Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Nieuw lid;

+19
Nirvana
Drain
Vanilla
Visual
Cobrazarao
Cohiba
Pearl
Eclips
Alejandro
Celebrían
Courage
Sultan
Nar
Deina
Rain
Dygur
Fawn
Falcon
Naminé
23 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Nieuw lid;  - Pagina 2 Empty Re: Nieuw lid; ma 24 okt - 21:46

Naminé

Naminé

OHH MY DEAR GOD YEAH

Ik ben nog nooit zo verwelkomt, jullie zijn gewoon allemaal awesome!Rainbow sheep

Enn een klein beetje vreemd Lief

And uhm, mijn sokken zijn vandaag zwart en wit Fufu

En als ik een vraag heb dan krijgt gewoon iedereen een ik-ga-jou-stalken-met-lastige-vragen-PB .. That's the deal Nieuw lid;  - Pagina 2 11631

27Nieuw lid;  - Pagina 2 Empty Re: Nieuw lid; ma 24 okt - 22:05

Eclips

Eclips

Jaa stuur mij er dan ook maar een ;D

28Nieuw lid;  - Pagina 2 Empty Re: Nieuw lid; ma 24 okt - 23:19

Nar

Nar
Moderator

Visual schreef:
Pearl schreef:
Nar schreef:
Fawn schreef:GEGROET. ó nieuw lid van vér... (van ver?)...(of niet van ver = dichtbij? huwh.) HOE DAN OOK, leuk dat je er bent en verdrink niet in de awesomeness van Dream Horses. *spastischewenkbrauwwiebel*

Als je vragen hebt kun je ALLEEN bij de admin/dictator Amiya terrecht en toevallig ben ik dat - just kidding je mag ook best zo nu en dan een vraag aan de andere TEAM MEMBERS vragen zolang ik maar ten alle tijden je voorkeur houd.
...

JUST KIDDING IK HAAT VRAGEN HAHAHHAHA. IK SCHRIJF ZE OP EEN PAPIERTJE EN EET HEM DAARNA OP HAHAHAHA. Nee, echt. ¬¬

Jij kreng! Nieuw lid;  - Pagina 2 11631 We already know that I'M the better one! Suspect

Wacht even... Wat? Wát? WAT? Alise, get over them. I'm the one who's the best.

....
Wat een geweldige naam. Ik adoreer, ik adoreer. Voel mijn adoreerness. Amen

In ieder geval heel veel plezier en trek je vooral niets alles aan van dit verbazingwekkende Team.

Door Dreamhorses kan je uiteraard heel goed geschiedenis doen :3 Dit is wat je noemt: Machtsstrijd: oftewel: Wie is hier de dictatores ;3 let niet op dit eenvoudige verschijningsdinges van dingesdinges... WANT ALLES IS HIER HET TEGENOVERGESTELDE VAN SCHOOL EN IS DUS GEWELDIG EN AWESOMEHEID AWESOMENESS En niet serieus hoort daar ook bij ;3 EN GOED VOOR JE HERSENEN AWESOMENESS in tegenstelling tot school Nanananaaaa

Anyway, HEEL VEEL WELKOM OP DREAMHORSES EN IK HOOP DAT JE JE HEEEEEEEEL SNEL THUIS VOELT HIER blijheid Want als je dat niet doet Yay Vragen niet stellen aan het team, en uiteraard staat mijn pb-box ook altijd open voor een grappig gesprekjuh, vraagjuhs, etc ;3

En Visjuh vraagt je nu alleen nog: WAT VOOR KLEUR SOKKEN JE AANHEBT AWESOMENESS


GESCHIEDENIS LEER? Woejah, tof! Nanananaaaa

Lieke, heb je nog ruimte over? AWESOMENESS

29Nieuw lid;  - Pagina 2 Empty Re: Nieuw lid; ma 24 okt - 23:25

Remember

Remember

Door Dreamhorses kan je uiteraard heel goed geschiedenis doen :3 Dit is wat je noemt: Machtsstrijd: oftewel: Wie is hier de dictatores ;3 let niet op dit eenvoudige verschijningsdinges van dingesdinges... WANT ALLES IS HIER HET TEGENOVERGESTELDE VAN SCHOOL EN IS DUS GEWELDIG EN AWESOMEHEID AWESOMENESS En niet serieus hoort daar ook bij ;3 EN GOED VOOR JE HERSENEN AWESOMENESS in tegenstelling tot school Nanananaaaa

WELKOM WELKOM OP DREAM HORSES ALISE

Voor vragen kan je natuurlijk ook gewoon niet naar het team toe, om ze even te treiteren AWESOMENESS

LIEKE, AAN JOUW ALMACHTIGE WOORDEN HEBBEN WE TENMINSTE WAT Yay

30Nieuw lid;  - Pagina 2 Empty Re: Nieuw lid; di 25 okt - 1:44

Nevaeh

Nevaeh

WIEW NOG EEN TEKENGEAK~

Welkom op DreamHorses Nieuw lid;  - Pagina 2 983712

Ik hoop dat je veel plezier hebt op deze überende site :3

31Nieuw lid;  - Pagina 2 Empty Re: Nieuw lid; di 25 okt - 4:18

Vanilla

Vanilla
VIP

Naminé schreef:OHH MY DEAR GOD Nieuw lid;  - Pagina 2 983712

Ik ben nog nooit zo verwelkomt, jullie zijn gewoon allemaal awesome!Nieuw lid;  - Pagina 2 160777

Enn een klein beetje vreemd Nieuw lid;  - Pagina 2 163720

And uhm, mijn sokken zijn vandaag zwart en wit Nieuw lid;  - Pagina 2 716178

En als ik een vraag heb dan krijgt gewoon iedereen een ik-ga-jou-stalken-met-lastige-vragen-PB .. That's the deal Nieuw lid;  - Pagina 2 11631


Ik toch oowk hé? *puppy-eyes* anders zal ik je wel stalken Nieuw lid;  - Pagina 2 991721

http://rebirthcity.forumotion.com/

32Nieuw lid;  - Pagina 2 Empty Re: Nieuw lid; di 25 okt - 4:24

Visual

Visual
VIP

Nar schreef:
Visual schreef:
Pearl schreef:
Nar schreef:
Fawn schreef:GEGROET. ó nieuw lid van vér... (van ver?)...(of niet van ver = dichtbij? huwh.) HOE DAN OOK, leuk dat je er bent en verdrink niet in de awesomeness van Dream Horses. *spastischewenkbrauwwiebel*

Als je vragen hebt kun je ALLEEN bij de admin/dictator Amiya terrecht en toevallig ben ik dat - just kidding je mag ook best zo nu en dan een vraag aan de andere TEAM MEMBERS vragen zolang ik maar ten alle tijden je voorkeur houd.
...

JUST KIDDING IK HAAT VRAGEN HAHAHHAHA. IK SCHRIJF ZE OP EEN PAPIERTJE EN EET HEM DAARNA OP HAHAHAHA. Nee, echt. ¬¬

Jij kreng! Nieuw lid;  - Pagina 2 11631 We already know that I'M the better one! Suspect

Wacht even... Wat? Wát? WAT? Alise, get over them. I'm the one who's the best.

....
Wat een geweldige naam. Ik adoreer, ik adoreer. Voel mijn adoreerness. Amen

In ieder geval heel veel plezier en trek je vooral niets alles aan van dit verbazingwekkende Team.

Door Dreamhorses kan je uiteraard heel goed geschiedenis doen :3 Dit is wat je noemt: Machtsstrijd: oftewel: Wie is hier de dictatores ;3 let niet op dit eenvoudige verschijningsdinges van dingesdinges... WANT ALLES IS HIER HET TEGENOVERGESTELDE VAN SCHOOL EN IS DUS GEWELDIG EN AWESOMEHEID AWESOMENESS En niet serieus hoort daar ook bij ;3 EN GOED VOOR JE HERSENEN AWESOMENESS in tegenstelling tot school Nanananaaaa

Anyway, HEEL VEEL WELKOM OP DREAMHORSES EN IK HOOP DAT JE JE HEEEEEEEEL SNEL THUIS VOELT HIER blijheid Want als je dat niet doet Yay Vragen niet stellen aan het team, en uiteraard staat mijn pb-box ook altijd open voor een grappig gesprekjuh, vraagjuhs, etc ;3

En Visjuh vraagt je nu alleen nog: WAT VOOR KLEUR SOKKEN JE AANHEBT AWESOMENESS


GESCHIEDENIS LEER? Woejah, tof! Nanananaaaa

Lieke, heb je nog ruimte over? AWESOMENESS

@ Laars: waarvoor? XD


NOUW XD ik reageer ff en meteen weet iedereen men RL-naam XD

EN DANKE DANKE DANKE :3 Ik ben gewoon de allerwijste Vis hier heah? Yay


*kijkt naar Alise's postjuh*

OOOOH! GEEF MIJ ALLE SPAMPB's MAAR Yay ik weet wel wat ik daarmee kan doen *grijnst evil* Maar iig heb je ons al door AWESOMENESS Goed zo :3

33Nieuw lid;  - Pagina 2 Empty Re: Nieuw lid; di 25 okt - 4:26

Dygur

Dygur

Nou 1 ding is zeker; voor spam mails kan je zéker bij Visserd terecht :') *herrinert zich dat Lieke en ik veel berichten verstuurden :')*

ennuh, ik kom je ook stalken als je me geen stalk pb's stuurt ¬¬

http://catsparadiso.actieforum.com

34Nieuw lid;  - Pagina 2 Empty Re: Nieuw lid; di 25 okt - 4:51

Visual

Visual
VIP

Dygur schreef:Nou 1 ding is zeker; voor spam mails kan je zéker bij Visserd terecht :') *herrinert zich dat Lieke en ik veel berichten verstuurden :')*

ennuh, ik kom je ook stalken als je me geen stalk pb's stuurt ¬¬

*vraagt zich af waar Dodo het over heeft*

wachtwachtwacht: wie was jij allemaal nog meer? Yay

IKKE STALKEN IKKE STALKEN IKKE KAN ECHT HEEL GOED STALKEN :3 Wacht, ik kan alleen spammen xD

Maar anyway, welkom, en trek je niet te veel aan van Dodo en het team WANT ZE ZIJN NATUURLIJK ALLEMAAL EVEN ÜBER MAAR VIS IS DE ÜBERSTE blijheid blijheid *kucht* Ik hoop je nog een keer in de RPG tegen te komen en wat een mooie ava :3

35Nieuw lid;  - Pagina 2 Empty Re: Nieuw lid; vr 28 okt - 7:45

Roach

Roach

Sorry als de vraag al gesteld is heb jij nog op ws gezeten ? ;O

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum