Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

de merrie die ik moet ontmoeten Pepper

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Braeden

avatar

Een jonge gespierde hengst stapte tussen de bomen in het gebied van de goedzakjes. Hij snapt nu echt niet wat hij hier kwam doen. Wat had hij wel gedacht hier zou hij allleen maar domme goedzakjes ontmoeten. Een geirriteerde zware zucht verliet de keel van de jonge hengst. En hij moest nog een merrie genaamd Pepper noemen. Hij snapt niet waarom maar zijn moeder had erop gestaan. Gelukkig had ze hem beloofd dat ze snel terug zou keren ookal leek het dat dat nog een hele lange tijd zou duren. Waarom moest hij deze pepper toch ontmoet.Hij had begrepen dat ze eerst nogal eeen goedzakje was, wat had zijn moeder toch in haar gedachten gehad.. een goedzakje redden. Maar door de vele gesprekken die hij had meegeluisterde had hij toch begrepen dat ze veranderd was. Hij was het niet zeker maar hij zou er snel genoeg achter komen. Zolang deze merrie maar niet denkt dat ze de baas over hem zou spelen. Natuurlijk verltelde zijn moeder hem nadrukkelijk te luisteren maar daar hoort commanderen dus niet bij.
Hij dacht na ademde toen diep in en hinnikte luid genoeg voor de oren van de merrie die hij moest ontmoeten. Hopenlijk kwam zijn moeder snel terug. Ze had ook veel over die Azacar gesproken. Een kuddeleider was die hengst. En daardoor had Kairi zijn moeder zijn nieuwsgierigheid gewekt. Die merrie zou snel moeten komen om hem niet te laten wachten, Kairi heeft geprobeerd te zorgen dat hij rustig en met geduld kon wachten maar alleen dat was haar niet gelukt



( pepper plz ^^)

Pepper

Pepper

Een snuivende adem was hoorbaar. Kairi, haar gedachten gingen automatisch naar de merrie. Pepper was vandaag niet bepaald in de beste bui. D’r zwarte kijkers gingen rond dit witte gebied. Paarden konden wel zeggen dat dit goedzakken gebied was maar wat was dan “duister” gebied? Iets waar de zon niet scheen? Bwahaa, dat was echt kansloos. Haar bruin/witte oren lagen vrijwel plat in haar nek en haar zware adem maakte af en toe een snorkend geluid. Door haar wijd opengesperde neusgaten kon ze een paard ruiken, met een vleugje Kairi. Pepper’s ogen werden donker en ze stapte naar het zwarte dier toe. ’Dus, je naam? Ik ken je moeder dus de rest hoef ik niet te weten. Wat jij moet weten is dat je me niet in de weg moet zitten en naar me moet luisteren. Dus waarom denk je hard genoeg te zijn om slecht te zijn?’ Vroeg ze zonder enkele emoties in haar stem.

http://foxplaces.actieforum.com/forum

Braeden

avatar

Gelukkig kwam te merrie sneller dan hij zou hebben verwacht. Zijn helder groene ogen bekeken de merrie aandachtig aan. Ze zag er anders uit dan hij had verwacht, maarja wat had hij moeten verwachten hij kende deze merrie niet eens. Wat dus waarschijnlijk wel zou veranderen. Hij kreeg het gevoel dat hij al een monitor ofzo heeft gekregen van zijn moeder. Hij begreep niet altijd zijn moeder die sprak vaak nogal raadselachtig hij is het gewoon geworden.’Dus, je naam? Ik ken je moeder dus de rest hoef ik niet te weten. Wat jij moet weten is dat je me niet in de weg moet zitten en naar me moet luisteren. Dus waarom denk je hard genoeg te zijn om slecht te zijn?’ Vroeg ze zonder enkele emoties in haar stem. Wat dufde deze merrie nogal. Hij zou zijn zegje zeggen dat deed hij dus ook zeker. " Ik heet Braeden en ik hoorde dat je me moeder kent want ze heeft je leventje gered" Sprak hij kil natuurlijk kreeg je er geen rilling van omdat zijn stem nogal jong klonk." en jammer genoeg zal ik wel in jou weglopen want ik moet jammer genoeg dan ook luisteren naar jou. Maar dat betekend niet dat je me zult kunnen commanderen" Snauwde hij de laatste worden eruit." Je zult wel zien of ik hard genog ben of niet ik stel mijn moeder neit teleur. Is dat genoeg voor jou" Vroeg hij weer met zijn jonge kille stem.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum