Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Just another crazy person ;D

+3
Manou
Nirvana
Feathers
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Just another crazy person ;D Empty Just another crazy person ;D zo 11 dec - 7:22

Feathers

Feathers

Ik waag de zoveelste poging om hier actief te worden :} Geen idee of het me gaat lukken, maar dat boeit me niet 8D

Nou goed. Mijn naam is Quinty, ik ben 16 jaar, verjaar in Maart, ben geboren en getogen in Maastricht. Ik doe 4 HAVO overnieuw omdat ik vorig jaar ben blijven zitten. Het is niet zo heel erg om te doubleren, aangezien ik een leukere klas heb dan vorig jaar xD
Ik ben nogal een buitenbeentje. Dat komt vooral omdat ik nogal... lang ben, met mijn 1,88 steek ik boven de meeste meisjes uit. Verder ben ik groot Anime-fan, iets wat andere niet kunnen waarderen >> Ik ben totaal geen meisje-meisje. Make-up, rokjes, jurkjes, kom alsjeblieft niet in mijn buurt xD
Ik heb dyslexie en hypermobiliteit. Dat eerste is de verhelpen met Google Chrome, dat tweede kom ik nooit meer vanaf xD
Ik hou ervan om mensen in de maling te nemen, gek te doen met vrienden, gamen, schrijven, lezen, Photoshoppen >D, Films kijken, Anime kijken, Nagels lakken, knuffels verzamelen (A) en een troep van mijn kamer te maken 8D
Ik ben een vis van sterrenbeeld, die staan bekend om hun chaotische, ongestructureerde manier van leven. Iets wat 100% bij mij klopt xD
Eens zien... Ik heb een paar leuke verslavingen; Johnny Depp <3, Durarara!!, Soul Eater, Yaoi[-fanfics], Professor Layton, RP'n etc. etc. :3
Ik vind Japans een geweldige taal 8D en ondanks mijn dyslexie doe ik mijn best om het te leren :3

*Leest bericht na* Dingen overgeslagen? Oh jah :3
Ik luister te veel verschillende dingen; LA The Voices [<3] Danny de Munk, Jurk, Only Seven Left [Met dank aan Kiki xD], Openings & Endings van Anime, J-Pop, Sonata Arctica, Queen, Meat Loaf, Maximum the Hormone, Helmut Lotti en nog een paar vage dingen xD

Meer weet ik zo snel niet, of ben ik vergeten xD Dus vragen stellen mag altijd 8D

xQ

WARNING: Wil je geen ruzie met me? Noem me dan vooral geen Quint of Kwantum :3

Anime CV list:

Andere fora:

Nirvana

Nirvana
VIP

Welkom (terug?) en veel plezier op DH, Quinty! (:

OMG, HETALIÁÁÁÁAAAAA <3
Zoooo geniaal!

Ik ken je nog wel trouwens, onder een ander account ^^

Feathers

Feathers

Hetalia is zó epic :}
Alleen heb ik met sommige mensen nog altijd ruzie over de pairings XD

Dank u <3

Nirvana

Nirvana
VIP

Ik vind alleen Russia eng, muwhahah Just another crazy person ;D 11631

Nja, heb het een tijdje gevolgd en geloof dat ik ergens bij aflevering 60 gebleven ben x3 dus heb nog wat te kijken in de kerstvakantie Just another crazy person ;D 76564

Feathers

Feathers

Je móet Hetalia afkijken xD Of, nou jah. Tot 102, alleen kan ik de laatste niet kijken ;-;

Russia is epic xD PruCan is mijn lievelingspairing <3

Nirvana

Nirvana
VIP

Prussia en Canada? Wth... Just another crazy person ;D 11631
Nah, doe Italy en Germany maar. Of Italy en Romano. Die zijn cuteee :'D
Of England en France. Muwhahhaha.



Klopt, ik moet het écht nog een keer afkijken ^^

Feathers

Feathers

Maar die zijn zo standaard D:

USUK, PruCan, RuCan, PruRus etc. :3 Die zijn leuk xD
maar alle pairings met Doitsu en Prussia zijn epic :}

Manou

avatar

Quintyyy ik heb jou gemeet weet je dat nog hyper
Toen was jij de langste en ik de kleinste :')

x Jasmineeee

Feathers

Feathers

Hey Jasmine xD
Jou heb ik lang niet meer gezien xD

Manou

avatar

Haha das waaar, heb het ook best druk ;p

Anaïs

Anaïs

QUINTY! <3

WAT LANG GELEDEN ZEG!
Zelfs vanuit WC >D

WELKOM BACK!

xxKalli

Nar

Nar
Moderator

He, jou ken ik! =D


Welkom terug!


*Leest post nog even terug*


DWEIL! DAT WAS HET!




*Yana


WELKOM TERUG MATE!

Fawn

Fawn

Dit is een aardig oud topic, just so you know. c:>

Midnight

Midnight

Hey Quinty komt ook opdagen

hey meid welkom hier

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum