Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Meet The Creater of Cobrazarao!!

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hallo Mensen die daar achter die scharm zitten. Gezelig dat je eens binnen valt. Hehe.. Tja ik heb een nieuw topic aangemaakt over mezelf. Die ander topic is zo oud. Ja ik ben dus een jonge dame. Donker blond haar. Half Canadees en half ne Belg. Ik ben NATUURLIJK paardengek. Pas maar op het is besmetelijk. Ik hou van dingen zelf te maken en tekenen. Ik houd van mijn verzorg paardjes. Lo Een ijslander ruin die nu 22 is. Refur ook een ijslander rond de 11 j. En onze onbekende Danna. zal ook rond de 11 jaar zijn. Ik rijd paard al 6 jaar. Alleen dressuur en western gedaan. Ook wel gesprongen. Ik ben niet zoals Mijn beste vriend Cobra. Ben meer braaf en vermoord niemand. Of toch wel? Ik heb twee honden. Jena Bordecollie vergeef me mijn fouten aub. En romie een labrador. Ik heb ook vele poezen. 1 bijn men pa Nilla en dan 4 bij men mams. Sarai de mijne, koetje, ukepuk, snowbal Ik zelf heb dan ook nog 2 monsters in mijn kamer. Schildpadden. Schilly en Donchi Geinige namen voor mijn reptielen niet? En een vleeseter namens Poema. Je raad wel wat voor een dier het is. een.... KONIJN!! ja hij wilt mijn hand altijd aanvallen. En dan bedoel ik ook leterlijk. Als hij de kans krijgt bijt ie me.

Ja ik ben dol op diertjes. Verder nog iets? Vraag het gerust.

Deina

Deina
VIP

WELKOM ^^

Unreal

Unreal
Son of Evil

Vlees eetend(of hoe je het ook moet schrijven) konijn?:O Onze konijnen zijn familie Meet The Creater of Cobrazarao!! 11631

Sythka

Sythka
VIP

Whahaha. De moeder van mijn jongen zou ook heel goed familie kunnen zijn Meet The Creater of Cobrazarao!! 335806
Kreng dat t beest is Razz

Gelukkig is ze nu met de jongen erbij ietswat rustiger geworden,
maar kon nooit haar voerbak uit t hok halen zonder m'n hand te beschermen met de deksel van de voerbak.. xD

Geef mij m'n mannetje maar schijnnheilig
Dies veeeeel liever..

Mare; Mandy, welkom kan ik niet zeggen.
Ik speel ondertussen al lang DH, maar jij was er nog altijd eerder ^^

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Unreal Very Happy

Sythka wow misschien zijn onze konijnen wel familie hehe Kweek je konijnen?

Sythka

Sythka
VIP

Ik heb een nestje gehad ja ^^.
Beide ouders heb ik nog, maar een nieuw nest kan niet meer Meet The Creater of Cobrazarao!! 335806

Sinds vorige week is m'n mannetje eigenlijk een het..
Maar dan kan ie wel gwn in een hok met de andere 3..

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum