Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The Blood Horses gebied {Voor/nietVoor}

+10
Deamon
Panarea
Sputnick
Shula
Fawn
Sauron
Nar
Anaïs
Djuna
Zephyr
14 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Zephyr

Zephyr

Hello peeps,

Ik en enkele anderen hadden een ideetje :p

Dus ik dacht, waarom niet een The Blood Horses gebied erbij zetten? Wat voor nut? Nou, Zephyr is zo de mafia aan het uithangen en spaart wat Dream Horses voor zijn groep. Nu lijkt het me gezeliger om zo'n Blood Horses gebied erbij te plaatsen. Omdat ik al enkele bij de club erbij heb geslepen en we moeten regelmatig in The Blood Horses spelen. Wat nogal verwarrend kan zijn :').

De goede paarden kunnen proberen Die Blood Horses gebied te veroveren. Slechte paarden zijn vrij om het te betreden. Alleen echt slechte paarden he? Want paarden die lid zijn van The Blood Horses zullen de taak op zich hebben om het vrij te houden voor slechte paarden. Degene die zich niet kunnen bewijzen ontstaat een gevecht tussen leven en dood. Dus het kan lekker spannend worden enzuu :p

Voor of niet voor?

En natuurlijk kunnen we discussiëren enzuu :p Wees vrij en zeg je mening ^^

Djuna

Djuna
The Sister Of The Badasses

Mijn stem heb je, wat ik al eerder heb gezegt. -Duuh-

Very Happy

http://www.horsebackriding.be/

Anaïs

Anaïs

Voor én tegen.

Ja ik hoor nu bij de Blood horses en waarom? Ik wil eens iets anders. Ik had een kleine plot in gedachten maar buiten Dreamhorses. Ik zal de kudde overnemen met Anaïs als ze oud genoeg is, maar nu wil ik iets anders en daarom koos ik dit idee. Daarom ben ik wel voor, maar eigenlijk zou ik dan het gebied alleen zichtbaar doen voor leden. Niet veel paarden moeten meedoen want zo heb ik het al naar men zin, en ik zal niet super lang bij die kudde horen.

Daarom ben ik ook tegen. Er zijn twee werkelijke slechte kuddes in Dreamhorses en Blood Horses ligt erbuiten. Het is eigenlijk geen echte aangenomen kudde dus waarom dan een gebied als je nu al met je fantasie speelt.

Zo ~

Nar

Nar
Moderator

*Even mijn emmertje sop aan de kant zetten ^^

Ik ben hártstikke tegen. Als jij met je kudde DH over wilt nemen, zul je eerst zelf een kudde moeten hebben. Het is verboden om je een kudde te noemen terwijl je deze niet leidt, als ik me niet vergis. Jij komt hier binnenwalsen als een kudde terwijl je daar nog helemaal geen toestemming voor hebt. Ga er dan eerst voor zorgen dat je echt een kudde hebt in plaats van dat gedonder 'buiten DH ben ik koning! Toon respect voor me!' Respect moet je verdienen in DH. Maar dat staat hier buiten kijf.

Ik ben van mening dat het niet moet omdat the Bloedpaardjes geen kudde is binnen Dream Horses. Richt dan je eigen kudde op of daag een echte kudde uit om zo te laten zien dat je van een kudde komt en 'koning' hoort te zijn. Je kan wel een gebied bezetten met een ploeg, maar 'kuddegebied' gaat me toch echt kilometers te ver. De normale kudde's hebben al amper een eigen gebied, laat staan de vreemden. Zoals ik al eerder zei: Ga dan met je 'afgezanten van de kudde' een random gebied beschermen als schuilplek en ga fijn tol vragen voor dat gebied.

Als het aan mij ligt komt er geen Bloedpaardjes gebied. Nu niet en later ook niet, tenzij het een kudde wordt in DH

Begrijp me niet verkeerd Mandy, ik vind het idee leuk, alleen de uitvoering minder. Als Zeepsop [IK HEB EEN BADASS IN MIJN EMMER ZITTEN! Ninja ] werkelijk zo groot is als hij beweerd, kan hij makkelijk de kuddetjes hier de nek omdraaien lijkt me. Werk dan dat liever uit, dat is leuker dan wanneer je alles in je schoot geworpen krijgt.

Slechte paarden zijn vrij om het te betreden.

... De paardjes die geen kwaad willen doen zijn niet welkom en de evil anderen die het gebied komen infiltreren wel?

Want paarden die lid zijn van The Blood Horses zullen de taak op zich hebben om het vrij te houden voor slechte paarden.

*Kuchkuch* Dit bedoel ik met het kuddegebeuren. Je hébt geen kudde in DH Wink

Degene die zich niet kunnen bewijzen ontstaat een gevecht tussen leven en dood.

Dat kan om het vechten voor een terrein voor de Bloedpaardjes. Stel je wilt een gebied hebben, dan zul je daarvoor moeten vechten.

Sauron

Sauron

Het spijt me maar ik ben het met Nar eens The Blood Horses gebied {Voor/nietVoor} 11631
Wat mij betreft is het een leuk idee maar dan moet je eerst een kudde zien te bemachtigen.

Fawn

Fawn

Ik wil hierbij ook vragen aan iedereen van de Blood Horses om deze verwijzing weg te halen bij paarden profiel-->kudde, óf er achter (groep) neer te zetten, dus Kudde: Blood Horses (groep)

Tenslotte is het bij lange na niet een officiële kudde. Daarvoor zou je toch echt wat harder moeten knokken, hoe leuk je verhaallijn ook is.

Shula

Shula

Ik heb er geen problemen mee dat er geen gebied komt, had ik ook verwacht.
Ik ben al blij dat hij toch mag bestaan als groep ^^

(Anaïs)

Zephyr

Zephyr

Noes, geen goed idee :')

Kudde aanvragen? Nah beter niet doen aangezien dat er dan 3 slechte kuddes zijn dus dat is ook niet de oplossing :')

Dus ja ik had die probleempjeus niet aan zien komen ^^

Sputnick

Sputnick

Je kan altijd proberen een kudde aan te vragen. Hij zou de vervanger kunnen worden als een kudde drastisch inactief zou worden. (;
Daarnaast ben ik het ook eens met Boudicca. Als je écht the Blood Horses weer als kudde wil zien, moet je harder knokken daarvoor. (:

Zephyr

Zephyr

:') Jaaaa, misschien. Ik zal eens iets proberen te bedenken ofzuu. En ik denk dat we een betere naam moeten verzinnen. Bloedpaardjes :')
Uch Nar we hebben ons eer nog hea? :p

Panarea

Panarea

ik ben eerlijk gezegd voor.
Gewoon al door het feit dat mensen zich vrijwillig aansluiten bij de groep en dat wijst er toch wel op dat mensen het leuk vinden. Dit kan voor meer leven zorgen in DH.

Zephyr

Zephyr

ja dat dacht ik dus ook. Maar mss is het niet eerlijk voor andere omdat er voor mij speciaal een gebied komt ach ja, we zullen zien. Misschien overweeg ik wel om een kudde te jatten of om er één aan te vragen x

Deamon

Deamon

Voor helemaal voor goed ideeee ^^

Visual

Visual
VIP

Ik ben tegen, ten eerste vind ik het gemeen voor andere mensen: Die werken net zo hard voor hun aanvragen, werken uren aan een logo, verzinnen de meest originele gebieden, om dan te zien dat een simpele kudde/groep, die als eerste zelfs gewoon bedacht is door iemand zonder niet al te veel gedoe qua logo, dat die gewoon een gebied krijgen, waar ze eigen activiteiten kunnen doen. Ten tweede zijn er kudderegels, en kan dit eruit zien voor mensen als ontloping van de kudderegels: Geen verplichte activiteiten, meldpunten, hinniken, gewoon een groep, maar met een gebied.

Ik adviseer gewoon de groep aan te vragen als een kudde en dan echt je eigen gebied te krijgen, zo blijft het wat eerlijker Wink

Merle

Merle

Ik vind het eigenlijk ook niet helemaal eerlijk. Ik ben daarom tegen. Ik zou het ook raar vinden omdat het dus eigenlijk geen kudde is. Het is een heel leuk idee om zo'n gebied te hebben, maar is het dan geen beter idee om een gebied te hebben waar bijvoorbeeld veel 'slechte' paarden zijn en waar het een beetje spooky is enzo :') ? Ja let niet op mijn uitleg kwaliteiten want die heb ik niet... Maar dit vind ik dus ook niet zo'n goed idee.

http://lostanimals.actieforum.com

Amiya

Amiya
Administrator

Panarea schreef:ik ben eerlijk gezegd voor.
Gewoon al door het feit dat mensen zich vrijwillig aansluiten bij de groep en dat wijst er toch wel op dat mensen het leuk vinden. Dit kan voor meer leven zorgen in DH.


Als dat zo is en er bijvoorbeeld meer animo is voor een kudde als de Bloodhorses dan voor bijvoorbeeld de Valkyrie, dan natuurlijk zou het zonde zijn als je géén kudde aan zou vragen en niet eens die gok zou wagen. (: Dus hierbij zou ik Mandy ook adviseren om gewoon die kudde aan te vragen en het beste er van hopen. Niemand die je raar aankijkt als je iets probéért. ^^

Celebrían

Celebrían
VIP

Ik snap waarom je dit idee voorlegt. Het is inderdaad leuk als er weer wat nieuws in DH komt.
Echter ben ik het heel erg eens met Nikki en Boudicca, hun argumenten spreken verder voor zich.

Wellicht is er een andere manier om een gebied te claimen, maar ook dat is hierboven al gezegd.

Toch blijf ik mezelf afvragen wat we doen met 'groepen' of 'kuddes' of 'legers' buiten DH. Ik denk dat we met het Team even moeten overleggen hoe dat precies zit.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum