Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[idee] Maandelijkse Manipulatie wedstrijd.

+7
Nirvana
Anaïs
Fawn
Ividanara
Rain
Manou
Nevaeh
11 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Nevaeh

Nevaeh

Hello DH folks ;3

Ik zag laatst dat de manip in het portal was veranderd.
Nu ws mijn idee om per maand een manipulatie wedstrijd te houden.
Per maand is er een thema, bijvoorbeeld in januari ijs, en in juni strand.
De mooiste manip word dan uitgekozen en mag een maand in het portal staan. Natuurlijk krijgt degene die de wedstrijd heeft gewonnen 500 punten ofzo.

Wat vinden jullie van dit idee?

Manou

avatar

Awesomenes Yay

Nevaeh

Nevaeh

Mooi dat er iemand reageerd ;3
En dan mag je of je karakter gebruiken of een random paardje ofzo.

Rain

Rain
Administrator

Ja, een best goed idee. Alleen weet ik niet of het een goed idee is om het iedere maand te houden, dat is misschien een beetje te veel van het goede?

Manou

avatar

Of 1x in de 2 maanden of een 1x in een seizoen en dan stem je daar de themas op af =D

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje overbodig omdat je zelf ook gewoon wedstrijden maken enzo.

Nevaeh

Nevaeh

Tja, of je kunt een mega wedstrijd houden voor de uiteindelijke manip ;3

Fawn

Fawn

Een erg leuk idee, maar ik denk dat op een begeven moment niemand meer echt interesse heeft in zo'n wedstrijd. Bovendien is de kans groot dat er elke maand dezelfde persoon wint en blijft het dan nog wel 'eerlijk'?

Nevaeh

Nevaeh

Dat is ookwel zo, dn zou je dus moeten gaan voor een grote wedstrijd ;3

Fawn

Fawn

Nevaeh schreef:Dat is ookwel zo, dn zou je dus moeten gaan voor een grote wedstrijd ;3

Precies. ^^ Misschien eens in het halfjaar en dan niet per se met een manip.

Anaïs

Anaïs

Ik zou het ook wel per seizoen doen ofzo.. Iets maken dat erbij past YEAH

Nirvana

Nirvana
VIP

Ben het met Fawn en Rain eens. (:

We zouden wel iets anders kunnen bedenken, iets creatiefs. Dat we met z'n allen een manip maken bijvoorbeeld. Is maar een idee :') Nummer één zoekt achtergrond en paard, nummer twee knipt het paard uit, nummer drie zorgt voor de afwerking/schaduwen/highlights/recolouring, nummer vier voor de manen/staart, nummer vijf voor de algemene effecten.

Zoiets zou voor de verandering ook wel leuk zijn! (:

Mischa

Mischa
VIP

Nirvana schreef:Ben het met Fawn en Rain eens. (:

We zouden wel iets anders kunnen bedenken, iets creatiefs. Dat we met z'n allen een manip maken bijvoorbeeld. Is maar een idee :') Nummer één zoekt achtergrond en paard, nummer twee knipt het paard uit, nummer drie zorgt voor de afwerking/schaduwen/highlights/recolouring, nummer vier voor de manen/staart, nummer vijf voor de algemene effecten.

Zoiets zou voor de verandering ook wel leuk zijn! (:

GAAF IDEE!
Lijkt me echt supercool

Nar

Nar
Moderator

Fawn schreef:Een erg leuk idee, maar ik denk dat op een begeven moment niemand meer echt interesse heeft in zo'n wedstrijd. Bovendien is de kans groot dat er elke maand dezelfde persoon wint en blijft het dan nog wel 'eerlijk'?

...


Dan mieteren we jou eruit en dan is die kans ineens 96% kleiner.


Tegen. Zoals je ziet heeft Claudia de volledige layout met de kleuren uit Nikki's manip gemaakt. Om dat iedere maand aan te passen, is veel te veel werk.


Misschien is een halfjaar een beter idee.

Celebrían

Celebrían
VIP

Ik ben het gedeeltelijk eens met alle reacties.
Het is leuk om een wedstrijd te houden voor een nieuwe lay-out, maar het is ontzéttend veel werk om alles opnieuw aan te passen.

Eva's idee spreekt me ook niet erg aan: Dat zorgt ook weer voor veel chaos en de kans is groot dat iemand het vergeet, of dat hetgeen wat iemand heeft gemaakt een ander weer niet aanstaat.

Eens in het half jaar zou in principe wel kunnen en het is ook leuk als het niet per se een manipulatie is :)

Nar

Nar
Moderator

@ Celeb:


Dat is veel toffer! Gewoon een random, sjiek / tof plaatje! Ik kan namelijk niet manippen zoals sommigen dat hier kunnen.

Ik denk idd niet dat het een goed idee is om de manip te gaan mixen. Ik kan je vertellen dat smaken enorm verschillen en de één dat paard afschuwelijk vindt terwijl de ander nog net geen fanclub opricht.

Manou

avatar

Niet de hele layout, alleen de manip op portal. Dat iseen code veranderen en klaar :") VOlgens mij best simpel xd

Nar

Nar
Moderator

Manou schreef:Niet de hele layout, alleen de manip op portal. Dat iseen code veranderen en klaar :") VOlgens mij best simpel xd

Denk er alsjeblieft niet zo gemakkelijk over. Ik heb voor de grap eens naar de codes gekeken en ik werd al gek. Sham heeft destijds een klein ding verandert en toen de hele skin verkloot. [idee] Maandelijkse Manipulatie wedstrijd. 11631

Daar ben ik trouwens ook hartstikke tegen. Ik weet dat een paarsgetinte manip met een groene achtergrond super staat, maar het ziet er niet erg netjes uit.

Manou

avatar

Nar schreef:
Manou schreef:Niet de hele layout, alleen de manip op portal. Dat iseen code veranderen en klaar :") VOlgens mij best simpel xd

Denk er alsjeblieft niet zo gemakkelijk over. Ik heb voor de grap eens naar de codes gekeken en ik werd al gek. Sham heeft destijds een klein ding verandert en toen de hele skin verkloot. [idee] Maandelijkse Manipulatie wedstrijd. 11631

Daar ben ik trouwens ook hartstikke tegen. Ik weet dat een paarsgetinte manip met een groene achtergrond super staat, maar het ziet er niet erg netjes uit.


Ik heb zelf ook een site gehad en weet heo het werkt. Als je eht weet is het binnen een paar seconden gedaan volgens mij. En Clau en NIk weten best veel Yay
En ik denk dat iedereen neit zo dom is dat we paars met groen doen xd
En daarom is het een wedstrijd, dat je kan kiezen =D
Maar het is miss idd leuker om niet alleen manips te doen

Nar

Nar
Moderator

...


Dan ben je dus al verplicht die kleurtint te doen? Ik mag toch hopen van niet? Ow ja, Claudia en Nikki hebben deze hele skin met HTML codes gemaakt en dus NIET met het standaardprogramma, laat dat duidelijk zijn. Anders kan ik het ook nog wel [bij wijze van spreke dan, want ik ben bang dat ik toch één of andere noobactie doe waardoor ik half DH blokker [idee] Maandelijkse Manipulatie wedstrijd. 11631]

Nevaeh

Nevaeh

Die codes zijn idd wel gefrummel :C

@ Eva:

Mh, ik denk dat je dan ook weer geruzie krijgt om wie wat doet, want het ene is veel minder werk dan het andere. Bijvoorbeeld manen tekenen en stocks zoeken, dat is wel even een verschil.

@ Tessa:

Goed idee, gewoon eens in het halfjaar een plaatjes wedstrijd, dus gewoon foto's of manips. Geen DA's of tekeningen neem ik aan.

Maar dan moeten er wel duidelijke regels over stocks komen, want foto's van bijvoorbeeld Vikarus op DA zijn supermooi maar mag je niet zomaar gebruiken....

Amiya

Amiya
Administrator

Eerlijk gezegd ben ik niet gek op het hele idee. Dus voor een keer stem ik tegen het plan. (:

Rain

Rain
Administrator

Amiya schreef:Eerlijk gezegd ben ik niet gek op het hele idee. Dus voor een keer stem ik tegen het plan. (:

+1, te veel gedoe(Niet voor ons, wij hoeven het er alleen maar in te zetten) maar vooral te veel geregel. En voor wat? [idee] Maandelijkse Manipulatie wedstrijd. 11631

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum