Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Just me isn't enough? ~open

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Just me isn't enough?  ~open Empty Just me isn't enough? ~open wo 23 mei - 5:00

Acapella

Acapella

De merrie stapte wat rond, het was vandaag precies een half jaar geleden dat ze haar kudde verliet. Ze keek wat rond en zag een riviertje lopen en zette een tölt in. Ze tölte naar de rivier en liep erin tot helemaal in het water stond alleen haar hoofd en schoft kwamen nog boven het water uit. Ze liet haar hoofd in het water vallen en dronk met grote teugen. Ze had zo'n dorst!

Acapella voelde zich rot, het zat allemaal niet mee, ze had nog altijd geen kudde, en nog geen hengst gevonden die haar waard was om zich mee voort te planten...pfff

Ze moest denken aan Darkness, een veulen wat ze geboren had zien worden vlak voordat ze weg moest. Ze had meteen een klik met het ventje gehad, maar die kon ze nu natuurlijk nooit meer tegenkomen, zou hij nog wel eens aan haar denken? En zou haar moeder haar missen?

Ze hinnikte lang, geen zielig hinnikje maar een hinnik waarin levenslust klonk en waarin je kon horen dat ze op zoek was naar een hengst of naar een merrie. Die haar gezelschap kon houden. Ze kreeg ineens de drang om te steigeren dus ze zette zich schrap en gooide zichzelf omhoog en maaide flink met haar voorbenen. Ze zette een galopje in en als een hengst of merrie haar zag en haar mooi of wat dan ook vond, dan kwamen ze maar naast haar lopen. Ze moest echt even haar benen strekken!!

http://www.itisjustmeyouknow.blogspot.com

Vanity.

Vanity.

De hengst stapte in een goed tempo tussen de bomen door. Hij had dorst dus probeerde de rivier te vinden. De wind kwam van voor waardoor zijn manen in de wind wapperde. Hij brieste een keer en ging over in draf. op zijn gemak dwaalde hij door de bomen. Hij kwam op een open plek aan naast de rivier. Hij schudde zich helemaal uit en snoof een keer diep in. Ineens stond hij stok stijf stil. Die gore zoete geur herkende je uit duizenden. Een Goodie.. Wat moest die nou hier. Die stomme beesten. Hij snapte niet hoe ze ooit zo konden worden. Hun leven had geen nut, een beetje blij rond huppelen Bah. Hij stapte verder tot hij voor de rivier stond. Hij bromde een keer en liet zijn hoofd zakken. Hij nam een paar grote slokken van dat zoete water en hief zijn hoofd weer. Hij liep verder naast de rivier af. Hij dacht dat hij iets hoorde achter zich dus keek om terwijl hij door liep. Het was niets, hij draaide zijn hoofd weer naar voren en kreeg een tak tegen zijn hoofd. 'ROT DING' riep hij luid. Hij liep verder en sloeg met zijn staart op zijn kont om de vliegen weg te jagen. Hij verlaagde zijn tempo tot dat hij stil stond. Hij draaide wat met zijn oren en luisterde naar de geluid dat de rivier maakte. 'Daar word je toch gek van' Bromde hij in zichzelf Hij stapte weer aan en na een paar minuten verder lopen zag hij een bonte merrie staan. Dat zal wel die Goodie zijn die hij rook dacht hij bij zichzelf. We zullen is even een "leuk" praatje maken dacht hij. Hij stapte naar de merrie toe en ging stilstaan voor haar neus.

Acapella

Acapella

Ze rook de hengst, vast een andere badass, net als zij, andere paarden dachten vaak dat ze een goodie was, maar nee, dat wa ze niet, dat was haar masker, diep van binnen was ze in en in slecht. Ze was under cover als goodie, zodat ze misschien wel de hoofd goodies kon uitschakelen zodat ze samen met een badass hengst de wereld kon overnemen en zodat het slechte zou overheersen. Ze keek op, ze zag de hengst aanlopen. Het was een schimmel, ze haatte schimmels, maar deze was een uitzondering, ze kende vooral goodies die schimmels waren maar deze hengst was slecht, in en in slecht net al zij. De hengst stond recht voor haar. Wat moet jij hier? Ze had geen zin meer om de goodie uit te hangen, ze had zin om gewoon zichzelf te zijn, ze was er klaar mee. Ze keek de hengst recht in de ogen, en sloeg met haar staart de vliegen van zich af. Rotbeesten mompelde ze tegen de vliegen.

http://www.itisjustmeyouknow.blogspot.com

Vanity.

Vanity.

Hoe dichter hij bij kwam hoe meer je zag dat de merrie van houding veranderde. Ze "BLEEK" slecht te zijn. Hij stak zijn neus in de lucht en snoof nog een keer goed. Er was geen haartje slechte geur te ruiken, alleen maar die vreselijke goede geur. 'Wat moet je hier.' Zei de merrie. 'Mijn leven heeft geen doel. Ik zwerf gewoon wat rond. Problemen mee soms' Bij het laatste stuk verhoogde hij zijn stem. 'Wat moet jij hier dan hea.' Sprak hij na met een boze stem. Hij keek een keer verwaand om zich heen en draaide zich zodat hij met zijn hoofd naar de rivier stond. Hij liet zijn hoofd zakken en nam een paar slokken. Hief zijn hoofd weer en bleef zo staan. Hij keek een keer naar de merrie en weer vooruit..

Acapella

Acapella

Hoe meer de hengst dichterbij kwam, hoe nieuwgieriger ze werd. Waar zou hij vandaag komen? Wat zou hij van haar willen? Zou hij haar liefde kunnen bieden? of moet ze helemaal geen liefde willen? Haar zwarte vacht, glansde in de zon, ze was op haar mooist nu, ze had geen dikke vacht mer maar een strakke gladde pik zwarte vacht, zo zwart als ebbenhout. Wat ik hier moet? Ik zwerf wat rond, opzoek naar het echte kwade paard, tot nu toe ben ik alleen maar wat watjes tegen gekomen die beweerden dat ze slecht waren, maar dat viel vies tegen want ik kon ze zo omleggen.' Ze stonk, ze had te lang met haar oude kudde omgegaan, die was goed, maar haar daad daar die had haar slecht gemaakt, in en in slecht, ze moest van deze vverschrikkeijke geur afkomen.

http://www.itisjustmeyouknow.blogspot.com

Vanity.

Vanity.

Wat ik hier moet? Ik zwerf wat rond, opzoek naar het echte kwade paard, tot nu toe ben ik alleen maar wat watjes tegen gekomen die beweerden dat ze slecht waren, maar dat viel vies tegen want ik kon ze zo omleggen.' Zei de merrie. 'Leuk voor je.' Sprak hij met een verwaande stem. Die geur van haar stonk naar Goodies. Zou ze nog een Goodie zijn. Het zal wel. Een echt slecht doel zou ze niet hebben

-flut-

Acapella

Acapella

De hengst was echt verwaand, toch zag de zwarte merrie wat in hem. Ze keek naar de zon die op het moment begon weg te zakken achter de bergen. Ze zon scheen in haar ogen en op haar zwarte vacht, die hierdoor een prachtige glans kreeg. 'zeker leuk voor me, hoe gaat het met je eigenlijk? en wat is je naam?'

-flutje, had weinig tijd;)-

http://www.itisjustmeyouknow.blogspot.com

Vanity.

Vanity.

'zeker leuk voor me, hoe gaat het met je eigenlijk? en wat is je naam?' Zei de merrie "Hoe het gaat? Slecht. Mijn naam, Vanity als je die zo nodig wil weten..Maar ik moet maar is gaan. Ik heb geen tijd om een leuk praatje te maken!

-flut-

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum