Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

School der Photoshoppen :D

+53
Saronse
Black Night
Daesha
Navayo
Padeau
Cadens
Vanity.
Icari
Fether
Ravena
Itzala
Czarith
Cloud
Jack Sparrow
Merle
Azicrae
Streya
Midnight
Nahor
Kai
Amani
Anaïs
Sauron
Amiya
Elody
Eagle
Pearl
Djuna
Mischa
Puck
Libra
Daper
Falcon
Vanilla
Dygur
Fayne
Magnifico
Dyani
Rival
Condor
Mort
Ithilwen
Vaughn
Sultan
Ividanara
Nirvana
Duvessa
Nevaeh
Fawn
Deina
Aaliyah
Nar
Visual
57 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 16]

1School der Photoshoppen :D Empty School der Photoshoppen :D di 4 okt - 6:21

Visual

Visual
VIP

Naja, heb jij ook die discussie gelezen laatst, over manips stelen? En wil jij gewoon zooooooooooooooo erg graag een eigen übermanip? Kom dan naar de school der Photoshoppen! Leer hoe je een paard uitknipt, tot aan de fijnste haarpuntjes.

Ten eerste ben ik op dit idee gekomen door hierboven XD en omdat ik vroeger zelf heel veel problemen had met manippen(heb ik nog steeds *fluit*) Dus ik dacht: Ik maak gewoon een überneutraal topic waar Photoshoppers andere photoshoppers kunnen helpen met van alles en nog wat! Ik kan trouwens alleen helpen met beginnende 'studenten' AWESOMENESS

Dus, wat moet je hier doen?

Als je een vraag hebt over photoshoppen, en je weet dat in t teut topic niet altijd een expert aanwezig is, post je die hier neer. Daarbij zet je je versie van Photoshoppen neer(Denk aan Gimp, Photoshop CS1 t/m 8, etc xd), en mensen die het antwoord erop weten kunnen je dan helpen met jouw manips AWESOMENESS Laten we iedereen hiermee ervan weerhouden te stelen, en laat iedereen creatief zijn Yay

Als je denkt: Jamaar ik vertrouw niet iedereen, (Vis is geen goede docent clown ) kijk je bij de lijst van 'docenten' hieronder, die je zeker kan vertrouwen, plus de dingen die ze weten (denk aan manen maken, knippen en plakken, highlights, etc.). (misschien zou ik het kunnen uitbreiden naar een mentor-systeem ofzeu XD *te ver gezocht :3*)

- Amiya/Fawn (Expert in zo'n beetje alles EXCEPT FOR GIMP UND PHOTOFILTRE :3)
- Nirvana (Expert in verscheidene gebieden)
- Vaughn (Expert in effectgebieden t/m klas 4/5 en PhotoShop Elements en Tablet. Geen ster in Gimp en slecht in Photofiltre)
- Nar (Expert in Textures, niet goed in manips :') )
- Ithilwen (Expert in Gimp-basis en evt. verdere dingen)
- Mort (Expert in Photofiltre)
- Elody (Expert in manips, realistische dierenogen en awesomeness-gebieden :3)

Voor docent worden laat je een post achter met de dingen die jij perfecto kan en uitleggen AWESOMENESS Of in ieder geval weet hoe je het moet doen AWESOMENESS

Hier zijn trouwens nog wat begrippen voordat een menigte docenten op je afkomt met verschillende irritante begrippen :')

- Tool = Engels voor 'gereedschap' Als je een type borstel/brush pakt, heb je bijvoorbeeld de brush tool :3
- Lasso tool = Kan in meerdere vormen. Met de Lasso tool maak je een rondje om een voorwerp zodat je ermee kan doen wat je wilt (dat is handig bij het selecteren). Een Magnetic Lasso tool is heel handig bijvoorbeeld bij het uitknippen van paarden, omdat deze heel precies langs bijvoorbeeld bruine, zwarte of witte kleuren gaat, zodat je niet kan uitschieten.
- Brush tool = De kwast AWESOMENESS Niets simpeler is er dan je kwast AWESOMENESS
- Gum (tool AWESOMENESS) = Spreekt voor zich clown
- Prnt Scrn = Een knopje op je toetsenbord boven BackSpace en Home, en naast ScrLK en F12. Hiermee maak je een kopie van je hele scherm. Plak daarna het plaatje ergens: En zie daar: Je ziet wat je doet AWESOMENESS Heel handig voor problemen laten zien enzo AWESOMENESS

(Er zijn meerdere begrippen XD Maar k heb een blackout dus weet er niet meer AWESOMENESS Pech gehad >3 Post ze dan maar hierneer met hun betekenis, dan zet ik ze erbij :3 )


Onze vaste klanten, oftewel leerlingen. Ze hebben zeker de motivatie en het enthousiasme om door te gaan tot het bittere einde. Maar uiteraard moeten ze niet proberen na te blijven heah? AWESOMENESS

Leerlingen zijn verdeeld in niveau's
1 - Compleet nieuw in de Photoshop-wereld
2 - Paard knippen en plakken, is al een hele kunst
3 - Blurren, burnen, smudgen en dodgen met de Blur tool, Burn tool, Smudge tool en Dodge tool: De eerste stap naar het werken met effecten
4. De Smudge-tool werkelijk onder de knie krijgen/De eerste (manen)brushes/effecten/onder de knie krijgen van manen maken
5. Hard werken aan de highlights, effecten en andere dingen voor betere ingeving van het plaatje
6. Erg professionele brushes, perfecte details, en kan zo doorschieten naar docent zonder enige problemen, met soms kleine mispuntjes

De leerlingen met hun versies van Photoshop:

- Aaliyah, Gimp [Niveau: 2 ]

- Deina, Gimp&Photofiltre [Niveau: 2 of 3 ]

- Nar, Photoshop CS2 [Niveau: 6 ] AFGESTUDEERD AWESOMENESS

- Nevaeh, Gimp [Niveau: 5 ] AFGESTUDEERD AWESOMENESS

- Streya, Gimp [Niveau: 3/4 ]

- Ividanara, Photoshop Elements 8(het liefste)/ Paint Shop Pro X2/ Gimp/ Photofiltre [Niveau: 5 aka 6]

- Sultan, Photoshop [Niveau: 1 ]

- Visual, Photoshop CS2 [Niveau: 3/4]

- Kyara, Gymp [Niveau: 2]

- Magnifico, Gymp, Photofiltre, later Photoshop CS2 [Niveau 2/3]

- Fayne, Photoshop Elements 8 [Niveau: 6 ]

- Djuna, Photoshop Elements 6 [Niveau: 1 ]

- Midnight, Photofiltre [Niveau: 1 ]

- Azicrae, Photofiltre [Niveau: 1/2 ]

- Merle, Photoshop CS [Niveau: 3/4 ]

- Icari, Photoshop Cs5 [Niveau: 2 ]

- Kai, ??? [Niveau: 6 ]

- Vanity, Photofiltre/Gimp [Niveau: 1 ]

- Cadens/Ayani, ??? [Niveau: 1 ]
Nou ik hoop dat je het begrijpt blijheid


WIE DOET ER MEE DE WERELD TE CREATIVISEREN? Yay



Laatst aangepast door Visual op zo 29 jul - 6:25; in totaal 26 keer bewerkt

Nar

Nar
Moderator

Ikke? AWESOMENESS

Visual

Visual
VIP

Yay :3

Nar

Nar
Moderator

Ik zal eens wat printscrenen met fijne brushes die het WEL doen :')

Visual

Visual
VIP

ow ja :') Brushes :') Die wilde ik erbij zetten AWESOMENESS DOEN AWESOMENESS

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Mag je ook aanmelden als "leerling" zegmaar AWESOMENESS?

Deina

Deina
VIP

Ik heb zéker tips nodig voor de manen en effecten! =D

Visual

Visual
VIP

Uiteraard Miss Aaliyah AWESOMENESS

En Miss Deina, iedereen zal u proberen te helpen AWESOMENESS

*voelt zich een schoolhoofd xD*

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

xD ik heb ook hulp nodig met de manen

ik heb gimp en een mac dus daarmee doe ik het xD

Deina

Deina
VIP

Ik heb GIMP maar snap er niets van en Photofiltre xD

Visual

Visual
VIP

Gimp is een erg mooi programma, heb ik gehoord AWESOMENESS In ieder geval heb ik wat niveaus toegevoegd, speciaal voor de 'docenten' AWESOMENESS Kies maar een niveau AWESOMENESS Het kan ook zijn dat ik de niveaus verkeerd heb, dus zeg maar welk niveau jullie zijn met wat zwakke punten of zoiets AWESOMENESS

Deina

Deina
VIP

Ik denk aan 2 of 3 =3

Fawn

Fawn

Ik wil me wel aanmelden als docent/mentor. (a) En ik wil vanalles wel uitleggen aan iedereen die inzet toont en zijn best doet om te leren. :3

Nar

Nar
Moderator

Fawn schreef:Ik wil me wel aanmelden als docent/mentor. (a) En ik wil vanalles wel uitleggen aan iedereen die inzet toont en zijn best doet om te leren. :3

Bij nader inzien hou ik het op leerling als Nikki les gaat geven ;d

Visual

Visual
VIP

Alles staat erbij AWESOMENESS Narrie, wat voor niveau bist du? AWESOMENESS

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

ik ben denk ik... niveau 2???

Nevaeh

Nevaeh

YAYE :3

Ik wil meeedoen!

Ik heb het vind ik zelf al aardig onder de knie, kan een paard behoorlijk smudgen. Heb alleen nog wat moeite met de manen en de lichtinval :3

Duvessa

avatar

IKKUH LEERLING ZIJN! Ik gebruik trouwens photofiltre studio, ik denk niveau 2.

Fawn

Fawn

Oh, maar ik ben alleen bekend bij Photoshop Elements en Photoshop CS (en wat er op lijkt), maar GIMP en photofilter... Dát ligt mij niet helemaal. *Haat aan GIMP* Fufu

Visual

Visual
VIP

oew XD wie heeft verstand van Gimp? AWESOMENESS

De rest heb ik genoteerd AWESOMENESS

Nar

Nar
Moderator

6. Erg professionele brushes, perfecte details, en kan zo doorschieten naar docent zonder enige problemen, met soms kleine mispuntjes

Fawn

Fawn

Visual schreef:oew XD wie heeft verstand van Gimp? AWESOMENESS

De rest heb ik genoteerd AWESOMENESS

Wil je anders even een printscreen maken van GIMP? Dan kan ik zien wat voor tools je daar allemaal hebt. :3 Volgens mij kun je er namelijk wel met lagen werken, als ik het me juist herinner. :')

Nirvana

Nirvana
VIP

Fawn schreef:Ik wil me wel aanmelden als docent/mentor. (a) En ik wil vanalles wel uitleggen aan iedereen die inzet toont en zijn best doet om te leren. :3

I'm also in ^^

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

OEH, wat een leuk idee man :) Ik wil een leerling zijn <3
Geen idee welk niveau ik heb hoor NOES

Nevaeh

Nevaeh

Awh, ik gebruik GIMP :3

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 16]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum