Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

 » A L G E M E E N » Overleg » Ideeën » Plot

Plot

+3
Falcon
Aaliyah
Warrior
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Plot Empty Plot za 24 maa - 19:40

Warrior

Warrior

Is het niet leuk als er een plot komt? (aa)

2Plot Empty Re: Plot za 24 maa - 19:46

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

die is er al geloof ik

3Plot Empty Re: Plot za 24 maa - 21:19

Falcon

Falcon
VIP

Er is wel een plot uitgeschreven maar die word niet gevolgd. Is trouwens ook geen plot die we makkelijk kunnen volgen. Er was een tijdje terug een wedstrijd voor een nieuw plot, volgens mij had Nikki die gewonnen. Maar ik weet niet of die uitgevoerd gaat worden...

http://yumani-chan.deviantart.com/

4Plot Empty Re: Plot za 24 maa - 21:20

Warrior

Warrior

ik hoop het, lijkt me leuk..

5Plot Empty Re: Plot za 24 maa - 21:51

Anaïs

Anaïs

Ik vind het niet echt nodig voor een plot.. De helft van de leden doen dan niet mee ofzo.. Verhaallijnen kan je toch ook gebruiken en dan zie je wie er meedoet. Ik zou zelf niet echt meteen meedoen aan een plot ~

6Plot Empty Re: Plot za 24 maa - 22:09

Magnifico

Magnifico
Administrator

Nou, iedereen was er mee eens eigenlijk dat het leuk was om aan een plot mee te doen. Mij lijkt het wel superleuk als het nog wel doorgaat. Je moet alleen nieuwe gebruikers direct laten weten dat er een plot gaande is waarde zich aan moeten houden. ;d

http://www.dreamhorses.actieforum.com

7Plot Empty Re: Plot za 24 maa - 22:10

Warrior

Warrior

Ik ben hier nog niet zo lang, maar een plot lijkt me leuk..

8Plot Empty Re: Plot do 29 maa - 7:33

Fawn

Fawn

Er is inderdaad een wedstrijd geweest voor een plot, maar dat is echt al een tijd geleden.
Lijkt het jullie anders wat dat ik een poll open om te kijken wie er allemaal bereid zijn om mee te doen en wie niet? Want met zoiets moet inderdaad iedereen meedoen, anders kun je beter een grote verhaallijn bedenken waar geen verdere "verplichtingen" aan vast zitten. (:

9Plot Empty Re: Plot do 29 maa - 10:45

Patch

Patch

Ik denk dat een grote verhaallijn zonder verplichtingen beter te realiseren is dan één waar je echt aan mee móet doen. Ervaring wijst uit dat niet iedereen er altijd zin in heeft en voor nieuwe leden of kuddes die in een verhaallijn zitten is het ook lastig. Dan moet alles om worden gegooid...

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

 » A L G E M E E N » Overleg » Ideeën » Plot

Soortgelijke onderwerpen

-

» Toch een plot?
» Idee voor een plot :3
» Idee voor DH plot

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum