Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Meer tussen hemel en aarde?

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Meer tussen hemel en aarde? Empty Meer tussen hemel en aarde? zo 2 okt - 4:34

Twilight

avatar
VIP

Zowieso geloof ik wel dat er meer tussen hemel en aarde is, maar ik ben er nooit echt mee bezig geweest. Totdat vanmiddag op mijn werk op de radio iets te horen kregen wat ik gewoon moest opzoeken, dat heb ik dus gedaan.

Het bericht gaat rond op de radio, dat erin India op camera beelden iets bovennatuurlijks is gefilmt. In eerste instantie zou je denken, wtf dat is toch gewoon allemaal vet nep. Maar nadat ik op die site heb gekeken ben ik meer filmpjes tegen gekomen, aangezien die site zich bezig houd met bovennatuurlijk dingen.

Is dat mijn aandacht gaan trekken, en wil ik wat van die filmpjes met jullie delen en jullie mening erover horen. Dus bij deze =)

Hier is dat filmpje wat lijkt een hemelse verschijning, op Veronica vertelde die man het verhaal over dat er wat lijkt op een engel neerdaalt op de grond en met een enorme snelheid weer de lucht in verdwijnt later komen er ook mensen op af die in de buurt waren. Meeste van dit soort filmpjes foppen je ze mee doordat ze het op de computer wordt gemaakt. Maar aangezien dit beveilings beelden zijn, en je als je goed kijk brandpunten en schaduwen ziet het toch wel tot 90% echt zou kunnen zijn.
Maar besluit zelf maar:

Klik

Je ziet eerst een man voorbij lopen, en dan aan de rechterkant in de hoek moet je opletten! Ik denk dat ik meer is dan hemel en aarde!

Opmerkingen zijn welkom, maar houd het netjes!

Edit` dit is die site:

Klik



Laatst aangepast door Twilight op zo 2 okt - 4:41; in totaal 1 keer bewerkt

Vanilla

Vanilla
VIP

Ik geloof in spiritualiteit, iets tussen hemel en aarde, en die dinge, maar of dit waar is...
Ik betwifel het ergens, het zijn beveiligingsbeelden, dus met een gewone camera, ik vermoed dat dingen zoals engelen, niet zichtbaar zijn voor de mens, behalve voor sommige mensen, ik vergelijk het nu met aura's, niet iedereen kan ze zien, en er is een soort methode waarmee je een aura kunt vastleggen, dus ik betwijfel of je echt een entiteit, engel, geest of hoe je het noemt, kunt vastleggen. Ik durf wel te geloven dat dit echt is hoor, maar het lijkt me een beetje raar. Wink

http://rebirthcity.forumotion.com/

Twilight

avatar
VIP

Veel mensen hebben andere gedachten over dit soort dingen, sommige mensen willen het geloven andere juist niet. Ik denk dat dit best echt zou kunnen zijn, en idd Vanilla ik denk niet dat iets is zoals een engel. Het zou een meer logische rede kunnen hebben, die ik eigenlijk niet zo zou kunnen bedenken. Maar dat er buitenaards leven is daar ben ik zeker van evenals dat er geesten bestaan. Maar zo denk ik, =)

Vanilla

Vanilla
VIP

Ik geloof er in, maar vind het gewoon raar, maar kijk hier eens naar,
https://www.youtube.com/watch?v=OI4zeoWAziU&feature=related
Best raar als je het zo ziet, hoewel het misschien waar kan zijn, aangezien er mensen op af lopen, en ik weet zeker dat niet iedereen daartussen paranormaal begaafd is, naja, dat zijn we allemaal, maar ik bedoel sterker, dat ze dat echt kunnen zien, xd
Nja, misschien komen mensen achter een logische verklaring, daarmee bedoel ik dus dat er een logische verklaring is dat iedereen die engel kon zien, of een logische verklaring dat het niks was, xd

http://rebirthcity.forumotion.com/

Twilight

avatar
VIP

Dat filmpje staat al bovenaan, haha~ Maar ik begrijp wat je bedoelt, maar kijk eens goed. Heel goed, je zit een hoofd en armen. Ik sta tot een raadsel~! Maar komt dan ook omdat ik vele filmpje heb gezien, en tot conclusies ben gekomen!!

Fayne

Fayne

Bij het filmpje dat Vanil stuurde bij de close-up lijkt het op een wolf met vleugels =w=

Het zou wel kunnen, het zag er fake uit, maar waarom zouden anders die bewakers komen?

Vanilla

Vanilla
VIP

Ja, het is wss ook niet aangepast en het zou zeker kunnen.
Als die bewakers het kunnen zien, die volgens ij geen aura's kunnen zien en zo, is het misschien ook mogelijk zoiets op film vast te leggen, zonder een speciale camera.

http://rebirthcity.forumotion.com/

Twilight

avatar
VIP

Haha, te veel fantasie kan ook Fayne <3
Maar idd, het ziet er in eeste instantie fake uit. Maar kijk maar eens de close-up die Vanilla stuurde. Dan zie je een lichaam, en waarom zouden mensen voor zo'n geintje zoveel tijd besteden als het nep zou zijn. En het kost immers veel geld om zoiets in elkaar te vlansen met wat voor programma's ze dat mee moeten doen. En ook is het in India, waar de mensen niet zoveel geld hebben, en het zijn beveilings beelden.

Dus genoeg redenen, waarom ik zou zeggen dat het gewoon real kan zijn.

GraceKelly

GraceKelly

tja ik zie aura's.. en geesten maar geesten gelukkig niet altijd!

Visual

Visual
VIP

brr, ik moest gwn in dit topic kijken door de titel. Wisten jullie trouwens dat 60% van de nederlanders een ietist is?(gelooft dat er wel iets is maar niet echt een God of zoiets) en maar 6% die echt nergens in gelooft *heeft 3 seconden opgelet bij godsdienst*

Anyway, ik geloof ook dat er iets is. ik ken een paranormaal begaafd meisje die telkens in de sloot werd geduwd door een geest, of een vriendin die gewoon iets heel vreemds hoorde toen ze opstond 0_0 ik vind het een interessant onderwerp, maar ook angstaanjagend. ik geloof wel in geesten, er zijn genoeg mensen die me kunnen overtuigen, en k ben koppig als een koppige ezel :3 en soms zie ik mensen... ^^ die doen nogal vaag om het zo maar te zeggen. ^^ maar ik kijk morgen wel naar die site en het filmpje :3

GraceKelly

GraceKelly

@Visual hmm in de sloot?? vaag! dat heb ik gelukkig niet, ik zie ze alleen lopen enzoo meer niet

Vanilla

Vanilla
VIP

Ik voel altijd iemand achter me, ookal ben ik helemaal alleen, en aangezien ik nogal in die dingen geloof, denk ik dat het mijn beschermengel is. Mijn vriendin had een vriendin die een keer ergens liep, ind e avond, en er kwam opeens een meisje anagerend die zei ´Ik ga zelfmoord plegen.` en dat had dat meisje dus gedaan, maar de vriendin van mijn vriendin had haar dus zien hangen, en toen was die geest van dat meisje bij haar gebleven, Mara laatst fietse ik daar langs, langs die plek, en kreeg ik echt zo een heel erg gevoel zo. En ik werd echt zo heel bleek, en viel bijna flauw. Meer tussen hemel en aarde? 656733

http://rebirthcity.forumotion.com/

Visual

Visual
VIP

@ chantalgracie: ja, het was heel raar om te zien, je zag gewoon dat ze geduwd werd door iets O_O

@ Vanilla: weetje, dat zei diezelfde vriendin tegen mij ook. Ik ontmoette bijvoorbeeld ook een geest, maar die was niet boos of zoiets, echt gewoon heel normaal en aardig, en die vriendin zei toen dat het misschien wel m'n beschermengel kon zijn :3

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum