Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Nieuw lid;

+19
Nirvana
Drain
Vanilla
Visual
Cobrazarao
Cohiba
Pearl
Eclips
Alejandro
Celebrían
Courage
Sultan
Nar
Deina
Rain
Dygur
Fawn
Falcon
Naminé
23 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Nieuw lid;  Empty Nieuw lid; zo 23 okt - 11:59

Naminé

Naminé

Hey everyone!

Ik ga me hier maar eens voorstellen aangezien ik hier al een paar dagen rond kijk, ugh, ik ben hier nog redelijk slecht in :']

Mijn naam is Alise en ik ben 15 jaar jong. Ik ben gek op dieren, vooral mijn lieve kat Banjer. Ik teken veel, zit op dansles en hou er vooral van om lekker buiten te zitten met vrienden. Paarden waren vroegen vooral mijn lievelings dieren, maar sinds ik de mijne verloren heb is dat erg verminderd. Klinkt misschien raar, maargoed :3

Het is al een tijdje geleden dat ik voor het laatst een paarden rpg heb gedaan, dus alsvast sorry voor overige fouten :'D

x Alise

2Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; zo 23 okt - 12:06

Falcon

Falcon
VIP

Welkom Alise!
ik hou nu al van die naam

Als je vragen hebt kun je altijd bij het team terecht, en ook bij mij.
Fouten maken we allemaal, dus wees er niet bang voor. Wij zijn er om je te helpen.

Alvast heel veel speelplezier toegewenst en een fijne tijd op Dream Horses!

http://yumani-chan.deviantart.com/

3Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; zo 23 okt - 12:13

Naminé

Naminé

Dankjewel Falcon! =^.^=

4Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; zo 23 okt - 18:30

Fawn

Fawn

GEGROET. ó nieuw lid van vér... (van ver?)...(of niet van ver = dichtbij? huwh.) HOE DAN OOK, leuk dat je er bent en verdrink niet in de awesomeness van Dream Horses. *spastischewenkbrauwwiebel*

Als je vragen hebt kun je ALLEEN bij de admin/dictator Amiya terrecht en toevallig ben ik dat - just kidding je mag ook best zo nu en dan een vraag aan de andere TEAM MEMBERS vragen zolang ik maar ten alle tijden je voorkeur houd.
...

JUST KIDDING IK HAAT VRAGEN HAHAHHAHA. IK SCHRIJF ZE OP EEN PAPIERTJE EN EET HEM DAARNA OP HAHAHAHA. Nee, echt. ¬¬

...
Misschien toch ook niet. :') Fawn eet het op, ik niet. ¬¬ Maar ik schrijf wel en ik beoordeel de papier kwaliteit... Hmmzz...

*kuchkuch* Oke, v.v genoeg. Welkom, vermaak je --> dat is een verplichting als je hier zit. @v@ Muwhaha.

5Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; zo 23 okt - 19:16

Dygur

Dygur

@Fawn, ghihi volgens mij moet jij geen reclame maken hiervoor :')

nou ik ben saai dus ik zeg gewoon welkom en veel plezier hiero AWESOMENESS

http://catsparadiso.actieforum.com

6Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; zo 23 okt - 19:50

Rain

Rain
Administrator

Mooie naam zeg! Welkom Alise, en natuurlijk veel plezier! Als je een vraag hebt kan je die altijd stellen, bij 'vragen' of natuurlijk via PB!

7Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; zo 23 okt - 19:53

Deina

Deina
VIP

Welkom!

Leuk dat er nog eeens een nieuw lid is =D
Als je vragen hebt, ik help graag ^^

Xx Kallista of Kalli ;D

8Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; zo 23 okt - 20:34

Nar

Nar
Moderator

Fawn schreef:GEGROET. ó nieuw lid van vér... (van ver?)...(of niet van ver = dichtbij? huwh.) HOE DAN OOK, leuk dat je er bent en verdrink niet in de awesomeness van Dream Horses. *spastischewenkbrauwwiebel*

Als je vragen hebt kun je ALLEEN bij de admin/dictator Amiya terrecht en toevallig ben ik dat - just kidding je mag ook best zo nu en dan een vraag aan de andere TEAM MEMBERS vragen zolang ik maar ten alle tijden je voorkeur houd.
...

JUST KIDDING IK HAAT VRAGEN HAHAHHAHA. IK SCHRIJF ZE OP EEN PAPIERTJE EN EET HEM DAARNA OP HAHAHAHA. Nee, echt. ¬¬

Jij kreng! Nieuw lid;  11631 We already know that I'M the better one! Suspect


Let niet op de post van dit geval boven me hoor ^^



Van harte welkom op Dream Horses! Je kunt voor vragen altijd bij één van de teamleden terecht Op Nikki na dan, die is gewoon hopeloos ^^.

9Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; zo 23 okt - 20:51

Sultan

Sultan
VIP

Welkom op Dream Horses en héél veel plezier! Meow

http://twilightgame.actieforum.com

10Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; zo 23 okt - 20:54

Courage

Courage

Welkoommm!!!!!!! Lief

11Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; zo 23 okt - 21:57

Naminé

Naminé

Guys, you just made my day. Lief

Iedereen bedankt, ik weet zeker dat ik hier een awesome tijd krijg YEAH

12Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; zo 23 okt - 22:03

Celebrían

Celebrían
VIP

Welkom,

Waardig DH lid.
Mezelf kennende vergeet ik jouw naam eerst nog 100 keer, maar dat is zeer gebruikelijk bij het functioneren van mijn brein Yay

Als er vragen zijn, dan horen we het wel!
& alvast veeeeeeeeel plezieeeer hyper

God god, wat een plechtigheid ó.ò

13Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; zo 23 okt - 22:33

Alejandro

Alejandro

MEGASUPERFANTASTISCHE-ULTRAWELKOM ALISE!~

Moge u nog veel plezierige ervaringen verkrijgen tijdens uw aanwezigheid op Dreamhorses.

14Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; ma 24 okt - 7:42

Eclips

Eclips

OMG, Een nieuw lid 8D

WELKOMM ALISE

Wat een mooie naam. =3



Oke,oke..Ik ben de saaie Noa <3 Of ze noemen me in het echt Nono, net zoals daat drinken je kent het wel ea. Okeoke,..

15Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; ma 24 okt - 7:47

Pearl

Pearl
Moderator

Nar schreef:
Fawn schreef:GEGROET. ó nieuw lid van vér... (van ver?)...(of niet van ver = dichtbij? huwh.) HOE DAN OOK, leuk dat je er bent en verdrink niet in de awesomeness van Dream Horses. *spastischewenkbrauwwiebel*

Als je vragen hebt kun je ALLEEN bij de admin/dictator Amiya terrecht en toevallig ben ik dat - just kidding je mag ook best zo nu en dan een vraag aan de andere TEAM MEMBERS vragen zolang ik maar ten alle tijden je voorkeur houd.
...

JUST KIDDING IK HAAT VRAGEN HAHAHHAHA. IK SCHRIJF ZE OP EEN PAPIERTJE EN EET HEM DAARNA OP HAHAHAHA. Nee, echt. ¬¬

Jij kreng! Nieuw lid;  11631 We already know that I'M the better one! Suspect

Wacht even... Wat? Wát? WAT? Alise, get over them. I'm the one who's the best.

....
Wat een geweldige naam. Ik adoreer, ik adoreer. Voel mijn adoreerness. Amen

In ieder geval heel veel plezier en trek je vooral niets alles aan van dit verbazingwekkende Team.

http://www.dreamhorses.biz

16Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; ma 24 okt - 7:54

Cohiba

Cohiba

Welkooom! Very Happy

17Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; ma 24 okt - 8:09

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Welkom, altijd fijn om een nieuw lid er bij te mogen hebben!!

Ik hoop dat je het hier heel fijn vind! :3

18Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; ma 24 okt - 8:21

Visual

Visual
VIP

Pearl schreef:
Nar schreef:
Fawn schreef:GEGROET. ó nieuw lid van vér... (van ver?)...(of niet van ver = dichtbij? huwh.) HOE DAN OOK, leuk dat je er bent en verdrink niet in de awesomeness van Dream Horses. *spastischewenkbrauwwiebel*

Als je vragen hebt kun je ALLEEN bij de admin/dictator Amiya terrecht en toevallig ben ik dat - just kidding je mag ook best zo nu en dan een vraag aan de andere TEAM MEMBERS vragen zolang ik maar ten alle tijden je voorkeur houd.
...

JUST KIDDING IK HAAT VRAGEN HAHAHHAHA. IK SCHRIJF ZE OP EEN PAPIERTJE EN EET HEM DAARNA OP HAHAHAHA. Nee, echt. ¬¬

Jij kreng! Nieuw lid;  11631 We already know that I'M the better one! Suspect

Wacht even... Wat? Wát? WAT? Alise, get over them. I'm the one who's the best.

....
Wat een geweldige naam. Ik adoreer, ik adoreer. Voel mijn adoreerness. Amen

In ieder geval heel veel plezier en trek je vooral niets alles aan van dit verbazingwekkende Team.

Door Dreamhorses kan je uiteraard heel goed geschiedenis doen :3 Dit is wat je noemt: Machtsstrijd: oftewel: Wie is hier de dictatores ;3 let niet op dit eenvoudige verschijningsdinges van dingesdinges... WANT ALLES IS HIER HET TEGENOVERGESTELDE VAN SCHOOL EN IS DUS GEWELDIG EN AWESOMEHEID AWESOMENESS En niet serieus hoort daar ook bij ;3 EN GOED VOOR JE HERSENEN AWESOMENESS in tegenstelling tot school Nanananaaaa

Anyway, HEEL VEEL WELKOM OP DREAMHORSES EN IK HOOP DAT JE JE HEEEEEEEEL SNEL THUIS VOELT HIER blijheid Want als je dat niet doet Yay Vragen niet stellen aan het team, en uiteraard staat mijn pb-box ook altijd open voor een grappig gesprekjuh, vraagjuhs, etc ;3

En Visjuh vraagt je nu alleen nog: WAT VOOR KLEUR SOKKEN JE AANHEBT AWESOMENESS

19Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; ma 24 okt - 8:27

Fawn

Fawn

Vis kickt op sokken. Nieuw lid;  335806

20Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; ma 24 okt - 8:28

Visual

Visual
VIP

HET WORDT EEN TRADITIE Nieuw lid;  577322 XD

21Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; ma 24 okt - 8:30

Vanilla

Vanilla
VIP

Welkom o welkom nieuw lid. Leuk dat je hier komt als miezerig klein nieuw lid dat zijn plaats nog moet verdienen, we maken je af nieuwtje. Dat was mijn evil side, good for you that i'm in my goodygo mood. Daarom verwelkom ik ej met cookies, zlfgemaakt, chocolate chip, en brownies, zelfgemaakt, en pont's n eenhoorns en wauw. Nieuw lid;  192353 Oké, waarschijnlijk merk je wel dat we hier allemaal tiktok zijn, dus ja, welkom my dear, hope you enjoy your way to insanity, en dan een leuke busreis met eenhoorns en my little ponys naar het gekkenhuis, YEAAAAHHHHH Nieuw lid;  160777

http://rebirthcity.forumotion.com/

22Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; ma 24 okt - 8:33

Drain

Drain

Visual schreef:
Pearl schreef:
Nar schreef:
Fawn schreef:GEGROET. ó nieuw lid van vér... (van ver?)...(of niet van ver = dichtbij? huwh.) HOE DAN OOK, leuk dat je er bent en verdrink niet in de awesomeness van Dream Horses. *spastischewenkbrauwwiebel*

Als je vragen hebt kun je ALLEEN bij de admin/dictator Amiya terrecht en toevallig ben ik dat - just kidding je mag ook best zo nu en dan een vraag aan de andere TEAM MEMBERS vragen zolang ik maar ten alle tijden je voorkeur houd.
...

JUST KIDDING IK HAAT VRAGEN HAHAHHAHA. IK SCHRIJF ZE OP EEN PAPIERTJE EN EET HEM DAARNA OP HAHAHAHA. Nee, echt. ¬¬

Jij kreng! Nieuw lid;  11631 We already know that I'M the better one! Suspect

Wacht even... Wat? Wát? WAT? Alise, get over them. I'm the one who's the best.

....
Wat een geweldige naam. Ik adoreer, ik adoreer. Voel mijn adoreerness. Amen

In ieder geval heel veel plezier en trek je vooral niets alles aan van dit verbazingwekkende Team.

Door Dreamhorses kan je uiteraard heel goed geschiedenis doen :3 Dit is wat je noemt: Machtsstrijd: oftewel: Wie is hier de dictatores ;3 let niet op dit eenvoudige verschijningsdinges van dingesdinges... WANT ALLES IS HIER HET TEGENOVERGESTELDE VAN SCHOOL EN IS DUS GEWELDIG EN AWESOMEHEID AWESOMENESS En niet serieus hoort daar ook bij ;3 EN GOED VOOR JE HERSENEN AWESOMENESS in tegenstelling tot school Nanananaaaa

Anyway, HEEL VEEL WELKOM OP DREAMHORSES EN IK HOOP DAT JE JE HEEEEEEEEL SNEL THUIS VOELT HIER blijheid Want als je dat niet doet Yay Vragen niet stellen aan het team, en uiteraard staat mijn pb-box ook altijd open voor een grappig gesprekjuh, vraagjuhs, etc ;3

En Visjuh vraagt je nu alleen nog: WAT VOOR KLEUR SOKKEN JE AANHEBT AWESOMENESS



wat heb je toch machtige woorden <3 amen :3


goed, had ik al WELKOMMMM gezegd ? volgens mij wel maar oke; nog een x; WELKOM ALISE MET DE ALLERTOFSTE NAAM AWESOMENESS

http://catsparadiso.actieforum.com

23Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; ma 24 okt - 9:11

Nirvana

Nirvana
VIP

Van harte welkom, Alise! ^^
Ik hou me maar even buiten de discussie wie de allergeweldigste Team-member is.. Want tja, iedereen weet toch al dat ik dat ben Nanananaaaa

Heel veel plezier gewenst!

24Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; ma 24 okt - 9:15

Vanilla

Vanilla
VIP

Nee, want dat ben ik, jullie weten niet dat ik de geheime teamninja ben, waarvan niemand weet dat ik dat ben, oké, nee grapje, maar ik ben de besteDH-er ooit.

http://rebirthcity.forumotion.com/

25Nieuw lid;  Empty Re: Nieuw lid; ma 24 okt - 20:48

Coktail

Coktail

SOKKEN. WAAROM BEN IK DAAR NOOIT OP GEKOMEN?

Al die slapeloze nachten, waarin ik piekerde over de originaliteit van mijn droge 'welkom'. Al die kwellende gedachten opgelost met een enkel verhelderend woordje..Sokken.

IK ADOREER JOU NU VIS. Mag ik bij je in de leer? *buigt* En Alise aanbid ik ook want je hebt en een coele real naam, én een überende paardennaam Nieuw lid;  787437 Be welcome, laat je niet afschrikken door de eerste indruk van gekheid hier, Dat zijn we ook maar dat maakt het gezellig Nieuw lid;  192353 *in de hippie-modus overgeschakeld*

Om dit even kort samen te vatten: Welkom.

En mij mag je ook altijd pben heur AWESOMENESS

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Hey ik ben nieuw
» Hey ik ben nieuw!
» Nieuw lid!
» Nieuw in het bos
» nieuw

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum