Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Aankomst met mijn broer

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Aankomst met mijn broer Empty Aankomst met mijn broer wo 17 nov - 7:08

Gast

avatar
Gast

Een grijze Andalusiër liep over de as vallei. Haar hoeven drukten hard op de grond en lieten diepe sporen achter. Ze keek om haar heen en snoof even. Ze was nieuw in DH. Sinds haar ouders dood waren trok ze rond met haar jongere broer. Haar broer was enorm vaak bij haar te vinden. Maar goed ook of hij had problemen met haar. Ze grijnsde even bij die gedachte. Ze keek kort achterom naar de jonge hengst. "Doorlopen" zei ze ijskoud en liep verder. Vaak trainden ze samen maar ze was enorm dominant tegen hem. Dat was voor haar doodnormaal. Zo was hij ook opgevoed. Slecht en hard. Nooit zou hij gevoelens tonen. Anders had hij grote problemen. Ze keek even rond en snoof. Ze stopte al snel en keek naar de grijze hengst. "Hier rusten we, of wil je doorgaan?" vroeg ze kil en keek hem recht aan. Ze zou geen gevoelens voor iets tonen. Misschien zou ze een hengst zoeken voor nakomelingen, want ze was al wel wat jaren oud. 7 om precies te zijn. Het viel wel mee. Ze schudde haar uit en keek daarna weer naar haar broer. "Nou? Je moet antwoorden als ik wat zeg" zei ze kil en keek hem strak aan. Ze was streng en hard voor de hengst. Maar dat moest zo. Anders zou hij haar als vuil behandelen. En dan had hij problemen. Dan zou hij het niet overleven want ze wist dat ze sterker dan hem was. Jarenlange harde trainingen van haar vader had ze gekregen. Je zag het enorm goed hoe ze opgevoed was. Slecht en hard. Daarom gaf ze dezelfde training en opvoeding aan haar broer.

& Venom

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum