Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Who's coming?

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Who's coming? Empty Who's coming? vr 1 jul - 20:57

Aamir

Aamir

Ginger stapte door de woestijn. Ze zou DH verlaten. Pepper verlaten. Maar gelukkig ook Crush en Torcido. Zij waren de redenen waarom ze vertrok. Ze zuchtte, ze moest Pepper verlaten, de moeilijkste stap uit haar leven. Ze zuchtte diep en liep verder. De rode overo paint horse zwiepte rustig met haar staart. De tranen die ze moest hebben waren er niet meer. Die waren op. De laatste keer dat ze Pep had gezien was ze zwaargewond geweest. Toen ontmoette ze Liberty. Of wacht, ze had wel gehoord over Pepper. Liberty en zij waren partners en ze had een tweeling gekregen, van Liberty. Ginger glimlachte bedroeft. Die had nog een mooi leven met een gezin. 2 Veulens en een lieve partner. Ginger snoof even en keek rond. Er was ergens een hengst ofzo. Ginger wachtte maar gewoon af. Of.... GODVER! Het was Torcido! Nou hij moest niet op medewerking wachten. Koppig stak ze haar kin omhoog en zette haar brutaalste taaldinges op. Een woeste, bedreigende hinnik verliet haar keel.

[Torcido ^^]

2Who's coming? Empty Re: Who's coming? zo 3 jul - 0:34

Torcido

Torcido

’’Flikker op!’’ Bulderde de hengst tegen de arabische merrie. ’’Sorry. Maar ik word liever netjes behandeld.’’ Al de hele tijd hadden ze deze ruzie. De hengst snoof woest, stoof naar voren. En beet hard in haar keel pijp. Kalmpjes keek hij toe hoe ze dood ging. Daarna liep hij tevreden door. De hengst schudde zijn hoofd. Zwiepte met zijn staart. Snoof een keer zijn krachtige hoeven plantte zich stevig in de grond. Hij schudde zich uit. En snoof, de geur van pepper was licht aanwezig. Maar vergezeld met een andere geur, die geur was sterker. Ginger… De vervloekte, verklote knol die ze er was! Torcido galoppeerde krachtig aan in een linker galop. Hij wisselde even, Waardoor hij nu in de rechter galop kwam. Torcido slipte hard Waardoor het hete zand omhoog stoof. Hij zat onder het zweet. Terwijl hij zich niet heel erg had ingespannen, maar het was hier ook wel bloed heet. Torcido snoof. Spande al zijn spieren samen en siste: ’’Vervloekte knol.’’ Hij snoof minachtend en schudde zijn hoofd. ’’Wat was je plan? Ik ben al op de kast gejaagd.’’ Hij laste even een pauze in en vervolgde: ’’Ik ben niet mild vandaag.’’ Hij greens vals, en alles aan hem was te zien dat hij slechte was. Puur slecht.

3Who's coming? Empty Re: Who's coming? zo 3 jul - 0:42

Aamir

Aamir

Ginger keek hem brutaal aan en luisterde nonchalant naar de woorden van de kut hengst. "Alsof jij niet kut bent dan!" Sprak ze toch kalmpjes. "Oeh, op de kast gehaald? Als een haasje die weggerend is. Wat nu? Mildheid? Nee je bent altijd mild, of je nou wilt of niet vervloekte domkop! Ik weet van het gevecht met jou, Pepper en die rotte Crush. Die is nog zieliger dan jij." Sprak ze uitdagend. Haar oren waren naar achteren gedraaid en ze steigerde hoog en uitdagend voor Torcido. Ginger ging nog een stap verder en beet hem hard in de neus. "Dood me maar, áls je me dood ben je een wannebe vadertje. Zeg Pepper maar dat ik gedood ben door een" Ze greens uitdagend. "Lafaard." Greens ze uitdagend naar hem.

[moet naar Ponykamp bye bye AWESOMENESS]

4Who's coming? Empty Re: Who's coming? zo 28 aug - 5:50

Torcido

Torcido

Torcido liet Pepper maar even uit brabbelen en blaten. Negeerde haar gemeen bedoelde opmerkingen, die tijdens hun weg naar de oren van Tor een groot obstakel hadden moeten overwinnen want ze kwamen bijna zacht aardig bij hem aan. Alleen haar laatste woord hoorde hij even. Hij zette dreigend een paar passen naar voren, zo dat hij zijn adem in haar linker oor blies. Wat hem betreft had ze al geen linker oor meer gehad, maar was het niet leuker om haar meer te laten leiden? Even steigerde hij en raakte haar met malende hoeven hard op haar hoofd waardoor een harde dof hoorbaar werd. Hij keek de merrie venijnig aan, en hapte hard in haar nek. Uiteindelijk liet hij los, terwijl het bloed door zijn mond gleed. Hij zette een paar passen naar achter en spande zijn spieren. ''Jij bent mijn dochter niet, mijn dochter is slecht. Jammer genoeg is die persoon er niet.'' Hij greens vals, sprong naar voren, en hapte Ginger hard in haar neus. Daarna beukte hij zo hard tegen haar lijf en schopte haar nog tegen haar maag, dat ze misschien zou omvallen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum