Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Old friend.... [Flame]

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Old friend.... [Flame] Empty Old friend.... [Flame] vr 17 jun - 8:46

Ashko

Ashko

Ashko draafde met grote ruime passen door het bloemenveld. De geur die hier al eerder aanwezig was, was plotseling verdwenen, samen met de zon en het warme weer toen het herfst werd. Ook de vervelende kleine beestjes die altijd kwamen kriebelen in haar vacht en de vervelende blindazen die steeds bloed uit haar zaten te zuigen leken plotseling verdwenen te zijn. "Waar zouden ze ineens naartoe gaan ?": dacht Ashko bij haar zelf. "Misschien worden ze wel geboren in de lente en sterven ze in de herfst ? Of misschien trekken ze net als de vogels naar een warmer land ? Of misschien hadden die kleine, anders altijd actieve beestjes ook wel een winterslaap nodig zoals een eekhoorn dat ook deed". Nee eigenlijk had ze gewoon geen idee waar de anders zo actieve beestjes ineens naartoe verdwenen. De herfst vond ze best wel een leuk seizoen. Alles lach er een beetje somber bij en alle takken verloren stilletjes al hun bladeren. Ook de bloemen begonnen ondertussen al hun bloemblaadjes te verliezen en hier en daar was al is een verwelkte bloem te zien. Toch was het gebied in de herfst nog niet kaal, door de roze bloemblaadjes die zich op de grond hadden gelegd en waardoor er een sprookjesachtige sfeer naar boven kwam. Er was nu een goede temperatuur, niet te warm en niet te koud, precies zoals zij het wilde. Alles leek perfect vandaag en hoe kon ze vandaag ook chagrijnig doen naar andere paarden. De geuren die in het gebied te ruiken waren lieten zich in de neusgaten van de merrie binnen dringen. Echt alle geuren van bloemen waren stilletjes aan het vervagen maar een andere geur kwam haar wel bekend voor. Een geur die ze al wel kende, maar ze kon er geen paard op plakken. Haar intresse werd steeds groter naar wie het paard zou zijn en haar nieuwsgierigheid werd te groot. Met een ruk draaide Ashko zich richting de geur en volgde het geurspoor, niet-wetend wat voor een paard ervoor haar neus zou staan. Toen ze in de verte een schim zag van een paard vertraagde ze haar verzamelende passen en liet haar neus netjes tegen haar borst gedrukt waardoord ze netter, sjieker en vooral sterker en groter toonde. Toen ze op een paardenafstand van de merrie over haar stond bekeek ze haar is goed en aan haar houding te zien kon het zeker geen groot paard zijn. Toch hield ze haar nette houding met haar hals houdende zodat ze mooier overkwam en ze naar haar op zouden kijken. Stilletjes begin de schimmelmerrie rustig rond de andere merrie te stappen en bestudeerde haar nauwkeurig. Alle details werden in haar geheugen gegrift en alles wat de merrie deed werd door haar geobserveerd.

[&& Flame]

2Old friend.... [Flame] Empty Re: Old friend.... [Flame] vr 17 jun - 9:12

flamepje

flamepje

flame was rustig door het bloemenveld aan het wandelen.ze hield van de lekkere geur van bloemen en van het geluid van de wind die rustig door het bloemenveld gaat. omdat het herfst werd had ze geen last van de vliegen enzo .nu kon haar dag helemaal niet meer stuk zelf geen overdreven macho hengst kon haar no irriteren. omdat moment rook z een bekende geur , ze keek op en zag een bekende maar ze wist niet goed wie het was maar ze had ook al een paar maand niet echt meer contact gehad met andere paarden ze was ook nog maar ongeveer een half jaar in dreamhorse. en ze kende eigelijk maar 2 paarden ashko en nog een waar ze nu even niet op de naam kon komen . dus het moest ashko wel zijn.ashko begon rond haar te lopen en haar heel hard te observeren.eerlijk gezegt begon ze er een beetje geirriteerd van dus zei ze van "dag ashko , kende mij niet meer? he ,het is flame"flame vroeg zich heel hard af hoe ashko zou reageren

3Old friend.... [Flame] Empty Re: Old friend.... [Flame] vr 17 jun - 9:25

Ashko

Ashko

Terwijl Ashko ernstig haar ogen liet glijden over het lichaam van de merrie kwam er geluid uit de richting van de merrie haar mond. "Dag Ashko, ken je mij niet meer ?". Een vragende blik vormde zich op Ashko haar gezicht en ze moest goed in haar geheugen graven om een antwoord te vinden op de vraag die haar net gesteld was. Ze herinnerde zich wel een merrie die bont gevlekt was. Om precies de zijn een platenbonte merrie, met enkel witte, zwarte en bruine vlekken verspreid over haar hele lijf. Op haar hoofd had ze een bles die tot haar neus uitliep en haar manen en staart waren volledig zwart gekleurd. Ze liep een laatste rondje omheen de merrie en bekeek of ze zelf ook deze kenmerken had. De bonte vlekken waren natuurlijk al juist, en ook de staart klopte van kleur, dus moesten de manen ook zwart zijn. Ze plaatste zich voor de merrie en hield haar nog altijd nauwlettend in de gaten. Ook de bles die tot de neus was uitgelopen was op haar hoofd te zien en een kleine glimlach kwam tevoorschijn op de lippen van de merrie. Ze vond het eigenlijk best wel knap van haar zelf dat ze zoveel details kon onthouden terwijl ze de merrie een jaar of een half jaar geleden voor een eerste keer had ontmoet. En ondertussen had ze ook al vele andere paarden ontmoet waar ze ook vele details van onthield. "Ik kan je ongeveer wel herinneren": zei Ashko met een vreemde, mysterieuze stem die ze wel leuk vond om te gebruiken bij paarden die ze al kende maar toch ook weer niet. "Hebben wij elkaar nu zolang ontloopt of ben je een tijdje uit Dream Horses geweest ?": vroeg Ashko op een neutrale toon aan de merrie, die zich voorgesteld had met de naam Flame.

4Old friend.... [Flame] Empty Re: Old friend.... [Flame] vr 17 jun - 9:48

flamepje

flamepje

ashko stopte eindelijk met rondjes lopen .en zij dat ze zich haar ongeveer nog wel herrinnerde.flame was opgelucht dat ze gesopt was met rondjes te lopen.nu voelde ze zich al veel meer op haar gemak .toen vroeg ashko of dat ik haar had ontlopen of ik uit dh was geweest .ik zei van" nee ik ben niet uit dh geweest maar heb wat rond liggenlopen door dh en zo wat gezorgt dat ik niet in de problemen kwam want ik ben nog een jong on opgeleerd paardje.ik heb eigelijk ook nog een leeraar nodig dus jha vandaar dat ik wat uit het zicht ben gebleven"flame voelde zich toch nog wel een beetje ongemakkelijk. maar ze dacht wel dat ze haar kon vertrouwen.ze hoopte ook dat ze haar een beetje hulp zou bieden met haar wegwijs te maken in dh .maar flame was best wel nieuwschierig maar ook bang voor de reactie van ashko.toen trippelde flame wat op haar benen en wachte af op ashko haar reactie

5Old friend.... [Flame] Empty Re: Old friend.... [Flame] vr 17 jun - 10:05

Ashko

Ashko

Een antwoord op de vraag die ze net gesteld had aan Flame liet op haar wachten. Na een stil moment tussen de twee merrie's beantwoordde Flame de vraag die er al een tijdje geleden gesteld was geweest. "Nee, ik ben niet uit Dream Horses geweest maar ik heb wat rond liggen lopen door Dream Horses. Zo heb ik wat gezorgd dat ik niet in de problemen kwam, want ik ben nog een jong en onopgeleerd paardje. Ik heb eigenlijk ook nog een leraar nodig dus ja, vandaar dat ik wat uit het zicht ben gebleven". Alle woorden moest Ashko eventjes in haar geheugen verzen en ze dacht eventjes na over de woorden die Flame daarnet tegen haar had opgezet. Ze dacht na, ze dacht zelfs diep na maar in haar verstand was er geen antwoord te vinden op de vraag die ze net gekregen had. Haar hersenen zouden haar het antwoord niet weergeven dus moest ze maar naar haar gevoel luisteren. Haar gevoel zei dat ze de merrie wel wilde helpen, maar dan zou ze wel willen meehelpen. Ashko was zelf ondertussen ook al 6 jaar en kende al redelijk veel van alles zowat wat je nodig had om in Dream Horses te kunnen overleven. Nogmaals dacht de merrie diep na, niet over of ze het zou doen. Nee, nu dacht ze na over hoe ze het tegen Flame zou gaan uitleggen dat ze het best wel wilde doen maar dat er naar haar geluisterd moest worden. Ze zou streng zijn maar er zou op het einde wel duidelijk resultaat te zien zijn. Ashko moest nu al duidelijk maken aan haar dat er naar haar geluisterd moest worden maar ze wilde de merrie ook weer niet afjagen. Op een rustige toon begon ze te praten en begon ze alles op de meest passende manier uit te leggen aan het bonte paard."Ik wil je best helpen met het wegwijs maken in dh, ik wil je ook trainen tot een goed paard. Ik ben neutraal dus zo zal ik je ook trainen. Je zal de kneepjes leren om respect te tonen maar ook te zien krijgen hoe je moet vechten. Als neutraal paard leer je dingen die zowel goed als slecht zijn. Ik zal je krachttrainingen geven en conditietrainingen, er zal vanalles aan bod komen. Maar ik wil vooral dat je naar me luistert. Alles wat ik je zal laten doen zal ik bewust doen, niet om je te martelen maar om je er sterker uit te laten komen. Als je hiermee allemaal akkoord gaat hebben we een deal.". Een lichte glimlach krulde op haar lippen zodat ze de merrie niet zou hebben afgeschrokken. Geduldig wachtte ze op het antwoord en keek nog eens rondom haar om te zien of er geen gevaar dreigde.

6Old friend.... [Flame] Empty Re: Old friend.... [Flame] vr 17 jun - 10:25

flamepje

flamepje

het duurde even maar na een poosje antwoorden ashko."Ik wil je best helpen met het wegwijs maken in dh, ik wil je ook trainen tot een goed paard. Ik ben neutraal dus zo zal ik je ook trainen. Je zal de kneepjes leren om respect te tonen maar ook te zien krijgen hoe je moet vechten. Als neutraal paard leer je dingen die zowel goed als slecht zijn. Ik zal je krachttrainingen geven en conditietrainingen, er zal vanalles aan bod komen. Maar ik wil vooral dat je naar me luistert. Alles wat ik je zal laten doen zal ik bewust doen, niet om je te martelen maar om je er sterker uit te laten komen. Als je hiermee allemaal akkoord gaat hebben we een deal."flame wist ni wat ze moest zeggen ze had er alles voor over om fatsoenlijk getraind te worden maar zij wist niet wat te zeggen.ze raapte haar moet bij een en zei"ik zou het heel fijn vinden en zal meer dan mijn best doen "

7Old friend.... [Flame] Empty Re: Old friend.... [Flame] vr 17 jun - 10:39

Ashko

Ashko

Na een lange tijd werd er terug gereageerd op het hele verhaal dat Ashko daarnet had uit gelegd. Het duurde eventjes en de twijfel en verlegenheid was te zien in de ogen van de bonte merrie. "Ik zou het heel fijn vinden en zal meer dan mijn best doen": zei Flame toen uiteindeijk. De glimlach die al tussen haar lippen te zien was, werd groter en breder. "Mooi": maakte de schimmelmerrie als opmerking. Ze had het eigenlijk wel verwacht want op zich moest de merrie zowiezo een trainer zoeken. En eerlijk gezegd was daarin de training van een neutraal paard het beste. Je leerde zowel vechten en jezelf te verdedigen tegen over andere paarden en dit werd niet geleerd bij de goedzakken omdat er toch ook geen ruzie mocht ontstaan. Maar je leerde ook respect te hebben en te tonen voor elk paard en je ging niet zomaar elk paard zonder reden aanvallen en dit werd ook weer niet bij de slechtzakken geleerd. Het was eigenlijk een basistraining van de slechtzakken en de goedzakken bij een. Dit vormde samen een mooie kennis en als je je eerder geneigd voelde naar de goede kant kon je daar nog een trainer zoeken, maar als je weer eerder geneigd voelde naar de slechte kant kon je daar ook weer een trainer zoeken. "Oke, ik wil zo snel mogelijk beginnen met te trainen. Zullen we morgen afspreken aan de zee ?": de vraag die ze had gesteld was eerder een bevel en zonder te vragen aan Flame of het voor haar ook goed was verliet ze het bloemenveld op weg naar de heuvels.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum