Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

A New Start (Sunset)

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1A New Start (Sunset)  Empty A New Start (Sunset) za 30 maa - 8:15

Baelfire

Baelfire

Een hengst draafde over de vallei, hij hield zijn hoofd hoog en keek alert om zich heen. Aan de ene kant was hij blij dat hij weg was gegaan, weg van het groepje paarden bij wie hij zich nooit thuis had gevoeld. Het groepje waar hij alleen bleef omdat hij zelf niet de dapperste was, hij durfde er niet alleen te reizen. Maar hij had eindelijk genoeg moed bij elkaar geschraapt om te vertrekken, om een nieuwe start te maken.

Baelfire was een niet al te grote Rocky Mountain hengst, zijn zilverwitte manen wapperden in de wind. Er lag een gezonde glans op zijn chocoladekleurige vacht. Hij had een witte sneb op zijn snuit met een roze kern. Zijn verleden was niet echt geweldig. Bael's moeder was vlak naar de geboorte overleden, die heeft hij dus nooit echt gekend. En zijn vader.. Laten we maar zeggen dat het niet makkelijk is om van zijn vader te houden.. Bael was heel anders dan zijn vader, de hengst was erg zachtaardig en zorgzaam. En ondanks het feit dat hij niet erg dapper was, zal hij altijd bereidt om zijn leven te geven voor degene van wie hij houdt.

Baelfire wist dat de kudde niet ver weg was, de hengst ging over in een rustige galop. Het geluid van zijn hoeven die op de grond neerkwamen was in de verte al te horen, hij wist bijna zeker dat de Alpha van de kudde hem al aan had horen komen. De kudde kwam steeds meer in zicht, tot hij nog maar enkele meters van de andere paarden verwijderd was. Bael observeerde de paarden en zijn oog viel op bijna direct op een merrie, die overduidelijk de Alpha was. Hij kwam voorzichtig nog een paar stappen dichterbij. Hij schraapte al zijn moed bij elkaar en hinnikte naar de merrie. En zo was hij nog een stap dichterbij zijn nieuwe leven, in een echte kudde. Een kudde waar hij zich thuis zou kunnen voelen.

2A New Start (Sunset)  Empty Re: A New Start (Sunset) zo 31 maa - 23:04

Sunset

Sunset
VIP

Tevreden lag Sunset op het gras. De leden van haar kudde waren ook in de vallei. Alsof ze hadden afgesproken, terwijl dat niet zo was. Ze was blij met haar kudde, ookal had ze er laatst twee leden moeten uitzetten. De merrie hief zich op haar benen en stapte zichzelf warm. De winter was in aantocht, dat was haar zeker niet ontgaan. Iet wat geschrokken vloog haar hoofd omhoog toen ze een hengstengeur rook die ze niet kende. Ze draaide zich weg van de sparkles en keek waar het paard was. Ze zag een rocky mountain hengst, die haar toe hinnikte. Hij leek haar wat verlegen. Met een glimlach liep ze op de hengst af. Ze voelde zich wel onzekerder dan wanneer Navayo voor haar had gestaan.
"Hallo, ik ben Sunset, je riep voor de Quiet Sparkle?" vroeg ze vriendelijk.

-Sorry van de flut, ik zit op me ipot, omdat me laptop een virus heeft...-

3A New Start (Sunset)  Empty Re: A New Start (Sunset) zo 31 maa - 23:18

Baelfire

Baelfire

,,Hallo, ik ben Sunset, je riep voor Quiet Sparkle?'' Klonk de vriendelijke stem van de merrie. Baelfire knikte en glimlachte verlegen. ,,Ja, dat klopt.'' Zijn eigen stem klonk hem raar in de oren. Zou vandaag dan echt alles gaan veranderen? Zou hij eindelijk op nieuw kunnen beginnen?
Baelfire zou er alles aan doen om een nieuw en beter leven te krijgen, zonder gezeur van zijn vader. Zonder paarden die bang voor hem zijn, vanwege zijn vader. De hengst wilde gewoon een keer in zijn leven echte vrienden hebben, die hem zouden steunen en niet zomaar zouden laten vallen. Hij wilde het gevoel hebben dat hij ergens bij hoort. Zich speciaal voelen. Al is het maar voor één keer..
Bael had geen idee hoe het voelde om mensen te hebben die echt van hem hielden, hij had het misschien één keer in zijn hele leven meegemaakt. Hij wist dat zijn moeder echt van hem had gehouden, maar hij had haar maar een paar uur gekend..
Hij had niet doorgehad dat hij zijn hoofd wat liet zakken toen hij terugdacht aan zijn verleden, snel stopte hij zijn gedachten reeks en hief zijn hoofd wat meer. Hij glimlachte nogmaals naar Sunset.

-Haha geeft niet, oefff dat is Bruintje..-

4A New Start (Sunset)  Empty Re: A New Start (Sunset) zo 31 maa - 23:46

Sunset

Sunset
VIP

De hengst knikte en glimlachte verlegen. Sunset keek hem even aan, nam hem in haar op. Hij leek op haar, op hoe ze vroeger was. Onzeker, verlegen. Misschien zou later blijken dat de hengst ook nog onderdanig zou zijn. Ze zou hem helpen, hem ook sterker maken. Net zoals Mischa en Magnifico dat bij haar hadden gedaan. En Sultan natuurlijk. Ze knikte naar de hengst en richtte haar ogen weer op de zijne. "Dat is fijn om te horen. Vertel me je naam en waarom je voor de Quiet Sparkle hebt gekozen." ze knikte de hengst bemoedigend toe. Wat zou er allemaal in zijn hoofd omgaan? Sunset zag dat hij nadacht. Maar dat deed zij ook. Soms wrd ze zo moe van haar gedachtes. Moeilijke dingen waar niemand antwoord op zou kunnen hebben; zoals waarom heet een boom een boom? Waarom dacht ze dat uberhaupt? Het gaf haar eten, dus wat zeurde ze?

5A New Start (Sunset)  Empty Re: A New Start (Sunset) ma 1 apr - 0:11

Baelfire

Baelfire

"Dat is fijn om te horen. Vertel me je naam en waarom je voor de Quiet Sparkle hebt gekozen." Baelfire zocht even kort naar zijn woorden. ''Ik ben Baelfire, ik heb voor Quiet Sparkle gekozen omdat ik een nieuw leven wil. Een beter leven..'' Opnieuw dacht de hengst even na. ''Mijn moeder heb ik nooit gekend en mijn vader was een nogal gemeen paard. Ik lijk niet veel op hem, nou ja.. Ik heb eigenlijk helemaal niet met hem gemeen. Ik ben weggelopen en kwam terecht bij een groepje jonge paarden, maar ik heb me daar nooit thuis gevoeld. Daarom besloot ik naar jouw kudde op zoek te gaan. Ik wil niet bij een slechte of neutrale kudde horen, ik wil dat anderen mij erkennen als een goed paard.'' Hij besefte te laat dat hij wel erg veel had gezegd, hij glimlachte verontschuldigend en nam de merrie in zich op. Sunset was het eerste paard aan wie hij zijn hele verhaal had verteld. Hij kende de merrie amper, maar vertrouwde haar wel.

6A New Start (Sunset)  Empty Re: A New Start (Sunset) ma 1 apr - 4:51

Sunset

Sunset
VIP

"Ik ben Bealfire, ik heb voor de Quiet Sparkle gekozen omdat ik een nieuw leven wil, een beter leven." de hengst koos zijn woorden zorgvuldig uit. De hengst legde zijn laatste zin uit en Sunset knikte toen hij klaar was. "Je zegt dat je wilt dat andere paarden jouw zien als goed paard. Wat versta jij onder goed?" vroeg ze als laatst. Ze was benieuwt wat de hengst erop zou antwoorden. Voor iedereen had "Goed" een andere betekenis, terwijl het in grote lijnen op het zelfde neer kwam.

-omg zo flut! Sorry!-

7A New Start (Sunset)  Empty Re: A New Start (Sunset) ma 1 apr - 5:28

Baelfire

Baelfire

"Je zegt dat je wilt dat andere paarden jouw zien als goed paard. Wat versta jij onder goed?" Daar had Bael niet direct een antwoord op klaarliggen. ,,Ik zie goed als voor anderen opkomen en niet alleen aan jezelf denken. Goed is het oplossen van problemen door middel van praten, niet door middel van vechten.'' De hengst dacht nog even na. ,,Goed is het niet pesten van anderen, niemand buiten sluiten en elkaar met respect behandelen.'' Hij glimlachte onzeker. Goed was voor hem wel meerdere dingen, maar dit vond hij het belangrijkste.

-Haha geeft niet, mijne ook hoor (:-

8A New Start (Sunset)  Empty Re: A New Start (Sunset) ma 1 apr - 6:17

Sunset

Sunset
VIP

Beal's antwoord maakte haar blij. Ze had het zelf amper beter kunnen verwoorden. Sunset knikte de hengst goedkeurend toe. "Prachtig!" haar stem klonk opgewonden. "Prachtig! Ik heet je graag welkom in de Quiet Sparkle. Voor nu geef ik je de rang Sparkle, een gewoon lid. Ik ga nog even goed denken over een geschikte rang voor jou!" Sunset glimlachte warm naar hem. "Vaak is het beter om de tijd die achter je ligt daar te laten, en je te richten op het heden. Je bent jong, dus misschien begrijp je nog niet helemaal wat ik zeg, maar denk er maar eens goed over na, Bealfire." ze knikte en keek even naar de grond. Nee, nu moest zij niet terug gaan denken aan alles wat was geweest. Nee. Leef in het heden.

-Welkom in de qs! Er is nu een activiteit in de kudde gebieden, daar hoef je niet op te reageren, want dat is een beetje laat. Ik open later nogwel een topic zodat Sunset Beals officiele rang kan vertelleen!-

9A New Start (Sunset)  Empty Re: A New Start (Sunset) ma 1 apr - 6:32

Baelfire

Baelfire

"Vaak is het beter om de tijd die achter je ligt daar te laten, en je te
richten op het heden. Je bent jong, dus misschien begrijp je nog niet
helemaal wat ik zeg, maar denk er maar eens goed over na, Bealfire.'' Baelfire knikt begrijpend. ''Heel erg bedankt.''

-Okay!-

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum