Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klachten over Het Team

+11
Rival
Vicious
Pearl
Sinéad
Fawn
Painted Black
Cadsuane
Condor
Visual
Boots
Amiya
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Klachten over Het Team - Pagina 2 Empty Re: Klachten over Het Team ma 22 aug - 1:17

Melody

Melody

Treasure schreef:
Vicious schreef:
Rival schreef:
Vicious schreef:Niet zo zeer een klacht, en ook niet zo zeer het team, maar ik vind het wel erg jammer dat als ik mijn rentree wil maken dat er gewoonweg niemand reageert =( Ik was juist zo gemotiveerd om weer lekker te beginnen nu ik eindelijk vakantie heb en niet meer 24/7 met mijn neus in de schoolboeken zit..
Ook kan ik niet op andere discussies reageren, omdat die allemaal al gereserveerd zijn voor andere spelers. Moet zeggen dat me dat wel redelijk teleurstelt..

Dat eerste kunnen we weinig aan doen. We hebben zelf ook een leven naast Dream Horses en kunnen niet op alle topics antwoorden. Je kan natuurlijk ook mensen vragen om te RPG-en Wink

Discussies, hoe bedoel je dat? Ik ben namelijk meestal bij een discussie aanwezig en reageer op praktisch elk bericht Wink

Nogmaals, het was ook niet echt persoonlijk aan jullie bedoeld Wink Je kent me =P

Ik bedoel gewoon een topic. Veel zijn er dus gereserveerd, erg jammer.

Ik begrijp dat jullie niet op alles kunnen antwoorden. En dat vraag ik ook niet van jullie. Maar ik wist niet zo goed waar ik anders mijn bericht kon uiten dan hier.
Jammer dat gewoon geen enkele speler reageert. Dus niet alleen het team.
Ik snap wat je bedoelt Vic, ik heb het ook. Ben eindelijk weer begonnen, geen kip die reageerd. Wel jammer en idd al die topics zijn al voor anderen gereserveerd. Je kunt niet meer gewoon spontaan reageren.



ff tusse door, wat ik ervan denk en begrijp is dat de spelers op dh aan elkaar vast gaan plakken, als ze eenmaal bepaalde mensen hebben om mee te rpgen doen ze niet anders, en zo is het voor nieuwkomers lastig andere te leren kennen aangezien alle topics al bezet zijn , of alleen bepaalde paarden mogen erin komen. En er is haast geen enkel paard dat bij een nieuweling in het topic reageert, of in dit geval een terugkomer Razz zo komt het dus dat er soort generaties bestaan, de mensen die bijv. in de eerste drie maanden zijn gekomen gaan gezellig met elkaar rpgen, en degene die in de laatste week zijn gekomen... tja, die kennen de oudere spelers amper, omdat ze geen tijd voor ze hebbe, want ze zijn te druk met de andere oudere spelers (met oudere bedoel ik dus die er al langer op zitten) alsof de nieuwelingen hen niet waardig zijn ofzo..?



srry voor late reactie maar.. ben al een poosje neit online geweest Wink

27Klachten over Het Team - Pagina 2 Empty Re: Klachten over Het Team ma 22 aug - 1:22

Amani

Amani
Het hippe banaantje

Melody schreef:ff tusse door, wat ik ervan denk en begrijp is dat de spelers op dh aan elkaar vast gaan plakken, als ze eenmaal bepaalde mensen hebben om mee te rpgen doen ze niet anders, en zo is het voor nieuwkomers lastig andere te leren kennen aangezien alle topics al bezet zijn , of alleen bepaalde paarden mogen erin komen. En er is haast geen enkel paard dat bij een nieuweling in het topic reageert, of in dit geval een terugkomer Razz zo komt het dus dat er soort generaties bestaan, de mensen die bijv. in de eerste drie maanden zijn gekomen gaan gezellig met elkaar rpgen, en degene die in de laatste week zijn gekomen... tja, die kennen de oudere spelers amper, omdat ze geen tijd voor ze hebbe, want ze zijn te druk met de andere oudere spelers (met oudere bedoel ik dus die er al langer op zitten) alsof de nieuwelingen hen niet waardig zijn ofzo..?

er zijn genoeg open topics vind ik, vragen om een topic kan altijd. Volgens mij komt het 'aan elkaar plakken' echter omdat er weinig op open topics reageren dus vragen ze (waaronder ik) aan iemand of ze willen rpg'en Wink de nieuwelingen zijn de oudere rpg'ers heus wel waardig.
Wel kan ik zeggen dat ik dat eerst ook voelde hoor Wink dat iedereen elkaar kende, dat voelt naar ja dat klopt maar het beste is dan om gewoon mee te doen en dus ook vragen om een topicje.

dat was dus mijn uitleg, ik kan nauwelijks uitleggen maarja Yay

http://catsparadiso.actieforum.com

28Klachten over Het Team - Pagina 2 Empty Re: Klachten over Het Team ma 29 aug - 21:52

Imora

Imora

Amani heeft gelijk als je niet snel ergens een open topic ziet vraag ik dat ook wel maar ik ben niet iemand die plat aan 2 of drie dezelfde personen want ik vraag het aan verschillende iedereen heeft dan ook zijn eigen manier van rpg'en niemand is het zelfde weet je, sommige typen langere andere korter je zou gewoon een pb sturen daar degene die je nouja mee wilt rpg'en doe ik ook als er niemand meer op mijn oude topics hebben gereageerd zo ontmoet je ook meer nieuwe paarden ^^

29Klachten over Het Team - Pagina 2 Empty Re: Klachten over Het Team di 30 aug - 4:25

Visual

Visual
VIP

Noesjuhs NOES *komt er achter dat ze geen open topics heeft*

Maar ik probeer zoveel mogelijk open topics waar nog wat nieuwere leden hard aan gewerkt hebben te beantwoorden, maar ik spot er niet zoveel helaas :'( of die zijn helemaal vol tot aan pagina drie AWESOMENESS (wat ik heel knap vind) Maar misschien komt dat ook omdat de meeste het niet zo geweldig vinden om een topic aan te maken, en dat ook meestal doen op verzoeken van anderen: Daarom vind je ook meerdere *speciaal voor die*-topics Wink



ANYWAY ;3 ik heb ook nog een 'klacht over het team' naja, niet zozeer een klacht ofzeu, maar gewoon uit nieuwsgierigheid xd

Is een van de over de laatst bediscussieerde ideeën recent nog besproken in het modhoekje en staan deze op het punt van uitvoeren, of zijn we met zen allen afwachtend naar de almachtige dictator Smiezel en haar trouwe helper Parel aan het kijken AWESOMENESS UIT NIEUWSGIERIGHEID xd

30Klachten over Het Team - Pagina 2 Empty Re: Klachten over Het Team di 30 aug - 5:08

Fawn

Fawn

Graag als jullie over een bepaald punt willen discussiëren hier een apart topic voor te openen, gekkerds van me~

@Visual: Bedoel je het democratie-idee? Want ja, die komt er absoluut. :)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum