Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The person behind...Cinna

+2
Kai
Cinna
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1The person behind...Cinna Empty The person behind...Cinna wo 1 feb - 4:40

Cinna

Cinna

Hallo allemaal,

Ik heb beslist om me toch eens voor te stellen, mijn ouders hebben mij de naam Evelien meegegeven, mooie naam toch? Ik ben enig kind thuis (Jammergenoeg) maar ik heb altijd gezelschap van mijn roste kater Milo.
Verder zijn mijn hobbies Paardrijden (nog maar beginner maar het moest er toch ooit eens van komen), lezen, met photoschop CS5 prutsen en koken. De tijd die ik nu doorbreng is meestal in een rolstoel, ik heb een operatie moeten laten uitvoeren om mijn knie recht te zetten dus nu hangt er een ijzeren constructie rond mijn been, wie wil weten hoe het er ong. uitziet typ dan maar Ilizarov in bij google, maar verschiet niet hé.
Gelukkig ben ik er binnen 2 maanden van verlost!(Zit er al 3 maanden mee!)
Ik heb wel al wat rpg ervaring, zit al een paar maanden op Feralis, en daar voor op Wolfstrory maar ik heb nog nooit ge'RPG t met een paard, dus dit is een nieuwe uitdaging.
Ik ga naar school in Sint-Niklaas, in de Berkenboom TBI en volg daar interieurarchitect in het 5e jaar (ik ben dus 16 voor de duidelijkheid^^), niet zo simpel aangezien ik maquettes moet maken die wel wat tijd in beslag nemen.

Zo, ik denk dat alles erop staat, nog iemand vragen?


XXX Evelien

Kai

Kai
VIP

Heey Evelien! C:

Leuk dat je je hebt aangemeld op DH C:
Wat voor kleur sokken heb je aan?

xxxx Lisanne.

Ps. Ik zit ook op Feralis.

http://coconutts.deviantart.com/

Cinna

Cinna

Wie ben jij dan op Feralis, ik denk dat ik je wel ken!
Ik heb momenteel wite sokken aan, en ze zijn lekker warm! ^^

Nahor

Nahor

Ik ben op Feralis Delilah. (Ben ook Kai)

Anaïs

Anaïs

WELKOOOOOM ~

Cinna

Cinna

Bedankt! Ah nu weet k het weer, ik heb je voor het eerst ontmoet op WS et Midnight Rose, misschien ken je die nog? Nu op Feralis ben ik Luna, Cinnamon en Illusion.

Nahor

Nahor

Ja, die eerste ontmoet tussen Delilah en Midnight Rose kan ik me nog wel herinneren. Ik ben nu op Feralis; Delilah, Dyami en Liz.

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

HALLOOOOOOOOO. WELKOM OP DHHHHH. LEUKE SOKKEN AWESOMENESS

Celebrían

Celebrían
VIP

Hoi Evelien Yay

Welkom hier! Moge u hier voor altijd gelukkig zijn.
Moge de goden met u zijn.
Bow For Boudicca

Voor vragen kun je natuurlijk altijd bij Het DreamTeam terecht, maar ook bij alle andere leden. Het is ieders plicht om een medelid te helpen wanneer deze om hulp vraagt Yay

Ik ben Tessa, tegenwoordig iets minder actief in de RPG, maar zodra ik meer tijd heb, ben ik er weer AWESOMENESS

Cinna

Cinna

Bedankt allemaal voor het grote welkom!
Het kan zijn at ik soms ook even niet actief ben wegens school en volgende week maandag moet ik terug naar t'ziekenhuis voor een operatie dus...Ik zal wel proberen om zo snel mogelijk overal op te reageren^^

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum