Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

I want in your herd!

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1I want in your herd! Empty I want in your herd! vr 25 nov - 5:54

Mees

Mees

Briesend galopeerde de kleine merrie over het Bloemenveld op zoek naar een kudde , een kudde die bij haar zou passen , een kudde waar ze zich thuis zou voelen. de merrie kwam tot stilstand en keek schichtig rond alleen zijn was nou eenmaal niet iets wat een paard wilde zijn.. ze verzamelde al haar moed en Hinnikte luid naar Sultan, hij moest weten dat zei er alles voor over zou hebben om in de kudde te mogen komen!

2I want in your herd! Empty Re: I want in your herd! vr 25 nov - 7:04

Sultan

Sultan
VIP

Lichtstralen vielen op zijn zwarte vacht, een gouden glans viel over zijn zwarte, dikke vacht en genietend van het aangename weer sloot hij zijn ogen. Wat maar voor kort was, want al snel klonk een luide hinnik in de oren van Sultan. Abrupt smeet hij zijn hoofd in de lucht, liet een kort antwoord terug klinken en in een uitgestrekte draf vervoerde hij zijn lichaam richting het paard dat hem nodig had. Vast voor de kudde, maar het kon natuurlijk óók voor enkel en alleen een vraag zijn. De laatste tijd verliep het gebeuren rond de kudde niet héél goed, de legende was ook nog niet helemaal duidelijk en binnenkort riep hij alle leden bij elkaar om het uitgebreid uit te leggen.
Een schim verscheen in zijn gezichtsveld, Sultan minderde vaart en voor de niet héle grote merrie kwam hij tot stilstand. Het enigste wat hij tot nu toe deed was even knikken, vervolgens gleed zijn blik over haar heen en glimlachte hij goedkeurend. ''Hallo, je hinnikte. Waar kan ik je mee helpen?'' klonk zijn warme, vriendelijk stem. Terwijl het geluid van de ruisende takken en lange grassprieten hoorbaar was, klonk er verder niets. Een stilte was doorgebroken en op de een of andere manier, voelde het enorm fijn om eventjes wat rust te hebben.

http://twilightgame.actieforum.com

3I want in your herd! Empty Re: I want in your herd! vr 25 nov - 7:35

Mees

Mees

de kleine merrie hees haar hoofd de zonne stralen vielen in haar gezicht , haar gitzwarte ogen glinsteren toen ze sultan aankeek .. langzaam liet ze haar hoofd iets zakken *bries* 'Ik zal me voorstellen, ik ben Mees en ben al een tijd opzoek naar een kudde.. *prrgt* en ik wou vragen of ik in jou kudde zou mogen..de kleine merrie deed een stap achteruit en liet haar hoofd nog steeds laag als teken van respect.

4I want in your herd! Empty Re: I want in your herd! vr 25 nov - 23:11

Sultan

Sultan
VIP

De ogen van Sultan schitterend abrupt toen hij de woorden van de kleine merrie hoorde. Al snel knikte hij, een grote glimlach speelde met zijn fluweelzachte lippen en met een vriendelijke, warme blik priemde hij zijn ogen in de hare. Bedenkelijk keek hij richting de horizon, zuchtte tevreden en liet zijn blik vervolgens weer op Mees vallen. ''Aangenaam Mees. Mijn naam is by the way Sultan, maar volgensmij was dat wel duidelijk.'' begon de grote, gespierde en zwarte hengst. Zijn oren waren naar voren gepunt en nog steeds schitterde zijn ogen door de gouden stralen, afkomstig van de grote, gouden bol aan de horizon. ''Je bent natuurlijk van harte welkom in de kudde, maar onthoud wel dat er een legende is waar je je aan hoort te houden. Wij, de Dénali, geloven in de verbinding tussen uilen en manen. Je kan het opvatten als een soort geloof, waardoor we elke maand met volle maan naar een speciale plek gaan.'' Legde hij de merrie vervolgens uit. Het was belangrijk dat de nieuwe leden dit wisten, want Sultan wilde dat ze begrepen wat hun te wachten stond. Ook Mees zou erin moeten geloven als ze lid wilde worden van de kudde, want daar bestond hun kudde nou eenmaal uit.
''Als je eventueel nog vragen hebt; stel ze. Ik wil graag dat ook de nieuwe leden weten wat de legende nou precies inhoud.'' en met die woorden sloot Sultan zijn preek af. Met een lichte grijns rond zijn lippen wachtte hij de reactie van Mees af, het nieuwste lid van de Dénali.

http://twilightgame.actieforum.com

5I want in your herd! Empty Re: I want in your herd! vr 25 nov - 23:57

Mees

Mees

Langzaam tilde de kleine merrie haar hoofd op en keek naar de warme blik van de hengst, ze schudde even haar manen door elkaar en zet een stap naar de hengst 'Bedankt, ik zou graag bij de kudde willen en zou het echt een eer vinden om bij dit geloof te mogen horen, ik zal dan ook beloven dat ik ten alle tijden gehoorzaam, en dat ik elke maand aanwezig zal zijn voor de volle maan tocht ze keek op naar de heldere blauwe lucht, inmiddels was de zon al helemaal op en Mees haar vacht begon te glinsteren alsof de kleine pony van goud was *briest* ze keek de hengst weer aan met haar gitzwarte ogen en begon te glimlachen wachtend op het antwoord van de hengst

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum