Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hier ben ik de baas

5 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 2:38

Rain

Rain
Administrator

Vreemden geuren hingen in de lucht. Rain snoof ze met woede op. De rivier, haar territorium. Met een harde galop kwam ze het moerassige gebied uit en steigerde vurig. Toen ze landde kromde ze haar nek trots en stampte tegen de grond. Toen begon ze weer te galopperen naar de geuren toe. Toen ze de paarden bereek hinnikte ze pissig en steigerde. Toen kwam ze met beide hoeven tegelijk neer voor hun alleen. Haar ogen stonden op onweer en haar manen zaten door elkaar. "Dit is de rivier" begon ze kwaad.

27Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 2:43

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij keek kopig naar de merrie. "Ja dit is een rivier ja." Hij keek naar de andere merrie's die niet eens bewogen. Hij keerde zich naar Rain om te horen wat ze wil. Dit kan nog intersant worden. "Ja?" Vroeg hij ongeduldig.

28Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 2:47

Rain

Rain
Administrator

Ze schudde wild met haar kop, niet zozeer omdat ze nee wilde zeggen, maar omdat ze boos was. Onstuimig stond ze heel even op haar twee achterpoten maar steigerde niet. "Dit is mijn territorium, het territorium van de Black Rose kudde". Ze liep langzaam naar de zwarte hengst en ademde uit in zijn gezicht. "Je denkt dat je heel wat bent, he?" fluisterde ze met spleetoogjes.

29Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 2:53

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij grijnsde en antwoorde. "Ja ik denk dat ik het ben. Ik ben geweldig." Antwoorde hij flauw. Hij hield zijn oren in zijn nek en drijgde. Typis een reactie van een dominate merrie. Hij had niet zo veel intres in het gedrag. Dat was hij toch al gewoon van zijn vorige kudde. "Juist ja je kudde." Antwoorde hij kil. En verder zei hij niets.

30Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 2:57

Rain

Rain
Administrator

Rain deed haar oren weer rechtop toen hij antwoorde. Een enorme grijns kwam op haar gezicht. "Tenminste iemand die lef heeft" mompelde ze terwijl ze afstand nam en goedkeurend knikte. "Ik mag je wel" zei ze toen bloed serieus. Deze hengst had lef, en dat was nodig om hier te overleven!

31Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 3:01

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij keek op. lef? Tjaa hij moest toe geven dat hij dat wel had. Toen de merrie niet meer drijgde liet hij zijn oren hangen. Hij stond wat steviger op zijn hoeven. "Zo, jij hebt dan de slechte kudde neem ik aan?" Dat was wat hij belangrijk vond. Bij goed zakjes wil hij nooit bij zitten.

32Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 3:07

Rain

Rain
Administrator

Ze knikte kort als bevestiging en zei toen pas "Ja, de enige echte". Ze maakte kort een rondje en kromde haar nek om te laten zien dat ze er trots op was. Het was dan ook niets. "Geintresseerd?" vroeg ze toen met een frons.

33Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 3:11

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

"Misschien... Valt te zien wie je in de kudde hebt. Ik hoop toch geen watjes." Hij volgde de blik van de merrie maar reageerde niet op de trots. Hij wilde een kudde waar alleen sterke en evil paarden in zatten vooral ook om zijn broer uit de weg te schoppen.


(Ben bijna weg maar kom normaal binnen een uur terug. Regel thuis om de beurt op de PC Evil or Very Mad )

34Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 3:31

Rain

Rain
Administrator

(Oke Very Happy)

Rain had een binnepretje, hij had niet te beslissen over wie er in de kudde kwam. Hem wilde ze in de kudde, maar dat had ze nog helemaal niet laten merken, waardoor ze een klein plannetje had gemaakt. "Oke, als je geen intresse hebt, dan zeg ik wel tegen Cato dat hij erin mag...". Toen liep ze langzaam weg. Haar staarte zwiepte heen en weer om te laten zien dat ze juist blij was dat Cato 'erin mocht'. Cato had ze zomaar gepakt, maar daar zou hij nooit achter komen.

35Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 4:29

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Tja hij kende geen Cato en hij begreep niet wat Rain wilde zeggen. Is haar kudde dan te vol of zo? "Is je kudde dan vol of zo?" Hij keek wat verbaast op en draavde naar Rain. Waarom wou die weglopen? Hij keek nog achter zich en keek naar de merrie's die al de hele tijd stil waren.

36Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 4:55

Rain

Rain
Administrator

Rain keek nonchalant om en antwoorde "Je had geen intresse, Cato wel, en hij is super slecht, dus ik denk dat ik hem zowieso pak". Ze liep nog even door en hoorde hoe hoeven haar achtervolgde. Met een harde trap op de grond kwam ze tot stilstand en zei "Of wil je er wel in?". Zover had haar plan gewerkt. In haar gedachte zag ze haarzelf met een brede grijns. Ja, het zou werken, zo niet pakte ze wel iemand anders.

37Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 4:58

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij keek op en dacht na. "Nou, waarom ook niet?" Hij knikte nog en dacht nog even na. Hij hield zijn staart met trots op en hield zijn gespierde nek omhoog. Zijn lange haren haden krulletjes.

38Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 5:12

Angel

Angel

hooren wat de hengst zijn.draafde naar hem toe.
'HOU JE BEK IS OVER MIJ!'.'BEN ECHT NIET ZO LIEF ALS JE DENKT'
steigerdeen met hoeven boven zijn hoofd'.

39Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 5:16

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Met een snele reactie draaide hij zijn achterhand naar Angel en beukte met zijn hoeven tegen haar buik. Toen die op de grond viel sloeg hij met zijn hoeven naar de merrie en siste." Dat was een dome zet!"

40Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 5:19

Angel

Angel

trapte hem in ze je weet wel xD
keek hem charmant en strak aan.
'jij heb teminste pit!'

41Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 5:22

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij keek kopig naar de merrie "Je hebt teminste pit" Tja dat zei Rain ook al. Hij negeerde de merrie. Hij bleef bij Rain staan. Wat is die Angel raar.

(Vind ik iets te wat je had gedaan dus dat negeer ik...)

42Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 5:25

Dark

Dark

galopeerd hard door het water

43Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 5:27

Angel

Angel

(oke xd)
(p.s tegen wie heb je dit :Hij keek kopig naar de merrie "Je hebt teminste pit" )

graaste.dacht : lekker pittig met een gemenen lach.
nam een hap en koude en likte door

44Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 5:29

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

(Tegen jou.)

Hij merkte een ander paard op. Maar deze keer bemoeide hij er zich niet mee. Hij schraapte met zijn hoeven en merkte dat Angel flirt.Daar negeerd hij op. Nooit zal ie gek zijn op een merrie die zich zo gedroeg.

45Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 5:31

Angel

Angel

merkt dat aan hem . zucht.
'iedereen denkt dat ik zo ben maar ik ben helemaal niet zo'
loop naar hem toe(gewoon rustig)
'hoe denk jij dat ik ben??'

46Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 9:05

Melody

Melody

stond al een tijdej naar de rest te kijken
grijnst eom angel die was getrapt ze vond het niet erg en had zelf ook wel door dat angel irritand bezig was
stapte rustig maar redelijk dominant op cobra en de merrie af

47Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas do 24 dec - 21:47

Dark

Dark

loop dominant met hoofdopgeheven.
graast daarna wat.'mmm wat een leuke merrie's'.
dacht hij in zich zelf en nam nog een paar happen en slikte door.
liep daarna verder naar het meertje.

48Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas vr 25 dec - 7:32

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij keek kopig. "Wat ik denk dat je bent? Iemand die flirt met mij!" Hij keerde zich om naar Melody. Een dominate houding. Daar gaf hij niet veel aandacht aan omdat hij zich ook zo gedroeg.

49Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas vr 25 dec - 7:38

Angel

Angel

'nou , een een hengst die arrogant stoer doet maar zicht niet is'
'je heh geen lef om je echte jij te laten zien'
(dat is neit allen maal en een beledeging)
'en over mij.......................?'

50Hier ben ik de baas - Pagina 2 Empty Re: Hier ben ik de baas vr 25 dec - 7:42

Melody

Melody

melody was angel een beetje zat met dr eeuwige gezeik
en legde dr oren in dr nek
'angel! rot nou toch is op joh met je gezeik !, je probeert alleen maar stoer te doen maard at ben je niet!, duidelijk!'
schraapte geirriterd met dr hoef over de grond

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum