Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The day i stop loving you, is de day i close my eyes forever.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Painted Black

Painted Black
VIP

Painted liep met gefronste wenkbrauwen door het gebied. Hoe moest hij het haar gaan vertellen? Hij had hier afgesproken met Amani, omdat hij haar iets graag wou vertellen. Hoe zou ze reageren? Zou ze blij zijn? Zou zeggen dat de gevoelens insgelijks waren? En als dat nou niet zo was, dan wist hij zeker dat hij zich verschrikkelijk dom voelde en zich zou schamen. Met een hangend hoofd bleef hij lopen. Liefde was niet zijn sterke kant en al helemaal niet het bekend maken er van. Hij vond haar zo mooi en kon niet stoppen met aan haar denken. Maar straks moest hij de waarheid vertellen, zou het er van komen? Of durfde hij het straks niet meer? Hij stond rustig stil bij de grote boom, en zuchte. Hij keek om zich heen en wachte, op Amani. Hij bekeek zich zelf eens grondig, zijn litteken op zijn been was nog steets te zien, maar dat maakte hem niet uit. Het hoorde bij hem, bij zijn leven. Zijn verleden was onbelangrijk geworden, behalve dat het hem naar het heden had gelijd. Het heden was verschrikkelijk onzeker, een plek van angst en twijfel, rustloosheid. Maar de toekomst was er om die angsten te verzachten en het verleden en het heden draagelijk te maken, de toekoms was de plek waar zijn hoop en dromen leefden. Hij hoopte dat hij zijn toekomst binnenkort met een prachtige merrie kon delen, maar dat was allemaal nog niet zeker. Iedere daad heeft consequenties, alleen zijn die niet altijd, meteen, duidelijk. Je weet nooit hoe dingen zullen lopen en hoe je je later zult voelen, over bepaalde dingen. Daar kom je pas later achter en dan heb je spijt. Maar hier zou hij geen spijt van krijgen, dat wist hij zeker.
[InspiratieBom The day i stop loving you, is de  day i close my eyes forever.  991721 ]

Amani

Amani
Het hippe banaantje

Amani liep door het wilgenwoud, de laatste keer dat ze hier was was deze plek prachtig, tot ze in het donker gehuld was. Toen zag ze niets meer. Verluchting was er, geen verdriet, vertrouwing was er, geen angst. Al die zinnen had Amani in haar hoofd. Het klonk mysterieus. De laatste keer was Amani verbaast door de romantische sfeer die er hing. Amani hinnikte schril en hard toen de geur van Painted Black haar neusgaten binnen drong. Oeps, helemaal vergeten dat Painted veel verder weg was en haar niet kon horen. Dan maar lopen. Amani liep maar dat lopen begon te lijken op draven. Het draven werd galopperen en het galopperen werd een rengalop. PB kwam dichterbij. Ze hinnikte hard. Er volgde nog een paar hinniken en na een tijdje stopte ze met galopperen en stapte nu naar Painted.

http://catsparadiso.actieforum.com

Painted Black

Painted Black
VIP

Painted greens breed toen hij haar hinnik hoorde. Hij hinnikte luid terug. Nu stond de prachtig merrie voor hem. ''Goeieavond'' antwoorde hij, op haar laatste hinnik. Hij bekeek de merrie eens grondig en glimlachte nogmaals. Wat had hij haar gemist! Hij wist dat het goed ging komen, alles waar hij overna gedacht had, zou uitkomen. Vanvavond. Snel. ''Ik moet je wat vertellen'' vervolgde hij.
[soorry voor korte post, moet gaan.]

Amani

Amani
Het hippe banaantje

"Ook goedeavond Painted, ik heb je gemist vriend." Sprak Amani zacht. 'Vriend' gebruikte ze nooit vaak, alleen bij dierbare vrienden. Ter wijze van begroeting gaf ze een neusje en draaide haar hoofd naar Painted maar zag alleen maar zwart. Painted was ook zwart maar waarschijnlijk niet echt zo zwart als hier. Een glimlach krulde om Amani's mond, hij was altijd lief geweest en had haar beschermt tegen wolven. Grappig want Amani was zo mysterieus geweest maar ook zo blind. Maar goed, ze voelde dat Painted iets wou vragen en wachtte geduldig af.

http://catsparadiso.actieforum.com

Painted Black

Painted Black
VIP

"Ook goedeavond Painted, ik heb je gemist vriend." Hij glimlachte. Hij had haar ook gemist. Haar gaf haar een kleine neusje terug, om niet teveel weg tegeven. ''Ik..'' stotterde hij. Hij stotterde nooit! Hij grinnekte, zuchte en nam een flinke hap adem. ''Amani, ik..'' Hij glimlachte breed. Hij moest het zeggen, het was nu of nooit. Maar stel nou dat het niet wederzijds was? Wat moest hij dan doen? Hij zuchte nogmaals en vervolgde ''Ik hou van je'' met een bloosend gezicht keek haar aan, ookal zag ze het waarschijnlijk niet. Hij kon er niks aan doen, maar hij wou maar al te graag haar reactie zien.
[Flut!]

Amani

Amani
Het hippe banaantje

9. Geluk

Amani's hart maakte een sprongetje van Painted Black. "Ik ook." Fluisterde ze zacht. Ookal was ze blind, ze kon het beeld van PB zien. Hij was lief. "Zou je partners willen worden?" Vroeg ze mysterieus. "Ik heb geluk met je Painted Black. Echt waar. Ook ik houd van je." Sprak ze eerlijk. Ze had dezelfde vraag gehad. Amani hinnikte zacht en liep naar hem toe. Amani stak haar neus in zijn manen en blies. Het was aan, toch? Amani voelde zich gelukkig bij hem. Ze had hem bij de rivier ontmoet. Toen ze al blind. Maar toen nog maar net. Nu was ze al een paar maanden blind. Ja ze wist waar ze liep. Amani greens en wachtte af.

[OMG heb al lang niet meer met deze knol ge RPG'd X'D
9. Geluk]

http://catsparadiso.actieforum.com

Painted Black

Painted Black
VIP

"Ik ook." Zijn hart maakte even een sprongtje, een sprongetje van geluk. Zijn lichaam voelde zo warm, zo'n tinteld gevoel in zijn buik. '''Ik ben dol op jou, wist je dat?'' hij kon het niet laten om het te zeggen, het spookte door zijn hoofd. "Zou je partners willen worden?" Hij glimlachte breed en deed een stap dichterbij. Hij duwde zijn neus tegen de haren, voorzichtig, hopend dat ze niet zou schrikken van zijn aanraking en reactie antwoorde hij; ''Ja, Amani, dolgraag!'' "Ik heb geluk met je Painted Black. Echt waar. Ook ik houd van je."
[ 50. Ik ben dol op jou, wist je dat? ]

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum