Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Pepper thats long ago....

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Pepper thats long ago.... Empty Pepper thats long ago.... do 28 jul - 8:10

Kairi

Kairi

Een zwarte merrie draafde op het gevaarlijke ijs. Haar Zwarte staart zwipte soms heen en weer en haar zwart golvende mannen wapperden lichtjes. Allebei door de koude briesjes die vaak kwamen opsteken. Haar vele litekens die nu iets lichter was dan haar pikzwart vel valden lichtjes op bij iedere beweging dat ze maakte.

Kairi haar licht grijze ogen waren strak op de grond gericht. Ze was nog nooit in dit gebied geweest dus moest ze goed uitkijken waar ze stapte. Maar ze was het ijs al gewoon dus zo moeilijk was het nu ook weer niet. Ze dacht na. Volgens haar was Zero uit DH gegaan voor een tijdje...Niet dat dat haar iets kon schelen maar ze vond het wel wat vreemd. Dat was ze niet gewoon van hem. Vlug schudde ze heen en weer met haar hoofd. De laatste tijd dacht ze nogal vaak aan hem. Maar ze weet niet waarom. Een bekende geur drong Kairi haar neusgaten binnen. Pepper. Die merrie had ze lange tijd niet gezien. Maar dat komt ook omdat Kairi ook toch voor enkele dagen weg was gegaan. Haar oren half in haar nek om niet vijandig uit te komen keek ze met haar kille blik naar de richting waar de geur vandaan kwam. Al snel zag ze de merrie op haar af komen. Zo te zien had Pepper haar ook geroken.



(voor Pepper en Kairi ty)

Pepper

Pepper

Sierlijk kromde ze haar hals en liep verder, uitkijkend om niet uit te glijden. Ze snoof en sloeg met haar zijdezachte staart tegen haar flanken. Haar grootste trots was Liberty, Cornflake en Jazz, Liberty was haar partner, Cornflake en Jazz haar 2 veulens. Pepper schudde haar hoofd grijnzend en liep verder. Even moest ze haar gespierde achterhand onder zich zetten doordat ze bijna uitgleed. Met een verbeten trek rond haar smoel liet ze zich naar beneden glijden. Pepper hief haar hoofd en snoof nog eens, ze rook Kairi. Die merrie had haar gered uit het ijs waar ze trouwens nog een klein littekentje door had. Pepper bewoog zich in de richting van haar en keek naar het stipje in de verte. Ze greens en sloeg nog eens met haar staart. Wat zou ze tegen haar moeten zeggen? Geen idee dus. Maargoed, ze zou wel zien. In een voorzichtige draf bewoog ze naar Kairi en stopte vlak voor haar. Pepper greens en knikte naar haar. "Hoi, lang niet gezien he?" Sprak ze vriendelijk.

http://foxplaces.actieforum.com/forum

Kairi

Kairi

Kairi ging rustig op haar gemak naar de merrie die ze toch al een tijdje niet meer had gezien sinds het kleine ongeluk. Een zucht verliet haar keelgat toen ze even naar haar buik kijkt. Kairi wist niet precies hoe lang het veulen er in zat. Niet lang , dus had ze nog tijd. Maar kairi had besloten om het veulen wat later op te voeden. Alleen moet ze nog een merrie vinden die voor het veulen wil oppassen wanneer Kairi terug in DH is. Gelukkig had ze nog tijd genoeg. Het veulen mag nooit weten wie de vader was. Die verschrikkelijke player. Verward schudde ze met haar hoofd, waarom had ze zich zo in de maling laten nemen. De geur van Pepper trok haar uit haar gedachten toen die sterker werd. Ze keek de merrie recht aan."Hoi, lang niet gezien he?" Sprak ze vriendelijk. De licht grijze ogen van Kairi keken Peper aan. " ja daar heb je gelijk in, en hoe gaat het met je." sprak ze op haar normale kille toon. Kairi keek even rustig in het rond en sloeg sierlijk met haar staart tegen haar gespierde flanken die breder en sterker zijn geworden sinds de laatste keer.

Pepper

Pepper

Woesj woes ghehe Pepper keek Kairi vrolijk aan. ”Ghehe gelukkig ben ik niet nog eens door het ijs gezakt.” grinnikte ze humorloos. Ter wijze als antwoord knikte ze vrolijk. ”Met mij gaat het goed, heb een partner, een tweeling en…. Dat was het eigenlijk. Met jou?” Vroeg ze rustig. Haar hals was sierlijk gebogen en haar staart krulde omhoog ghehe. Omg er waren zoveel nieuwe paarden in DH. Fire Flame was overgenomen door Painted Black en zijn partner Amani en die kende ze nog niet maar de merrie was pasgeleden nog bevallen en ze hoorde van wat paarden dat het echt ‘swerelds grappigste bevalling ever was. Ghehe net gemist dus. Maar ach, de merrie leek ook steeds bekender te worden in DH. Ghehe Pepper was absoluut niet bekend hier. Dat zou ooit nog komen vond ze.

http://foxplaces.actieforum.com/forum

Kairi

Kairi

Kairi wachtte geduldig af op wat de oude bekende merrie heeft meegemaakt. Terwijl Kairi toch wachtte ging ze even in gedachten. maar ze werd er uiteindelijk uit getrokken toen pepper vrolijk begon te spreken.”Ghehe gelukkig ben ik niet nog eens door het ijs gezakt.” op de een of andere grinnikte Kairi even. Pepper leek van karakter sprekend op Samantha, de merrie die kairi had gekend toen ze nog een goedzakje was. dat waren nog eens tijden geweest met haar.”Met mij gaat het goed, heb een partner, een tweeling en…. Dat was het eigenlijk. Met jou?” Momenteel gaat het nog goed met me." Kairi weet niet hoe ze het er zou af brengen als ze achter de hengst zou gaan..." maar ik heb een vraagje, Ik ga binnekort een veulen krijgen en jah zou graag hebben dat jij er dan zou voor zorgen want ik moet dan na de geboorte nog... dingen regelen. natuurlijk als het oud genoeg is ga ik ht trainen..." Kairi wist niet hoe pepper zou reageren, ze gaat haar natuurlijk niet dwingen, maar het was gevaarlijk wat kairi nu deed, Ze toonde nu haar kant van toen ze nog een goedzakje was. Wat een geluk dat haar broer Night Dancer hier niet was. Rustig afwachten keek ze Pepper aan voor haar reactie te zien.

Pepper

Pepper

" maar ik heb een vraagje, Ik ga binnekort een veulen krijgen en jah zou graag hebben dat jij er dan zou voor zorgen want ik moet dan na de geboorte nog... dingen regelen. natuurlijk als het oud genoeg is ga ik ht trainen..." Pepper luisterde geboeid. Zijzelf moest ook veel dingen regelen, ze twijfelde aan haar partnerschap van Liberty en ging het uit maken. Verder had ze een plan en zou het ook uitvoeren maar dat alles was voor zometeen. 'Ja, moet hij/zij slecht getraind worden? Ik ga namelijk naar iemand die ook slecht is en vraag om hulp, de rest zal je misschien wel kunnen raden. Maar oké, tuurlijk wil ik je veulen dolgraag trainen!' Zei ze blij. Pepper draaide even met haar oren en keek naar Kairi. Ze zou haar niet om hulp vragen, haar manier van slecht zijn.. Tja dat was niet wat ze wou, ze wou dat de naam "slecht" echt waar voor zijn naam kreeg, niet zomaar oren in nek en zo machoachtig praten van ik ben de beste. Nee Pepper wou het dan echt goed 'slecht'. Ze greens schaapachtig. 'Hoelang ben je al drachtig? Ik ga mijn partner 'dumpen' namelijk.' Zei ze rustig.

http://foxplaces.actieforum.com/forum

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum