Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

A new begin starts right now ~

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Cillian

Cillian

Een luide vrolijke hinnik klonk tot in de verte. Op zijn achterbenen stond hij. Zijn voorbenen gooide hij de lucht in en zijn oren stonden naar achteren. Hij landde met een grote plof en alle naalden die op de grond lagen bibberden ervan. Een deel vloog ervan weg. Veel naalden lagen hier. Rare bladeren vond hij het. Al waren het ook nog eens rare bomen. Ze bleven naalden aanmaken ook al werd het winter. Hij schudde met zijn hoofd en trippelde door het naaldbomenbos. Of hoe ze het ook noemden: de Taiga. Hij vond het in dit gebied echt gezellig. Aan de hemel waren eindelijk eens geen wolken te vinden. Daardoor was de zon enorm fel, ookal was het niet warm. De vosse hengst briesde luid en wandelde rustig door het bos. Hij keek naar de grond, daarna naar de bomen en naar de lucht. Hij wilde alles gezien hebben. Zijn kleine vosse oren draaiden van links naar rechts, van voren naar achteren. Meer kon hij er niet mee doen. Hij briesde speels en draafde een stukje dieper de taiga in. Hij keek nieuwsgierig om zich heen en hinnikte nog eens luid. Hij vond het hier heerlijk. Zijn lichtbruine ogen stonden recht naar voren. Een geur drong zijn neus binnen waardoor hij zijn neus wijd opensperde. Een paard. Hij was hier al een lange tijd, maar nooit had hij echt paarden leren kennen. De hengst zwiepte met zijn staart heen en weer en bleef stilstaan. Het paard kwam steeds dichterbij. Hij hinnikte het paard verwelkomend toe. Ja, daar had hij zin in. Hij was voor één keer eens écht vrolijk. Dus hij hoopte dan ook dat het een leuk paard was. Hij grinnikte en wachtte af op het paard.

Open ~

Cohiba

Cohiba

Een hinnik in de verte deed Cohiba opkijken, de hinnik klonk vrolijk. Zijn oren draaiden naar voren, in de richting van het geluid. Nieuwsgierig stapte Cohiba in de richting waar de hinnik vandaan was gekomen. Cohiba was nog maar kort in Dream Horses en had nog niet zoveel aarden ontmoet. Iets wat hij wel erg leuk vond. Cohiba had er een hekel aan om alleen te zijn, hij was liever rond andere paarden. Alleen zijn was zo saai. Rustig stapte hij tussen de bomen door, de geur van de bomen was sterk. Cohiba vond het wel een lekkere geur. Toen hij vlak bij het paard in de buurt kwam werd hij hinnikend verwelkomd. Een grijns verscheen op Cohiba's gezicht en hij kwam tevoorschijn. Voor hem stond en voskleurige hengst die er behoorlijk vrolijk uit zag. 'Hallo' begroete Cohiba hem opgewekt. Hij was blij dat hij een ander paard was tegen gekomen. 'Ik ben Cohiba' liet hij het paard even weten, zijn stem vrolijk. Cohiba bleef de hengst aankijken en wachte op zijn reactie.

Cillian

Cillian

De vosse hengst keek om zich heen. Aha, eindelijk! Een paard. Hij grinnikte bij zijn eigen gedachten en keek naar de schim in de verte. Hij spitste zijn oren naar voren en zag een hengst in zijn richting komen. Een hengst. Lang geleden. Hij kwam steeds vaker een merrie tegen. Niet dat dat slecht was. Merrie's waren leuk en schattig en.. Hou op! Je hebt een gast of een vriend. De hengst keek naar de hengst die zichzelf voorstelde nadat hij hem begroet had. "Hey daar! Aangenaam! Ik ben Cillian." Zijn stem was vrolijk en overdreven, maar het was zo'n fijne dag. Hij briesde eens luid en schudde met zijn manen. Zijn bruine ogen gleden over de omgeving heen en dan weer naar de hengst. Hij glimlachte zoals altijd. Hij was altijd wel lief. "En? Ben jij nieuw? Ken je hier al iemand? Van waar kom jij? Hoelang ben je hier al?" De hengst begon te ratelen, zoveel vragen had hij.. Niet normaal.

OMG FLUT FLUT SORRY! xD

Cohiba

Cohiba

De voskleurige hengst begroette hem vrolijk en stelde zich ook voor. Cohiba was blij een vriendelijk paard tegen te komen, hij wou zoveel mogelijk vrienden maken. Cohiba werd gelijk overspoeld door vragen van Cillian. 'Ja ik ben hier nieuw. Nee ken hier nog niet zoveel, jij bent de tweede die ik tegen kom. Ik kom van ver, niet zo veel bijzonders heb een lange tijd maar een beetje rond gezworven. Maar tot nu toe bevalt het me hier goed.' beantwoorde hij de hengst zijn vragen. 'En jij dan? Ben jij hier al lang?' vroeg hij de hengst. Door de vrolijkheid van Cillian werd Cohiba zelf ook erg vrolijk. Hij keek een keer nieuwsgierig om zich heen, hij had de omgeving hier eigenlijk nog niet eens bekeken. Na even kort rond te kijken keek hij weer naar de hengst, benieuwd hoelang hij hier al was.

- die van mij is ook een beetje flut.. :p

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum