Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Loving, waiting, Praying.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Loving, waiting, Praying. Empty Loving, waiting, Praying. za 11 aug - 2:18

Pair of Eyes

Pair of Eyes

Spoiler:


Langzaam maar zeker liep de kleine merrie door het lage water. Haar korte manen wapperde in de warme lente bries. Haar blauwe oogjes schoten schichtig alle kanten op. Ze was alleen, ze was bang, ze was iedereen kwijt, iedereen. haar moeder, haar vader, ze hadden haar in de steek gelaten voor die ene dag. Die ene koude, vreselijke dag. De dag die haar leven maakte zoals het nu was. Koud, alleen, beangstigend, maar zich groot houden tegenover andere paarden en veulens. Pair of Eyes staarde treurig voor haar uit, haar blik dwaalde tussen de bomen door.
Haar ouders hadden haar verraden! Haar eigen en enigste dochter alleen gelaten! Woede galmde door haar hoofd, maakte het leven ondraaglijk. Haar ogen kregen een boze trek, haar mond trok zich tot een boze streep. Tranen welde op in haar ogen. Altijd die verdomde tranen als ze boos werd! Boos stampte ze met haar hoef op de grond
,,Het is oneerlijk!" riep ze boos. Ze draaide een rondje en schopte het water weg dat in de weg stond. Ze viel bijna over een rots ,maar het kon haar niets schelen. Woede klonk in haar stem. Ze straalde enkel woede, verdriet en bovenal onbegrip uit. Haar hele leven stond op zijn kop. Ze had geen vrienden, geen familie, geen gezelschap. Ze had de afgelopen 3 maanden alleen rond gezworven, rouwend, biddend.

Pair of Eyes ging aan de kant liggen, rillend van de kou en honger. Haar ogen straalde hulpeloosheid uit, haar woede was net zo snel verdwenen als dat het opkwam. Toen ze lag vielen haar ogen bijna meteen dicht.

Ik opende mijn ogen, wat ik zag waren mijn ouders. Mijn moeder stond in het bos met haar ogen gesloten. Tranen biggelden over haar wangen vielen zonder geluid op de grond. Ik rende op haar af, maar mijn benen hielden ermee op. Toen hoorde ik de fluisterstem van mijn vader
,,Niet doen Eyes! Nee Eyes alsjeblieft! Help je vader en moeder! Laat ons gaan! Maak ons vrij!." Ik snapte niet wat hij bedoelde. De lucht was toch blauw? Nee, hij werd pikzwart, geen sterren, geen maan, geen zon. Niets. Het bos was verdwenen, de grond was verdwenen evenals mijn vader en moeder. Alles weg, het was leeg, zwart, koud.


Pair of Eyes schrok wakker. haar lichaam was bezweet en haar ademhaling was ongecontroleerd. Tranen stroomde over haar wangen. Wat was er met haar ouders gebeurt? Waar waren ze gebleven? Wat had ze gedaan?



Open voor wie wil (:

http://littlewayout.deviantart.com/

Izzy

Izzy

In de donker probeerde izzy nog een comfortabel plekje te vinden om te slapen; Vandaag heeft ze tog al veel gedaan maar ze had nog altijd geen vrienden, een traan rolde over haar wang. de zachte avondbries wapperde haar haren in het rond.fijn nu zie ik ook niks meer: dacht ze bij haar eigen. ze moest even ertussenuit, ze nam een krachtige pas en vloog in galop wapperend met haar manen. Eindelijk, het gevoel van vrijheid. Izzy sloot haar ogen en liet de wind haar afkoelen terwijl ze rustig verder draafde. toen ze net rustig op gang begon te komen zag ze een klein eenzaam veulentje in het gras liggen. De tranen rolde over haar wangen. Hoe kan iemand een veulen nou achterlaten, helemaal alleen. de merrie deed haar neus op de grond en keek of het veulen sliep. Ze zag dat het merrieveulentje wakker was en Izzy keek verlegen naar het dier. hallo, ik ben Izzy. Sorry als ik je had wakker gemaakt. Izzy deed beschaamd een stapje naar achter.



~~where there's a horse there's a way~~

http://izzykhe.ismijnpony.nl

Pair of Eyes

Pair of Eyes

Ze zag een fjordenmerrie. Die ze nog nooit eerder gezien had. De tranen waren al weer opgedroogd en ze deed enige moeite om normaal te ademen.
,,Hallo Izzy.. Ik ben Pair of Eyes, ook wel Eyes.. Nee hoor ik was al wakker." Ze glimlachte geforceerd en stond een beetje moeizaam op. Haar korte manen danste en ze zwiepte zenuwachtig met haar staart. Soms voelde ze zich net als ongekookte spaghettie. Stijf en niet eetbaar. Ze grinnikte even kort om haar gedachte

http://littlewayout.deviantart.com/

4Loving, waiting, Praying. Empty Re: Loving, waiting, Praying. ma 13 aug - 22:50

Izzy

Izzy

Izzy vond het wel een leuk veulen. hoe gaat het, want je ziet er zo verdrietig uit: zei Izzy bezorgd. Ze ging er rustig bij in het gras liggen want ze was best moe.



--- sorry superkort Loving, waiting, Praying. 43885 ----

http://izzykhe.ismijnpony.nl

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum