Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ik vertrek en nu voorgoed

+8
Icari
Rosario.
Allison
Painted Black
Nar
Aaliyah
Salida
Anaïs
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Ik vertrek en nu voorgoed - Pagina 2 Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 3:34

Icari

Icari
VIP

@Rosario: Niet lullig bedoeld, maar dat heeft er echt niks mee te maken. Kalli gooide er zelf in dat ze een Belg was, maar dat was niet eens denigrerend bedoel. Ik vind je inbreng enigszins storend en zelfs een beetje lijken op stoken.

@Kalli: Hoewel ik niet erg veel van je mee heb gekregen, noch IC, noch OOC, vind ik het jammer dat je stopt. Gewoon om je reden. Groepjes zijn heel vervelend en daarom probeer ik altijd zo open mogelijk te zijn naar iedereen, zeker op RPG sites. DH is één van de grootste, doch de meest open RPGs die ik ooit tegen ben gekomen. Natuurlijk zit jij al veel langer op deze site en heeft het wel een ontwikkeling doorgemaakt voordat het werd zoals het nu is, dus het is logisch dat het niet meer zo voelt als vroeger.

Ten tweede; verstop je niet achter het feit dat jij Belgisch bent en wij Nederlands. Dat heeft er niks mee te maken. Ik heb veel Belgische vrienden en daar kan ik prima mee communiceren en discussiëren.

Ten slotte; Je zegt wel dat je het niet zo bedoeld, maar bedenk je dat geschreven tekst altijd anders over komt dan als je het zou zeggen. Vooral in een discussie lezen mensen het vaak op een boze manier. Dus denk er even over na hoe anderen het op kunnen vatten zoals je het getypt hebt en pas het aan als je denkt dat mensen het boos op denigrerend kunnen opvatten. Zo voorkom je een hoop problemen.

Geen van het bovenstaande is beschuldigend of aanvallend bedoeld. Lees het alsjeblieft op de neutrale toon die ik ook zou hebben als ik het je zou vertellen. Ik heb immers niks met deze discussie te maken, maar kan mijn mond nu eenmaal niet houden (:

http://www.kanto-experience.actieforum.com

27Ik vertrek en nu voorgoed - Pagina 2 Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 3:45

Anaïs

Anaïs

Dat bedoel ik niet.. Maar gewoon dat ik niet goed weet het uit te leggen en idunno..

En hoe moet ik het anders typen ;/

28Ik vertrek en nu voorgoed - Pagina 2 Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 3:48

Icari

Icari
VIP

Bijvoorbeeld dit:
En nou lekker fijn dat jij der hebt ;/
Dit kan je op een plagende manier lezen, of juist op een bitcherige manier. Dit had je óf beter helemaal weg kunnen laten óf het moeten veranderen in "Fijn dat jij haar nu heb overgenomen, maar ik ben er nog steeds niet helemaal blij mee" ofzo. Discussiëren via geschreven tekst is gewoon lastig.

http://www.kanto-experience.actieforum.com

29Ik vertrek en nu voorgoed - Pagina 2 Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 3:58

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Anaïs schreef:Dat bedoel ik toch allemaal niet, damn zeg ><

En zo bedoelde ik het niet dat jij der hebt datr ik je ga aanvallen want ik ben alleen slechtgezind door Renske en Maureen in het feit over Daesha.. Omdat zij mij geen reden gaven om haar weg te geven omdat ik had gezegd dat ik na deze week weer begon..

Sorry maar mijn werk en mijn pony zijn belangrijker...

En wat is raciaal? o.o

En ik geef je niet de schuld + ik stop niet omdat jij der hebt? Ik wist er niets van en stop omdat ik het gewoon beu ben dat ik inactief lijk te zijn terwijl ik werk.. En ik had wel een kans verwacht na mijn werk --"
En ik wil niemand van jullie aanvallen maar hoe kan ik het anders uitleggen... En ja er zijn meerdere belgen maar ik kan het niet goed uitleggen! o.o

Dan raad ik je aan om dan echt goed na te denken voor je iets schrijft want het 'oh lekker fijn dat jij d'r hebt' was voor mij -zoals nar dat geweldig kan zeggen- duidelijk een steek onderwater naar mij toe Wink
Bovendien -vind ik- zijn maureen en renske ook niet de schuldigen hiervan, maar dat ligt ligt buiten mijn kennis omdat jullie pb'den en ik dat dus niet kan weten.

Bovendien als je weet dat je een tijdje niet op dh kan komen is het handig om dat te melden in het afwezigheidstopig Wink
Maar ik heb het gevoel dat dit een grote vergissing is, net als ik het gevoel heb -ik kan het mis hebben- dat de reden van de overname van Daesha puur is omdat je 3 maanden niet online kwam met dat karakter maar wel online kwam met Anaïs, ik kan niet in iemands hoofd kruipen maar als mij dat zou overkomen zou ik ook een vervanger zoeken

Daarnaast ben ik het met Icari eens maar ik lees niks van deze geschreven tekst boos maar de verwoording is -zoals eerder gezegd- een slechte keus. + wat Icari zei; dh is een van de meest open rpg's die er is en iedereen wilt wel een topic of wil met je praten Wink

30Ik vertrek en nu voorgoed - Pagina 2 Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 5:11

Ravena

Ravena
VIP

Ik wil eventjes terug op gebied Daesha aangezien ik en Renske het nog altijd hebben besloten.

Zoals heel veel mensen al gezegd hebben, maar aangezien zij het niet zeker weten {tenzij het enge stalkers zijn die alles van mij en Renske afweten} wil ik het eventjes verduidelijken;

Voor mij was het de grootste reden dat je inderdaad al kei lang niet meer op Daesha was, weetje je was de hele tijd actief op Anaïs maar niet op Daesha en ik heb geen zin iedere maand te gaan zeggen of je op Daesha wilt gaan. Ik hoop dat je dat begrijpt, ik en Renske {denk ik, weet ik wel bijna zeker} wouden gewoon iemand die actief met Daesha speelt. Dus toen besloten wij dat we Daesha maar aan iemand anders gaven en ja we hadden je eerst een bericht gestuurd met wanneer je weer online kwam en echt vlak daarna hadden in en Renske toch besloten dat we Daesha aan iemand anders geven, als we dat niet eerst gevraagd hadden dan was het waarschijnlijk anders aangekomen en dat was raar, want we beslisten het zo ongeveer toen ik jou dat PB'tje gaf. Dat wist jij natuurlijk niet.

Ik denk dat het niet veel nut meer heeft hier verder over te discussiëren, het lijdt je nergens heen.

31Ik vertrek en nu voorgoed - Pagina 2 Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 5:39

Anaïs

Anaïs

Ik was helemaal niet actief.. Met school en mijn werk kon ik zelfs niet posten met Anaïs.. Ook niet met Daesha dus ik kan ook moeilijk op haar gewoon even online komen zodat ze 'actief' lijkt.. En ik had duidelijk gezegd dat ik na deze week weer ging beginnen en opeens mocht ik dat niet eens meer doen... Dat is ook niet echt leuk als je geen kans krijgt

32Ik vertrek en nu voorgoed - Pagina 2 Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 5:46

Rosario.

Rosario.

Icari schreef:@Rosario: Niet lullig bedoeld, maar dat heeft er echt niks mee te maken. Kalli gooide er zelf in dat ze een Belg was, maar dat was niet eens denigrerend bedoel. Ik vind je inbreng enigszins storend en zelfs een beetje lijken op stoken.
Geen idee tegen wie je denkt dat het gericht was, maar ik zei t ook tegen haar :/
Het was niet als 'stoken' bedoeld, trouwens.
Maar goed, ik hou me er verder buiten; I don't really give a shit, wat deze discussie betreft, so yeah *le shrug*



Laatst aangepast door Rosario. op di 24 jul - 6:26; in totaal 1 keer bewerkt

33Ik vertrek en nu voorgoed - Pagina 2 Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 5:49

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Yes, maar wat is hier nou the point? Waarom ga je nu eigenlijk weg van dh?

Ja, Daesha is overgenomen, omdat -zoals ravena zei- het nutteloos is om ieder uur, iedere dag, iedere week en iedere maand een pm te sturen of je alsjeblieft zou willen posten met Daesha.
En waarom mag je niet meer actief worden dan? dat staat namelijk in bovenstaande post. 'En opeens mag ik dat niet meer doen' dat snap ik niet helemaal.

Maar weet je wel dat het drie maanden geleden is dat je online kwam met Daesha? Om zolang nog geduld te hebben is nog knap, sorry maar ik vind dat je dan wel een beetje het recht hebt om hem over te geven.
Net als jij hem hebt overgenomen van iemand anders Wink want hij is nu in totaal 3 keer overgenomen. En als ik inactief raak *good luck :'D* dan gaat Daesha ook weer naar een ander. Ya get that?

hehe ravena, je weet toch dat ík een enge stalker ben *evilgrin*



Laatst aangepast door Aaliyah op di 24 jul - 6:05; in totaal 1 keer bewerkt

34Ik vertrek en nu voorgoed - Pagina 2 Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 6:03

Anaïs

Anaïs

Ik mag het niet meer met Daesha, ik krijg geen kans meer.

En 3 maanden hadden ze NIETS gestuurd of gevraagd en ik zat toen met school dus ik kon het hen ook niet vertellen want ze vroegen er niet achter.. Nu wel dus vertel ik dat ik volgende week tijd heb

35Ik vertrek en nu voorgoed - Pagina 2 Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 6:06

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

*hehe ik heb anders, toen ik op Daesha zat, enorm veel pb'tjes gekregen van allemaal van drie maanden oud of je alsjeblieft weer actief wilde worden met dae Nanananaaaa*

en even welgeteld; het waren er 8 ^^

36Ik vertrek en nu voorgoed - Pagina 2 Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 6:43

Pearl

Pearl
Moderator

Ten eerste vind ik het heel jammer dat je weggaat. Je was echt een leuke RPG-er en ik vond het altijd gezellig in het babbelhoekje, want jij had altijd wel een leuk praatje.

Over dat van Daesha weet ik niets tot weinig, dus daar ga ik me maar niet mee bemoeien.

Wel wil ik even zeggen dat het van het groepje op Rywale totaal niet waar is. Ik wist niet dat mensen hier zo over dachten en ik wil echt zeggen dat dit totaal niet onze bedoeling is. Tenminste, mijn. Ik weet sowieso niet of het over mij gaat, maar ik wil dat je weet dat ik jou juist heel erg gezellig vind. Er is altijd - en dan vooral op Dream Horses - iemand die een topic met je wilt. Ik heb het soms ook behoorlijk druk, zit ook wel eens niet goed in mijn vel, maar dat heeft er niet mee te maken dat niemand iets met je te maken wilt hebben. Op Dream Horses is het altijd ongelofelijk gezellig en geloof het of niet, ik weet wel zeker dat iedereen het ermee eens is als ik zeg dat iedereen wel wat om elkaar geeft. En groepjes..? Nee, die zijn er naar mijn mening niet. In elk geval is dit op Dream Horses niet tot heel weinig het geval.

We vinden het allemaal jammer dat je van het forum (en meerdere) vertrekt, maar onthoudt wel dat je ons (ik voel me behoorlijk aangesproken, op de een of andere manier, terwijl ik je nooit iets fouts gedaan heb) hiermee beledigd op de manier hoe je op onze berichtjes reageert.

Veel succes nog met je huisdieren en ik spreek je vast nog wel een keer.

http://www.dreamhorses.biz

37Ik vertrek en nu voorgoed - Pagina 2 Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 19:30

Anaïs

Anaïs

Ja oke maar hoe kan ik weten dat ze naar Daesha een pb sturen terwijl ik vooral op Anaïs zit om alles na te kijken? Dat is ook niet mijn fout hoor!

En soms heb ik echt een groepjes gevoel.. Ik geef niemand de schuld want ik ben degene die me dan zo voelt..

38Ik vertrek en nu voorgoed - Pagina 2 Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 21:02

Pearl

Pearl
Moderator

Die groepjes komen voornamelijk omdat er een aantal personen iets meer met elkaar omgaan, maar dit betekend niet dat ze anderen negeren of niet mogen. Dat lijkt me in elk geval totaal niet de bedoeling en vooral niet op een open en gezellig forum als Dream Horses.

Natuurlijk snap ik dat je je soms rot voelt en buitengesloten om het zo maar te zeggen, maar als je dat gewoon tegen ons zegt, zijn wij daarvan op de hoogte. Het is jammer dat je eigenlijk om die reden vertrekt, terwijl iedereen hier ongelofelijk vriendelijk is en altijd bereid is alles op te lossen.

http://www.dreamhorses.biz

39Ik vertrek en nu voorgoed - Pagina 2 Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 21:12

Allison

Allison

Ik wil één dingetje zeggen.
Als je voornamelijk op Anaïs zit, vind ik het nogal oneerlijk van je om meteen te zeggen dat je 3 maanden lang niks van pb's hebt ontvangen. Dan had je tenminste even op Daesha kunnen kijken.

Ik ga me er verder niet mee bemoeien, maar wou dit gewoon even zeggen.

40Ik vertrek en nu voorgoed - Pagina 2 Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed di 24 jul - 23:26

Visual

Visual
VIP

Ah noes NOES had een half uur nodig om alles goed door te lezen en te verwerken

Dus je gaat weg omdat je je buitengesloten voelt door een groepje van Rywale dat ook op DH zit en dat groepje is een groepje dat zichzelf geen groepje wilt noemen en anderen ook erbij wilt betrekken? En omdat Daesha van je is afgepakt op dat forum?

Ten eerste noessie, je hoeft je niet buitengesloten te voelen want ik voel me wel vaker buitengesloten maar DH is wel de laatste plek op aarde waar dat zo is omdat Visjuh hier ergens ook rondzwerft om iedereen happyhyper te maken :3 En dat 'groepje' waarschijnlijk geen 2000 leden omvat Ik vertrek en nu voorgoed - Pagina 2 11631

Ten tweede, mij lijkt Daesha wel een belangrijk account, en zo'n account draagt verantwoordelijkheden, zwaarder dan die van een normaal account. Dat is ook met mods, admins, kuddeleiders en alles hier op DH: De inactieven onder deze rang worden of uitgedaagd of ze geven zelf toe dat een ander iemand dit beter kan doen ivm drukte, inspi etc. Ik zou als ik zo'n account had dat mijn hoofd-account maken en in plaats van Anais op Daesha checken, zodat je toch nog wat meekrijgt van die verantwoordelijkheden.

Ten derde noessie, zijn alle awesome lidjuhs hier vrienden van je en als je een random pb wilt sturen doe het dan, heb je straks zo een nieuwe vriend :3 Niemand die dan gaat denken: NEEEUUUH IK HEB EEN PB ONTVANGEN! NEEEUUUUUUUUUH O___O Anders gaat Visjuh die slaan :3 PB EN RPG! AWESOMENESS

Ten vijfde succes met je huisdiertjuhs en alles in je persoonlijk leven, ik las wel vaker dat je het zwaar hebt in RL D:

JAAA IK TEL 1 2 3 5 :3 Want 4 is mijn favoriete getal Ö

41Ik vertrek en nu voorgoed - Pagina 2 Empty Re: Ik vertrek en nu voorgoed wo 25 jul - 3:44

Magnifico

Magnifico
Administrator

Ik kom terug op de Daesha discussie.

Áls ik je PB'de, PB'de ik je altijd op TWEE accounts. Je melde je nóóit bij de meldpunten van de QS, maar omdat Daesha het veulen van Magnifico is, kon ik je moeilijk eruit zetten. Het kwam erop neer, dat Maureen en ik de helft van de tijd zonder veulen zitten, terwijl die er wel degelijk is. Daar werden we zat van. En ik heb met Maureen op w'app verschillende dingen besproken. Het was van nóg een week, nóg één! En dan, een weekje weer actief en dan horen we weer drie maanden niks meer van je? Je bent nooit echt actief op haar geweest, misschien een paar postjes, that's it. En als je haar echt zou willen, zou je heus wel moeite nemen op ál je accounts te kijken of je inbox hebt. Je paard zat in een kudde! Dan kon je ook wel kijken of daar updates waren. Ook al was het niet extreem actief, ik maakte altijd per maand minstens één meldpunt.

Nou, jammer dat je weg gaat. Je was een leuk actief lid. Adieu!

http://www.dreamhorses.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum