Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

{The Blood Horses Mixes} {The Blood Horses Mixes}

+4
Verdiana
Nar
Visual
Zephyr
8 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Zephyr

Zephyr

Tijd van angst en vrees is uitgebroken. Slechtheid zal overwinnen. Bloed, pijn, verdriet, verlies, moord, duisternis zal vallen. Goedheid zal verliezen en onderdruk staan. Er zal een hel uitbreken in Dream Horses. Wat nu is het onder bedreiging van The Blood Horses Mixes! Deze keer niet door zuivere reuzen friezen. Want hun gruwelijke taak rust op andere landen. Deze keer mogen alle paardenrassen de macht proeven. Zei krijgen aandacht van een duister beest. Hij zal zorgen dat slechtheid zal heersen. Cobrazarao heeft fluisteringen gehoord dat Dream Horses mogelijk toch een bedreiging kon worden. Zijn wijze dienaars vertelde hem dat vele goedzakken naar Dream Horses vluchtte. Dus moest Cobrazarao iets bedenken. Om te voorkomen dat Dream Horses begint uit te groeien tot een sterk goedzakkenland! Hij besloot Zephyr naar Dream Horses te sturen en de slechte paarden op te trommelen. Hun doel was, Dream Horses veroveren. Stukje bij stukje word een gebied ontnomen. Eerst werden de slechte gebieden in beslag genomen. Daarna de goedzakken gebied. Het leven word steeds moeilijker en moeilijker voor de goedzakken. MAAR, natuurlijk gaat dit allemaal niet zo simpel zijn weg op. Natuurlijk zullen het goede er alles aan doen om hun prachtige leefomgeving te redden. Dus breekt er een eindeloze oorlog aan. Geen idee hoe lang deze zal duren. Maar het leven op Dream Horses zal zwaar worden. Veel onschuldige en schuldige wezens zullen omkomen.
Zephyr zal natuurlijk de macht in handen nemen en hij zal er alles aan doen om Dream Horses plat te leggen. Zijn doel is niet echter om leider te zijn. Dat zullen de slechte paarden zelf beslissen als ze Dream Horses veroverd hebben. Maar als de oorlog nog steeds loopt zal Zephyr de leider zijn. Wink (Ach, iemand moet de baas spelen :p)

Zephyr gaat echter twijfelen of hij in Dream Horses blijft of niet. Aangezien The Blood Horses nog steeds de machtigste kudde is van heeeeeeeeel de wereld :p. Zal hij blijven of niet?

Natuurlijk, gaan we loop der tijd terug goedzakken die zullen proberen terug te vechten en Dream Horses te bevrijden van slechtheid. Als de slechte paarden natuurlijk winnen he? De kans bestaat natuurlijk dat de goedzakken zich weten te redden ^^

Wie wint? Goed? Of Slecht? Dat beslissen wij samen!


Ik had eens wat inspiratie, dus wilde ik die met jullie heel graag delen. Ik weet niet wat jullie van dit verhaallijn vinden. Dus wilde ik heel graag weten wat jullie hier van vinden? Spannend? Of echt niet. Willen jullie dit verhaallijn uitkomt? Graag je reactie!! En je mag ook jouw ideeën meedelen Wink En je mag natuurlijk ook zeggen of je dan heel graag mee wilt doen.


Nou, hopelijk krijg ik veel reacties Very Happy

PS: Mixes is een verzinsel van mij, het betekend zo gezegd mix Wink

Visual

Visual
VIP

*leest het nu pas* SHAME ON ME O__O

Zelf vind ik het wel een ubercool idee, het geeft een soort van: Slechtzakjes heersen, Slechtzakjes moeten gevreesd worden-gevoel, soort van tiran achtigs AWESOMENESS Mij lijkt het wel grappig {The Blood Horses Mixes} {The Blood Horses Mixes}  11631

Nar

Nar
Moderator

Het zou wel fijn zijn als de badguys eindelijk ook wat terug deden tegen brutale paardjes en dat brutale paardjes ook wat bang zijn. [*Kijkt fluitend de andere kant op*]

Ik ben alleen niet weg van de naam "Bloed paardjes". Dat lijkt op Bloedworst en dat klinkt niet lekker

Verdiana

Verdiana

Whahahahha. Ik zou het inderdaad wel leuk vinden als er duidelijk angst is voor (zoals in BMH de normale bang zijn voor de schimmen). Maar moeten ook wel grenzen aan zitten want powerplay en godmodding is ook echt niet leuk.

Slechte paarden zijn niet sterker en beter dan normale of goede paarden xD


En de naam kan idd beter
*houd een bepaalde naam voor zich omdat die binnenkort verschijnt bij de kuddeaanvraag*

Streya

Streya

Ik zelf ben ook niet helemaal weg van de naam, maar het hoeft natuurlijk ook niet dat perse de naam van die kudde/groep iets heeft/krijgt/weet ik veel.

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

Eerlijk gezegd vind ik dat gestrijd met goed én kwaad een beetje doorgezaagd ; het is al zo vaak gebeurd enzo. Vind het idee zelf opzich wel leuk enzo máárgoed, we zouden misschien eens met wat nieuws moeten komen ;P

Nar

Nar
Moderator

Ivi, je hebt wel gelijk, maar het wordt nooit echt doorgevoerd. Ik bedoel: Geen enkel paard is nog bang voor een ander en die andere die het wel is, is uitzondering.

Zephyr

Zephyr

Okéééé veel reactie.

Wat die naam betreft. Eigenlijk is dat echt zoooo'n slechte naam. Nou dan moeten we een zeer enge naam hebben. :p

En Verdiana, je hebt absoluut gelijk. Maar natuurlijk is het niet de bedoeling dat de slechte paarden sterker zijn dan de goede paarden. Maar ik had dit gewoon zo in mijn hoofd. Omdat zeg maar de slechte paarden in de meerderheid zullen zijn. En het is natuurlijk niet zo dat Dream Horses voor eeuwig in de klauwen van de slechtheid vast zitten. Dat is nou juist spannend. Dat de goede paarden terug zullen slaan enzooow heheheheee
Miss dat de goede paarden zich schuil houden in geheimen gebieden van Dream Horses xD En uiteindelijk een plan in elkaar knutselen enzuuu :p

Natuurlijk is dat oorlog natuurlijk niet nieuw. Maar het is heel anders dan oorlogen. Er zal echt paniek uitbreken. Slechte paarden zullen een tijdje heersen enzzoooow ^^

Seafra

Seafra

Als het volledig doorgaat lijkt het mij geweldig deel uit te maken van. Joya en ik zijn ook bezig Destroyer en Rebirth terug te brengen en hebben ook plannen voor die twee ^^.

En Mandy, me mag me gewoon Maaike noemen hoor XD

Magnifico

Magnifico
Administrator

En mijn Aquilia is de verrader in het midden. Muhaha.

http://www.dreamhorses.actieforum.com

Seafra

Seafra

Ooh en Sythka is zeker ook van de partij hoor.
Alleen niet al te actief, gezien m'n allerliefsteSythje eigenlijk niet meer in DH thuis hoort.. {The Blood Horses Mixes} {The Blood Horses Mixes}  11631

Visual

Visual
VIP

OEW! Een intimiderende naam: Aangezien het uitspoelt over DH misschien iets met een WAVE AWESOMENESS zoals The Wave of Terror of The Wave of Darkness of Misery Darkness of The Misery Wave Yay *kucht en hoopt op anderen met een betere naam XD*

Nar

Nar
Moderator

Visual schreef:OEW! Een intimiderende naam: Aangezien het uitspoelt over DH misschien iets met een WAVE AWESOMENESS zoals The Wave of Terror of The Wave of Darkness of Misery Darkness of The Misery Wave Yay *kucht en hoopt op anderen met een betere naam XD*

Die Welle gekeken? [a]


In ieder geval: Eén van mijn persoontjes zal meedoen. Kweenognie welke, maar dat ze meedoen, staat vast!

Visual

Visual
VIP

Nar schreef:
Visual schreef:OEW! Een intimiderende naam: Aangezien het uitspoelt over DH misschien iets met een WAVE AWESOMENESS zoals The Wave of Terror of The Wave of Darkness of Misery Darkness of The Misery Wave Yay *kucht en hoopt op anderen met een betere naam XD*

Die Welle gekeken? [a]


*snift* Het is echt gebeurd O__O behalve de drama erin AWESOMENESS *heeft de film nog niet af maar weet hoe het eindigt* XD

Zephyr

Zephyr

LOL oké maaike!!Natuurlijk is mama Sythka welkom. miss kan er nog wat spanning uitkomen Wink

Viske, ga vooral door met die namen :p

Nar, altijd fijn om jou in the club te hebben!!


wacht is even!! die titel staat gewoon dubbel!!! nooooooo!!!

Nar

Nar
Moderator

Mandy, hou het maar gewoon op Boots / Boudicca [a]

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum