Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Goed, slecht of neutraal.

+3
Chara
Remember
Sultan
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Goed, slecht of neutraal. Empty Goed, slecht of neutraal. za 25 jun - 23:55

Sultan

Sultan
VIP

Aangezien ik soms niet helemaal kan zien wie nu goed of slecht is, heb ik een klein ideetje.

Misschien is het een idee om een hokje toe te voegen waar je dat in kan vullen, die je ook gewoon bij je posts etc. ziet..?

http://twilightgame.actieforum.com

2Goed, slecht of neutraal. Empty Re: Goed, slecht of neutraal. za 25 jun - 23:57

Remember

Remember

Oeh dat is wel een handig idee. Want soms heb ik dat ook, want dan kan ik uit de post van iemand niet ophalen welke geaardheid diegene heeft. Misschien dan dat je dat kan invullen bij paarden profiel en wel zo dat iedereen het altijd ziet?

3Goed, slecht of neutraal. Empty Re: Goed, slecht of neutraal. za 25 jun - 23:59

Chara

avatar

Hmm, Dat is inderdaad misschien wel een optie. Ik ben voor! Very Happy

Sinéad

Sinéad

Nope, ik vind het niet nodig. Dit was al een keer maar werd toen weggehaald. Ik vind het zo wel fijner, want een neutraal paard kan ook wel eens een slechte dag hebben en dan gewoon gelijkwaardig door een slecht paard worden behandeld, in plaats van 'oh, die doet wel slecht, maar is eigenlijk neutraal, hahahaha'. Oftewel, je kan wat meer rekening houden met het karakter van je paard, in plaats van de geaardheid (:

Boots

Boots

Je moet door middel van RPG-en erachter komen wat die gene is. Als je daar niet achter kan komen kun je jezelf achter de oren krabben aan wie het nou ligt.

Chara

avatar

Boots schreef:Je moet door middel van RPG-en erachter komen wat die gene is. Als je daar niet achter kan komen kun je jezelf achter de oren krabben aan wie het nou ligt.

Ik lsuit me bij jou aan. Sinéad en jij hebben me van gedachten veranderd. Goed, slecht of neutraal. 258877

Sinéad

Sinéad

Chara schreef:
Boots schreef:Je moet door middel van RPG-en erachter komen wat die gene is. Als je daar niet achter kan komen kun je jezelf achter de oren krabben aan wie het nou ligt.

Ik lsuit me bij jou aan. Sinéad en jij hebben me van gedachten veranderd. Goed, slecht of neutraal. 258877

WHOESJ, IK HEB INVLOED GEHAD IN DIT LEVEN Yay
..

Nâh, Boots heeft het veel beter verwoord. In 2 zinnen, in plaats van een alinea. Goed, slecht of neutraal. 11631

Chara

avatar

Sinéad schreef:
Chara schreef:
Boots schreef:Je moet door middel van RPG-en erachter komen wat die gene is. Als je daar niet achter kan komen kun je jezelf achter de oren krabben aan wie het nou ligt.

Ik lsuit me bij jou aan. Sinéad en jij hebben me van gedachten veranderd. Goed, slecht of neutraal. 258877

WHOESJ, IK HEB INVLOED GEHAD IN DIT LEVEN Yay
..

Nâh, Boots heeft het veel beter verwoord. In 2 zinnen, in plaats van een alinea. Goed, slecht of neutraal. 11631

Er is een nieuwe wereld voor me open gegaan. Meow

Amiya

Amiya
Administrator

Indeed, indeed. :') Het moet via de RPG zélf gebeuren. Bovendien.. als je als slecht paard op een oorlogsmissie gaat en je daarvoor in cognito moet gaan, wat zou je dán invullen? :')

Kortom; BR Nanananaaaa Boots Rules

10Goed, slecht of neutraal. Empty Re: Goed, slecht of neutraal. ma 27 jun - 1:23

Pearl

Pearl
Moderator

En dit was er al ook een keer.. Toch? En dat werd toen afgekapt aangezien iedereen slecht invulde terwijl 'ie gewoon neutraal was of een of andere wannabe clown

Dus sowry Sulkanneke, ik ben dus ook tegen c:

http://www.dreamhorses.biz

11Goed, slecht of neutraal. Empty Re: Goed, slecht of neutraal. ma 27 jun - 1:25

Sinéad

Sinéad

Amiya schreef:Indeed, indeed. :') Het moet via de RPG zélf gebeuren. Bovendien.. als je als slecht paard op een oorlogsmissie gaat en je daarvoor in cognito moet gaan, wat zou je dán invullen? :')

Kortom; BR Nanananaaaa Boots Rules

Gebéurd dat wel eens? Goed, slecht of neutraal. 11631

12Goed, slecht of neutraal. Empty Re: Goed, slecht of neutraal. ma 27 jun - 1:27

Boots

Boots

... Ik voel me gerespecteerd jongens. Goed, slecht of neutraal. 11631



Kun je anders een klein dingetje maken waarop te zien is wat je bedoeld? Misschien bedoel je totaal wat anders dat wij denken.

@ Sinéad:

Wees de eerste zou ik zeggen AWESOMENESS

13Goed, slecht of neutraal. Empty Re: Goed, slecht of neutraal. ma 27 jun - 1:28

Sinéad

Sinéad

Boots schreef:... Ik voel me gerespecteerd jongens. Goed, slecht of neutraal. 11631



Kun je anders een klein dingetje maken waarop te zien is wat je bedoeld? Misschien bedoel je totaal wat anders dat wij denken.

@ Sinéad:

Wees de eerste zou ik zeggen
AWESOMENESS

Not. A. Change. Vind het meer zoiets voor Madness en Fether clown

14Goed, slecht of neutraal. Empty Re: Goed, slecht of neutraal. ma 27 jun - 3:50

Amiya

Amiya
Administrator

Sinéad schreef:
Amiya schreef:Indeed, indeed. :') Het moet via de RPG zélf gebeuren. Bovendien.. als je als slecht paard op een oorlogsmissie gaat en je daarvoor in cognito moet gaan, wat zou je dán invullen? :')

Kortom; BR Nanananaaaa Boots Rules

Gebéurd dat wel eens? Goed, slecht of neutraal. 11631

Daar zorg ik wel voor. Nanananaaaa

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum