Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Idee voor DH plot

+5
Remember
Navayo
Magnifico
Nar
Kai
9 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Idee voor DH plot Empty Idee voor DH plot zo 23 sep - 7:36

Kai

Kai
VIP

Haai, achter je

Het is me opgevallen dat er de laatste paar weken niet echt veel meer gepost wordt in de rpg. De reden weet ik niet. In ieder geval; zou het niet leuk zijn als er iets komt waar heel DH in mee genomen word? Zoiets als een orkaan die paardjes de lucht in schiet of een aardbeving die alle badjassen (slechte paarden) laat verdwijnen in een diepe kloof. Ik ben niet heel fantasie vol, dat weet, maar misschien zijn andere mensen dat wel. Ik ben zelf ook niet geweldig actief, I know. Maar ik dacht: 'Als er een plot of zoiets dergelijks komt; wie weet worden meer leden dan weer actief.' Geeft je mening 8D

xx Lies

http://coconutts.deviantart.com/

2Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot zo 23 sep - 7:49

Nar

Nar
Moderator

3Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot zo 23 sep - 7:56

Kai

Kai
VIP

Weet ik, ik denk dat ik het verkeerd beschreven heb. Ik bedoel niet een plot zoals het algemene dh plot. Ik bedoel meer een tijdelijk iets. Zoals een orkaan of iets dergelijks.

http://coconutts.deviantart.com/

4Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot zo 23 sep - 8:10

Nar

Nar
Moderator

Dat hebben we al menigmaal geprobeerd, maar toen bleek dat er niet zoveel animo voor was.

5Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot zo 23 sep - 18:13

Magnifico

Magnifico
Administrator

Je moet dan ook rekening houden met nieuwe leden, oude leden die weer actief willen worden etc. 2000 leden meekrijgen in die sleur is erg lastig. Het is hartstikke leuk zo'n verhaallijn. We hadden ook een hele wedstrijd een keer, maar het ging toen niet door. Heel jammer.

http://www.dreamhorses.actieforum.com

6Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 3:42

Navayo

Navayo
VIP

Ik vind wel dat er wat meer actie mag komen. Want er wordt heel veel gepraat in het teut topic maar voor de rest niet.

Maybe dat je iets kunt doen met een storm die over DH heerst en dat er een tijdelijk gebied komt waar je dan kunt posten. En bij zoveel actieve topics (meer als bv 15 posts) blijft dat awesome gebied voor een bepaalde tijd (neem drie maanden ofzo) en dat kun je dan telkens veranderen door weer iets anders wat er in DH gebeurd.

7Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 3:47

Magnifico

Magnifico
Administrator

Een 'verhaallijn gebied' bedoel je een beetje? Hmmz.

Ik ben voor dat er iets moet gebeuren, de RPG is een beetje leeg aan het worden. Maar wat? Een verhaallijn is gewoon erg lastig door de aantallen leden op DH. Al is er nu wel een vast 'groepje' dat actief is.

http://www.dreamhorses.actieforum.com

8Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 3:55

Navayo

Navayo
VIP

Ja soort van gebied dat voor een bepaalde tijd er is.
Ikzelf weet nooit waar een topic te beginnen en als je in een gebied maar voor bepaalde tijd kan posten ga je er uit je eigen posten.

Je kan dus bijvoorbeeld een vliegtuig laten neerstorten in een gebied en maak dus daar een gebied van. Maar je moet eerst een actief topic hebben van 15 posts in het gebied waar het vliegtuig is geland voor je het vind ofzo.
Dus als het vliegtuig neerstort in het bloemenveld maak je daar een topic in het subdeel dat dan 'neergestort vliegtuig' heet ofzeu met een plaatje bij. en begint met bv
'Een luide knal. Overal rook. bla bla bla' en van die stuff.

Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.


Was the ash valley dat vroeger ook niet geweest?

9Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 4:08

Remember

Remember

Ik vind het idee van zoiets wel leuk! Dat je bijvoorbeeld gewoon een tijdelijk gebied aanmaakt waar een 'orkaan' of whatever heerst C:

10Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 4:13

Icari

Icari
VIP

Ik ben eigenlijk ook wel voor een plot of in elk geval een gebeurtenis. Ik ben persoonlijk niet zo gemotiveerd meer om nu te posten, omdat ik veel 'oude' topics open heb staan en geen inspiratie heb om een nieuw topic te starten (waarbij het maar weer de vraag is of er iemand reageert). Ik zou het fijn vinden als ik iets heb om Iekie in te gooien.

Wat ideetjes:
- Tropische storm (*kijkt naar buiten* pfooooe wat een rotweer hier!)
- Kikker invasie (opeens is er een overvloed aan groene, glibberige kikkers)
- Bomen ziekte (plotseling sterven er veel bomen in DH, hoe kan dit en hoe lossen we het op?)
- Hitte golf
- Collectieve slapeloosheid (veel paarden in DH krijgen last van slapeloosheid, wat chagrijnige paarden en conflicten tot gevolg heeft)

Om maar even wat te noemen. Dat idee van een plotgebied is ook erg gaaf! Zo hebben de leden ook wat invloed op het forum.

http://www.kanto-experience.actieforum.com

11Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 4:14

Magnifico

Magnifico
Administrator

Het is inderdaad wel leuk. En dat het dan een gebied is met allemaal paarden, en dat er dan dikke onrust is enzo. En die wil mag komen, wie niet, is ook best. c;

Ik weet niet dat van de Ash Valley, ik was er toen nog niet. ^^.


Of dat er een virus ofzo heerst in DH! C:

http://www.dreamhorses.actieforum.com

12Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 4:15

Pearl

Pearl
Moderator

Hmm, ik ben het hier weer niet mee eens.

Niet zozeer dat ik een verhaallijn niet leuk vind, want dat vind ik het namelijk wel. Het enige wat mij tegen houd is het feit dat het bijna niet tot nooit actief te houden is en het na een week al inzakt. Ik vind het zelf dat er iets leuks uit kan komen, maar dan moet er wel een goed idee ontstaan. Als het een matig verhaallijntje wordt, is het onnodig.

Iets met kuddes is ook leuk, maar dat moet ook weer van verschillende kanten komen.

http://www.dreamhorses.biz

13Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 4:17

Remember

Remember

In elk geval niet iets waar je een beetje aan verplicht bent mee te doen, als het idee je bijvoorbeeld niet aanstaat ga je niet posten omdat je het in je topic moet vermelden C:


Een virus ofzo is wel leuk! Meteen een mogelijkheid voor veel leden om oude paardjes te laten sterven ofzow C:


@Pearl: Daarom kan het ook tijdelijk zijn, als het dan wegzakt gaat het gewoon weg en komt er over een tijdje weer iets nieuws, dat bijvoorbeeld dan alleen de posten gewoon gefinisht worden C:

14Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 4:17

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Navayo schreef:Ik vind wel dat er wat meer actie mag komen. Want er wordt heel veel gepraat in het teut topic maar voor de rest niet.


Ahum. Maar je moet weten dat school veel vergt. Misschien praat ik dan alleen voor mijzelf, maar wat is het probleem? Dh is toch nog actief, of niet soms?


Ik ben eigenlijk een beetje tegen, alleen omdat we teveel leden hebben, en een aartbeving zal waarschijnlijk maar een paar keer komen, maar dat kan je ook niet elke dag spelen. dat er elke dag een aardbeving is, lijkt me wat.. verwarrend.

En waar ik ook tegen mee ben is het vliegtuig idee :3.

15Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 4:19

Icari

Icari
VIP

Pearl, ik snap je. Ik wil wel even brainstormen voor iets 'groots'. Iets waarin de kuddes een rol spelen, elk met hun eigen achtergrond/legende, waar nieuwe en oude leden in terecht kunnen, waar je ook als solidair paard wat mee kan. Ik zal even kijken.

En ja, ik zit ook heel erg met school. Heb nu al een achterstand van hier tot tokio.

http://www.kanto-experience.actieforum.com

16Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 4:21

Pearl

Pearl
Moderator

Icari schreef:Pearl, ik snap je. Ik wil wel even brainstormen voor iets 'groots'. Iets waarin de kuddes een rol spelen, elk met hun eigen achtergrond/legende, waar nieuwe en oude leden in terecht kunnen, waar je ook als solidair paard wat mee kan. Ik zal even kijken.

En ja, ik zit ook heel erg met school. Heb nu al een achterstand van hier tot tokio.

Inderdaad, wanneer het een leuk, doordacht verhaal is houdt het mij niet tegen.

Ik moet zeggen dat er tegenwoordig erg veel in de Off-Game wordt gepost. Dit kan dan wel oplossing bieden. Wink

http://www.dreamhorses.biz

17Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 4:23

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Icari schreef:Ik ben eigenlijk ook wel voor een plot of in elk geval een gebeurtenis. Ik ben persoonlijk niet zo gemotiveerd meer om nu te posten, omdat ik veel 'oude' topics open heb staan en geen inspiratie heb om een nieuw topic te starten (waarbij het maar weer de vraag is of er iemand reageert). Ik zou het fijn vinden als ik iets heb om Iekie in te gooien.

Wat ideetjes:
- Tropische storm (*kijkt naar buiten* pfooooe wat een rotweer hier!)
- Kikker invasie (opeens is er een overvloed aan groene, glibberige kikkers)
- Bomen ziekte (plotseling sterven er veel bomen in DH, hoe kan dit en hoe lossen we het op?)
- Hitte golf
- Collectieve slapeloosheid (veel paarden in DH krijgen last van slapeloosheid, wat chagrijnige paarden en conflicten tot gevolg heeft)

Om maar even wat te noemen. Dat idee van een plotgebied is ook erg gaaf! Zo hebben de leden ook wat invloed op het forum.

Kijk, een tropische storm kan je gewoon losjes verzinnen, maar iets centraals over hittegolf ofzo, dat is wel leuk, aangezien eht met de vorige winter ook was, dat het enorm koud was en iedereen daar in mee speelde. en een mini verhaallijn over een slapeloosheid is ook wel errug gaaf *fantaseert over gepikeerde Aaliyah 8D* en de bomenziekte kan als gevolg op de hittegolf ofzo.

*deze reactie had ik nog niet gelezen Idee voor DH plot 11631* maar alsnog.. kweenie.

18Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 4:23

Magnifico

Magnifico
Administrator

Maar ik bedoel, een plot dat een tijdje duurt, bijvoorbeeld een virus ofzo. Je bent niet verplicht om je paard ziek te laten worden; maar bijvoorbeeld dat je paard vreest voor dat virus wathever.

Eigenlijk het gebied voor een verhaallijn idee ben ik niet helemaal voor. Het lijkt me teveel gedoe eigenlijk. D; Dat is mijn mening.
Een orkaan ofzo, dat tijdelijk is zakt denk ik in. Dat mensen er niet helemaal actief aan mee spelen. Dat denk ík.
En de kuddes. Boudicca en ik hadden een écht leuke verhaallijn bedacht, maar niemand wilde meedoen. Dus, om dat te organiseren wil ook niet altijd helemaal even goed. ..

En met school. Mensen die bezig moeten met school en andere hobby's/sporten werkt natuurlijk ook tegen.



http://www.dreamhorses.actieforum.com

19Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 4:34

Navayo

Navayo
VIP

@Aaliyah:
Ik weet dat school veel vergt, dat is bij mij ook zo. Maar ik post in stukken en sla het dan op. Als je iets van een 10 regels typt tijdens een werkpauze tijdens je huiswerk of tijdens het studeren (wat ik dus zie als een ontspanning) heb je al snel een leuke post.

En dat van dat vliegtuig is maar een voorbeeld van hoe je een tijdelijk gebied kunt doen.

@ pearl: Opzich kun je het hele kuddegebeuren combineren met mijn idee Wink
want opzich vind ik persoonlijk dat de kuddes net iets te inactief zijn om er echt iets rond te doen is.

@Icari: geweldige ideeën Very Happy

20Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 4:35

Icari

Icari
VIP

Misschien is het een idee om verschillende sublijnen op te zetten aan de hand van een grote gebeurtenis. Bijvoorbeeld dat een vliegtuig neerstort (hiervoor kan een subboard worden aangemaakt) dat giftige stoffen lekt. Hierdoor sterven bijvoorbeeld de bloemen af in het bloemenveld (sublijn 1), gaat er een virus door DH (sublijn 2) gekenmerkt door slapeloosheid. Er zijn vast nog wel meer dingen te verzinnen waar ik niet op kan komen. Wat vooral belangrijk is (vind ik) is dat de kuddes erop inspelen. De Denali strijd voor vrede, dus zullen ze (denk ik) ook ingrijpen bij een ramp. Gewonden verzorgen, oplossingen zoeken. De slechte kuddes kunnen de gebeurtenissen gebruiken in hun voordeel. Als bijvoorbeeld Magnifico ziek wordt door het virus kunnen ze de gelegenheid grijpen om de kudde aan te vallen. Ik noem maar wat.

http://www.kanto-experience.actieforum.com

21Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 4:40

Nar

Nar
Moderator

Navayo schreef:Ik vind wel dat er wat meer actie mag komen. Want er wordt heel veel gepraat in het teut topic maar voor de rest niet.

Maybe dat je iets kunt doen met een storm die over DH heerst en dat er een tijdelijk gebied komt waar je dan kunt posten. En bij zoveel actieve topics (meer als bv 15 posts) blijft dat awesome gebied voor een bepaalde tijd (neem drie maanden ofzo) en dat kun je dan telkens veranderen door weer iets anders wat er in DH gebeurd.

Dat is niet echt een optie. Die gebieden zijn tijdelijk leuk en daarna wordt het gewoon en saai. Zo is het tot dusver met elk gebied gegaan en dat heeft geen zin. Daarnaast heeft Dream Horses al bijna teveel aan gebieden. [ Serieus, ik heb ze wel eens geteld en het zijn er écht heel erg veel. ] Daarnaast wordt het gewoon een chaos als je daarmee doorgaat en uiteindelijk honderden tijdelijke gebieden hebt. Nou ben ik al een chaoot en verlies ik hier al regelmatig het overzicht, maar zo wordt het echt een ramp en verschrikkelijk onoverzichtelijk.


Eeuwen terug had ik met Boots een verhaallijn met een virus geopend, maar die is doodgegaan. [ In het Meander groeide zeg maar een plantje dat exact op die plek moest staan en door concentratie etc. alleen daar kon leven. Afijn: Dat plantje was giftig en uiteraard gingen er een paar dood en zochten ze het uit. ] En zo heb ik wel vaker geprobeerd een massalijn op te zetten, maar mensen lijken er simpelweg geen zin in te hebben. Maar het zijn niet alleen de grote verhaallijnen die niet werken.

Ik ben eigenlijk een beetje tegen, alleen omdat we teveel leden hebben, en een aartbeving zal waarschijnlijk maar een paar keer komen, maar dat kan je ook niet elke dag spelen. dat er elke dag een aardbeving is, lijkt me wat.. verwarrend.

Er is al een keer een aardbeving geweest, maar toen kwamen er welgeteld drie knollen en de rest bleef weg :'D

Geen succes dus.

Misschien is het een idee om verschillende sublijnen op te zetten aan de hand van een grote gebeurtenis. Bijvoorbeeld dat een vliegtuig neerstort

Dan hebben we natuurlijk ook lijken en andere mensen in DH en ik ben er persoonlijk niet zo voor de menselijke wereld erbij te betrekken. Excuseer, misschien ben ik wat dat betreft ontzettend eigenwijs, maar het past niet.


Daarnaast werd er, toen Magnifico en ik een verhaallijn introduceerden met de kudde's, aangegeven dat men daar gewoon geen behoefte aan had, ter oordelen naar het volk dat op kwam draven.


Ook is er nog niets gedaan met de verhaallijn / legende voor DH die we gemaakt hadden. Dus nee, ik ben van mening dat het geen zin heeft om dat te doen, dat is er wel uit gebleken.
http://www.dreamhorses.biz/h1-verhaallijn#Anker



Laatst aangepast door Nar op ma 24 sep - 4:44; in totaal 1 keer bewerkt

22Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 4:42

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Icari schreef:Misschien is het een idee om verschillende sublijnen op te zetten aan de hand van een grote gebeurtenis. Bijvoorbeeld dat een vliegtuig neerstort (hiervoor kan een subboard worden aangemaakt) dat giftige stoffen lekt. Hierdoor sterven bijvoorbeeld de bloemen af in het bloemenveld (sublijn 1), gaat er een virus door DH (sublijn 2) gekenmerkt door slapeloosheid. Er zijn vast nog wel meer dingen te verzinnen waar ik niet op kan komen. Wat vooral belangrijk is (vind ik) is dat de kuddes erop inspelen. De Denali strijd voor vrede, dus zullen ze (denk ik) ook ingrijpen bij een ramp. Gewonden verzorgen, oplossingen zoeken. De slechte kuddes kunnen de gebeurtenissen gebruiken in hun voordeel. Als bijvoorbeeld Magnifico ziek wordt door het virus kunnen ze de gelegenheid grijpen om de kudde aan te vallen. Ik noem maar wat.

dat vind ik eigenlijk wel een heel goed idee! Verplichting om dat te spelen is er dan niet maar het geeft wel een boel inspiratie...

23Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 4:42

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Ik weet dat school veel vergt, dat is bij mij ook zo. Maar ik post in stukken en sla het dan op. Als je iets van een 10 regels typt tijdens een werkpauze tijdens je huiswerk of tijdens het studeren (wat ik dus zie als een ontspanning) heb je al snel een leuke post.

hmm ik zeg er niets meer over. ben niet in de stemming om dit voort te laten gaan.



Een virus is inderdaad wel leuk ja, en dan dat er énorm bekende symptonen voordoen, en als ze dan een 'besmette' tegenkomen, dat ze he-le-maal flippen ofzo, dát lijkt me wel leuk. of je hebt van die droogkloten die er niets van geloven.

24Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 4:51

Remember

Remember

Inderdaad vergt school veel.

Het grote DH-plot van nu is heel leuk Ondanks dat ik volgens mij de enige ben die er ooit een topic over heeft gemaakt Fufu Het is alleen zo jammer dat de meeste leden van de Valkyrie nu niet meer actief zijn en je dus wel leukweg een topic erover kan maken, maar uiteindelijk komen er toch geen Valkyrie lidjes opdagen en gaat het topic weer over koetjes en kalfjes.

25Idee voor DH plot Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 4:52

Magnifico

Magnifico
Administrator

Icari schreef:Misschien is het een idee om verschillende sublijnen op te zetten aan de hand van een grote gebeurtenis. Bijvoorbeeld dat een vliegtuig neerstort (hiervoor kan een subboard worden aangemaakt) dat giftige stoffen lekt. Hierdoor sterven bijvoorbeeld de bloemen af in het bloemenveld (sublijn 1), gaat er een virus door DH (sublijn 2) gekenmerkt door slapeloosheid. Er zijn vast nog wel meer dingen te verzinnen waar ik niet op kan komen. Wat vooral belangrijk is (vind ik) is dat de kuddes erop inspelen. De Denali strijd voor vrede, dus zullen ze (denk ik) ook ingrijpen bij een ramp. Gewonden verzorgen, oplossingen zoeken. De slechte kuddes kunnen de gebeurtenissen gebruiken in hun voordeel. Als bijvoorbeeld Magnifico ziek wordt door het virus kunnen ze de gelegenheid grijpen om de kudde aan te vallen. Ik noem maar wat.

Ik vind dit wel heel gaaf bedacht. Echter het deel om een nieuw gebied aan te maken. (Wat Boudicca zegt) vind ik alleen wat minder. Maar verder vind ik dit wel écht heel gaaf! C:

http://www.dreamhorses.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum