Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

't teut topic

+40
Nascha
Ghost
Silas
Avalyn
Kharrea
sluipwegwijzer
Mischa
Faye
Rain
Fawn
Remember
Veriënda
Kai
Pearl
Ninjo
Falcon
Amiya
Cheyenne
Memoria
Juno
Xeiró
Avalon
Ventus
Nevaeh
Ravena
Nar
Kay
Magnifico
Feist
Courage
Aaliyah
Dwyn
Sunset
Navayo
Yamato
Tough
Tuxedo
Yia
Chaitanya
Painted Black
44 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 13 van 40]

301't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic zo 25 aug - 7:42

Sunset

Sunset
VIP

Ja, mijn instructrice blijft wel rustig zo van 'Geef hem een tik, anders blijf je zo staan de hele les hoor"

302't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic zo 25 aug - 8:51

Tuxedo

Tuxedo

Ik reed altijd op een pony (Een b pony'tje) die altijd in de galop stil ging staan en zijn kont wegdraaide en zijn hoofd omlaag deed. Ik was toen al redelijk gevorderd en kon goed zitten. (En ik was al een beetje groter dan de normale meisjes die erop reden) En dan gaf ik hem wel een tik. Uiteindelijk had hij het gewoon door dat hij bij mij dat niet kon maken.

Maar dat heb je met heel veel pony's. Ze weten wanneer er iemand op zit die hen aan kan, en dan zitten ze niet zo te kloten. Eerst proberen ze je meestal uit, maar dan hebben ze het wel door. Ze kunnen het ook voelen aan je zit etc.
Laats moest ik op een pony die altijd begint te kloten als hij alleen in de bak loopt of met heel weinig. Dan loopt hij alsmaar naar de uitgang en begint hij gewoon te steigeren. In de galop gaan stilstaan en zijn hoofd omlaag doen. Dat deed hij dus alsmaar. Dat meisje dat erop zat kon heel goed blijven zitten maar was gewoon te klein om tegen die sterke pony in te gaan. De eigenaar zag dat zo en zij zo van. 'Klim jij morgen even op die ezel en laat eens zien dat hij dat niet mag.'
Hij heeft het een keer geprobeerd en was daarna hartstikke mak haha.
Ze voelen gewoon aan als er iemand op zit die wel goed kan rijden en die gewoon durft een pony aan te pakken.

En dan geef ik ze wel eens een tik. Normaal ben sla ik niet zo snel. Alleen soms gaf ik mijn leasepaard wel een een tik omdat hij zo sloom was. Of als hij gewoon zit te kloten bij lage hindernissen die hij makkelijk kan springen en dan zo stom ervoor gaan weigeren. (': Dan raakt mijn geduld wel eens op.

http://www.dreamhorses.biz

303't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic zo 25 aug - 9:01

Tough

Tough

haha ja idd, heeel veel paarden (bijna allemaal) proberen je uit, en als je hem dan toch wel aan de gang krijgt dan doen ze het daarna alsnog. Maar die knol waar ik gister opzat probeerde het een keer echt en daarna toen we nog een keer gingen in galop probeerde ik het een beetje maar kreeg ie meteen drie tikken ;P
Haha mijn instructeur word meestal nogal `sportief' bij dit soort gevallen xD

304't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic zo 25 aug - 9:06

Tuxedo

Tuxedo

Maar soms zit ik dan op een pony waar ik eigenlijk te groot voor ben maar waar ik op moet rijden van de eigenaar om ze gewoon even aan te pakken of uit te laten vliegen. En daar ben ik sterk genoeg voor. Sommige paarden daarentegen. Die zijn zo sterk dat het gewoon knap lastig wordt.

EN WOW KIND JE HEBT GEPOST!!!

http://www.dreamhorses.biz

305't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic zo 25 aug - 9:11

Tough

Tough

Ja idd :/


UH JA?
en niet gewoon 1 keer
NEE TWEE FREAKING KEER WEES TROTS

306't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic zo 25 aug - 9:13

Tuxedo

Tuxedo

OH MIJN GOD I'M SO PROUD

http://www.dreamhorses.biz

307't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic zo 25 aug - 9:13

Tough

Tough

WELL YEAH, YOU SHOULD BE ;D

Maar nu ga ik slapen

school weet je wel -,-

OJA WEES TROTSER;
IK HAD OOK GEWOON HW OM TE MAKEN

308't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic zo 25 aug - 9:24

Tuxedo

Tuxedo

OH MY GOD I'M EVEN PROUDERDERDERDER.


Nu ik nog (':

http://www.dreamhorses.biz

309't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic zo 25 aug - 9:39

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Sunset schreef:Argh, dat lijkt me echt een heel vervelend paard inderdaad. Moet je er vaak op?
alleen maar bijna iedere week -_-
MAAR MAAR MAAR!
Ik mocht de afgelopen twee keer op Magnum <3 dat is zo'n snel paardje en echt super lief en alles en hij is echt awesome!

Ik rijd nooit op pony's op deze manege, alleen maar die grote lompe dingen, en dan zit ik nog in een volwassenen les die denken dat ze overal beter in zijn en dan word je nog wel eens gek van ze lol.


Geen zorgen Maureen, ik heb ook de hele week achter mn bureau gezeten D:
Grieks 'nd Latijn om nog in te halen in je vrije tijd, in de laatste weken van je vakantie. GE-WEL-DIG.

310't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic zo 25 aug - 9:43

Juno

Juno

Ik had iets gelezen over GoT O.o
WHERE :3
Ik moet echt even iets posten....

311't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic zo 25 aug - 9:49

Yamato

Yamato

J
Lastige paarden, wat zijn ze leuk. Een verzorgpaard van mij, is zo sloom als maar kan. Meestal krijg je hem niet fijn vooruit, maar ik ehb het toch een keer aangepakt. Niet met de zweep of iets dergelijks, ik weet ook niet wat ik deed, maar hij weet nu wel dat ie door moet lopen. (En nee, er hing geen wortel aan een hengel)
En mijn verzorghaf heeft teveel versnellingen en maakt graag scherpe bochten. Die krijgt het ook weleens te weten. Hoewel ik nu terug bij de basis ben met haar, doordat ze drachtig is en nog enkele dagen niet bereden mag worden, moet ik haar longeren zodat ze meer respect krijgt. Ze heeft namelijk geen last van haar rug, maar het is gewoon als je erop wilt gaan dat ze lastig gaat doen, als de eigenaar er echter bij is, is ze zo mak als een lammetje. Ze heeft het meer op mannen, dus ik ben blij dat de eerste maanden de eigenaar er altijd bij was, anders luisterde ze nu nog voor geen meter.

EDIT: http://www.mtv.com/videos/movies/949128/vma-2013-exclusive-divergent-first-look.jhtml?xrs=share_copy
THIS IS SO AMAZING I COULD JUST DIE  AND COM BACK TO LIFE FROM HAPPINESSSS, LOVE IT OM4

312't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic ma 26 aug - 1:52

Navayo

Navayo
VIP

Ik kreeg vroeger ook altijd de moeilijke of nieuwe pony's om ze op hun plek te zetten, maar werd het een beetje beu en ging voor mensen rijden.
Nu heb ik mijn geweldige, soms heel erg bange, Borca Very Happy
En ben ik opzoek naar een leuk dressuurpaardje waar ik weer lekker mee op niveau aan de slag mee kan :p

313't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic ma 26 aug - 5:30

Tuxedo

Tuxedo

Misschien wordt je veulen wel ooit een dressuurtopper! ;d

http://www.dreamhorses.biz

314't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic ma 26 aug - 7:20

Navayo

Navayo
VIP

Ik vrees eerder dat ze springen heerlijk vind :p Ze springt over de tuinslangen heen als die in de weide liggen voor de drinkbak te vullen. Raar beest Very Happy

Nu ga ik posten by sunset Very Happy

@renske: nog gedacht aan Dwyn? (aa)

315't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic ma 26 aug - 7:31

Yamato

Yamato

Yes, ik mag vrijheidsdressuur met mijn verzorgpaard gaan doen. Dus dat wordt lekker aan de slag gaan met de basis. Gelukkig is hij nieuwschierig en werkt hij graag mee, dus hopelijk wordt het voor ons beide leuk. Rainbow sheep 

316't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic ma 26 aug - 7:33

Tuxedo

Tuxedo

Ja. Ik weet precies waar ik allemaal op moet reageren.
Alleen de motivatie is er niet. (':

SPRINGEN
Ik vind het heerlijk. (:

http://www.dreamhorses.biz

317't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic ma 26 aug - 7:46

Yamato

Yamato

SPRINGEN. Ik heb het nooit echt kunnen doen, gene egschikt verzorgpaard daarvoor en lessen werden niet gegeven op de manege die ene beetje in de buurt lag. Maar, nu Fox meer en meer onder het zadel is ga ik eens vrijspringen met hem, blijkbaar was zijn vader een goed springpaard.(Hoge omheiningen springen want wat moet een hengst nu zonder merries) Laats stapte hij ook heel netjes over een kruisje heen, ik had gedacht dat hij de palen zou breken, maar hij hief zijn voetjes netjes omhoog. Meow 

318't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic ma 26 aug - 7:47

Sunset

Sunset
VIP

SPRINGEN! Ik hou van springen! Wat een awesome veulen heb je dan Naf xd.
JAaaa goed zo posten jij Very Happy

319't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic ma 26 aug - 7:53

Tough

Tough

SPRINGEN <3
LOVING IT <3
Tenzij je op dat ene paard zit die je niet kan houden en dan tegen het hek aan knalt HAHA xD

320't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic ma 26 aug - 7:56

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Tuxedo schreef:Ja. Ik weet precies waar ik allemaal op moet reageren.
Alleen de motivatie is er niet. (':

SPRINGEN
Ik vind het heerlijk. (:
SPRINGEN! ME GUSTA <3
Pssssst.
Kaal.
Hihi?

321't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic ma 26 aug - 7:59

Tough

Tough

Aaliyah schreef:
Tuxedo schreef:Ja. Ik weet precies waar ik allemaal op moet reageren.
Alleen de motivatie is er niet. (':

SPRINGEN
Ik vind het heerlijk. (:
SPRINGEN! ME GUSTA <3
Pssssst.
Kaal.
Hihi?
NEE.
Dat kaal van jullie kan wachten 't teut topic - Pagina 13 577322

Renske heeft nog een HELEBOEL ANDERE topics om op te reageren ('A)

322't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic ma 26 aug - 7:59

Navayo

Navayo
VIP

Springen is wel leuk alleen moet ik er een paard voor hebben dat niet te 'hard' neerkomt. Eigenlijk eentje dat dus meteen weer netjes vertrekt waardoor ik niet alle klappen moet opvangen met mijn knieën en mij rug. anders ben ik binnen no time weer buiten strijd

323't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic ma 26 aug - 9:33

Yamato

Yamato

IK KRIJG EEN COWBOYHOED.
Volgens mij is het zo'n echte. Een vriendin van mij haar moeder gaf haar cowboyhoed aan haar zoon, en die werd te klein voor hem en met dat ik donderdag jarig ben gaat ze die aan mij geven. Very Happy

324't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic di 27 aug - 3:26

Cheyenne

Cheyenne

@Hierboven, Ik héb een cowboyhoed, en meer dan 1 zelfs^^' Ik rijd western <333 En bitloos <333 En western --> Trickriding <333 En western --> Barrelrace <333
Ik heb ook gesprongen op het bitloos ponykamp, een aantal (2) jaar terug xD En ik ben begonnen met paardrijden (op m'n 7) met springen, maar net toen ik aan het springen mocht begonnen zijn die mensen waar ik reed gestopt -_-
Hallootjes!
Cheyenne heeft een setje <333
Waarom zijn er verschillende codes die hier niet werken?? o_O

http://happy-horses.freeforums.net/

325't teut topic - Pagina 13 Empty Re: 't teut topic di 27 aug - 3:31

Tuxedo

Tuxedo

Er werken ook een heleboel wel haha.
Dreamhorses is een beetje een aparte site wat postsheetcodes betreft (':

http://www.dreamhorses.biz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum