Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

I told you.. I won't regret anything

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Fayne

Fayne

Het was alsof alle dagen terugkwamen, ja inmiddels was het al jaren geleden. Jaren, een hele tijd, ja. Waarschijnlijk al 4 jaar, misschien zelfs langer wat niet eens zo raar zou zijn. Het was vaag maar ze kon die naam zich nog steeds herinneren. Sultan. Ze had hem voor de tweede keer in Dream Horses ontmoet. Nee, het was haast onmogelijk dat dit mogelijk was. Hij kon niet terugzijn, nee.. Ze wou er niks meer mee te maken hebben, met de dood van Nana. Het was allemaal haar schuld, als zij er niet was geweest dan.. Dan.. Ze wist het niet meer, wiens schuld het nou werkelijk was. Van Nana, Fayne of Sultan? Het zou één van de drie moeten zijn, ze was ervan overtuigd dat het Nana's schuld was, maar dat 'overtuigd' was misschien niet helemaal 100 %. Máár spijt zou ze niet hebben, nee. Ze zal niks willen terugnemen, ze voelt gewoon alsof ze een kleine fout gemaakt heeft in haar leven.
Nana is dood, zij had haar vermoord, uit blinde woede, uit liefde, uit verdriet, allemaal voor hém. Misschien, misschien was het állemaal haar schuld. Tenslotte had zij hem weggegooid om het zo te zeggen, ze wist niet hoe hij voelde maar alles ging mis toen hij Nana leuk vondt. Ze had haar vermoord recht voor zijn ogen, toen was álles verleden. Inderdaad álles, ze had alles achtergelaten, niet voor de eerste keer maar voor de tweede keer. Daarom wou ze aan niks meer beginnen, enkel verdriet zou er van komen..

Ondanks dat, dát ze alles achter haar zou laten deet ze dat niet. Tenslotte was er één ding wat ze wou weten, maar al te graag. Anders zou het veelste lang in haar hoofd rondspelen. Ja, ze wou weten of het écht die Sultan was, degene die ze gemist had, gehaat had, vanwie ze gehouden had maar ook degene die haar had verraden en die zij voor 'eeuwig' had achtergelaten, als er iets zou zijn als eeuwig dan.
Ze had hem geroepen, ze was er blij mee. Pas toen ze de zwarte schim zag verschijnen opende haar mond.
"Ik heb een vraag"

~ S U L T A N

Sultan

Sultan
VIP

Een luide hinnik klonk in het gehoor van de zwarte hengst, Fayne? Waarom had ze hem nodig? Hij zou er maar heen gaan, misschien was het wel iets belangrijks. Sultan maakte een overgang naar een draf, gooide zijn hoofd een keer in de lucht en beantwoordde haar hinnik, zodat ze wist dat hij eraan kwam. Jezus, het was alsof de merrie alleen maar in het midden ronddwaalde, eerst kwam hij haar tegen in de Taiga en nu riep ze hem in de Vallei? Niet dat het iets uitmaakte, maar het viel hem toevallig op. Sultan versnelde zijn passen tot hij in en galop terecht kwam, waarbij hij zijn spieren aanspande en zijn benen ver voor zich uitgooide. Zodra de schim op zijn netvlies verscheen minderde hij vaart, kwam voor de bruine merrie tot stilstand en glimlachte enkel naar haar. Al snel doorbrak haar stem de stilte, Sultan duwde zijn oren naar voren terwijl zijn blik uitstraalde dat hij verbaasd was. `Wat dan?` Vroeg hij haar vervolgens, terwijl hij ondertussen aardig nieuwsgierig begon te worden. Was er iets aan de hand? Sultan duwde de gedachten van zich af, ontspande zijn spieren en luisterde naar de merrie, afwachtend tot ze haar vraag zou stellen.
Sultan liet zijn hoofd zakken, trok een pluk gras uit de grond en begon er tevreden op te kauwen. Héérlijk, het waterige zonnetje verwarmde zijn zwarte vacht en Sultan voelde zich aardig ontspannen. Maar aan de ene kant ook weer niet, aangezien hij graag wilde weten wat de merrie te vragen had.

In het verleden had hij een partner gehad, ook met de naam Fayne; maar hij wist bijna zeker dat het deze niet was. Ze leek er wel op, maar haar karakter was zóveel anders. Destijds had hij ook Nana ontmoet, waar hij verliefd op was geworden en al snel waren hij en die merrie partners. Tot zijn ex kwam, Nana vermoordde en damn. Wat had hij veel verdriet gehad en was hij kwaad geweest op Fayne. Maar nee.. Deze kón het gewoon niet zijn, dan had hij haar toch wel meteen herkend? Zo dóm was hij nou ook weer niet, hij herkende zijn ex partner toch wel?

http://twilightgame.actieforum.com

Fayne

Fayne

Hij was er, ja híj. Sultan, de hengst die in haar ogen veel raadsels om zich heen had vliegen. 'Wat dan?' antwoordde hij op haar. Ze was nog even stil, denkend hoe ze het zou moeten verwoorden. "Je komt me bekend voor, van vroeger. Ongeveer 4 jaar geleden, er was ook een hengst met dezelfde naam als jou" meer zei ze niet. Nee, ze wachtte puur op zijn antwoord, dan zou ze weten of hij écht diegene was. Waarschijnlijk klonken haar woorden dom, ze was ook dom, nooit slim geweest. Want slimme wezens, die bestaan niet. Nee, iedereen maakt fouten en iemand die slim is zou dat niet doen. En er is niemand die nog nooit een fout gemaakt heeft. Zo kende ze ook wel een Quote: Everyone on this planet is different, that's one hell of a similarity. Eigenlijk was het wel waar, we waren allemaal verschillend en juist daarom waren we ook allemaal gelijk aan elkaar.
De zon scheen op haar vacht, dit was een totaal ander gebied als de Taiga, daar was het veel frisser en de bomen hielden de zon tegen. Het was lekker weer, vooral voor de Herfst. Binnenkort zou het alweer winter worden, ze zou dat niet erg vinden, elk seizoen had zo zijn plus en minpunten. Dat was nou eenmaal zo, máár niet iedereen vindt hetzelfde leuk, de een haat sneeuw, de andere houdt ervan net als dat de een regen of zon haat en de andere juist niet. Zo verschillen we allemaal van elkaar, en dat maakt ieder uniek en speciaal.

Zelfs al was Sultan dé Sultan, ze zou geen flauw idee hebben wat ze dan
zou moeten zeggen. Misschien uit angst, of een totaal andere reden. Ze wist wel dat zijn karakter anders was, veel anders dan vroeger áls het hem was. Juist daarom leek het zo ongelovig te zijn dat juist hij dé Sultan was waar ze van gehouden had. Of ze hem terug zou willen is iets anders, tenslotte was haar hart er niet helemaal helder over, alsof iedereen alles voor haar verborgen hield, en juist de allerbelangrijkste dingen. Zoals Sultan haar had verraden, of juist andersom? Ze wist het echt niet meer, wie was wie, het leek een eindeloos spel. Een spel waar je in kan winnen of kan verliezen. Daarbij was haar timing gewoon off. Love is all about timing. Tja, waarschijnlijk had ze te laat haar excuses aangeboden anders was hij niet met Nana samen geweest. Dan was ze niet doodgegaan, eigenlijk vermoord door háár. Ze kon haar gevoelens moeilijk sorteren, toen en nu.

Love is just a game

Sultan

Sultan
VIP

Bij haar woorden schoot zijn wenkbrauw even omhoog. Hmpf, toevallig; hij kende ook een merrie van vroeger met de naam Fayne. Zou zij dan..? Nee, dat kon niet. Fayne was anders, lieflijk, vertrouwelijk en zou nooit ruzie met hem zoeken. Sultan had haar wel verraden in het verleden, dus als hij nu zou zeggen wat hij dacht; zou ze hem dan verrot schelden, of juist haar mond houden? Hij waagde het er maar op, het moest duidelijk worden en wie weet konden ze er wel even goed over praten; het was immers niet niets wat er was gebeurd. `Toevallig, ik ken ook een merrie uit het verleden die Fayne heette. Dus ik neem aan dat je denkt dat ik die Sultan ben, dan zal ik je vertellen dat dat zo is.. Fayne.` Wat er was gebeurd was niet eerlijk geweest, van Sultan's kant niet en zeker ook niet die van de merrie. Als ze echt van hem had gehouden had ze hem al het geluk van de wereld gewenst, ondanks de situatie. Maar het maakte niet meer uit, het was gebeurd en je kon er nu niets meer aan doen; hoe graag je dat ook zou willen. Het was wat het was en Sultan had het ondertussen geaccepteerd, hoe graag hij aan de ene kant ook zou willen dat Nana nog aan zijn zijde stond; nu had hij Pearl, de perfecte merrie voor hem en ook haar wilde hij nooit kwijtraken. `Laat het alsjeblieft rusten.` Fluisterde hij, terwijl de zwarteling zijn ogen een keertje samen kneep en ze vervolgens weer opende om de blik van Fayne vast te houden.
Hij wilde er niet meer over praten, er was teveel gebeurd en ondertussen was hij het alweer zo goed als vergeten, maar nu werd hij er opnieuw aan herinnerd, wat overigens enorm veel pijn deed..

http://twilightgame.actieforum.com

Fayne

Fayne

Ze kon het niet gelovenn, het ging té snel, veelste snel. Ze was net hier, in Dream Horses, kwam hém tegen en ze wist het gewoon niet meer. Het was állemaal te moeilijk. De woorden die hij uitsprak deden pijn, echter waren ze tegelijkertijd vertrouwend. Het was gewoon alles, alles. Iedereen was iets en sommige, enkele waren alles. Maar wat dat alles is.. weet niemand. "Sultan.." meer kon ze niet zeggen, waarschijnlijk had hij al een andere partner gevonden in de afgelopen tijd en zij had er dan niks meer mee te maken. "V-verrader" ze stopte even bij de v. Ze wist niet of ze het moest zeggen tenslotte was het hét verleden. "Ik zei dat ik alles achtergelaten had, mijn verleden. Alles." ... "En hier een nieuw leven zou beginnen." ze had het gezegd..
Hij wou het vergeten, zij wou dat ook maar ze kon het niet. En ze zou het ook niet kunnen. "Je bent best gemeen, eigenlijk.." - het was even stil - "tegen Nana" ze had het gezegd, ookal haatte ze haar. Hij wou het laten 'rusten' terwijl Nana dood was, hij was erg.. Maar wat had zij gedaan in die situatie? Of had ze gewoon de emotie in zijn stem gemist? "I never regret the things I've done. I never did. I only think that maybe I've made a mistake"

Sultan

Sultan
VIP

Hij, een verrader? Hoe kon die merrie het uit haar strot krijgen, zij was degene die Nana vermoord had. `Hou je mond man. Jij bent hier degene die een onschuldige merrie van het leven heeft beroofd. Waar haal jij het lef vandaan mij dan uit te maken voor verrader, terwijl je zelf de merrie waar ik van hield vermoord heb? Idioot.` Siste hij. Dit kon hem zo verschrikkelijk kwaad maken, alsof hij de enigste was die fout was. Oke, hij moest toegeven dat hij een enorme fout had gemaakt en hij was er echt niet trots op, maar was Fayne zelf dan blij dat hij hem destijds vreselijk ongelukkig had gemaakt door zijn partner te vermoorden? Jezus, zelfs hij was nog niet zo erg als die merrie. `Wie is hier nou gemeen? Ik had alles achtergelaten, het verleden kun je niet meer veranderen Fayne en ik heb het geaccepteerd. Dat jij dat niet kan is niet mijn probleem, maar val mij er dan ook niet mee lastig. Alles wat er is gebeurd is afschuwelijk, we hebben allebei fout gezeten maar nu is het tijd om het achter te laten. Nee, ik zou Nana nooit vergeten, maar het is nu te laat erover te discussiëren.` Was het vervolg op zijn woorden. Het was niet eerlijk tegenover Nana er nu nog over te gaan ruzien, dat had ze nooit gewild. Nu was het gebeurd en er was niets meer aan te veranderen, daarmee uit.

http://twilightgame.actieforum.com

Fayne

Fayne

Hij snapte het niet, en ze had ook niets anders van hem verwacht. Ze was dom, eigenlijk behoorde zij ook niet tot de groep van slimme paarden. Ánders had ze hem nooit gekend, of misschien was ze dan alleen geweest en was Nana nu samen met Sultan. "Omdat je ons niet begreep" misschien was het niet de juiste manier om het te verwoorden, hij zal het verkeerd begrijpen, nee het kon niet op een andere manier opgevat worden maar ze wist niet alles, ook niet alles over Nana ze kende haar niet.. Ze wist alleen dat de merrie wit was en de ex-partner van Sultan die zij had vermoord. "Ik wou alles achter me laten, maar deze plek, deze ontmoeting, dat gesprek.. Liet me merken dat het moeilijker was dan ik had gedacht" Ja, het was moeilijk, zeker. "Weetje, ik ga anders wel. Zal proberen je te ontwijken, nooit meer te ontmoeten, zodat dit niet meer hoeft te gebeuren" ze glimlachte en draaide zich om, langzaam stapte ze weg maar ze zal nog lang niet uit zijn beeld verdwijnen, tenslotte is het een lange en uitgestrekte vallei.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum