Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Life is góóóóóóód!

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Life is góóóóóóód! Empty Life is góóóóóóód! wo 3 aug - 4:25

Amani

Amani
Het hippe banaantje

Ghehe, wat een goed leven had ze toch. Oke, ze was blind en kon niets zien, ze had een kak verleden, net een ruzie achter de rug en wat al niet meer? Verder was alles wel goed hoor. Ze had de ruzie bijgelegd met haar beste partner Painted Black, haar verleden boeide haar niet meer en af en toe was het fijn om blind te zijn. Ghehe natuurlijk had ze kleine Padeau, haar trotsheid. Haar leven samen met Painted. Al was ze niet van Painted. Amani gromde bij de gedachte van Pharaon, die schoft, die sukkel. Gewoon pure tijdsverspilling van die aso. Amani greens weer, Pharaon zou z’n dochter niet meer zien en dat was maar goed ook. Painted was de vader en dat zou zo blijven ook ghehe. Ze schudde haar hoofd en huppelde vrolijk verder. Nu betrad ze het wilgenwoud, ergens waar ze best vaak was geweest. Ghehe dit was wel een leuk gebied vond ze. Allemaal bomen en sliertjes en wat allemaal nog meer hea? Amani’s manen speelden en dansden in de wind en gaf Amani een sierlijk aanzicht. Nou oke, dit deed ze vaak; Amani kromde haar hals en hief haar staart sierlijk. Jup dat deed ze veel te vaak, dat moest veranderen eigenlijk. Het maakte niet uit of het sierlijk was, ze deed het alleen als ze vrolijk en gelukkig was en als ze het wou. Ghehe wat was ze toch ingewikkeld he? Juppers, het leven is ook gewoon ingewikkeld ghehe. Ze hield van Painted en moest dat gewoon vaak genoeg zeggen en denken. Waarom ze daar nu opeens aan dacht was een compleet raadsel maar dat was gewoon zo. Nu ze er aan dacht……. Ze hield ook van Padeau! Duh, natuurlijk hield ze van Padeau, waarom zou ze niet van haar houden hea? Dan moest ze echt ”Locoroco zijn en dat was ze dus niet. Amani grijnsde afwezig, d’r muggebulten jeukten en ze piekerde zich suf. Padeau moest wel opgevoed worden, dit kon niet eigenlijk. Een grote mond hebben mocht gewoon niet, daar kon ze problemen mee krijgen. Toch was het wel schattig. Volledig in de wolken dacht ze over koetjes en kalfjes zodat ze opeens een boom op haar smakkerd kreeg. Verbaast schudde ze haar hoofd en kwam weer in de realiteit. ”Auchjjjjj!” Mompelde ze suffig.

Remember Yay

http://catsparadiso.actieforum.com

Remember

Remember

Dynamieke passen werden gezet. Oortjes stonden vrolijk naar voren. En een staart zwiepte rustig in het rond. Om vliegen te verjagen. Hij brieste. Schudde zich uit. En bracht zich langzaam voort. Hij schudde zijn haartjes. Schudde sierlijk zijn hoofd en zuchtte. Arwen… Waar was ze? Wat voerde ze uit? Leefde ze nog wel? De witte hengst schudde zijn hoofd en keek rond. EN over familie gesproken ergens kon hij zich iets vaag herinneren over een tweeling broer van Sultan of iets. Maar waar en wie? Remember schudde zin hoofd. Draafde door schudde fier zijn hoofd, en keek rond. Hij snoof, maar er was geen geur te bekennen. Alleen de geur van de bladeren die van de bomen af vielen. In allemaal leuke herfst kleurtjes. Dynamiek waren de passen van Remember, krachtig en Dynamiek. Hij stopte tussen de bomen. Maar Re viel goed op met zijn schimmel witte vacht. Remember was vandaag in een vrolijke dynamieke bui. Hij zwiepte met zijn staart en maakte een noodstop voor de merrie voor hem. Hij kwam even op zijn kont terecht, en gniffelde even daarom. Hij stond op en zei: ''Eej Dudet!'' Zei hij vrolijk. ''Hoe ist?! Ik ben Remember en jij?'' Vroeg hij enthousiast en vrolijk. Zijn oortjes vrolijk naar voren gespitst. En zijn staart soms een beetje zwaaiend om wat vliegen te verjagen. Hij wachtte geduldig af op het antwoord van de merrie. Terwijl hij tevreden op een hapje gras kauwde.

Amani

Amani
Het hippe banaantje

Amani rimpelde haar neus een paar keer om te checken of ze niets gebroken had. Ghehe niets. Alleen een deuk in de schors van de boom vermoedde ze. ”Aww sorry dude, ‘k zag je niet. Spijt me heeeeeel erg, vergeef je het me? Nee? Aww niet cool dude, niet cool!” Jammerde ze. ¬”Aaauuchhhh dan moet jij je excuses aanbieden hoor puh!” Zei ze koppig. Ze besefte niet op tijd dat ze niet gek was en dat gewoon een boom was. Beledigd liep ze verder. ”Domme boom!” Mompelde ze nog. Ghehe nu het volgende slachtoffer, wie zou dat nou zijn, of wat? Hmm ze wist het niet en besefte dat dit niet bepaald slim was. Ze grinnikte en draafde sierlijk aan. Haar hoofd was sierlijk gebogen en haar staart hoog. De wind speelde met haar manen en ze maakte een vrolijk bokkesprongetje. Amani schudde haar hoofd blij en galoppeerde gelijk aan. Auchhh niet verstandig, ze was verstrikt geraakt in een slinger van een wilg dingetje ghehe. Ze rimpelde haar neus weer en trok zich terug. ”Nouwjjjj wat heeft iedereen met mijhij?” Sprak ze jennend. Amani draafde weer voorzichtig aan en rook een ander paard. Een hengst ghehe. Maar ze had Painted Black en dat was haar liefste schat evah! Ze wachtte even terwijl haar haar over haar ogen schoof. Amani grinnikte en schudde even wild met haar haar om het weer goed te krijgen. Amani hoorde de hengst iets zeggen en draaide zich naar hem toe. ”Ejj dude!” Zei ze terug. Weer grijnsde ze vrolijk. Het vroegere masker dat ze eerst altijd droeg was echt weg. Niet te geloven. Amani grinnikte en draaide haar oren naar ‘m toe. ”Ghehe, Remember zoals onthouden? Ghehe leuk! Mijn naam is Amani en ik kan niets zien dus probeer maar niets.” Zei ze plagend. Gheheheheheheeeee….. meer had ze simpelweg niet te zeggen. Jammer hea? Nope want Amani is een kwebbel af en toe. Bij Painted vooral. En tuurlijk bij Padeau ook!

http://catsparadiso.actieforum.com

Remember

Remember

”Ejj dude!” Remember grinnikte. ’’Hallo Duddette!’’ Remember had zijn oortjes vrolijk naar voren staan en luisterde naar haar woorden. ’’Amani,Banani. Amaantje, banaantje. Aah, Banaan!’’ Remember greens breed, misschien moest hij later maar rijmer worden. En dan zou hij onder groot aplauss van klappende hoeven worden binnen gehaald ja. Voor de grap boog Remember diep. ’’Ik denk dat ik later rijmer wordt. Maar bananen hoef ik niet, nee ik lust geen bananen.’’ Zei Remember vastberaden in het niets. Hij kon veel praten. Maar ook heel rustig zijn. ’’Blind? Da’s zonde.’’ Zei Remember, waarna hij even na knikte. Hij zwiepte met zijn staart en keek tevreden rond. ’’Weet je?’’ Zei Remember waarna hij even na dacht. ’’Nee laat maar, alweer vergeten.’’ Zei hij teleurgesteld. Maar goed er was niks aan te doen. Niks noppes nappes. Remember keek Amani vrolijk aan. Hij zwiepte rustig met zijn staart, om een simpele daas te verwijderen. En keek wat rond. Rustig keek hij Amani aan. Misschien had ze het gevoel dat ze bekeken werd maar zeker weten zou ze het niet kunnen. Dat zekerniet. Remember boog wat met zijn oortjes, terwijl ze nog steeds naar voren waren gespitst. maar dan nog steeds elke kant op gespitst dat mogelijk was. Het kleinste geluid viel Remember al op. Het geringste geluid. Het waaien van een blaadje, het zachte plof geluid van Eekhoorn in de buurt die zijn voet gewoon neerzet. Ja, Remember had goede oren dat kon je wel zeggen. Terwijl Remember rustig nog wat rijmpjes aan het verzinnen was, merkte hij wel op dat het moeilijker was dan hij had gedacht. Dus ging hij maar weer aan de praat met Amani. Hij was vandaag niet in echt een ‘klets bui’ om het zo te noemen. Maar goed je moest iets verzinnen of niet soms? ’’Dus… Waar kom jij vandaan? Van pief paf poef land?’’ Hij greens. Zijn gekheid kwam weer naar boven. ’’Dusseh. Ik kom van planeet, Familie Remember. En je raadt het nooit! Maar iedereen die daar leefde was mijn familie.’’ Verzon hij. Dit kon toch nooit de waarheid zijn. Iets wat Amani vast wel zou weten. Maar goed. [b]’’Ik ben met een ufo vol rare wezens hier heen gebracht.

Niet echt serieus topic dit xd.

Amani

Amani
Het hippe banaantje

Ghehe Amani wist dat ze krankjoren was maar wat was het leven zo toch veel leuker. Veel lolliger en dan kon je eindelijk weer eens lachen om waarschijnlijk helemaal noppes. Haha dat beviel haar wel ghehe. Vroeger was ze zo… Koeltjes en mysterieus, geen bal aan vond ze nu maar anders was ze bang om iets, iets ja. Waarvoor was ze vergeten en dat was maar goed ook. ‘Hallo Dudette’ Zei hij terug. Hoe heette die gozer ookalweer? Iets met onthouden, ghehe daar was ze niet goed in. O wacht, het was Remember, engels woord voor onthouden. Amani grinnikte luid en liep naar achteren om hard met haar kont tegen de boom te knallen. Ze schuurde er tegenaan met d’r kont en moest er drastisch mee ophouden toen dat ding enorm begon te kraken. ”Whoops,” grinnikte ze niet bepaald serieus. Ze hoorde zijn rijmwoorden en greens. ”Ghehe daarom heb ik de titel ‘Het hippe banaantje’” Grinnikte ze. Het was wel waar natuurlijk en het klopte. Ze was hip, en een banaantje. ”Máár…! Ik ben niet eetbaar.” Sprak ze zogenaamd dreigend. Nu hij zo bezig was moest ze zelf ook iets schrijven genaamd; ‘De wonderbaarlijke avonturen van een Banaan.’. Ghehe dat zag ze al voor zich, heel veel paarden zouden dan voor een boomachtige bureau moeten staan en moeten smeken om een exemplaar en handtekening ghehe. Woessssjjj ze had het ‘m geflikt heuwr, Amani moest gewoon veel oefenen en misschien, later zou ze moeten oefenen met kunnen zien en dan nog schrijven. Voor ze dat allemaal kon was ze bejaard en haar droom viel in diggelen. Teleurgesteld was ze nu. Ghehe wat een zin toch maar Life is góóóóóóód! 11631. Amani hoorde wat ie zei. Blind? Zonde? Ghehe nee dat was het niet. ”Ghehe nee hoor, blind zijn is tha bomb baby!” Joelde ze. Gelijk daarna moest ze grinniken. ”De weg kwijt? Ik bedoel je zinnen?” Plaagde ze tegen Remember. In de seconden die voorbij vlogen voelde ze zich hip omdat Remember naar haar keek. Ghehe ze glimlachte plagend in zijn richting en fantaseerde over koetjes en kalfjes. Misschien moest ze de dokter halen omdat ze steeds Ghehe zei Life is góóóóóóód! 11631. Achja, het was een gewoonte geworden. Maar misschien wel een hele irritante gewoonte ghehe. Maar zo erg vond ze dat eigenlijk niet dus liet ze het maar zo. Ze hoorde zijn woorden en knikte bevestigend. "Zoiets ghehe, ik kom van Bananen land met popcorn met veel zout, iets te veel en ik kwam hier naartoe ghehe." Grinnikte ze, ghehe was da waar? Nope maar was het grappig? Jeeeeepppp! Amani kreeg de slappe lach van zijn woorden en plofte onelegant op d'r kont. "Ghehe ik onthoud je Remember, je hebt humor ghehe!" Zei ze lachend.

http://catsparadiso.actieforum.com

Remember

Remember

’’Het hippe banaantje. Leuk!’’ Kwam Remember opgewekt tot de conclusive dat het leuk was. ’’Ik hoef ook geen banaan. Ik ben geen rare aap.’’ Zei Remember vrolijk. Hij grinnikte, en schuurde zijn kont ook aan een boom. Maar te laat kwam hij tot de conclusie dat de boom te klein en te smal was, dus dat hij boven op hem viel. ’’Dusseh.’’ Zei Remember droogjes, met de kleine boom op zijn rug. Hij was nauwelijks even dik als Remember zijn been. Da’s pas erg! ’’Dusseh, heb je ooit al eens het beeld gezien. Van een slechte paard, in het bloemenveld. Vrolijk rondhuppelend met een bloem in zijn smoel? Bedenk dat maar eens bij Fawn, da’s pas lachwekkend.’’ Remember grinnikte. ’’Pas op.’’ Zei hij droogjes, en hij stapte opzij. Waardoor de boom omviel. Met zijn voorbeen ging hij erop staan, en zijn hoofd op dat been liggend. ’’Tja. De weg kwijt? Wie ik? Mijn zinnen? Kan best.’’ Zei hij droogjes zijn hoofd nog steeds op zijn knie leunend. Hij stapte eraf, en zette zijn achter been op rust. ’’Bananen land hé? Interresant. Maar geef mij maar zoete popcorn. Lekker veel suiker.’’ Remember grinnikte, dat deed hem wel aan een leuke zin denken. ’’Ik onthoudt jou ook. Jij hebt ook humor.’’ Zei Remember met een brede grijns rond zijn smoel. Hij wist dat dit de partner van Painted Black, de nieuwe leider van The Fire Flame was. ’’Gheghe. Het is aanstekelijk weet je dat?’’ zei hij vrolijk. ’’Ik doe een vleugje suiker, bij een vleugje peper. Bam! Neutraal.’’ Zei hij vrolijk. ’’Wist je dat stieren, Heineken bier geven?’’ Jep, Remember was in een grote praat bui.


[Niet al te serieus topic dit Life is góóóóóóód! 11631]

Amani

Amani
Het hippe banaantje

Omg, de laatste tijd huppelde ze van paard naar paard, niet te geloven hea? Gewoon, gewoon dat ze deze tijden een kudde had samen met smexy Painted maakte dat haar leventje van minder lux van lux ging ghehe. Niemand kon haar nu waarschijnlijk volgen maar wat gaf dat? Niets dus maar het was af en toe vermoeiend hoor. Als ze alleen wou zijn (omygoddienee ze wilt niet alleen zijn) dan kwamen de paarden als horde fans achter haar aan zodat ze gewoon handtekeningen moest uitdelen. Omg wat een leven. ‘Het hippe banaantje, leuk!’ Hoorde ze Remember zeggen. Met een smak kwam ze weer in de realiteit. ”Dude, je moet je tanden poetsen!” Zei ze met afschuw toen ze iets viezigs rook. ”Echt gozer de stank is niet te harden, neem een kauwgom!” Zei ze, haar neus ophalend van stank. Echter, wat ze niet wist was dat ze gewoon stond te schijten. Droge plofjes klonken achter haar en de stank werd nog viezer. ”Omg laatmaar vogul ik was het gewoon. Dat kauwgompje is voor mijn kak dus geef maar terug.” Sprak ze hyperend. Ghehe toen ze hoorde dat hij geen banaan wou moest ze even opgelucht zuchten. Ze hoorde iets schuren en een harde krak. Van hyperheid en anthousiasme sprong ze hoog de lucht in. ”Wauw een boom!!!! Woesjj wat leuk!” Gilde ze anthousiast. Van blijheid ging ze gewoon zitten! *Splassjj* ”OHMYGODDIENEE! Ik zat in de póép!” Zei Amani beteuterd terwijl ze overeind sprong. Omg, het hing aan haar kont, ze kon het vóélen. Shittienee! ”Aah man! Da’s niet grappig!” Banani veegde haar kont maar af aan een –zotevoelen- dikke boom. Pff het hielp niet dus keerde ze haar kont naar Remember en schuurde tegen hem aan. Aahh veel beter. ”Gheheee!” Sprak ze geniepig terwijl ze zich omdraaide. Haar kont zou vast wel schoner zijn nu. ’’Dusseh, heb je ooit al eens het beeld gezien. Van een slechte paard, in het bloemenveld. Vrolijk rondhuppelend met een bloem in zijn smoel? Bedenk dat maar eens bij Fawn, da’s pas lachwekkend.’’ Banaantje schraapte haar keel. ”Pff ik ken geen Fawn, ik ben blind en de enige die rondhuppelt met een bloemtetje ben ik ghehe!” Sprak ze kalmpjes. ”Pfuh, die voor jou!” Zei ze luchtjes. ’’Bananen land hé? Interresant. Maar geef mij maar zoete popcorn. Lekker veel suiker.’’ Remember grinnikte. ’’Ik onthoudt jou ook. Jij hebt ook humor.’’ ”Pfuh popcorn met suiker is zó tweeduizendacht! Ghehe ik weet dat ik humor heb en ik heb inderdaad wat suiker, en wat peper en dan BAM! Neutraal ghehe! En nee, ik wist niet dat stieren bier gaven. Moet ik maar eens proberen denk je niet?” Hikte ze van de slappe lach. Omg met Remember kon je lachen niet met die saaie pieten die je leuke humeur zo de grond ik boorden!

[ghehe dacht je nou echt dat Amani dé amani nou niet gestoord is Life is góóóóóóód! 577322]

Maar amani is meestal wel normaal, alleen nu niet XD

http://catsparadiso.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum