Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Dé nieuwe kuddes

+10
Courage
Vanilla
Kyanos
Mischa
Sythka
Cloud
Lucardi
Ruffian
Nirvana
Amiya
14 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Dé nieuwe kuddes Empty Dé nieuwe kuddes ma 6 jun - 6:28

Amiya

Amiya
Administrator

BONJOUR MON AMI'S~ ofzo.Zoals velen van mijn gehoorzame actieve onderdanen al wisten, komen er nieuwe, sappige kuddes bij om het RPG-spel spannender, interessanter te maken en om jullie kudde keuze uit te breiden.
Met voor sommige wellicht veel spanning en hoop werd er al langer gewacht op de bekendmaking van de nieuwe kuddes. Dit zou niet één kudde worden, maar zelfs drié: Een goede, een slechte en een neutrale. We hebben vooral veel moeite en veel discussie-materiaal in de ‘neutrale’ kudde gestopt. Dit omdat ik per se een neutrale kudde wou. En dan geen slecht-neutraal/goed-neutraal, néé. Een werkelijk neutrale kudde en aangezien die aanvragen tegenwoordig aardig zeldzaam zijn, duurde dit punt langer aangezien er tegenwoordig enkel mengelmoesjes zijn van ‘beetje goed-neutraal beetje slecht-neutraal maar toch-ook-wel-weer-slecht maar-dan-is-het-eigenlijk-neutraal, enzo en dan toch weer slecht neutraal en dan heb je een..’-Ik volg het zelf niet meer. SKIP SKIP SKIP. Laat ik maar gewoon die kuddes bekend maken dan kan ik verder met interessantere dingen. Bovendien vinden jullie al deze bullshit ook niet interessant dus ik vraag me nu spontaan af waarom ik de moeite neem er een heel verhaal van te bull-shitten.
...
Oké, ik denk dat ik straks mijn oude vertrouwde DELETE knop weer eens ga raad-plegen om advies. @-@

Máárgoed, Back to the point:

~
Bekendmaking van de nieuwe kuddes:




Voor de slechte kudde hebben we aangesteld: Sythka, met Valkyrie.
Gefeliciteerd Maaike, ik weet zeker dat jij en Seguè het geweldig met elkaar kunnen vinden! Iets wat weer heerlijk sappige verhaallijnen kan opleveren natuurlijk. *nomnomnom* Zelfs na die eerder zo trieste terugname van je bijna gekregen kudde hoop ik dat ze je desalniettemin helemaal zult inzetten met en voor Valkyrie!

Voor de neutrale kudde hebben we aangesteld: Boots, met The Fire Flame.
Gefeliciteerd Boudicca. En weeral stijgt Fire Flame op uit zijn verbrandde assen, neemt weeral de plaats in van neutrale kudde; Een écht neutrale kudde! Want dat is tenslotte wat we afgesproken hebben. En als je onze afspraken niet nakomt weet ik je te vinden~ I'll be watching you.
NINJANIKZEL

En tot slot hebben wij voor de nieuwe goede kudde aangesteld: Sorango, met Eternal Guardians.
Gefeliciteerd Joya, en ik hoop plechtig dat deze gespiegelde geaardheid van kudde dan wat je gewend bent te leiden het succes ervan niet weerhoud. Alhoewel ik zeker weet dat je het weer top zult doen als enige hengst-alfa tussen al die merries. *spastischeüberwenkbrauwwiebel*
Deze kudde komt in de plaat van The Cimmarron.





~
AND THAT'S ALL FOR TODAY, FOLKZZ.
Voor mensen die -terecht uiteraard- teleurgesteld zijn omdat hun aanvraag niet is gekozen; Treur niet! Er is altijd weer een kans. En ik ben niet blind. Ik weet wanneer iemand zich inzet voor de site en wie niet, maar als je denkt dat je toch écht over het hoofd wordt gezien, twijfel dan niet en stuur een pb! Vraag waarom onze keuze niet op jouw aanvraag was gevallen. Wellicht was het simpelweg om het feit dat er betere tussen stonden, maar waarschijnlijk had dit een diepere reden? You'll never know. ^^




~

Nu allemaal even voor jullie op een rijtje:
D e K U D D E S ~
~ Quiet Sparkle (g)
~ Eternal Guardians (g)
~ The Fire Flame (n)
~ Horcrux (s)
~ Valkyrie (s)

2Dé nieuwe kuddes Empty Re: Dé nieuwe kuddes ma 6 jun - 7:10

Nirvana

Nirvana
VIP

Awesome!

Congrats iedereen ^^

3Dé nieuwe kuddes Empty Re: Dé nieuwe kuddes ma 6 jun - 7:53

Ruffian

Ruffian

Gefeliciteerd Iedereen =D

4Dé nieuwe kuddes Empty Re: Dé nieuwe kuddes ma 6 jun - 18:00

Lucardi

Lucardi

Supergefeliciteerd iedereen! <3

5Dé nieuwe kuddes Empty Re: Dé nieuwe kuddes ma 6 jun - 18:09

Cloud

Cloud

gefeliciteerd Very Happy

6Dé nieuwe kuddes Empty Re: Dé nieuwe kuddes ma 6 jun - 23:20

Sythka

Sythka
VIP

Thaaanks Nikki!
& natuurlijk ook de rest van de ronde[?] tafel van modjes en adminnetjes ^^


GEFELICITEERD JOYSEERL & BOUDICCAAAAA!

7Dé nieuwe kuddes Empty Re: Dé nieuwe kuddes di 7 jun - 3:50

Mischa

Mischa
VIP

MEGAGEFELICITEEERD IEDEREEEN <333333333333 YEAH Nicoleness

8Dé nieuwe kuddes Empty Re: Dé nieuwe kuddes di 7 jun - 4:43

Kyanos

Kyanos
VIP

Gefeliciteerd dudueess Very Happy nu kan k eens echt gaan kyken welke kuddes me poowny's gaan joinen xD maar sythiee je hebt pech want kya.blyft bij de horcrux xD

9Dé nieuwe kuddes Empty Re: Dé nieuwe kuddes di 7 jun - 5:04

Vanilla

Vanilla
VIP

Nouw, Siyah gaat heel maybe zich bij Valkyre voegen (of typ ik het nu verkeerd, ben te lui om het te checken) Maar eh, gefeliciteerd Dé nieuwe kuddes 4099309508

http://rebirthcity.forumotion.com/

10Dé nieuwe kuddes Empty Re: Dé nieuwe kuddes di 7 jun - 5:18

Courage

Courage

Gefeliciteerd allemaal!!!

11Dé nieuwe kuddes Empty Re: Dé nieuwe kuddes di 7 jun - 5:30

Sorango

Sorango

OMG! hyper
Super bedankt! Ik ga natuurlijk heel erg mijn best doen! =D
Whoaa! Ben zo blij nu ^^

Dé nieuwe kuddes 656204

12Dé nieuwe kuddes Empty Re: Dé nieuwe kuddes di 7 jun - 6:25

Pearl

Pearl
Moderator

Iedereen die een eigen kudde ownt: GEFELICITEERD! Rainbow sheep

http://www.dreamhorses.biz

13Dé nieuwe kuddes Empty Re: Dé nieuwe kuddes di 7 jun - 6:28

Nevaeh

Nevaeh

Gewedlig gefeliciteerd allemaal Razz Ik ga zeker in de slechte kudde Very Happy

14Dé nieuwe kuddes Empty Re: Dé nieuwe kuddes di 7 jun - 22:36

Faye

Faye
VIP

Gefeliciteerd koekjes <33

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum