Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Stemmen I

+2
Rival
Amiya
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Stemmen I Empty Stemmen I ma 5 sep - 8:00

Amiya

Amiya
Administrator

Hé hallo daar beste leden,


Aangezien er zo nu en dan geklaagd wordt over de samenstelling van het Team of over de activiteit ervan, wordt er nu een kans gegeven aan de leden om deze 'foutjes' recht te zetten. Vanaf vandaag wordt er om de vier maanden een stemming gehouden over wie wel en wie niet Team/rangwaardig is. Hierin hebben de leden net zo veel inspraak als het op het moment heersende Team.

Allereerst wil ik graag weten of jullie vinden dat er personen in het huidige Team zitten die jullie er liever niet in zouden zien. Dit kunnen jullie doen door mij een PM te sturen met hierin je mening of haar/zijn activiteit als moderator of admin. Deze informatie hou ik volledig voor mezelf, andere Team-leden komen dus niets over de inhoud hiervan te weten. Hierna zal ik kijken hoeveel mensen er net zo over denken en als de meningen geloofwaardig overkomen zal ik het persoon-in-kwestie uit het Team moeten verwijderen. Wanneer het er inderdaad op aan komt dat er een team-lid minder is, volgt na dit proces het stemmen voor een nieuw Teamlid. Dit kan voor zowel de rol als admin als voor de rol als moderator zijn.

Let er wel op als je een PM stuurt dat je je mening genoeg onderbouwt. Ik hoef geen kantje van 300 woorden, maar een beetje uitleggen wáarom dit en dat zo is, is toch wel gewenst.


Je kunt je stem/mening geven tot en met 10 september.


(Dit idee is medemogelijk gemaakt door Tessa/Calebrían en haar topic over democratie in Dream Horses)

2Stemmen I Empty Re: Stemmen I ma 5 sep - 10:07

Rival

Rival

Moet het team dit ook invullen of echt alleen de spelers?


Tof uitgewerkt Miezel! blijheid

3Stemmen I Empty Re: Stemmen I ma 5 sep - 18:20

Amiya

Amiya
Administrator

Moet niet, mag wel. ^^

4Stemmen I Empty Re: Stemmen I di 6 sep - 2:48

Pearl

Pearl
Moderator

Het democratie-idee leeft! Inderdaad goed uitgewerkt Nikki. =D

http://www.dreamhorses.biz

5Stemmen I Empty Re: Stemmen I di 6 sep - 5:03

Visual

Visual
VIP

Yay hyper LET THE DEMOCRATION CHOOSE >3

6Stemmen I Empty Re: Stemmen I vr 9 sep - 21:23

Fawn

Fawn

Als je nog niet gestemd hebt doe dat dan nu! Ik begin vanavond met overleggen, tot die tijd kun je je mening nog insturen.

7Stemmen I Empty Re: Stemmen I vr 9 sep - 22:54

Mischa

Mischa
VIP

GEWELDIG IDEE!

Ik was op kamp in de Ardennen de afgelopen 3 dagen, dus ook dit had ik weer niet meegekregen. Maar dit is echt een goed idee! Ik ben benieuwd :)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum