Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Stemmen II

+4
Fawn
Visual
Boots
Amiya
8 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Stemmen II Empty Stemmen II zo 18 sep - 7:31

Amiya

Amiya
Administrator

Hoi piepeloi~

Na aanleiding van het Stemmen I topic volgt nu stap twee van het stemmen.
Vanaf vandaag tot en met 21 september krijgen jullie de kans om je kandidaat te stellen voor de rang van moderator of administrator. Op 21 september gaat het huidige Team kijken wie van de kandidaten aan de eisen van de OMG voldoen. Hierna wordt er zo snel mogelijk een topic geopend waarin staat wie van de kandidaten ons oordeel gepasseerd zijn en wie niet. Vervolgens kunnen jullie stemmen op wie je graag in het Team terug zou willen zien.

Wat zoeken wij in een moderator?
Wij zoeken mensen die verantwoordelijkheden kunnen dragen, betrouwbaar zijn, over objectiviteit beschikken, goede ideeën hebben, on-topic zijn van de gebeurtenissen op Dream Horses, kennis hebben van discussiëren, eerlijk hun mening delen, maar die er bovenal plezier in hebben om Dream Horses te helpen!

Aangezien we veel van jullie kennen, maar misschien net niet iedereen goed genoeg willen wij graag dat er een vragenlijst wordt ingevuld. Om jezelf op te geven als kandidaat stuur je een bericht naar Amiya met de ingevulde versie van de vragen:


  • Real life naam + andere actieve accounts:
    Ik wil mij graag kandidaat stellen voor de rol van moderator/administrator:
    Motivatie (waarom wil jij moderator worden en waarom ben je hier voor geschikt?):
    Wat verwacht je van deze rang:
    Hoe vaak ben jij in de week ongeveer online en desnoods beschikbaar voor je taken:


Voor de rang administrator komen er een aantal vragen bij;
  • Heb je verstand van codes (bv. HTML, CSS.):
    Heb je al eerder een RPG gemaakt/ beheerd:




Als er nog onduidelijkheden zijn hoor ik die graag. :)

Mvg. het Team.

2Stemmen II Empty Re: Stemmen II zo 18 sep - 7:36

Boots

Boots

Real life naam + andere actieve accounts: Boudicca [Rival / Boots]
Ik wil mij graag kandidaat stellen voor de rol van moderator/administrator / woordcensuurbeheerder : JA
Motivatie (waarom wil jij moderator worden en waarom ben je hier voor geschikt?): Omdat ik een hele berg ideeën heb voor de site en de woordcensuur gewoon schreeuwt om aandacht van moi
Wat verwacht je van deze rang: DAT IK EINDELIJK BIJ DE WOORDCENSUUR KAN
Hoe vaak ben jij in de week ongeveer online en desnoods beschikbaar voor je taken: Praktisch altijd. Ik wil bijzonder graag Censuurbeheerder worden ;d
Heb je verstand van codes (bv. HTML, CSS.): Nop
Heb je al eerder een RPG gemaakt/ beheerd: Ja, DH heb ik een tijdje met G'lies beheerd

3Stemmen II Empty Re: Stemmen II zo 18 sep - 7:44

Visual

Visual
VIP

mag je ook anderen kandidaat stellen waarvan je zegt: DIE MOET ECHT MOD/ADMIN WORDEN? AWESOMENESS (uiteraard dat er dan miss een pb wordt gestuurd met: je bent als kandidaat aangesteld: Wil je met deze wedstrijd meedoen? of natuurlijk onder dwang XD)

4Stemmen II Empty Re: Stemmen II zo 18 sep - 7:47

Fawn

Fawn

Ik vrees dat je dan eerst het persoon-in-kwestie om toestemming moet vragen. clown

5Stemmen II Empty Re: Stemmen II zo 18 sep - 11:12

Nirvana

Nirvana
VIP

Nou ja, misschien kan je wel een berichtje sturen naar het Team en als zij het met je eens zijn, zou er aan de gebruiker zelf een PM kunnen worden gestuurd. Het is natuurlijk altijd leuk voor diegene om gevraagd te worden, en dan kan er altijd nog nee gezegt worden (:

6Stemmen II Empty Re: Stemmen II ma 19 sep - 7:12

Visual

Visual
VIP

jaw AWESOMENESS dat bedoelde ik dus AWESOMENESS

7Stemmen II Empty Re: Stemmen II ma 19 sep - 7:14

Fawn

Fawn

Natuurlijk mogen jullie wat mij betreft een campagne voor die persoon beginnen, maar ik wil toch dat het lid-in-kwestie zelf deze lijst invult en hem opstuurt. ^^

8Stemmen II Empty Re: Stemmen II di 20 sep - 22:53

Amiya

Amiya
Administrator

Op wat voor manier willen jullie eigenlijk het liefst stemmen? Via het stemloket, via een poll of - is er een naam voor? - onder één topic waarin mensen mogen stemmen(niet anoniem):

Piet: 0
Jaap: 0
Klaas: 0

Piet: 0
Jaap: 0
Klaas: 1

Piet: 1
Jaap: 0
Klaas: 1

etc. etc. :')

9Stemmen II Empty Re: Stemmen II wo 21 sep - 0:04

Remember

Remember

hm.. In iedereen geval niet onder een topic.

10Stemmen II Empty Re: Stemmen II wo 21 sep - 2:57

Cattivo

Cattivo

Ik denk dat stemmen via een poll het handigste is.. ;D

11Stemmen II Empty Re: Stemmen II wo 21 sep - 4:13

Nirvana

Nirvana
VIP

Poll, maar dan wel even kijken hoe het gaat ivm dubbel stemmen door even op een andere computer te gaan of de .actieforum.com te gebruiken ipv .biz...



Anders vind ik stemloket het meest handige (:

12Stemmen II Empty Re: Stemmen II wo 21 sep - 4:21

Fawn

Fawn

In dat geval denk ik dat het via het stemloket te doen aangezien dat het dubbel stemmen 100% weerhoud. ^^

13Stemmen II Empty Re: Stemmen II vr 23 sep - 20:34

Tarek

Tarek
De über hypere Shetlander

Oeh.. Prisje kan zich zeker niet meer aanmelden Stemmen II 11631 *Heeft dit topic erg laat gezien Sad*

14Stemmen II Empty Re: Stemmen II za 24 sep - 7:31

Visual

Visual
VIP

Stemmen III - topic dan maar? AWESOMENESS

@ Prisjuh: awww ghehe

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum