Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

hoi, dit is een topic met een titel >D.

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Faye

Faye
VIP

Op een dag in het mooie DH-heidland liep er een klein wit ponypaardje rond. Ze was blij zoals ze altijd geen reden had om blij te zijn omdat ze eigenlijk een saai leven had, maar hé, wat deed dat er vandaag toe? Het was mooi weer en ze werd niet door iets of iemand opgegeten dus het was goed. Dit paardje had de naam Schaap alleen wordt dit door de auto-correct op DH vaak veranderd, dankzij Sham. Gelukkig had Schaap talloze bijnamen, zoals Fee, SuperFee en natuurlijk de nieuwste bijnaam die ik nu ter plekke bedenk, Wiskunde. Já, Fee wist ook niet wat het was (had het niet iets met appels en xxx te maken?) maar hé, het was een goede bijnaam. Dus, het paard dat sinds kort ook de bijnaam Wiskunde had huppelde wat over heuveltjes en tussen wat fruitboompjes en genoot van het mooie weer. Wat een perfecte dag was het toch vandaag? Máár, er zou één ding zijn wat deze dag nog perfecter zou maken, namelijk, het ontmoeten van een paard. Dus, dat was het plan. Ze ging iemand ontmoeten en dat was leuk. Hiep hoi.

[oké, ik vertoon extreem uitstelgedrag voor mijn wiskundetentamen, ghehe =3]

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum