Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Serieus. Deina. Kom.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Serieus. Deina. Kom. Empty Serieus. Deina. Kom. vr 24 feb - 9:51

Plop

avatar

Plop had er genoeg van. De merrie begon zich vreemd genoeg alleen te voelen. Ze wou weer in oorlogen etc. meedoen. Is wat actie in haar domme leven hier. Maar ze bleef hier. Hier vond haar familie haar nooit meer. En hij ook niet. Verdomme, vergeet hem nou. Meteen gingen haar oren in haar nek en bokte ze. Nee, rustig plop. Rustig. Waarom vergeet je hem niet? Hij is zo, hij hield niet van je. Hij is gewoon krankzinnig. Een sukkel. Een idioot. Hou je kop. Hou je verdomde kop. Haar ademhaling ging sneller. Ze moest tot rust komen. Alsjeblieft. Plop haar oren ging weer naar voren – Rijmt- Ze keek wat naar rechts. Misschien moest ze maar in een kudde. De kudde Horcrux of de Valkyrie. De Horcrux sprak haar meer aan. In de Valkyrie waren ze te kieskeurig. In de Horcrux niet zo erg. Plop gooide in een keer haar benen in de lucht en hinnikte luid. Voor Deina. Whoohoe. Ze had het gedaan. Meteen kwamen haar hoeven met een gekraak op de grond. Vanwege de sneeuw. En ze was haar linkse voor hoef steeds omhoog en omlaag aan het doen. Ze werd er enorm zenuwachtig van. Haar eerste keer in een echte kudde gaan. Eigenlijk nog niet. Ze zat er nog niet in. Daarna keek ze rond, waar was ze nou weer beland? De Drakenberg had ze meteen geraden. Och, hier moest ze uitkijken voor die klote lawines. Nu keek ze rond. Jah daar kwam Deina al. Dacht ze toch zeker.

Binnen een paar minuten moet ik al weg ;c Fluwt ;c

2Serieus. Deina. Kom. Empty Re: Serieus. Deina. Kom. vr 24 feb - 23:20

Deina

Deina
VIP

Haar donkere ogen schoten open wanneer de hinnik haar oren indrong. Ze snoof luid en keek om haar heen. Het kudde gebied was stil, té stil. Het kwam van buiten af. Ze spande haar spieren op en zette ze meteen in werking. De hinnik was nog onbekend voor haar dus het kon weer een nieuw lid gaan worden. Goed, hoe meer zielen hoe meer vreugde. Het zat wel goed te komen met haar kudde. Buiten haar dochters dan. Ze zag hen niet meer, maar ze kwamen wel terug. Dat had Duvessa genoeg laten merken. Deina snoof luid terwijl ze rustig haar pas nam richting de plek waar de hinnik vandaan kwam. Het was ver lopen, maar het paard die haar geroepen had moest maar geduld hebben. Dat was al een test om te kijken of hij of zij het waart was om in de kudde te komen. Deina schudde met haar hoofd en had haar oren schuin naar achteren liggen. Toch was ze nog steeds enorm alert voor roofdieren, die vaker hier werden gezien. Ze sloeg met haar staart heen en weer terwijl ze de geur van het onbekende paard in haar opnam. Het was duidelijk een merrie. Oké, die kwam toch ook nog eens opdagen. Veel hengsten waren in haar kudde behalve haar eigen dochters. Ze wouden vast niet door haar geleid worden, sommige merrie's. Haar kon dat niet veel schelen. Ze had genoeg leden. Deina kwam steeds dichterbij de berg en begon deze dan meteen te beklimmen toen ze erbij was. Ze snoof luid en liep verder. Na een tijd kwam ze uiteindelijk aan op de top en zag ze de merrie staan. Ze was klein, maar niet enorm klein. Ze was duidelijk een Shetlander, maar groter dan de pony's die ze al gezien had. Problemen met de grootte had ze niet. Het enige dat voor haar belangrijk was, was de trouw en het respect. Je moest meedoen met activiteiten en oorlogen. Dan was je waardig. Ze snoof en knikte kort naar de pony. "Hallo daar. Je riep me?" Bekende woorden die ze altijd uitsprak. Rustig wachtte de merrie af op reactie van de pony voor haar neus.

3Serieus. Deina. Kom. Empty Re: Serieus. Deina. Kom. za 25 feb - 0:05

Plop

avatar

Deina was gekomen, ze begon vriendelijk. Wat ze nu moest doen is respectvol vragen of ze in de kudde mag. Eerst even slikken. Hopelijk had Deina geen problemen met haar kleinheid. Nouja, eigenlijk was ze een Shet. Maar ze is groter dan de andere shetjes. Maar ze blijft redelijk klein. Ze schudde haar hoofd en begon te praten, zonder gevoel in haar stem. Misschien wat respect... "Hallo, Deina. Ik ben Ashia. Het is een eer om u te mogen spreken” zei ze dus maar. Het kwam er snel uit. Daarna begon ze weer. “Ik heb gehoord dat u een slechte kudde runt. En ik zou er wel bij willen.” Deze woorden waren trager en rechtvaardiger gezegd. Hopelijk mocht het. “Ik hoop dat ik u niet overval?” zei ze ook snel erbij. Ze wou haar niet overvallen, echt niet. Ze wou er gewoon bij horen. Bij een kudde. Gewoon..

Boehoee, fluwtt ;c



EDIT NAR: Ik wil je er even op attenderen dat zomaar van naam veranderen niet kan Wink

4Serieus. Deina. Kom. Empty Re: Serieus. Deina. Kom. za 25 feb - 0:10

Deina

Deina
VIP

Haar donkere ogen gleden over de kleine pony. Ze torende enorm hard boven haar uit, maar ze had er zelf geen problemen mee en de pony vast ook niet. Deina draaide een ene oor naar voren om te luisteren naar de merrie. Ze stelde haar voor als Ashia en ze vroeg, met respect, of ze bij de kudde mocht komen. Ze vroeg er nog snel bij of ze haar niet overviel. Deina zweeg even terwijl ze diep nadacht wat ze nu zou zeggen. Maar het werden woorden die ze elke keer zei tegen nieuwe leden. "Ashia. Aangenaam. Ik word niet overvallen met een hinnik voor een nieuw lid, in tegendeel. Ik heet je welkom bij de Horcrux. Je krijgt al meteen een rang. Dementor. Je zal onze kuddegebieden moeten bewaken en vreemdelingen meteen vermoorden. Net als roofdieren." Haar stem was kalm, maar emotieloos. Ze keek nog eens naar de omgeving en dan weer naar de merrie. "Ik heb niet veel tijd om altijd een lang gesprek te houden. Ik heb nog veel te doen, zoals elk leider. Ik zie je snel op de volgende activiteit." Ze knikte nog een keer naar de merrie waarna ze haar omdraaide. Ze deed het altijd vaker. Als ze in de kudde wilden mochten ze erin. Als ze hun best niet deden, werden ze er nadien uitgegooid. Ze snoof en vertrok op weg naar haar gebied. Ze had weer een nieuw lid, super.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum