Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Everybody knows that i'm coming for you tough. ~

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Sultan

Sultan
VIP

x O P E N V O O R É É N A N D E R P A A R D x



Stralende ogen die langzaam veranderde in een doffe blik terwijl de brede smile rond zijn lippen wegvaagde. Heel zijn houding veranderde, woede borrelde op en de adrenaline spoot als gif door zijn aderen. ''Het is niet eerlijk,'' siste hij zachtjes terwijl zijn oren naar achter geduwd werden. Het enigste waar zijn hoofd nog zat was bij Remember, puur om het feit dat de hengst weg was gegaan zonder een woord te zeggen, hij nam niet eens de móeite om het goed te maken met zijn bloed eigen broer. Dan werd het dus maar tijd dat Sultan zijn trots opzij zou zetten en het initiatief ging nemen. Blijkbaar was zijn broer daar nog niet volwassen genoeg voor, dat had hij ondertussen wel bewezen. Dan moest Sultan maar weer de boeman spelen, het zou ook weer eens niet zíjn schuld zijn. Áltijd had hij het gedaan en hij was het ondertussen meer dan spuugzat, hij was geen hengst die op alles ja en amen zei. Néé. Dan kende je hem nog niet, hij was hard als dat nodig was en ook ditmaal moest hij niet zijn lieve kant tevoorschijn halen.
Sultan was enorm kwaad en het liefste draaide hij de nek van zijn broer meteen om. Hij verdiende dit niet, niet na alles wat hij voor Remember gedaan had. Als oud vuil werd hij aan de kant geschoven en de witte lafbak ging mooi verder met zijn leven terwijl hij Sultan achterliet met gemengde gevoelens. Niet wetend wat hij er mee aan moest, want in zulke situaties was de zwarteling wél onzeker. Als Remember hem echt kende, wist hij dat drommes goed en was hij Sultan weer op komen zoeken. Maar néé. Hij ging mooi met zijn dikke, luie reet bij zijn partner en veulen terwijl Sultan hard aan het werk was en hij steeds magerder werd. Remember verdiende de rang die hij nu had niet, Sultan was dan ook van plan een ander die rang te geven. Iemand die er wel voor wilde gaan, zijn leider niet zomaar in de steek liet en alles zélf liet doen. Een ordelid was er om te helpen wanneer dat nodig was en in Sultan's ogen hoefde hij niet te smeken om daadwerkelijk die hulp te krijgen.
Sultan had de laatste dagen al zat problemen, vooral met Fayne en Remember en dan kwam ook nog eens die merrie die verrekes veel op Nana leek. Alles riep herinneringen op en dat was absoluut níet goed voor de zwarte warmbloed. Hij was hartstikke gestresst, had even geen zin meer om in Dream Horses te blijven voelde zich weer net als voorheen; depressief en alsof er niemand was die hem daadwerkelijk steunde en hielp. Zelfs Parel was er niet veel meer en van een veulen zou ook wel weer niks komen. Stippeltje! Waarom was zijn leven nóóit voor een lange tijd goed, fijn en perfect? Na een tijdje viel hij altijd weer terug in dat zwarte gat en had hij er enorm veel moeite mee eruit te komen. Vooral als je niet eens hulp werd aangeboden, dat deed hem nog het allermeeste pijn. Alsof niemand de moeite nam hem te helpen, überhaupt te vragen wat er aan de hand was met hem. Hij liep er al een aantal dagen zo bij en er was nog geen enkel paard uit zijn vriendenkring naar hem toe gekomen. Was het dan zo'n grote moeite? Sultan deed álles voor zijn vrienden en hij kreeg er niets voor terug. Unbelievable.

http://twilightgame.actieforum.com

2Everybody knows that i'm coming for you tough. ~ Empty It all end di 8 nov - 7:47

Remember

Remember

Stof wolken werden gevormd, in vorm gemaakt door het vele zand dat er achter aan spurtte toen de witte hengst over het zand racete, terwijl hij aan zijn ochtend training begon. Zijn hoeven raakte de grond amper aan, voordat ze weer hoog de lucht in werden gegooid. Spieren rolde onder zijn vacht. Hij sneed een beetje naar links, waardoor er ditmaal zand alle kanten op werd gespetter. Het enige wat je hoorde, was een enkele raaf die kraaide, en de spetters die de hengst veroorzaakte. Het was alsof hij vloog, toen hij over het water scheerde, uiteindelijk na een tijdje gerend te hebben, scheerde hij weer over het mulle zand, lichtjes hijgend. Daarna maakte hij zijn Remember draai. Hij maakte eigenlijk een noodstop, terwijl hij omdraaide, waardoor hij nog even door gleed. Daarna stapte hij op een goed ritme door, het had geen zin om een hele ochtend te trainen, voor je conditie, en goede warme spieren voor de rest van de dag, om daarna te gaan rusten, en je spieren af te koelen. Terwijl hij grote sporen maakte in het mulle zand, hijgde hij licht. Het leek een traditie in zijn familie, om ochtend training te houden. Sultan deed het, wat Arwen en Alladin betreft wist hij niet, maar zijn vader deed het ook. Zelfs zijn moeder, deed het vroeger soms. Wat zou hij ze graag weer een keer willen zien, Alana en Arrayon. Zijn ouders. Daarna gleed zijn gedachte weer door naar Sultan. Hij zuchtte, hij had de laatste vraag van hem niet beantwoord en was gewoon weg gelopen, wat had hem bezielt? Maar nu.. Nu was Remember zo ver, om die ene vraag te beantwoorden. Het werd tijd. Hij moest het doen. Een luide hinnik weergalmde over het strand. Na zijn hinnik viel hem een schim op. Eentje die hij maar al te goed herkende. Hij draafde er zo langzaam mogelijk naar toe. Nog zo lang mogelijk even van de eindstrijd, om het zo te noemen af te komen. Nog heel even, dan zou hij het moeten zeggen. Nog heel even. Remember stopte. Hij sloot nog even zijn ogen, en keek Sultan toen recht aan. ''Sultan ik...'' Toen stokte zijn stem, hoe zou hij dit ooit onder woorden brengen. Ja, het leek allemaal heel simpel maar dat was het niet. ''Ik heb me stom gedragen, enorm stom. Ik weet niet wat me bezielt de laatste tijd, en ook bewees ik dat maar weer even toen ik jouw vraag niet beantwoorde, en gewoon weg liep. Ik weet dat het misschien te laat is. Maar, ik zal de oude tijd terug willen.'' Zei Remember kalm, terwijl zijn stem om de zoveel tijd even stokte. Hij keek even de andere kant op. ''It all end.'' Mompelde hij toen. Niet zeker wetend of Sultan het zou horen.

Sultan

Sultan
VIP

Aan de andere kant was hij vreselijk bang. Bang dat het nooit meer goed zou komen tussen hem en zijn broer. Belachelijk eigenlijk dat hij daar over twijfelde, alsof hij Remember helemaal niet meer vertrouwde. Wat overigens ook zo was op dit moment, het enigste wat de hengst moest doen was zijn vraag beantwoordde die hij hem eerder gesteld had, maar Remember besloot destijds het te negeren en weg te lopen. Eigenlijk had hij even geen zin meer in de kudde, niet nu het toch niet goed was met Remember. Telkens als hij de witte hengst aankeek tijdens activiteiten had hij enorm veel moeite om zich in te houden, niet los te barsten en de hengst eens daadwerkelijk te laten wat Sultan van hem vond. Koppig schudde hij zijn hoofd, sloeg zijn staart tegen zijn lichaam en maakte een overgang naar stap. De oren van de hengst hingen wat slapjes naar achter en de glimlach rond zijn lippen was veranderd in een grote lijn. Geen enkel spatje geluk was bij de hengst te herkennen en dat kwam maar zelden voor, vandaar dat hij zich ook zo enorm ellendig voelde. Wat een ruzie wel niet allemaal met je kon doen hè.
Sultan haalde zijn neus even op en tot zijn eigen verbazing hing de geur van zijn broer hier rond. Hij moest in de buurt zijn, de geur was namelijk erg sterk. Waar hij dan precies was wist hij niet, Sultan had op dit moment eigenlijk ook niet de behoefte aan een gesprek. Daar was hij veel te humeurig voor, wedden dat hij dan geen enkel fatsoenlijk woord uit kon brengen? Sultan zou dan toch meteen beginnen met snauwen, of hij moest een keertje over zijn hart strijken en zich inhouden. Dan maar het tweede, als hij hem toch tegen zou komen. Sultan gooide zijn hoofd in de lucht, de rest van zijn lichaam volgde en om de agressie er even uit te gooien, vloog zijn achterwerk vervolgens een keertje de lucht in. De grijns rond zijn lippen bleef maar voor enkele seconde, want zodra de witte schim op zijn netvlies verscheen werd zijn blik serieus. Misschien té serieus. Iets wat Sultan vrij weinig was, maar nu wél moest zijn.
De witte hengst arriveerde en begon meteen met een hele preek en een diepe zucht verliet zijn keelgat terwijl zijn blik een keertje over zijn lichaam gleed. Aandachtig luisterde hij naar zijn woorden, het allerlaatste snapte hij niet helemaal dus dat besloot hij dan ook maar gewoon te negeren. ''Wat denk je van mij? Ik wil de oude tijd ook heel graag terug, maar helaas is die tijd voorbij en moeten we accepteren dat het in de toekomst anders zal gana lopen. Sowieso gaan we elkaar nog maar vrij weinig zien, we hebben nu allebei een éigen leven Remember. We zijn volwassen.'' Was het eerste wat hij zei, op een kalme en beheerste toon; althans, hij hoopte dat het zo overkwam. Dat was iniedergeval wel de bedoeling. ''We hebben ons allebei stom gedragen. Laten we nóóit meer van een mug een olifant maken, want ik heb het idee dat dat nu wel gebeurd is.'' Zijn stem was gedempt, de normale, krachtige stem van Sultan was nu héél veel anders.

http://twilightgame.actieforum.com

Remember

Remember

Een lange stilte volgde na de woorden van Sultan, hier en daar kraaide een kraai. En Remember zijn ogen vielen even op de arend die Sultan de hele tijd volgde. Sinds hun ruzie. Misschien? Nee, nee, Remember dacht nu waanzin. Hij herhaalde de woorden van Sultan nog even in zijn hoofd. Hij wou de oude tijd ook terug, dat was logisch. Maar inderdaad, ze waren nu volwassen. Dat waren ze al heel lang. Maar het was anders nu. Remember had Magnifico, en Sultan had Pearl. Ja... Misschien hadden ze elkaar wel minder nodig. Remember had trouwens ook Daesha. Hij glimlachte even zwakjes, bij de gedachte aan zijn kleine bruine wollige veulentje. Schudde toen even zijn hoofd. En maakte een antwoord in zijn hoofd. ''Ja... Ja dat denk ik ook.'' Zei hij, met ook een iets gedempte stem. Hij kon nu moeilijk opeens heel vrolijk gaan doen. En een beter antwoord wist hij er niet uit te krijgen.

~Enorme flut, en sorry voor late reactie~

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum