Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

School der Photoshoppen :D

+53
Saronse
Black Night
Daesha
Navayo
Padeau
Cadens
Vanity.
Icari
Fether
Ravena
Itzala
Czarith
Cloud
Jack Sparrow
Merle
Azicrae
Streya
Midnight
Nahor
Kai
Amani
Anaïs
Sauron
Amiya
Elody
Eagle
Pearl
Djuna
Mischa
Puck
Libra
Daper
Falcon
Vanilla
Dygur
Fayne
Magnifico
Dyani
Rival
Condor
Mort
Ithilwen
Vaughn
Sultan
Ividanara
Nirvana
Duvessa
Nevaeh
Fawn
Deina
Aaliyah
Nar
Visual
57 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 16]

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

Owja btw, ik gebruik op het moment Photoshop Elements 8 maar ik heb ook Paint shop pro X2 , GIMP, photofiltre en heb er vroeger ook mee gewerkt maar Photoshop Elements vind ik toch het fijnst.

Visual

Visual
VIP

Yay Yay ALles staat er eindelijk in AWESOMENESS

Duvessa

avatar

@Fawn: Photofiltre studio, is gewoon een soort combinatie van Gimp en Photoshop.

Fawn

Fawn

Duvessa schreef:@Fawn: Photofiltre studio, is gewoon een soort combinatie van Gimp en Photoshop.


Dus heeft dat ook de helft van de gereedschapjes enzo? 83 Nooit van gehoord namelijk. _O_ *fails*

Maar als er meteen al dingen zijn waar mensjes misschien iets van een tut voor willen, twijfel dan niet een suggestie te maken! Dan hou ik er namelijk rekening mee als ik bezig ben met m'n manip. :'D

Duvessa

avatar

School der Photoshoppen :D - Pagina 2 Photofiltre_studio-65176-2

School der Photoshoppen :D - Pagina 2 PhotoFiltre%2BStudio%2BX%2Bv10.3.3


Meet photofiltre studio x. Rainbow sheep

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

Fawn schreef:
Duvessa schreef:@Fawn: Photofiltre studio, is gewoon een soort combinatie van Gimp en Photoshop.


Maar als er meteen al dingen zijn waar mensjes misschien iets van een tut voor willen, twijfel dan niet een suggestie te maken! Dan hou ik er namelijk rekening mee als ik bezig ben met m'n manip. :'D

Ik hou van jou manen <3 Dus als je eens tijd hebt en er zin in hebt zou ik het liefst een tutoriol over manen/staart tekenen hebben :)

Duvessa

avatar

Ividanara schreef:
Fawn schreef:
Duvessa schreef:@Fawn: Photofiltre studio, is gewoon een soort combinatie van Gimp en Photoshop.


Maar als er meteen al dingen zijn waar mensjes misschien iets van een tut voor willen, twijfel dan niet een suggestie te maken! Dan hou ik er namelijk rekening mee als ik bezig ben met m'n manip. :'D

Ik hou van jou manen <3 Dus als je eens tijd hebt en er zin in hebt zou ik het liefst een tutoriol over manen/staart tekenen hebben :)

Dat is nou dus juist wat ik ook wil Meow

Sultan

Sultan
VIP

Oeeh ik wil leerling zijn. ;3

http://twilightgame.actieforum.com

Visual

Visual
VIP

OEW laat me raden wat de eerste stap is AWESOMENESS MANENBRUSH AWESOMENESS

@ Sultan: wat is je niveau en programma? [aa]

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

Visje wil jij het niveau voor mij doen ?? Dit zijn mijn bewerkingen [en setje van ivi];
http://annabellx.deviantart.com/

En srry, ik houd zelf niet zo van manenbrushes[schrijf je dat zo ??xd], vind het effect niet zo mooi.

Sultan

Sultan
VIP

NIVEAU? 1. :')

Photoshop. ^^

http://twilightgame.actieforum.com

Nirvana

Nirvana
VIP

Manenbrush...? Dat gebruik ik nou werkelijk nóóit School der Photoshoppen :D - Pagina 2 11631

Visual

Visual
VIP

wow Nirvjuh O.O Wat gebruik jij dan? AWESOMENESS

@ Ivi: OMG Shocked ik ga even kijken AWESOMENESS

geen niveau 1 in ieder geval
hmm, misschien wat oefening voor hoefjes knippen? *kijkt naar de witte heel erg uitstekende hoefjes*
smudgen, blurren, burnen etc, kan je prima AWESOMENESS
Verdere effecten... kwou dat ik het kon AWESOMENESS
Toch nog wat details heah? AWESOMENESS

Ik denk dat ik je inschrijf voor een einde klas 5, begin klas 6 AWESOMENESS Maar ik zou wel een beetje werken aan de hoeven en oppassen dat witte hoeven er niet te ver boven het plaatje uitsteken, want daar zie je vooral aan dat het een manipje is :3

That's my opinion :3

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

Visual schreef:

@ Ivi: OMG Shocked ik ga even kijken AWESOMENESS

geen niveau 1 in ieder geval
hmm, misschien wat oefening voor hoefjes knippen? *kijkt naar de witte heel erg uitstekende hoefjes*
smudgen, blurren, burnen etc, kan je prima AWESOMENESS
Verdere effecten... kwou dat ik het kon AWESOMENESS
Toch nog wat details heah? AWESOMENESS

Ik denk dat ik je inschrijf voor een einde klas 5, begin klas 6 AWESOMENESS Maar ik zou wel een beetje werken aan de hoeven en oppassen dat witte hoeven er niet te ver boven het plaatje uitsteken, want daar zie je vooral aan dat het een manipje is :3

That's my opinion :3

Okki thanks ;p ^

Fawn

Fawn

Duvessa schreef:
Ividanara schreef:
Fawn schreef:
Duvessa schreef:@Fawn: Photofiltre studio, is gewoon een soort combinatie van Gimp en Photoshop.


Maar als er meteen al dingen zijn waar mensjes misschien iets van een tut voor willen, twijfel dan niet een suggestie te maken! Dan hou ik er namelijk rekening mee als ik bezig ben met m'n manip. :'D

Ik hou van jou manen <3 Dus als je eens tijd hebt en er zin in hebt zou ik het liefst een tutoriol over manen/staart tekenen hebben :)

Dat is nou dus juist wat ik ook wil Meow


Dan doe ik dat. clown En ik gebruik geen brush, wel een tablet. Dus ik weet niet tot hoeverre dit voor de meeste onder jullie echt een handig lesje zou worden? Op zich kan het ook met de muis, alleen zal het resultaat net iets anders zijn, vrees ik.

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Fawn, mag ik dat dan ook AWESOMENESS zo'n tutorial?

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

Fawn schreef:
Duvessa schreef:
Ividanara schreef:
Fawn schreef:
Duvessa schreef:@Fawn: Photofiltre studio, is gewoon een soort combinatie van Gimp en Photoshop.


Maar als er meteen al dingen zijn waar mensjes misschien iets van een tut voor willen, twijfel dan niet een suggestie te maken! Dan hou ik er namelijk rekening mee als ik bezig ben met m'n manip. :'D

Ik hou van jou manen <3 Dus als je eens tijd hebt en er zin in hebt zou ik het liefst een tutoriol over manen/staart tekenen hebben :)

Dat is nou dus juist wat ik ook wil Meow


Dan doe ik dat. clown En ik gebruik geen brush, wel een tablet. Dus ik weet niet tot hoeverre dit voor de meeste onder jullie echt een handig lesje zou worden? Op zich kan het ook met de muis, alleen zal het resultaat net iets anders zijn, vrees ik.

Ik heb sinds kort een tablet [bamboo] en daar zat photoshop elements ook bij. Kom jij er ook zo aan ??

Visual

Visual
VIP

misschien moet je de gehele 'les/tutorial' maar geven in de 'aula/topic' clown Of ik zet het onder een spoiler bij de begin post

Ik probeerde een setjuh voor Vis te maken XD Les: NIET TE VEEL MANEN XD

Fawn

Fawn

Ividanara schreef:
Fawn schreef:
Duvessa schreef:
Ividanara schreef:
Fawn schreef:
Duvessa schreef:@Fawn: Photofiltre studio, is gewoon een soort combinatie van Gimp en Photoshop.


Maar als er meteen al dingen zijn waar mensjes misschien iets van een tut voor willen, twijfel dan niet een suggestie te maken! Dan hou ik er namelijk rekening mee als ik bezig ben met m'n manip. :'D

Ik hou van jou manen <3 Dus als je eens tijd hebt en er zin in hebt zou ik het liefst een tutoriol over manen/staart tekenen hebben :)

Dat is nou dus juist wat ik ook wil Meow


Dan doe ik dat. clown En ik gebruik geen brush, wel een tablet. Dus ik weet niet tot hoeverre dit voor de meeste onder jullie echt een handig lesje zou worden? Op zich kan het ook met de muis, alleen zal het resultaat net iets anders zijn, vrees ik.

Ik heb sinds kort een tablet [bamboo] en daar zat photoshop elements ook bij. Kom jij er ook zo aan ??

Volgens mij wel, maar m'n mama had hem al. :3 Maar ik gebruik nu CS3, alhoewel elements ook geweldig is. ^^ En oke dan maar ik er wel gewoon een tut-tutorial van. 8D
Als ik toch al bezig ben met mn' manip.... :')

Vaughn

Vaughn

Al ben ik niet van het nietnormaalexpertniveauvanNikzel, ik wil opzich wel helpen, m'n laatst gemaakte manip is die van Vaughn dus dat niveau ongeveer :3 Ik gebruik een tablet en PS Element, vraag me a.u.b. geen raad over Photofiltre enzo en Gimp ben ik ook geen ster in, maar bij de meeste dingen is het principe hetzelfde denk ik ;D

En ik gebruik btw ook geen manenbrushes, gewoon met de harde ronde en dan soms de hardheid wat aanpassen AWESOMENESS Maar das wel handiger met tablet, zoals Nikki zegt is resultaat met tablet wel anders voor manen en staart denk ik :3

Nar

Nar
Moderator

Hmmm, misschien kan ik toch wel bij docenten.


Ik ben weliswaar niet zo'n kei in manipuleren, maar met textures ben ik onverslaanbaar >D


Nja, dat is iets teveel van het goede, maar dat kan ik wel aardig ^^

@ Hierboven:

WAUW! Je bent echt vooruit gegaan sinds je vorige manips! Klasse Coktail!

Ithilwen

Ithilwen

Ik wil opzich ook wel helpen. Ik werk vooral met GIMP, dus voor de mensen die daar een tut over willen, shout ahead ^^
Verder heb ik op het moment alleen een muis, en (hopelijk) binnen een week of 3 een tablet.
Hieronder mn devA account:
http://yumani-chan.deviantart.com/gallery/7445185

Dit zijn allemaal oude manips, ondertussen alweer wat bijgeleerd enzo, ben nu met een nieuwe bezig die ergens vandaag of morgen af moet zijn.

Visual

Visual
VIP

Mooi AWESOMENESS Laat die nieuwe zien AWESOMENESS

@ Laarsjuh & Vaugh: Jullie staan bij de docenten AWESOMENESS

Mort

Mort

Ik ben super handig met photofiltre! Dus mij mag je er ook bij zetten, voor mensen die tips willen over photofiltre =)

http://www.beinghuman.actieforum.com

Deina

Deina
VIP

Photofiltre!!! =D

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum