Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hier ben ik de baas

5 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

1Hier ben ik de baas Empty Hier ben ik de baas wo 23 dec - 4:05

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij keek mopperend rond. Hier zou hij een tijd lang blijven. Dus hier is ook zijn gebied! Nou ja hij is slecht en moet toch ook een plek hebben? In de heuvels laat hij zich zekker niet vertonnen. O nee never. Hij graasde bij het rivier. Met duistere ogen keek hij om zich heen. Als Soranggo zich op dit gebied vertoond. Geeft Cobra hem een paar klappen uit. Voor de rest wil hij wel eens de durvers zien. Hij plaste en maakte mesthopen om iedereen te waarschuwen. Hij dronk erg te vreden van het water.

2Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 4:08

Melody

Melody

stond nog steets bij het meertje
zag de duisteren ogen van de hengst glunderen
wat zou hij van plan zijn ?
als hij denk dat dit van hem is kan die het schudde
grijnste breed en na ondertussen weer een hap gras

3Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 4:14

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij hief zijn kop op en merkte een vreemde. Zo, zo. Met een dominate houding keek hij wakend. Hij snoof een geur die hij al een tijdje had gerookt. Hij was niet van plan om te zoeken. Het is een merrie. Daar had hij zeker geen zin in. Hij draavde door het water en liet zijn brede nek alleen nog zien. Hij sperde zijn neus. Er was nog wat bloed van zijn broer gemorst. Zijn broer. Ach hij was wat teleur gesteld dat Soranggo hem niet terug aanviel. De watje.

4Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 4:17

Melody

Melody

draaide met haar ogen en liet zien dat hij hier niet de beste was
ging in een dominatne houding staan en nam een slokje water
was niet echt gecharmeerd van hem
graasde weer verder

5Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 4:20

Angel

Angel

liep dominant met een scherpen blik rond.
graaste wat.
spitste haar oren.
briest.
"ppfff"

6Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 4:24

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij keek wat woedend nu zag hij een indringer. (Melodie) Agresief stopte hij voor de merrie en riep wat te keer. "Wat doe jij hier nou weer. Was je niet speels in de heuvels aan het gallopeeren tussen de goedzakken!?" Hij grijnsde. Wat zot. Die merrie was gezelig aan het praten met de goede kant.

7Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 4:28

Angel

Angel

dacht gaa niet zo tekeer tegen me zus!!!!
graaste gewoon door.
galopeerde charmant rond en maakte een speels bokje.
galopeerde door een plas werd kledder nat
"hahaha"
galopeerd lang haar zus en die gozer.

8Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 4:29

Melody

Melody

keek hem geirriteerd aan
'puh!, als of ik ooit met een goede zak! zou praten! al zou het zo zijn dan zou dat niet vriendelijk zijn!'
ging wat dominanter staan hief dr hoofd hoog op
'' en dan waar bemoei jij je mee!'

9Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 4:34

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij keek geiriteerd naar de andere merrie die rond hem vrolijk galopeerde. "Waar ben ikin vredesnaam beland?" Hij keek naar de merrie's de 1 galopeerde vrolijk als een veulen. En het leek wel een koppel. Hij zou nooit zo bevriend zijn met zijn broer. Hij lachte zich kapot. "Als jullie slecht zijn dan zijn jullie nit zo speels en zusjes vriendinnen.!" Hij kon het niet geloven. Wat een rare merrie's. Koppig hield ij de merrie's in het oog.


(Ik zal binnen een uurtje^pas terug kunne antwoorden Broer mag er een uur op nu BAhhhhhhhhhh.)

10Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 4:37

Angel

Angel

liep ff naar melody."heey wat is er aan de hand".
keek met opgeheefen hoofd naar de hengst.
draafte daarna charmant weg."pppff , die hengste toch wat tegen wordig"
graast verderop wat.kijk ff om naar melody.

11Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 4:39

Melody

Melody

keek hem woedend aan
'dat denk je echt helemaal verkeerd!,ik zou nooit als me zus lieve rondje gaan huppelen'
lachte
'ooh! whaha!, ik zie het echt nog niet voor me '
stopte met lachen
keek hem streng aan
zei boos
'dus ga haar maar lekker irriteren des nood doe je dr wat , maar val mij niet lastig!'
draaide zich dominant om

12Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 5:46

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij vond het al wat intersanter. Met een grijns keek hij even naar de merrie. Maar toch vond hij haar toch iets te aardig. Wat hij hoorde van de andere merrie keek hij beledigt. "Juist ja wat moet jij nou merrie?" Snouwde hij naar haar. "Hou je belachelijke woorden voor je zelf. Hij keerde zich naar Angel. "Beledig me maar niet zo!"

13Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 5:50

Melody

Melody

keek even achter om naar cobra
snoof boos
'wie was die andere hengst eigenlijk?!'
keek niet echt heel geinstreseert

14Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 5:54

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij keerde zich weer om naar de andere merrie. Hij vond eigenlijk dat hij het beter niet zegt omdat het die vreemde niet aan gaat maar hij vond het best wel leuk om zijn broer belachelijk te maken. "Die rare gozer? Das soranggo. Mijn brave broer." Hij riep de naam van zijn broer met een vieze toon. "Die gozer in een schandde voor het friese ras." Hij grijnsde bij die gedachte.

15Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 5:57

Melody

Melody

grijnste breed
'ach! je had hem wel mooi te pakken!, ik personlijk had het wel wat beter gedaan maar ach !'
keerde zich om naar de hengst
keek min achtend naar hem
'en hoe heet jij ?!'

16Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 6:00

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij keek na denkend naar de merrie. Hij had niet zo graag dat hij zijn naam maar hoevde te zeggen maar dan is hij hier in ieder geval wat bekend. "Cobrazarao." Zegt hij kort. En begon rustig aan het gras te kauwen. Voor deze ene keer acsepteerd hij een merrie in zijn buurt. maar ze moet het niet in haar hoofd houden om hem plots aan te vallen. Hij wist altijd goede snufjes om ze dan een lesje te leren. "Jij?" Vroeg hij na een stilte.

17Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 6:04

Melody

Melody

dacht na ach hij heeft zijn naam ook verteld
ookal hield ze er niet van zei ze het toch
'melody,lange naam trouwens als ik je naamt zeg dan zeg ik wel gewoon cobra'
begon langzamerhand ook te grazen

18Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 6:10

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Cobra... dat was de naam van zijn vader. Maar hij zegt er niets op. Hij pluke heel wat gras en keek kil op zich heen. Zijn voorvaderen waren slecht. Maar dan ook puur slecht. Hij was opgeleid om te doden en een sterk type. zijn broer acsepteerde de slechte kant niet. Zijn ouders waren ook niet bepaalt heel slecht. Dus dacht Cobra maar eens hun te doden om de schade van zijn naam niet te vernielen. Ook hier zal een slechte kudde plaats vinden. En zal hij zijn broer personelijk vernietigen.

19Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 6:13

Melody

Melody

keek naar cobra
'ga je nog wat met je broer doen ?'
keek hem helf vragend en half dominant aan
pakte ondertussen wat gras en voelde de wind door dr manen gaan

20Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 6:16

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij keek naar de merrie die dominant gedroeg maar daar reageerde hij niet op. "Natuurlijk. Maar eerst hou ik me nog bezig om een sterke kudde op te starten." Hij keek naar het gras en at verder. Met een kilere uitstraling keek hij naar de bomen die dansten door de wind.

21Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 6:20

Melody

Melody

grijnste breed
'en zou ik je daarbij mogen helpen ?'
dr ogen zagen er gevaarlijk uit en dr uitstraling was nu niet alleen maar dominant maar ook vel en gevaarlijk

22Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 6:23

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij keek even boos. Je moest zijn broer nou ook niet weer onderschatten. Soranggo was heel slim en wist ook onder Cobra's hoeven onder te komen. "Dat is jouw keus, merrie." Zegt hij kort. Hij briezde zuur. Op een dag zal hij die Soranggo wel krijgen.

23Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 6:27

Melody

Melody

keek hem even arrogant aan
'deze "merrie"! heeft ook een naam!'
'en ja je hebt gelijk dat is mijn keus, en ik kies dat ik je daarbij zal helpen!,en nee het is niet voor jouw maar gewoon voor een pleziertje '
grijnste en ging wat relaxter staan maar de dominante houdeing bleef

24Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas wo 23 dec - 6:33

Angel

Angel

ziet wolf.galopeerd er woest achter aan .
strapt hem op zijn staart.(wolf)rent weg.
hinnekt woest.>Sad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
galopeerd boos grond.is hardstike onrustig.

25Hier ben ik de baas Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 2:34

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij grijnsde. "O, ik dacht dat je een merrie was." Hij keek naar Angel die echt raar was. "Rot toch op!" Riep hij kwaad. Die merrie is echt vreemd. Hij hatte dus echt zo'n merrie's die huppelen en die heel stoer proberen te doen. Hij hield zijn lange nek naar de lucht en ving wat geuren op. Nee zijn broer was hier niet.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum