Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Kuddes

+20
Magnifico
Djinn
Nirvana
Kay
Coktail
Mischa
Duvessa
Nar
Jack Sparrow
Lucardi
Remember
Fawn
Sultan
Rain
Ividanara
Nanami
Nevaeh
Zephyr
Deina
Visual
24 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 4]

1Kuddes Empty Kuddes za 29 okt - 9:06

Visual

Visual
VIP

Eens in de tijd moet er weer over gediscussieerd worden. Ik als tweede kamer fractie-voorzitter*half uur later*, Visual, open hierbij de discussie der kuddes in eens der tijden :3

Dus uiteraard moeten we nog wat partijen hebben :3

PVDA: Paarden Voor De Alfa's: Jullie komen op voor de alfa's

PVNK: Paarden Voor De Nieuwe Kuddes: Jullie willen nieuwe/andere kuddes

PVV(uche XD): Paarden Voor Verandering: Jullie willen gewoon verandering XD

PVUEOI: Paarden Voor Uitdagen En Oude Ideeën: Jullie houden je vast aan de oude ideeën en het uitdagen.



Zow, kies een partij XD geintje, maar we zoeken wel leiders XD Kidding again :')


Goed, als Visual open ik deze volgende discussie aan de hand van discussie-punten:

1. Al maanden lang zijn er geen nieuwe kuddes bijgekomen (ik laat de Erinyen weg aangezien deze geen aanvraag-periode heeft moeten doorstaan), de ouderen zijn gewoon overgenomen. Hoe komt dat? Omdat het makkelijker voor mensen is om er eentje over te nemen dan er eentje aan te vragen. Daarom vraagt er niemand een nieuwe aan.
2. *meer een onthoud-puntje voor Alfa's* De gebieden die kuddes kunnen veroveren worden niet veroverd, niet afgepakt van elkaar of zoiets. Paarden konden vroeger nijdig worden als het moeras bijvoorbeeld werd afgepakt Wink Het zo geniale plan van Nirvjuh lijkt dan geen nut te hebben Crying or Very sad
3. zie punt 1. Ik denk zelf dat de kuddes te oud worden, geen leden trekken omdat ze geen nieuwe naam hebben, de alfa's haast onoverwinnelijk zijn.


De discussie in de Tweede DH-Kamer gaat van start :3

2Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 20:15

Deina

Deina
VIP

Misschien is dat zo.. Misschien niet xD
Je weet niet wat leden denken he xD

3Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 20:22

Zephyr

Zephyr

Tjaaaa dat was toen Cobrazarao heerste. Die zorgde er voor dat zijn leden hun werk deden.

Maar dat was de oude tijd :'c

Het is weer een zeer lastig periode. De leiders zullen hun leden moeten wakker schudden of de kudde zal stilvallen.

Ik moet zeggen. Dat uitdagen vond ik van ze leven niets. Niet omdat ik hierdoor mijn kudde verloren ben gegaan. Maar omdat het dan moeilijk is om een band te smeden in de kudde. Er kan geen verhaal rond gemaakt worden want er komt steeds een nieuwe leider... En dat vind ik er niets aan. Misschien denken anderen hier anders over.

En natuurlijk moeten de leden ook wat meewerken hea? ^^

4Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 20:31

Nevaeh

Nevaeh

GO VIS Rainbow sheep

Nee, ik ben het helemaal met Vis eens. de kuddes lijken gewoon uitgestorven, en moet je kijken hoe vaak de Horcrux bijvoorbeeld is overgenomen door iemand!

5Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 20:33

Deina

Deina
VIP

Ja en nu heb ik last omdat ze niet actief zijn én een deel natuurlijk naar de andere slechte kudde gaat :')

6Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 20:45

Nanami

Nanami

Misschien moeten ze anders eens in de zoveel tijd een poll openen waar je op twee of meerdere kudde's kan stemmen, voor iedere 'kant' een andere poll.

De kudde's in die polls zijn dan bestaande kudde's en aanvragen :')

Máár alleen als de kudde's niet actief zijn.

7Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 20:47

Deina

Deina
VIP

Kan wel :'D

8Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 20:58

Nevaeh

Nevaeh

Nanami schreef:Misschien moeten ze anders eens in de zoveel tijd een poll openen waar je op twee of meerdere kudde's kan stemmen, voor iedere 'kant' een andere poll.

De kudde's in die polls zijn dan bestaande kudde's en aanvragen :')

Máár alleen als de kudde's niet actief zijn.

Maar wanneer zijn kuddes niet actief?

Ik bedoel,

Eigenlijk valt het bij alle kuddes een beetje stil :C

9Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 21:11

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

Ik denk dat dit probleem zoiezo níét bij de leiders ligt. de meeste doen echt hun best. De leden moeten ook nog meewerken. De kudde's moeten dus "aantrekkelijk" gemaakt worden voor de leden. Maar hoe? Dat is nogal een goeie vraag xd Ik denk dat er vooral meer activiteiten in de kudde's worden gemaakt en dat de kudde's echt stappen moeten gaan zetten. Zoals de slechte kudde's kunnen echt eens met zijn allen door een gebied trekken en alle goedzakken wegjagen. Misschien kan de neutrale kudde wel vinden dat ze meer grond nodig hebben en een slechte of goede kudde aanvallen en een deel van hun land pikken.
Je kan zoveel verzinnen ^.^

10Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 21:12

Nevaeh

Nevaeh

Ividanara schreef:Ik denk dat dit probleem zoiezo níét bij de leiders ligt. de meeste doen echt hun best. De leden moeten ook nog meewerken. De kudde's moeten dus "aantrekkelijk" gemaakt worden voor de leden. Maar hoe? Dat is nogal een goeie vraag xd Ik denk dat er vooral meer activiteiten in de kudde's worden gemaakt en dat de kudde's echt stappen moeten gaan zetten. Zoals de slechte kudde's kunnen echt eens met zijn allen door een gebied trekken en alle goedzakken wegjagen. Misschien kan de neutrale kudde wel vinden dat ze meer grond nodig hebben en een slechte of goede kudde aanvallen en een deel van hun land pikken.
Je kan zoveel verzinnen ^.^

Dat is inderdaad zo :3

Of een gebied veroveren.

Je ziet vaak bij activiteiten dat er hele hordes niet melden.

11Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 21:15

Rain

Rain
Administrator

Nee, jullie denken te ingewikkeld. Misschien moeten we gewoon weer terug naar vroeger, en laten we de miss beslissen.

12Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 21:16

Deina

Deina
VIP

Ja.. Mijn leden wouden een activiteit.. Die is gekomen..
Bijna niemand reageert ><

13Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 21:19

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

Rain schreef:Nee, jullie denken te ingewikkeld. Misschien moeten we gewoon weer terug naar vroeger, en laten we de miss beslissen.

Sorry ik zat hier vroeger nog niet ;P Hoe was het vroeger dan ?

14Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 21:26

Nevaeh

Nevaeh

Ik ook niet :C

Ja, hoe ging het vroeger in DH?

Rainbow sheep

15Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 21:33

Nanami

Nanami

Het probleem ligt volgensmij ook niet bij de leiders maar bij de leden :')

Wat ik vindt dat een kudde aantrekkelijk kan maken is bijv. veel rangen en dingen die je zegmaar een doel geven in de kudde :')

16Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 21:48

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

Nanami schreef:Het probleem ligt volgensmij ook niet bij de leiders maar bij de leden :')

Wat ik vindt dat een kudde aantrekkelijk kan maken is bijv. veel rangen en dingen die je zegmaar een doel geven in de kudde :')

Ja, ik heb het idee of de kudde's er nu alleen maar zijn voor de sier, zegmaar. De kudde moet een doel hebben om na te streven.

17Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 22:11

Sultan

Sultan
VIP

Weetje wat het is? De leden die niet in de kudde zitten weten niet wat er in de kuddegebieden gebeurd, dus vaak kun je de activiteit dan ook niet eens zien. Misschien lijkt de kudde uitgestorven, maar word er in de kuddegebieden wél heel veel gepost. (:

http://twilightgame.actieforum.com

18Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 22:13

Nanami

Nanami

Dat is waar, daardoor kunnen wij niet zien of de kudde actief is of niet.

Máár meer rangen ofzw, geeft je wel een uitdaging wat het ook leuker maakt Wink

19Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 22:15

Sultan

Sultan
VIP

Dat klopt, ik vind overigens die activiteit van de Quiet Sparkle héél apart, aangezien er ook niet-leden mee kunnen doen. Ook dat maakt de kudde aantrekkelijker.

http://twilightgame.actieforum.com

20Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 22:16

Fawn

Fawn

Sultan schreef:Weetje wat het is? De leden die niet in de kudde zitten weten niet wat er in de kuddegebieden gebeurd, dus vaak kun je de activiteit dan ook niet eens zien. Misschien lijkt de kudde uitgestorven, maar word er in de kuddegebieden wél heel veel gepost. (:


Agree. clown Bovendien valt er altijd wel wat te zeuren over de inactiviteit van één of andere kudde(s).

En inderdaad, misschien is dit te ingewikkeld. Misschien is het inderdáad beter om terug te gaan naar hoe het eerder was. Door zelf de naam te verzinnen van je kudde wordt het ook meer eigen, voelt het ook meer zo waardoor je je er meer voor wilt in zetten.
De kudde van Nirvana had trouwens toestemming van mij gekregen om een nieuwe naam te bedenken omdat er totáál geen belangstelling meer was voor de Fire Flame. En het heeft gewerkt.

21Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 22:18

Deina

Deina
VIP

Dat kan ik denk ik zéker gebruiken dan..

22Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 22:20

Fawn

Fawn

Jij hebt toch leden, mensen die lid willen worden? De Fire Flame had én geen leden én ook geen die in de toekomst lid wilde worden. - of dat zeiden ze wel maar daar kwam niets van.

23Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 22:23

Deina

Deina
VIP

Zoveel is er bij mij niet en bijkomen zal niet echt gebeuren.
Ik krijg alleen veulens, dat is ook niet fijn! ><

24Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 22:51

Remember

Remember

Sultan schreef:Weetje wat het is? De leden die niet in de kudde zitten weten niet wat er in de kuddegebieden gebeurd, dus vaak kun je de activiteit dan ook niet eens zien. Misschien lijkt de kudde uitgestorven, maar word er in de kuddegebieden wél heel veel gepost. (:

Maar de leiders hebben ook de keuze om gewoon heel ergens anders een activiteit te houden clown

25Kuddes Empty Re: Kuddes za 29 okt - 22:52

Sultan

Sultan
VIP

Remember schreef:
Sultan schreef:Weetje wat het is? De leden die niet in de kudde zitten weten niet wat er in de kuddegebieden gebeurd, dus vaak kun je de activiteit dan ook niet eens zien. Misschien lijkt de kudde uitgestorven, maar word er in de kuddegebieden wél heel veel gepost. (:

Maar de leiders hebben ook de keuze om gewoon heel ergens anders een activiteit te houden clown

Dat klopt, maar áls de leiders het in een kuddegebied doen kunnen de niet-leden dit niet zien, dus weten ze ook niet of er activiteit is in de kudde. Wink

http://twilightgame.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 4]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum