Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ik vertrek en nu voorgoed

+8
Icari
Rosario.
Allison
Painted Black
Nar
Aaliyah
Salida
Anaïs
12 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Ik vertrek en nu voorgoed Empty Ik vertrek en nu voorgoed ma 23 jul - 19:27

Anaïs

Anaïs

Hallo..

Ik vertrek want ik ben het echt beu..
Ik heb hier echt zo geen goed gevoel meer sinds vroeger..
Sorry maar ik geef jullie niet de schuld maar soms voelt het echt alsof niemand me wilt, mist, nodig heeft dus ja..
Ook nergens wil iemand een topic, dat weet ik ivm Rywale..
En paarden afpakken doordat jij even werkt (tot vrijdag nog maar!) zodat je je pony kan betalen... Heel fijn ja!

Ik kom soms nog wel langs... Misschien..

Byee x

2Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed ma 23 jul - 19:38

Salida

Salida

Nee Kallie nee! We zullen je heel erg missen!
Hopelijk kom je nog langs, ook op Rywale. (Ik wil daar altijd een topic met je, dat weet je heus wel)

3Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed ma 23 jul - 19:41

Anaïs

Anaïs

Sorry maar als anderen mij laten vallen ivm mijn werk... Nee sorry maar dan moet je niet meer afkomen bij mij en rywale is ook voorbij voor mij, ik kap ook met het rpgen.. Heb hier toch niets meer Wink

4Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed ma 23 jul - 19:43

Salida

Salida

Jammer... Nou ja, toch hoop ik je ooit nog te zien Wink

5Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed ma 23 jul - 19:45

Anaïs

Anaïs

Ik zal elke dag een kijkje nemen, maar in de rpg zie je me zeker niet meer

6Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed ma 23 jul - 23:07

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Anaïs schreef:Hallo..

Ik vertrek want ik ben het echt beu..
Ik heb hier echt zo geen goed gevoel meer sinds vroeger..
Sorry maar ik geef jullie niet de schuld maar soms voelt het echt alsof niemand me wilt, mist, nodig heeft dus ja..
Ook nergens wil iemand een topic, dat weet ik ivm Rywale..
En paarden afpakken doordat jij even werkt (tot vrijdag nog maar!) zodat je je pony kan betalen... Heel fijn ja!

Ik kom soms nog wel langs... Misschien..

Byee x

Ho wait, wat is er dan gaande in Rywale? wat is er dan dat niemand een topic met je wilt ofzo? Dh heeft hier 2000 leden die dolgraag een topic willen, ik ook weetje dus dat snap ik eventjes niet.
Bovendien, je zin van paarden afpakken, gaat dit over Daesha?


En waarom denk je dat niemand je heeft gemist?
Bovendien ben ik geen voorstander dat je een andere rpg erbij haalt maar misschien is daar iets gaande op, idunno maar deze reactie is een soort verwijt, ook naar mij toe, omdat je nu zegt 'niemand wil een topic met mij' terwijl dat ab-so-luut niet waar is.

Snap me niet verkeerd hoor

maar ach dat is mijn mening.

Ik zal je missen Kalli, in de rpg en op dh want je was een serieuze rp'er en je was ook nog eens een goeie rp'er

edit, met daesha, ik heb eens uitgeplozen wanneer je er het laatst op zat, het was 10 april sinds je met haar gepost heb *no offense* maar mensen dachten echt dat je dh misschien was vergeten (idunno of ze dat dachten, ik tenminste wel) en maureen en renske wilden gewoon weer een veulen. maar dat had je ook via pm of teut kunnen vragen ipv gelijk te stoppen geenidee

but, i'll miss you, ook omdat Aaliyah vriendjes was met Anais 8D



Laatst aangepast door Aaliyah op ma 23 jul - 23:33; in totaal 1 keer bewerkt

7Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed ma 23 jul - 23:28

Nar

Nar
Moderator

Anaïs schreef:Hallo..

Ik vertrek want ik ben het echt beu..
Ik heb hier echt zo geen goed gevoel meer sinds vroeger..
Sorry maar ik geef jullie niet de schuld maar soms voelt het echt alsof niemand me wilt, mist, nodig heeft dus ja..
Ook nergens wil iemand een topic, dat weet ik ivm Rywale..
En paarden afpakken doordat jij even werkt (tot vrijdag nog maar!) zodat je je pony kan betalen... Heel fijn ja!

Ik kom soms nog wel langs... Misschien..

Byee x

Ik vraag me af hoe je in godsnaam bij dat eerste komt, want bij mijn weten wacht ik nog steeds op het antwoord van Deina. [ He, daar heb je een topic! Verrek, er wil toch wel iemand een topic met je. ] Ik ga je wel missen in DH, want je bent degene die vele karaktertjes speelt en daarmee ook veel verhaallijnen hebt. Dus ja, daar gaat een deel van stilvallen en dat is jammer, net als het feit dat je één van de weinige echt slechte knollies bent in DH. [ Ugh, maar dat is geen reden om te blijven, is it? ]

Ik heb mijn God geen idee wat Rywale is en ik ben ei'k ook bijzonder nieuwsgierig, maar als je het niet wil vertellen laat ik het daarbij. [ Maar noem het dan alsjeblieft niet als reden voor je vertrek :'D ]

Deasha? Is het zo erg dat je die kwijt bent? Zo ja, dan zeg je dat toch gewoon en hoogstwaarschijnlijk kun je dan je verhaal uitleggen, want waarschijnlijk wisten ze niet hoe de vork in de steel zat. Problem solved!

Als je het trouwens niet als beschuldiging bedoelt, is het handig om de bovenstaande tekst aan te passen, want het komt op mij wel aanvallend over. [ Doe met dit wat je wilt, overigens. ]


---

Geloof het of niet ik ben nogal eens bitterkoud tegen je geweest ik ga je missen in DH. Succes met Speedy!

8Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed ma 23 jul - 23:51

Anaïs

Anaïs

Ik heb overal al een aantal keren gevraagd over topics, niemand reageerde bijvoorbeeld.. Ja af en toe wilde wel eens iemand dus oké.. Maar toch... Dat goede gevoel is gewoon compleeet weg..

En ik heb het heus niet over iedereen hoor..

+ Daesha.. Toen ze vroegen of ik weer met der wilde posten wou ik dat zéér graag want ik hou van RPGen maar ik zei nog even wachten ik moet nog een kleine week werken.. Plots kreeg ik een pb dat ze haar aan een ander gaven terwijl ze mijn reden wisten en maar een kleine week moesten wachten! Sorry maar dat vind ik niet kunnen..

Ik zal proberen nog in het teut topic te komen en ik zie wel wat ik met mijn RPG zelf doe.. Misschien nog een paar topics maar verder niets..

En soms ben ik énorm inspiloos en komt dat na een tijd terug.. Geduld mag dus ook!

9Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed ma 23 jul - 23:54

Painted Black

Painted Black
VIP

Jammer. Zoals je al van vele mensen gehoord hebt; je bent een goeie rpgér. Hoe je Aurora bespeelde, vond ik echt super leuk. Verder ken ik niet echt veel van je accountjes in de RPG, maar als ik soms wat topics mee lees, kan ik me niet bedenken dat niemand een topic met je wilt. Ik ben zelf namelijk ook niet vies van een leuk topic, dus mij kun je altijd vragen mocht je een topic willen. En Rywale, tja. Ik weet niet wat ik daarover moet zeggen, maar ik denk dat dat een van de vele rpg's is die een 'groepje' hebben. Begrijp me niet verkeerd, maar daardoor heb ik me ook niet aangemeld op Rywale (en andere rpg's dan DH.) Ik heb wel wat gehoord over Daesha, maar ik snap het verhaal niet echt. ;d

Jammer dat je weg gaat en we gaan je wel degelijk missen. Zeker ik, omdat ik dan toch weer vervanging moet gaan zoeken voor Aurora. ;d
Naja, succes verder met je pony etc, en hopelijk tot ooit.

10Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed ma 23 jul - 23:56

Anaïs

Anaïs

Dat is het nou net!
Dat Rywale een groepje vormt en ja dat zit me dwars...
De meesten die nu op Rywale zitten doen ook zo op DH (niet allemaal)

Het verhaal van Daesha.. Ik moet deze week gewoon nog werken en daarom nemen ze der van me af --"

En ik wil wel met Aurora maar ik wou wat met der doen wat nu niet meer gaat dus de inspiratie zal ook weer verdwijnen

11Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 0:03

Nar

Nar
Moderator

Geduld mag dus ook? Als ze vanaf tien april al wachten op een post van Daesha, maak je mij niet wijs dat je in de tussentijd nooit iets hebt gehad om over te schrijven. Ik snap het wanneer het even is en dan zou het ook onredelijk zijn dat ze Deasha hebben overgenomen, maar in dit geval is daar gewoon geen sprake van, Kallista.

"Ik heb het heus niet tegen iedereen"? Pas de tekst dan alsjeblieft wat aan, wil je? Het komt op mij namelijk heel anders over en kennelijk ook op Aaliyah. [ Ik ben dus niet de enige en zal ook niet de laatste zijn die het verkeerd op vat ]

Het 'goede gevoel' is volgens mij bij je weggegaan nadat ik je kudde heb uitgedaagd en daarmee overgenomen. Je hebt toen naar allerlei mensen gestuurd dat ik de regels eigen zou maken en omdat ik mod / admin ben alles kon maken. Ja, daar maak je geen vrienden mee, zeker niet als die argumenten ongegrond zijn. Als je zo boos daarover bent, zegt 't dat, dan kan ik er misschien wat mee, maar niet op de manier die jij destijds hebt toegepast.


"nIk zal proberen nog in het teut topic te komen en ik zie wel wat ik met mijn RPG zelf doe.. Misschien nog een paar topics maar verder niets.."

Moeten we nu gaan janken en smeken om je terug te krijgen?


"En soms ben ik énorm inspiloos en komt dat na een tijd terug.. Geduld mag dus ook!"


JAAAAA! DE GROTE KALLI KOMT TERUG!








Als je werkelijk van plan was geweest daadwerkelijk te vertrekken, vraag ik me af waarom je dat soort dingen tikt. Excuseer. :'D






EDIT:

Ga je weg omdat het je op een ander RPG niet mee zit? I don't get it. Leg uit en volgens mij zit je hier al lang en breed in het 'groepje' van DH. Of in ieder geval in één daarvan, want geloof me: Ik zit ook niet in elke ploeg hoor.

12Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 0:07

Anaïs

Anaïs

Woensdag hebben ze me gecontacteerd om te vragen of ik haar verder wilde spelen en ik zei ja nog één week werken.. Ze gingen akkoord en toen opeens was ze weg.. Die tijd dat ik niet met haar speelde was toen ik met de proefwerken zat, school, problemen, privé én inspiratieloosheid!

En ik weet gewoon niet wat ik moet doen... Je hoeft niet te smeken nee want het zal altijd mijn beslissing blijve, maar ik weet het gewoon niet meer

En het zit op geen enkele RPG mee..

13Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 0:10

Allison

Allison

Aahh.
Ik weet nooit wat ik moet zeggen als er iemand zeggaat..
Ik zal je missen Kalli, ondanks dat ik je misschien niet super goed gekent heb.
Het is echt enorm jammer dat je zeggaat. <33

14Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 0:28

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Anaïs schreef:Dat is het nou net!
Dat Rywale een groepje vormt en ja dat zit me dwars...
De meesten die nu op Rywale zitten doen ook zo op DH (niet allemaal)

Het verhaal van Daesha.. Ik moet deze week gewoon nog werken en daarom nemen ze der van me af --"

En ik wil wel met Aurora maar ik wou wat met der doen wat nu niet meer gaat dus de inspiratie zal ook weer verdwijnen

Wait, nu ben ik het ook een beetje kwijt. Jij zegt hier dat je stopt met dh en opeens begin je over een groepje op een andere rpg en ómdat die op dreamhorses zitten stop je ermee? en dan ben je dh beu. wauw wat geweldig zeg. ík zit niet op rywale en ík vorm er dus geen groepje dus maar ík -en iedereen op dh- zijn de boosdoeners? Dat is namelijk precies wat ik nu lees. 'Mensen vormen een verdomd groepje op een andere rpg die tóévallig op dreamhorses zitten, dus ik kap lekker ook met dreamhorses Yay' i'm sorry, dat werkt niet bepaald lekker bij mij geenidee

en ik ben het compleet eens met Boudicca

en als het op geen enkele rpg mee zit lijkt me onwaarschijnlijk.
mensen wachten drie maanden op een teken van daesha en hebben je ge'pbt, i'm sorry maar ook dat lijkt me een teken van 'oh kalli, we missen je in rpg'

maar ach, like i said before; ik zal je missen in de rpg met al je leuke acc's die je hebt en je gezelligheid in het teut + de foto's met Speedy.

15Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 0:58

Anaïs

Anaïs

Ze hebben me nooit een pb gestuurd over daesha terwijl ik elke dag op DH zat! En nu opeens sturen ze wel en als ik mijn reden geef, gaan ze akkoord en daarna niet meer?

16Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 1:04

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Well I dunnó *maakt armgebaar*, maar dat had je kunnen vragen, pb'en, vrágen, want weetje, ik speel Daesha nu en ik kreeg na een tijdje een pb of ik d'r wilde overnemen, ik zou précies hetzelfde doen als ik 3 maanden lang niets van mijn veulen/broer/zus/vader/moeder/oom/tante hoorde qua rpg. het ging erom dat je niet actief was op Dae en zij allemaal wel.

*But I said I don't know*

Ik wil niet dat je je aangevallen voelt *wat je je nu hoogstwaarschijnlijk voelt* maar ik vind dit een enorme vergissing qua communicatie en ik wil duidelijkheid en dingen rechtzetten. dat is puur mijn bedoeling. bovendien was je eerste post al van 'ik val jullie allemaal aan' geenidee

17Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 1:20

Anaïs

Anaïs

Maar zo bedoel ik het niet, sorry dat ik een Belg ben en alles anders uitleg hoor.. En nou lekker fijn dat jij der hebt ;/

18Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 1:53

Nar

Nar
Moderator

Anaïs schreef:Maar zo bedoel ik het niet, sorry dat ik een Belg ben en alles anders uitleg hoor.. En nou lekker fijn dat jij der hebt ;/

Is dit een steek onderwater naar Aaliyah toe? Zo ja, is deze onredelijk. Zij werd gevraagd en is NIET de schuldige.

19Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 1:54

Rosario.

Rosario.

Sorry dat ik me ermee bemoei, maar... Raciale verschillen er bijhalen? Really?

20Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 2:07

Salida

Salida

Nar schreef:
Anaïs schreef:Maar zo bedoel ik het niet, sorry dat ik een Belg ben en alles anders uitleg hoor.. En nou lekker fijn dat jij der hebt ;/

Is dit een steek onderwater naar Aaliyah toe? Zo ja, is deze onredelijk. Zij werd gevraagd en is NIET de schuldige.

Sorry, ik prop me er ff weer tussen; Als ik Kallista nu was, zou ik me nu heel erg aangevallen voelen (Ja, als ik Boudicca en Marlene was ook) maar het heeft nu ook geen zin om elkaar te gaan af katten... Sorry het is niet onaardig bedoelt.
En dat kalli zei "En nou lekker fijn dat jij der hebt" is ook niet echt aardig hea? Maar goed, verder houd ik mijn mond.

21Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 2:14

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Well yeah maar ik bedoelde het 'ik speel Daesha' niet als een pronk zin maar ik bedoelde het omdat ík me totaal aangetrokken voel met je eerste post, je begin post. nu is het niet zo dat ik mezelf haat of andere dingen, ik kan hier enorm om lachen *sawry :'D* en dat alleen omdat dit gewoon door blijft gaan en gaan en jouw; 'fijn dat jij d'r hebt' zin laat mij alleen maar denken 'U wanna fight :'D fine, u can fight' met deze discussie.
en dan de zin 'ik ben een belg en interpreteer dingen anders' zegt mij niets. er zijn nog meer belgen hiero en die kunnen dingen wel goed uitleggen, dus da's geen excuus.
Bovendien is het verwijt naar míj toe dat jij nu gewoon hardop loopt te zeggen 'Dodo is de schuldige, door haar stop ik, want zíj heeft Daesha gestolen van mij' da's nog lachwekkender omdat het mij geen reet kan roesten dat ik Dae heb en jij door die reden stopt. want ik vind het prima als je zegt dat je stopt maar niet voor deze redenen.

Maar ach, ik heb mezelf duidelijk gemaakt nu, het heeft geen zin om nog verder de discussie in te gaan voor mij want zoals Julya zegt, ik ben nu misschien bezig jou aan te vallen doordat jij mij aanvalt *of nouja, ik verdedig mijzelf alleen maar* :'D

edit hieronder; nope, ik heb niet bedoeld aanvallend te zijn



Laatst aangepast door Aaliyah op di 24 jul - 2:19; in totaal 2 keer bewerkt

22Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 2:15

Nar

Nar
Moderator

Salida schreef:
Nar schreef:
Anaïs schreef:Maar zo bedoel ik het niet, sorry dat ik een Belg ben en alles anders uitleg hoor.. En nou lekker fijn dat jij der hebt ;/

Is dit een steek onderwater naar Aaliyah toe? Zo ja, is deze onredelijk. Zij werd gevraagd en is NIET de schuldige.

Sorry, ik prop me er ff weer tussen; Als ik Kallista nu was, zou ik me nu heel erg aangevallen voelen (Ja, als ik Boudicca en Marlene was ook) maar het heeft nu ook geen zin om elkaar te gaan af katten... Sorry het is niet onaardig bedoelt.
En dat kalli zei "En nou lekker fijn dat jij der hebt" is ook niet echt aardig hea? Maar goed, verder houd ik mijn mond.

Kennis genomen van het feit dat als ik aangevallen word, verdedig ik me. Allereerst heb ik een tamelijk vriendelijk onderbouwd bericht hier in dit topic neergezet waarom en hoe ik over haar vertrek denk. Als zij dan vervolgens daar, driftig en agressief, op in gaat, kun je niet verwachten dat ik niet terug reageer met een antwoord. Mocht het aanvallend overkomen, was dat noch de bedoeling noch hetgeen wat ik trachtte voor elkaar te krijgen.

Als Kallista zich vervolgens naar Aaliyah wendt, die in mijn ogen niets op haar kerfstok heeft, en haar met een steek onderwater prikt, is dat eerder onredelijk, want ook Aaliyah heeft niet bedoeld aanvallend te zijn neem ik aan.


Dudelijk? [ Ja, het is expres zonder i, ik ben en blijf een Drent ^^ ]

23Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 2:23

Anaïs

Anaïs

Dat bedoel ik toch allemaal niet, damn zeg ><

En zo bedoelde ik het niet dat jij der hebt datr ik je ga aanvallen want ik ben alleen slechtgezind door Renske en Maureen in het feit over Daesha.. Omdat zij mij geen reden gaven om haar weg te geven omdat ik had gezegd dat ik na deze week weer begon..

Sorry maar mijn werk en mijn pony zijn belangrijker...

En wat is raciaal? o.o

En ik geef je niet de schuld + ik stop niet omdat jij der hebt? Ik wist er niets van en stop omdat ik het gewoon beu ben dat ik inactief lijk te zijn terwijl ik werk.. En ik had wel een kans verwacht na mijn werk --"

En ik wil niemand van jullie aanvallen maar hoe kan ik het anders uitleggen... En ja er zijn meerdere belgen maar ik kan het niet goed uitleggen! o.o

24Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 2:45

Rosario.

Rosario.

25Ik vertrek en nu voorgoed Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 3:00

Anaïs

Anaïs

Ohw ><

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum