Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Yara, i will change just like you!

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Plata

Plata

Plata dacht na. Er was veel veranderd, Yara de merrie die hij ergens wel wat vond hebben was veranderd erg veranderd. Ze was slecht geworden. Maar dat was niet het enigste, Plata. Ja de Plata die hier rond liep tussen dezelfde plek die dezelfde kleur had als zijn spier witte vacht. Je kon Plata nauwelijks zien, eigenlijk niet. Alleen van dichtbij. Maar zover dat je 10 meter verwijdert bent dan kan je hem niet meer zien. Hij zou hinniken naar Yara. Ook al was hij al puur slecht geweest. En wist hij nog veel. Hij was het verleerd, en Yara moest nog steeds sterker worden voor Zeus. Daar zou hij haar mee kunnen helpen. En Yara zou haar kunnen helpen. Met zijn oren plat tegen zijn schedel. Zijn staart en hoofd fier en trots de lucht in geheven hinnikte hij luid en krachtig. De houding van puur slechte paarden wist hij nog wel. En dan ook echt die van puur slechte paarden, die houding... Die had hij nu.

[voor de blonde of de mensen die te lui zijn om de naam Yara vier keer te lezen, dit topic is alleen voor Yara en mij!]

Yara

Yara

Yara draafde met krachtige passen over de sneeuwvlake, de sneeuw stoof achter haar omhoog. Ze hoorde een luide hinnik, slecht maar ze herkende hem; Plata. Ze keek op en snoof. Ja, het was Plata! In de zelfde krachtige draf draafde ze richting de geur. Haar ogen stonden koud en kil. Al snel zag ze de zwarte puntjes, van zijn ogen, nu kon ze hem zien. Ze stond voor hem stil. "Je hebt geroepen" zei ze koud en kil. Ze zei niks anders. Ze voelde geen liefde meer voor Plata, hij was goed, ookal stond hij nu zo.

Plata

Plata

Plata knikte naar Yara. Die hem pas net zag. Hij had misschien i nie mini respect voor haar. Maar echt niet veel. ''Ja ik riep. Aangezien de gebeurtenissen dat jij slecht bent geworden, zelf week ik ook steeds meer naar de slechte kant toe. Steeds meer. Maar omdat ik de dingen een beetje ben vergeten, wil ik vragen of jij mij kan trainen.'' Plata had nooit verwacht dat hij iemand ging vragen om hem te trainen. Zijn kille en ijskoude woorden sneden waarschijnlijk door haar ziel. Ze waren niet pijnlijk voor haar, maar zijn woorden klonken gewoon snijdend. Rustig wachtte hij af op antwoord.

Yara

Yara

Yara keek wat verbaast maar dat verdween snel weer. "Je bent het verleerd... Je staat anders wel net als Madness en Dark Spirit. En je zou zo een goedzakje met je blik kunnen snijden." Yara sloeg geïriteerd een vlieg van haar flank. "Maar ik wil je wel trainen. Vergeet neit dat ik ook in training ben" zei ze eerlijk maar kil. Yara dacht even na, wat had Madness haar geleerd? De houding; fier dominant en trots. Praten, kil maar respectvol als het nodig was, en de blik; kil of dominant. Ze keek naar Plata, hij had het allemaal. Hij had geen training vna haar nodig, want zij kon hem niets meer leren. Dark Spirit daar in tegen wel. "Ik kan je niets extra's leren. Dark Spirit wel. Hij kan je verder helpen"

Plata

Plata

Plata brieste eens, hij herkende wat van verbazing in het gezicht van Yara. "Je bent het verleerd... Je staat anders wel net als Madness en Dark Spirit. En je zou zo een goedzakje met je blik kunnen snijden." zei ze. Maar al snel vervolgde ze: ''Ik kan je niets extra's leren. Dark Spirit wel. Hij kan je verder helpen" Plata knikte en zei: ''En wie is die zogenoemde Dark Spirit? En waar is hij?''

[Sorry voor kort antwoord moet gaan.]

Yara

Yara

Yara grijnsde eens. Oh hij zou kennis maken met dark spirit. "Dark Spirit is een groot sterk paard. Hij lijkt op zeus, maar dan nog gespierder. Hij zal je verder helpen. Als hij dat wilt. Ik weet niet waar hij nu is, maar ik verwacht wel dat hij reageerd op een hinnik" zei ze kil en ze staarde hem koud aan

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum