Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The Beautiful Sea

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1The Beautiful Sea Empty The Beautiful Sea zo 31 jul - 22:05

Whirlwind

Whirlwind

De kleine hoeven van de mustang merrie stapten over het zand, en brachten haar voorruit. Weer had DH een nieuw paard. Een paard dat nooit meer weg zou gaan; Whirlwind. De merrie was erg mager; je zag haar ribben, maar dat kwam door haar lange reis naar deze plek; haar nieuwe thuis. Whirlwind had amper nog energie om te lopen, maar ze moest naar dat éne grasstukje. Ze stapte er vluchtig naar toe en at met gulzige happen. "Eindelijk wat eten." fluisterde ze in zichzelf. De merrie keek weer op toen ze een geluid hoorde. Ze keek in het rond, maar toen de geur van gras haar neus weer binnen drong at ze weer verder, ze zou wel zien wie er kwam. Ze was nieuw, dus ze wilde wel iemand kennen. Heel graag zelfs. Maar ze was nog al verlegen...


[Nieuw accje, Alleen Painted Black!]

2The Beautiful Sea Empty Re: The Beautiful Sea zo 31 jul - 22:17

Painted Black

Painted Black
VIP

Vier zwarte paarden hoeven gleden door het zand, hij draafde zo hard dat het zand opvloog tot zijn borst en een gedeelte bleef plakken in zijn nat bezwete vacht. Rennen over het strand, met de wind in je manen, was altijd al iets geweest waar hij van hield. En wat hij graag deed, eveneens als zwemmen en eten. En slapen. Vooral slapen. Painted´buik klotste van de ellende, het vet en het water dat zijn lichaam vulde. Zijn manen dansde op en neer en zijn voorpluk was zolang dat het bijna onmogelijk was om iets te zien. Met zijn neus de lucht in gedrukt, hopend dat zijn voorpluk zijn donkere ogen zou verlaten en het onmogelijke mogelijke maakte, snoof hij. Een rare, onbekende geur vloog zijn neus binnen en even liet hij een zachte, gillende hinnik horen. Een nieuw, onbekend paard. Jipie. Hij schudde zijn hoofd even, gooide zijn vier, lange, sukkelige benen met een grijns in de lucht en draafde toen vrolijk verder. Fluitend kwam hij bij de merrie aan, die aan het grazen was. Zijn hoofd gleed naar beneden en plukte ene hap mee en mopelde toen; "HAAAAI''. Vrolijk onderzocht hij de merrie, want hier was maar een reden voor. Ja damens en heren, ook Painted was vandaag jarig.

3The Beautiful Sea Empty Re: The Beautiful Sea zo 31 jul - 22:25

Whirlwind

Whirlwind

Al snel merkte ze de aan wezigheid van een ander paard. Ze trok nog een pluk gras uit de grond en keek op. Een friese hengst kwam heel vrolijk aangedraafd. "HAAAAI''. zei hij vrolijk. Whirlwind keek hem aan. Hij was stevig geboud, een fries. "Hoi." zei ze zachtjes. Een vlieg landde op haar vacht en beet haar. Whirlwind hapte naar het beest. Raak, hij viel van haar af. Zo kwamen wel meer vliegen aan hun eind. "Ik ben nieuw hier, hoe heet jij? Ik ben Whirlwind" zei ze nog steeds op haar zachte toon. Harder praten kon ze gewoon niet.

4The Beautiful Sea Empty Re: The Beautiful Sea zo 31 jul - 22:37

Painted Black

Painted Black
VIP

''Huppelend draafde hij om de merrie heen, die nog steets stond te grazen. Waarom keek ze niet naar hem. Stonk ie? Hij was toch niet zo lelijk. Eigenlijk.. Nee. Vandaag was zijn verjaardag. En was hij de mooiste ever. En aangezien hij een jacuzzi had gekregen, moest hij die ooit nog maar eens uit testen. Niet nu, nee, nu ging hij er achter komen hoe dit bruine paard heten. Het was een meisje. Of niet. Of het was een jongen. Maar hij dacht een meisje. Een merrie. Opeens waren de ogen van de merrie zichtbaar en klonk er een zachte ''Hoi''. Hij schudde zijn hoofd en zijn ogen werden groot. Was hij dan zo eng? Zo eng dat ze alleen maar ''hoi'' durfde te zeggen. Mompelend draaide hij zich om. Opeens was zijn dag verpest. "Ik ben nieuw hier, hoe heet jij? Ik ben Whirlwind" Hij greens. Ah, de merrie kon toch wel praten. Tevreden antwoorde hij; ''Ik niet. & ik heet Painted Black'' zijn blunderde lach galmde door over het water. Hij greens even liet toen zijn voet door het water glijden.

5The Beautiful Sea Empty Re: The Beautiful Sea zo 31 jul - 22:42

Whirlwind

Whirlwind

Hij huppelde om haar heen, het maakte haar zenuwwachtig, was hij gek ofzo? Na een tijdje stond hij stil en beandwoordde haar vraag. ''Ik niet. & ik heet Painted Black'' zijn blunderde lach galmde door over het water. Okey, nu vond ze hem echt een beetje eng worden. "Okey, en is er iets dat je zo vrolijk bent?" ze moest het weten, anders zou ze bang voor hem worden. En ze was al voor zoveel dingen bang, maar wat kon zij daaraan doen. Littekens had ze genoeg, terweil ze pas twee was. Ze keek naar de hengst die met zijn hoef het water in ging. Water... Ze hoorde haar maag rommelen, nog steeds had ze honger en dorst, maar zee water kon ze niet drinken. Ze schopte met haar achter been tegen haar buik aan om de buikpijn van de honger te stoppen.

6The Beautiful Sea Empty Re: The Beautiful Sea zo 31 jul - 22:48

Painted Black

Painted Black
VIP

"Okey, en is er iets dat je zo vrolijk bent?" Hij schudde zijn hoofd. ''Nee hoor, ik ben alleen maar jarig'' hij liet het er zo sacastisch mogelijk er uit komen. Even rende hij naar een van de duizende palmbomen en toen ging hij in volle galop het water in en maakte hij een ''BOMMETJE''. Noes. Nu was hij helemaal nat! Hij grinnikte even en liep toen weer tevreden het water uit. Hij keek naar de merrie met een blik van ''wat? Dat is toch normaal?'' hij grinnikte even. Jep, hij had ADHD en hij was jarig. Zo'n combinatie was nooit goed. ''Taart! Ik wil Appeltaart! Nee. Worteltaart'' mompelde hij en galopeerde aan, even galopeerde hij een rondje om de merrie en gilde blij ''WOESH. Ik ben jarig ~ ''

Sorry. Ik kan er niet meer van maken. Ik ben gewoon té melig xd

7The Beautiful Sea Empty Re: The Beautiful Sea zo 31 jul - 22:53

Whirlwind

Whirlwind

[OMG xd gefeliciteerd he xd]

Aha, de hengst was dus Jarig, ze wilde best meegaloppeeren, maar ze had er geen energie voor. Maar ze Kon het niet laten. In volle galop rende de hengst naar het water en plonsde er in. Whirlwind lachte en galoppeerde ook naar het water en sprong er ook in. De hengst liep er weer uit en keek haar aan met een blik van; wat dit is toch normaal? Ja, nu durfde ze zichzelf ook te zijn, haar gekke zelf. ''Taart! Ik wil Appeltaart! Nee. Worteltaart'' riep hij. Whirlwind klom het water uit en lachte. "dan ga je dat maken!" riep ze. maar dat konden ze niet. Ze schudde zich uit. "Oh ik heb je nog niet gefeliciteerd, dus bij deze gefeliciteerd" zei ze lachend

8The Beautiful Sea Empty Re: The Beautiful Sea ma 1 aug - 3:07

Painted Black

Painted Black
VIP

De merrie rende op het water af en sprong er ook in. Vervolgens liep ze er weer uit en atwoorde; "dan ga je dat maken!" Painted schudde zijn hoofd. Taart? Maken? Dat lukte hem nooit. Hoe had geen oven, geen meel, geen appels. Hij grinnikte even, slagroom had hij wel. Maar niet de slagroom die iedereen luste (:3). Hij genooit van het jarig zijn. Een dag van cadeautjes, taart, die hij niet had en feesten. Alhoewel het hier best saai was. "Oh ik heb je nog niet gefeliciteerd, dus bij deze gefeliciteerd" Hij glimlachte. ''Dankje!"' even liet hij zijn tong lang zijn lippen glijden bij de gedachten aan een verse, warme appeltaart. Hij water liep letterlijk uit zijn mond en hij schudde zijn hoofd om de kwijlsliert los te krijgen. Lachend keek naar de merrie, die nu een beetje uit haar schulp kwam. ''Kom op, het is mijn verjaardag! De dag dat iedereen plezier heeft.'' ~

9The Beautiful Sea Empty Re: The Beautiful Sea ma 1 aug - 3:15

Whirlwind

Whirlwind

''Dankje!"' zei Paited met een glimlach. ''Kom op, het is mijn verjaardag! De dag dat iedereen plezier heeft.'' Een grijns verscheen op haar gezicht, ze stoof op hem af en trok hem speels aan zijn manen, ze stonden dicht hij het water, zou ze sterk genoeg zijn om... Ze trok voorzichtig aan zijn manen en liep zelf naar achter richting het water. Weg was haar verlegenheid, hier had ze al maanden op gewacht, en ze was nog maar twee, dus ze kon nog zo doen zonder dat een paard haar raar aan zou kijken. Maar Painted zou haar niet raar aan gaan kijken, dat verwachte ze niet van hem, hij deed ook zo opgewonden.

[KOmt bekent voor, niet, maar Whirl mag je niet kreupel maken xd]

10The Beautiful Sea Empty Re: The Beautiful Sea ma 1 aug - 3:28

Painted Black

Painted Black
VIP

Plotseling begon de merrie aan zijn manen te trekken. Ze trok hem richting het water. Painted reageerde speels en drukte zich tegen haar aan, het water in. Glimlachend duwde haar nog dieper het water in. ''Owh. Het is mooi weer. ~ Zwemmen?'' Voordat de merrie antwoord kon geven, verdween hij. Steeds dieper het water in, steeds verder. Zijn voeten raakte nog amper de grond, ookal was hij 1.93 en had hij zijn lange benen onder zich, op het puntje van zijn hoeven hield hij zijn hoofd nog net boven water. Hij snoof even, waardoor water spetters omhoog vlogen. Hij versnelde en algauw was de merrie minder dicht bij hem.

Flutterdeflutflut.~

11The Beautiful Sea Empty Re: The Beautiful Sea ma 1 aug - 5:44

Whirlwind

Whirlwind

Mooi, hij vatte het goed op, hij duwde haar met een glimlach het water in. ''Owh. Het is mooi weer. ~ Zwemmen?'' Voordat de merrie antwoord kon geven, verdween hij het water verder in. Whirlwind keek hem na en volgde hem na een tijdje. Na een meter of 10 te hebben gelopen moest ze zwemmen, wat nog al vermoeiend was, en na een tijdje kwam ze bij Painted die ook niet meer bij de bodem kon. Ze had af en toe moeite haar hoofd boven water te houden. Even ging ze kopje onder. "Ik ga terug, ik ben nog te uitgeput om te zwemmen" zei ze verondschuldigend. Whirlwind zwom terug en schudde zich uit, ze keek of Painted nog aan het zwemmen was.

12The Beautiful Sea Empty Re: The Beautiful Sea ma 1 aug - 21:59

Painted Black

Painted Black
VIP

"Ik ga terug, ik ben nog te uitgeput om te zwemmen" zei ze verondschuldigend. Whirlwind zwom terug en schudde zich uit. Painted draaide zich om. Hij kon het nu niet maken om verder te zwemmen, dat zou niet eerlijk zijn. Dus met zijn goeie conditie, die nu nog goed was, zwom hij zo snel mogelijk terug naar de kant. ''Geeft niet hoor'' sprak hij geruststelllend. Hij schudde zich uit en de water druppels vlogen verschillende kanten op. Hij zuchte even. Het water was niet bepaald drinkbaar, had hij al gemerkt toen hij er half in gestikt was. Een glimlach verscheen weer op zijn gezicht en hij liep weer even een stukje bij de merrie vandaan. Kreunend plofde hij neer in het zand en rolde zich helemaal in het plakkerige spul. Nu zijn linkerkant nog. Hij draaide zich om en kwam met een grote plof aan de andere kant terecht. Hij stond weer op, schudde zich nogmaals uit om nu het overtollige zand weg te krijgen en schuurde wat aan zijn hoofd.

13The Beautiful Sea Empty Re: The Beautiful Sea di 2 aug - 4:16

Whirlwind

Whirlwind

Painted Black zwom zo snel mogelijk ook terug. Hij was duidelijk in goede conditie. ''Geeft niet hoor'' sprak hij geruststelllend. Het zwarte paard schudde zich uit, rolde in het zand en schudde zich weer uit om het zand weg te krijgen. Whirlwind grinnikte. "Oke, mooizo." zei ze vriendelijk. Haar hoeven zaten onder het zand, nou ja, wat maakte het uit, het zou vanzelf weggaan. Ze trok nog een pluk gras uit de grond en at dat op. Kauwend keek ze naar Painted. "Mag ik vragen hoe oud je bent?" vroeg ze opeens. Geen idee waar die vraag vandaan kwam.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum