Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

It's perfect.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1It's perfect. Empty It's perfect. zo 8 apr - 9:20

Pyrrha

Pyrrha

Op deze manier zou ze ooit haar doel bereiken, ze zou er alles voor doen.. echt alles. Een grijns sierde de gitzwarte merrie's mond. Haar manen golfde mee op de wind en de Lente-zon brande op haar lichaam. Ze had een redelijk uitzicht vanaf hier, ze stond op een van de hogere heuvels van het gebied. Dream Horses, als ze het goed onthouden had. Ze sloot haar ogen enkele seconde. Op het moment dat deze opende liet ze een luide hinnik horen over het gebied. Het geluid dat haar keel verliet was bedoeld voor een bepaalde hengst, de leider van de kudde genaamd Dénali. Ze wist drie dingen over de kudde; Hun leider was Sultan, het is een goede kudde en ze verzamelen informatie over de Horcrux, de kudde waar haar vader in leefde. Althans, dat had ze gehoord van een bepaalde hengst, iemand waarvan ze zijn gezicht niet meer kon herinneren, iemand die je niet zou moeten vertrouwen. Maar voor haar was iedere kleine 'hint' naar haar vader iets waar ze achter aan zal gaan. De kans dat het waar is zal klein zijn, maar als het geen leugen was zou ze de grootste fout van haar leven gemaakt hebben. Die lafaard was weggevlucht voor één hengst, maar één hengst die hen aanviel en daarom moest hij haar in de steek laten. Een jong veulen dat alleen niet zou kunnen overleven. Toen ontmoette ze een kudde, wegens omstandigheden ging ze bij een slechte kudde maar de belofte die ze toen gemaakt hebben hadden ze niet vervuld en verbroken. Ze had haar beste vriendin vermoord en alleen gezworven zonder dat iemand haar vertrouwde, zij vertrouwde ook niemand. Het is een walgelijk ras, iedereen doet alles voor zijn eigen leven.. Niemand zou ooit zijn leven opgeven. Door alles wat ze had meegemaakt wist ze dat bijna iedereen zo was. Die bijna was niets om op te rekenen, niets waar ze naar zocht. Niemand was te vertrouwen, zo had zij 3 jaar van haar leven moeten doorbrengen. De toekomst maakt niet uit, zelfs al zouden er 'mooie' tijden voor de hand liggen ze zou ze wegslaan als een irritante kleine mug. Ze kijkt enkel naar haar verleden, ze zou haar vader vermoorden.

Geduldig wachtte ze op de hengst die ze geroepen had. Dénali was een goede kudde waar ze niet in geaccepteerd zou worden. Dat wist ze, maar het zou geen probleem zijn een 'fake' Pyrrha in te stellen zodat ze geaccepteerd zou worden. Natuurlijk zou ze niet kunnen afwijken van die fake, anders zou haar ware identiteit worden onthuld én dat was het laatste waar ze op hoopte. Zelfs al was haar vader hier ze zou hem niet kunnen vinden omdat de goede kudde's hoogstwaarschijnlijk naar haar op zoek zouden gaan. Het heeft 2 jaar geduurd maar haar doel komt steeds dichterbij, dit zal een grote stap zijn. Wat ze daarna zal doen zou haar een worst kunnen schelen, ze zou dan wel verder kijken. De merrie dacht nog enkele minuten na over wat voor karakter ze zou 'nemen' terwijl ze naar de heuvels keek.. Het zou niet lang meer duren of Sultan zou eraan komen.

~ SULTAN

2It's perfect. Empty Re: It's perfect. do 12 apr - 4:06

Sultan

Sultan
VIP

Sultan voelde hoe de aarde licht dreunde onder zijn brede hoeven. Ritmische geluiden voegde zich samen met de liederen van de vogels, die hun vrolijke en opgewekte melodieën over het gebied lieten horen. Nog geheel ontspannen dribbelde de zwarte hengst tussen een aantal bomen door, gooide een enkele keer zijn achterwerk omhoog waardoor zijn achterhoeven met een rake klap een aantal appels uit een enorme appelboom wisten te laten vallen. Meteen keerde hij zijn lichaam om, maakte een kléine sliding en draafde vervolgens richting de drie appels die tegen de grond lagen. Smakkend at hij ze op, zuchtte vervolgens tevreden en een brede glimlach speelde met zijn lichtelijk uitgedroogde mondhoeken. Het was een mooie dag, vol kleur, zon en af en toe een wolkje die het wat dragelijker maakte op een warme lentedag. Een luidkeelse zucht glipte tussen zijn lippen door, eventjes strekte hij zijn lichaam uit, draaide hem vervolgens een kwartslag om zijn reis weer voort te zetten.
Sultan schudde een enkele keer met zijn zwarte hoofd, verhoogde zijn tempo een tikkeltje waarbij hij zijn benen maar naar voren strekte. Paardengeuren mengde zich samen in zijn neus, maar op het moment leek Sultan er weinig interesse in te hebben. Normaal zou hij er metéén op afgaan, maar nu had hij wel even tijd voor zichzelf verdiend. Nu was hij immers even vrij, maar ondertussen moest hij wel even iets bedenken voor de kudde. Misschien een nieuwe activiteit, zodat de leden ook weer wat actiever mee zouden doen. Nu begon het allemaal weer een beetje in te kakken en Sul wilde voorkomen dat het weer net zo inactief zou worden als het geweest was. Ook werd het tijd dat de mythe een keer duidelijk gemaakt werd, geen énkel lid wist nou waar de kudde eigenlijk voor stond. Voor buitenstaanders was het ook goed om te weten wat voor legende ze hadden, zodat ze wisten waar ze aan begonnen zodra ze de kudde wilde joinen. Een hinnik weerklonk in zijn oren.

Meteen draaide Sultan zijn lichaam om, stoof weg en ontweek hier en daar een paar omgevallen boomstammen die zijn weg versperde. Bij elke stap die hij nam vergrootte hij zijn passen, waardoor zijn tempo hoger werd en de wind scherp langs zijn hals schreed. Eventjes snoof hij, duwde zijn oogleden kort tegen elkaar waardoor hij wat waterige ogen kreeg. Zodra een schim in zijn gezichtsveld verscheen, minderde hij vaart en kwam voor de zwarte Fries tot stilstand. Hmm, op het eerste gezicht zag ze er niet héél vriendelijk uit; maar dat vertelde nog niets. ''Hallo, wat kan ik voor je doen?'' Ondanks zijn stem lichtelijk hees klonk, droeg het alsnog de warme klanken met zich mee.

http://twilightgame.actieforum.com

3It's perfect. Empty Re: It's perfect. do 12 apr - 5:00

Pyrrha

Pyrrha

Haar blik volgde enkele jonge vogels die met elkaar aan het spelen waren, het geluid dat ze erbij maakte was momenteel rustgevend en doorbrak de stilte. Soms haatte ze het gefluit, maar soms vond ze het wel fijn. De zwarte merrie was mijn in slaap gesukkeld toen een stem haar 'slaap' onderbrak. ''Hallo, wat kan ik voor je doen?" ze glimlachte en keek de hengst vriendelijk aan, dit was een zeer belangrijk moment. "Hallo, laat ik mezelf eerst maar eens voorstellen. Ik ben Pyrrha, natuurlijk heb ik een reden voor de hinnik." ze was enkele seconden stil zodat de hengst genoeg tijd had haar gepraat te verwerken. "Ik heb van uw kudde gehoord, de Dénali, en zou daar graag lid van worden. Als dat zou kunnen natuurlijk." ze lachte even, flauwtjes. Als ze zijn vertrouwen zou winnen zou ze meer kans hebben in de kudde, beleefd zijn, maar niet te. Ook zou ze niet moeten gaan slijmen of te goodiegoodie doen, dus normaal en naturel blijven. De korte stilte leek een eeuwigheid te duren, het zou moeilijk worden maar het was het allemaal waard. Zolang ze haar doel maar zou bereiken, als ze deze bereikt had, had ze ook geen nut meer voor de kudde. Die zou ze dan ook verlaten, of ze haar 'echte' zelf dan zou laten zien is een ander verhaal. Waarschijnlijk zou het vanzelf gaan. "Als ik waardig genoeg ben voor de kudde zou ik graag meer willen weten. Over activiteiten en die dingen, en of er nog een test is ofzo." ze praatte wel veel, maar ze wou inderdaad meer over de kudde weten. Wat ze vroeg was zo raar allemaal nog niet en als ze direct over de Horcrux zou beginnen zou het gewoon raar zijn, geen slim plan dus. Als ze hun vertrouwen had zou ze vanzelf meer over die kudde leren. Ze had absoluut geen haast, als ze dat wel had was de kans 0% om informatie over de Horcrux en eventueel haar vader te krijgen. Haar hoofd bewoog een klein beetje van links naar rechts, een heel klein beetje maar. Iets later stopte ze ermee en keek hem afwachtend aan. Hopelijk werd ze toegelaten.

4It's perfect. Empty Re: It's perfect. za 14 apr - 21:54

Sultan

Sultan
VIP

Eventjes doezelde hij in, maar zodra de stem van de merrie zijn gedachten overstemde vestigde hij zijn aandacht weer op haar. Op de een of andere manier vertrouwde hij haar niet helemaal, maar zoals hij altijd al had gezegd verdiende iedereen een kans om zich te bewijzen; daarom zei hij eigenlijk bijna nooit nee tegen een paard. Behalve als het overduidelijk was dat een paard absoluut níet in een goede kudde hoorde.
Hmmzz. ''Aangenaam Pyrrha.'' Begon hij kalm. Ondertussen nam hij de merrie nog een keer in zichzelf op, snoof haar geur eens op maar rook geen andere paarden rondom haar. Ze was dus waarschijnlijk nieuw hier. Nog steeds twijfelde hij enorm, maar de merrie had een vriendelijke ondertoon in haar stem, wat toch wel moest bewijzen dat ze geen slecht paard was. ''Dat is mogelijk ja. Vertel eens iets over jezelf, waar kom je vandaan en geef me één duidelijke en goede reden waarom je in de Dénali wilt. Waarom juist mijn kudde?'' Eventjes vernauwde hij zijn ogen, misschien dat hij een beetje onbeschoft overkwam; maar het deerde hem niet. Eerst wilde hij deze merrie beter leren kennen voordat hij meteen ja zou zeggen.
Het was overduidelijk wanneer een paard echt goed was en als Sultan twijfelde, betekende dat hij het echt niet vertrouwde. Maar ze zou zo wie zo een kans krijgen, deed ze een ding slecht schopte Sultan haar de kudde uit; werd ze verbannen. Zo was dat bij ieder paard in de kudde, aangezien hij al een keer zijn kudde was verloren door een merrie en dat wilde hij niet nog een keer. Toen hij nogmaals de stem van de merrie hoorde liep een lichte rilling over zijn ruggengraat. Sultan zou altijd bang zijn dat zijn kudde weer van hem werd afgepakt, vandaar dat hij altijd voorzichtig was met nieuwe leden aannemen.

''Op dit moment zijn we bezig met het verzinnen van een activiteit en áls je word aangenomen, kun je daar aan deelnemen. Is niet verplicht. We zijn bezig met het uitwerken van onze legende, die we dan ook binnenkort aan ál onze leden bekend zullen maken, waardoor er meteen een verplicht meldpunt zal komen. Een test hebben wij niet, maar als ik sommige paarden niet helemaal vertrouw vraag ik ze om meer over zichzelf te vertellen. Zoals ik bij jou doe.'' Na zijn woorden glimlachte hij kort. Hij vond het belangrijk dat de merrie wist dat Sultan aan haar twijfelde, misschien dat ze er zelf dan ook iets aan kon doen. Ontspannen stond hij tegenover de merrie, boorde zijn blik in de hare terwijl er nog steeds een enorm vriendelijke blik in zijn ogen stond, die hij altijd zou blijven houden; tegenover wie hij dan ook stond.

http://twilightgame.actieforum.com

5It's perfect. Empty Re: It's perfect. wo 18 apr - 0:33

Pyrrha

Pyrrha

Het kon niet mis gaan. Het mocht niet. Gelukkig had ze het redelijk goed voorbereid, hopelijk was het goed genoeg. Tenslotte had ze al verwacht dat ze over zichzelf zou moeten vertellen, de waarheid vertellen zat er niet in, natuurlijk. Even keek ze omhoog naar de blauwe lucht en wolken die langzaam voorbij trokken, op het moment dat ze haar mond opende om te praten keek ze weer naar Sultan. "Ik kom uit het Zuiden en heb een redelijk lange reis afgelegd. Daar was ik altijd alleen, het was saai en ik kwam niet vaak paarden tegen. Later hoorde ik van Dream Horses en uw kudde de Dénali, het leek me leuk om in een kudde te zitten en was er zeker van dat ik in uw kudde zou gaan. Later hoorde ik ook over de Quiet Sparkle, maar ik wou er niet over twijfelen daarom hield ik hetzelfde besluit." hopelijk was dat genoeg en klonk het overtuigend. Het was natuurlijk niet onmogelijk en waarschijnlijk zouden paarden hier niet snel over twijfelen, of er moesten nare dingen gebeurd zijn in het verleden. Vele hadden nare dingen meegemaakt maar iedereen ging er anders mee om, zijzelf keek niet of het goed of slecht was wat ze deed. Dat boeide totaal niets. De zwarte hengst sprak weer en legde enkele dingen uit die ze daarnet vroeg. Ze knikte en antwoorde "Een legende? Ik ben er erg benieuwd naar." even ging haar glimlach weg toen hij begon over dat hij haar niet vertrouwde, voorlopig dan. Ze fronsde niet, ze leek eerder een beetje geschockt wat overigens niet heel bijzonder zal zijn. "Het is slim.. om niemand zomaar toe te laten, ik neem aan dat de kudde dan ook goed beveiligd is? Zo zouden er ook geen slechte paarden in kunnen komen." een vriendelijke lach sierde haar lippen, ze was inderdaad geschockt daarnet. Maar agh, ze had ook niet verwacht dat haar plan zonder moeilijkheden goed zal gaan, dat is te onwaarschijnlijk en zo dom waren deze paarden ook weer niet.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum