Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Verhaal; Give me one more chance, before you walk away

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Sunset

Sunset
VIP

ik heb een verhaal, het staat op een andere site, maar ik kan hier updates plaatsen, en dan kunnen jullie het ook lezen. Als jullie willen kan ik het ook wel hier neer zetten, maar ik doe het eerst via die site.

De link: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Veel leesplezier Very Happy

En als je het even wat anders stukje leest, schrik dan niet. Je mag me natuurlijk steunen, graag zelfs. Maar ga alsjeblieft niet Pushen. Dat is namelijk heel pijnlijk....



Laatst aangepast door Sunset op ma 14 nov - 4:02; in totaal 1 keer bewerkt

Celebrían

Celebrían
VIP

Er staat een foutje in de titel:

Give me one more chance, before you walk away :)

Sunset

Sunset
VIP

Omg fail... Dank je... Zal het ff aanpassen! Engels is niet mijn sterkste vak (Heb het een half jaar niet gehad!)

Celebrían

Celebrían
VIP

Haha, oké

Ik heb het eerste stukje gelezen en ik vind de verhaallijn best leuk, maar het is een beetje eentonig. En daarmee bedoel ik dat veel woorden steeds herhaald worden. Verder is gebruik je ook verschillende tijden en dat maakt het wat minder overzichtelijk. Het is vaak het gemakkelijkst en het fijnst lezen als de tijd waarin het verhaal zich afspeelt óf tegenwoordige tijd is, óf verleden tijd. Op die manier kun je flashbacks ook duidelijker weergeven Wink
Wat ook voor meer overzicht zorgt, is het gebruiken van 'enters' tussen de alinea's. Meestal is het in boeken zo dat wanneer iemand iets zegt, er een enter staat. Zoals dit:

Ik rende mijn slaapkamer uit nadat ik de deur zo hard mogelijk had dichtgeslagen. Wat dacht mijn vader wel niet? Dat ik braaf zou doen wat hij zei? Mooi niet dus.
'Waar ga jij heen, Elisa?' Hij vroeg het op koele toon, maar ik wist dat de woede niet goed genoeg beschermd was.
'Weg,' antwoordde ik knarsetandend.
...

Al met al vind ik het wel mooi idee en zou het echt een goed verhaal kunnen zijn als je zulke punten zou verbeteren!

Mag ik vragen hoe oud je bent? Want dan kan ik het vergelijken zeg maar met leeftijd en zo.

Het is absoluut niet mijn bedoeling om je af te kraken, maar deze dingetjes vielen me gewoon op.

Sunset

Sunset
VIP

Dank je wel, ik ga er zeker naar kijken! En ik ben nu 13 Wink

Dyani

Dyani

En ik heb weer een hoofdstuk toegevoegt Very Happy

Sunset

Sunset
VIP

En nog een hoofdstuk toegevoegt

Sunset

Sunset
VIP

En nu staat hoofdstuk nummer 15 er al!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum