Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

A new face

+13
Courage
Kai
Terrorsaur
Vanilla
Chaitanya
Magnifico
Fontanella
Saronse
Merle
Fether
Ravena
Painted Black
Icari
17 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1A new face Empty A new face di 8 mei - 23:13

Icari

Icari
VIP

Goed, aangezien ik eigenlijk moet studeren, maar daar geen zin in heb, open ik maar even een voorsteltopic. Lastig, voorsteltopics. Niet omdat ik niet weet wat ik erin moet zetten, maar omdat ik niet weet of er gereageerd gaat worden. Als er niet gereageerd word voel je je meteen niet welkom, maar als er wel gereageerd word, wat heeft het dan voor waarde? Goed, voor zover mijn filosofische gedachte hierachter.

.x. Name .x.
Carla

.x. Gender .x.
Girl

.x. Age .x.
19 and counting.

.x. Looks .x.
Vrij normaal. Ik ben 1.70 m lang, 60 kg en heb blond haar tot halverwege mijn schouderbladen. Mijn ogen zijn een vreemde mix van groen, blauw en grijs. Welke kleur overheerst verschilt. In blije, gelukkige periodes kunnen ze echt blauw zijn, in mindere tijden neigen ze meer naar groen. Mijn kledingstijl is best wel standaard, basic. Spijkerbroek, kleine schoentjes, T-shirts en hemden. Hoewel ik ook gek ben op pumps en jurken. Eigenlijk ben ik gewoon gek op kleren en schoenen. En tassen.

.x. What you should know about me .x.
Het eerste en meest belangrijke punt: Ik ben eerlijk en neem daarbij geen blad voor de mond. Ik draag mijn hart op de tong en als me iets dwars zit, zeg ik het ook. Hierdoor veroorzaak ik soms conflicten, omdat ik praat voordat ik denk. Gelukkig kan ik goed relativeren en kan ik ook reflecteren op mijn eigen gedrag. Verder ben ik erg sociaal, ik ben dol op sociaal contact.
Verder.. ben ik zowel serieus als onserieus. Hangt heel erg van mijn bui af. Ik houd van een goede discussie en ben vaak alleen van mijn standpunt af te brengen met goede argumenten. Maar ik kan ook lol hebben om de meeste onzinnige dingen.

.x. My life .x.
Ik woon in Drenthe, nog wel. Met mijn ouders en oudere zus woon ik in een klein dorpje. We hebben een restaurant en daar werk ik ook als 5 jaar als serveerster. We hebben op het moment drie paarden, mijn moeder en zus zijn nog altijd fanatieke ruiters. Ik niet meer. Ik heb 9 jaar paard gereden, ben nu een jaar of 4 gestopt.
Mijn grootste hobby is tekenen, hoewel ik er niet altijd de tijd of inspiratie voor heb. Daarnaast ben ik niet snel tevreden over mijn werk. Voor wat tekeningen, zie mijn DevianArt: http://ccdragon-93.deviantart.com/ Hiernaast RPG ik natuurlijk ook, daarover straks meer. Verder houd ik erg van uitgaan en lezen.
Ik heb het VWO gedaan en zit nu in het eerste jaar van de AOLB (Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs), ook wel de Academische PABO genoemd. Het is een combinatie studie van de PABO en Pedagogische Wetenschappen. Ik hoop volgend schooljaar (na de zomervakantie dus) op kamers te gaan in Groningen. Ik vind het heel erg leuk, maar het is een hele nieuwe opleiding en het heeft veel kinderziektes. Stage vond ik eerst geweldig, mijn groep 4 was super lief en leuk, maar nu ik in groep 8 stage loop gaat alles toch wel wat moeizamer.

.x. RPG .x.
Ik RPG nu zo'n 4 jaar, een beginner ben ik allang niet meer. Ik ben begonnen op Invisionfree fora en dat is een compleet andere wereld. Iedereen is daar wat ouder en regels worden vrij strikt nageleefd. Je karakterkaart word nagekeken en beoordeeld en veel fora geven punten en commentaar op posts. Ik moet zeggen dat het al wat minder is geworden, maar in die tijd was het best wel strikt. Die harde leerschool heeft wel veel opgeleverd, mijn posts waren gemiddeld anderhalf A4 lang.
Op den duur was ik er zat van, het wachten duurde altijd erg lang. Toen kwam ik op een actieforum terecht; PokeRPG, nu Inciala. Daar zit ik nog steeds en ben ik inmiddels Admin. Verder heb ik op WS, ML en Feralis gezeten, maar door alle drama ben ik afgehaakt.
Zelf heb ik ook twee fora, een Beauxbatonsforum op Invisionfree en een Trainer RPG op actieforum. Ik heb veel ervaring met modereren en ben altijd vriendelijk tegen nieuwe en oude leden. Ik bied ook graag hulp, ook aan mensen die ik niet ken.

.x. Last but not least .x.
Mijn eerlijkheid dwingt het me te zeggen. Ik vind grote fora niet erg fijn. Misschien komt het door mijn ervaringen met WS, maar vaak is er een kliek die nieuwelingen niet snel binnen laat. Op zich niet vreemd met de constante stroom nieuwelingen die op zulke fora binnen komt, maar demotiverend is het wel. Dus ik hoop dat jullie me een kans willen geven en me willen leren kennen. Ik zou zeggen; reageer op topics van nieuwelingen. Niet alleen voor mij, maar voor alle nieuwelingen. Want waarom zou je op een forum blijven als niemand bij je post?




p.s Omdat ik de bui al zie hangen; Ik draag blauwe sokken!

http://www.kanto-experience.actieforum.com

2A new face Empty Re: A new face di 8 mei - 23:33

Painted Black

Painted Black
VIP

Welkom op DH!
Als je vragen hebt kun je me altijd een berichtje sturen.
& Ik verzeker je, je komt er echt wel tussen hoor, het is mij ook gelukt. Hihi >D

A new face 656204

3A new face Empty Re: A new face di 8 mei - 23:38

Icari

Icari
VIP

Haha, dat is mooi! Hoe lang zit je hier al? En ik zie wel hoe het loopt, of het forum een beetje gezellig is enzo (:

http://www.kanto-experience.actieforum.com

4A new face Empty Re: A new face di 8 mei - 23:40

Painted Black

Painted Black
VIP

Icari schreef:Haha, dat is mooi! Hoe lang zit je hier al? En ik zie wel hoe het loopt, of het forum een beetje gezellig is enzo (:

Ik zit hier ook nog maar een jaar. Het forum is zeker gezellig & zolang je actief blijft met je paardje kom je er zeker wel. & zoals je vertelde dat je lange posten hebt, er zijn veel mensen die daar heel gelukkig van worden. Blij

5A new face Empty Re: A new face di 8 mei - 23:42

Ravena

Ravena
VIP

WELKOM WELKOM


hier komt de nieuwe stenen rage met dank aan Charlotte A new face 11631

Heb je een steen?

Hoe heet die?

Kan die kunstjes?

Hoe oud is die?

Waar heb je hem/haar gevonden?

AWESOMENESS

6A new face Empty Re: A new face di 8 mei - 23:49

Icari

Icari
VIP

@PB: Ik hoop dat ik actief kan blijven. Heb vaak nogal last van dipjes en tijdgebrek. Eigenlijk was het niet echt slim om me aan te melden op een nieuw forum, want ben al niet bijster actief op mijn huidige fora >__< Maar wilde Icari graag vereeuwigen, hij is namelijk een echt paard. De zoon van mijn pony, Corina. Haar hebben we nog steeds.

@Ravena: Nee, maar wel een kaiserbroodje. Die heb ik vanmorgen leren kennen bij de AH to go en hij is erg goed in openvouwen alsof hij een bloem is. Ik heb hem dan ook Flower genoemd.

http://www.kanto-experience.actieforum.com

7A new face Empty Re: A new face di 8 mei - 23:54

Ravena

Ravena
VIP

JEEY

voor het Kaiserbroodje

Je mag me ook wel Kip of Maureen noemen hoor A new face 11631

De naam van je paard klinkt zo droog vind ik A new face 11631

8A new face Empty Re: A new face di 8 mei - 23:57

Icari

Icari
VIP

Okee, Maureen it is. Wat klinkt er droog aan dan? Je spreekt het trouwens uit als [Ie-kaa-rie] met de klemtoon op 'kaa'. Eén van de liefste hengstveulens die we ooit hebben gehad trouwens <3

http://www.kanto-experience.actieforum.com

9A new face Empty Re: A new face di 8 mei - 23:57

Ravena

Ravena
VIP

Nou ik vind het gewoon droog A new face 11631

xD

10A new face Empty Re: A new face di 8 mei - 23:58

Painted Black

Painted Black
VIP

Het kan aan mij liggen maar ik sprak het uit als i-kaas-i. Ik ben gewoon over-kaas-t. Fufu

11A new face Empty Re: A new face wo 9 mei - 0:03

Icari

Icari
VIP

Kaas? xD Er zit helemaal geen s in zijn naam!

http://www.kanto-experience.actieforum.com

12A new face Empty Re: A new face wo 9 mei - 0:04

Painted Black

Painted Black
VIP

Wel als je de C omkeert en hem boven op de C zet Fufu

13A new face Empty Re: A new face wo 9 mei - 0:09

Icari

Icari
VIP

Tuuurlijk joh xD

http://www.kanto-experience.actieforum.com

14A new face Empty Re: A new face wo 9 mei - 1:02

Fether

Fether
VIP

Welkom op dh!! Very Happy
I love je setje btw. Op dh word -naar mijn mening- Iedereen altijd heel snel 'ingelaten' vooral als je zo nu en dan in t teut topic reageert denk ik.
En dan de rest: je kan me altijd Pb'en als je vragen hebt of als je gewoon iets wil zeggen ofzow Very Happy
Xx

15A new face Empty Re: A new face wo 9 mei - 1:06

Ravena

Ravena
VIP

Hebben jullie in de gaten dat jullie praten over DH alsof het een gesloten gemeenschap is waarbij je bloed moet schenken om erbij te komen of iets anders belachelijks? AWESOMENESS

In ieder geval

dat is niet zo xD

Nee wacht, ik heb het gevoel dat jullie er zo over praten Meow

16A new face Empty Re: A new face wo 9 mei - 1:07

Merle

Merle

Welkom Rainbow sheep !
Ik hou van jou tekeningen ;d .
Veel plezier hier!

http://lostanimals.actieforum.com

17A new face Empty Re: A new face wo 9 mei - 1:09

Fether

Fether
VIP

Ravena schreef:Hebben jullie in de gaten dat jullie praten over DH alsof het een gesloten gemeenschap is waarbij je bloed moet schenken om erbij te komen of iets anders belachelijks? AWESOMENESS

In ieder geval

dat is niet zo xD

Nee wacht, ik heb het gevoel dat jullie er zo over praten Meow
Jawel hoor. Eerst moet je drie mensen vermoorden, dan een dansje naast de eiffeltoren doen, en vervolgens een boterham met kaas eten, en dan hoor je er bij

18A new face Empty Re: A new face wo 9 mei - 1:10

Icari

Icari
VIP

@Fether; Dankje! Heb hem zelf geblend. Beetje jammer dat die kleine tekst wat wazig is geworden. En dat van het teut topic, ja, maar alleen als mensen ook op je reageren.

@Ravena; Sorry als ik je die indruk geef, maar het enige grote forum waar ik op heb gezeten was WS en dat was echt heel erg gesloten. Daarom was ik bang dat het hier ook zo zou zijn.

@Merle; Danjeee!

http://www.kanto-experience.actieforum.com

19A new face Empty Re: A new face wo 9 mei - 1:13

Saronse

Saronse
Your Hero ♥

Hallo nieuweling!!! Welkom, welkooom!!

Fijn er weer een nieuwe bij te hebben in ons supaaare RPG!!

Ik hoop dat je het naar je zin zult hebben. Persoonlijk vindt ik Dream Horses een zeer gezellige RPG. En de meeste posten worden vaak beantwoord!!

Call me Mandy ^^


xxx

20A new face Empty Re: A new face wo 9 mei - 1:16

Icari

Icari
VIP

Haha, ik vind het altijd zo grappig om een nieuweling genoemd te worden. Omdat ik helemaal niet nieuw ben in de RPG wereld Razz Maar hier wel, dus het klopt wel (:

Dankje, ik hoop dat het me hier zal bevallen!

http://www.kanto-experience.actieforum.com

21A new face Empty Re: A new face wo 9 mei - 1:17

Painted Black

Painted Black
VIP

Dus ik heb voor niets die 3 mensen vermoord? Surprised

22A new face Empty Re: A new face wo 9 mei - 1:19

Fether

Fether
VIP

Niet!! Kijk maar bij mijn post! De volgende stap is een danken doen naast de eiffeltoren Razz

23A new face Empty Re: A new face wo 9 mei - 1:29

Painted Black

Painted Black
VIP

Dude, wie betaalt mijn reis? Surprised

het lijkt net t teut topic hier, maar voel je je al meer thuis hiero?

24A new face Empty Re: A new face wo 9 mei - 1:31

Icari

Icari
VIP

Haha, geeft niet hoor. Weet niet hoe blij de Mods ermee zijn, maar ik vind het wel gezellig. Ja, tot nu toe vind ik het wel prettig hier (:

http://www.kanto-experience.actieforum.com

25A new face Empty Re: A new face wo 9 mei - 1:42

Fontanella

Fontanella
Thâ Bítch

Welkom op DH!!
Hopelijk ga je het hier leuk vinden en mijn inbox staat altijd open, voor vragen of gewoon om over niets te praten ^^

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum