de meeste overleefden niet. Ze waren afhankelijk van mensen, en die hadden ze verlaten. Alleen de sterkste overleefden met het sterkste instinct. De sierlijke paarden met de flinke spiermassa en de barokke bouw overwonnen de meeste gevechten tussen kuddes en kregen zo steeds meer respect. Op de dag met de meeste zon werd een veulen geboren, die afstamde van de hengst met de meeste overwinningen op zijn naam. Hij leek te schitteren in het morgenrood en stond al na een paar minuten op. Het was een intelligent dier, krachtig en met een goed zicht. Zijn naam is Sham, de hengst die voor de paarden symbool stond voor de zon.

Sham, staat voor zon als je er El voor zet. :3 Is de naam van 1 van de 3 voorouders van de Volbloed. Hij is rose grey, een schimmel met een rozige gloed die vroeg of laat wit word. Sham mengt zich niet tussen goed of slecht, alhoewel hij wel pittig is doet hij niet snel iemand kwaad. Hij is ongeveer 1.53 en daarmee dus een vrij klein paard. [In Nederlandse begrippen Pony] Hij heeft 1 wit achterbeen die richting zwart gaan en uitloopt in grijs.





--


Sham is een soort tweede ik, een character die dagelijks in mijn hoofd rondspookt. Hij is een mix van boeken die ik zelf echt schitterend vind om te lezen, en die me boeiend houden vanaf de eerste zin. De zilverhengst en El Sham. Het gene wat Sham zijn eigen karakter geeft heeft echter niks met deze twee boeken te maken, maar met mijn eigen karakter. Echter, is hij het enige character van mij die qua karakter totaal niet op mij lijkt. Sham is rustig, iemand waar je op kunt bouwen en niet echt een vechter. Echter ben ik zelf meer hyper, die nog wel eens een geheimpje wil verklappen. Dit verhaal schrijf ik voor mezelf, om de dikke verfrol waar ik Sham mee schiep in te wisselen voor een fijn penseel, voor de details van Sham. Één van de mankementjes in mijn hersenen is dat ik me hecht aan dingen die geen waarde hebben voor anderen. Voor mij leven dingen sneller, terwijl ze voor andere gewoon een ding zijn. Toch zou ik me er bij neer moeten leggen, dat Sham nooit over de vlaktes zou lopen, met de zon in zijn rug. Sham zou altijd mijn fictieve character zijn, die in mijn hoofd nog een tijdje zal leven. De geboortedatum van Sham is simpel, 21 Juni 2005. De dag met de meeste zon.

http://champignons-and-zebras.tumblr.com/

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum